home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 812 813 [814] 815 816 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285103 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12195: 09 Aug 2012, 11:11 »

Cesc: Som jeg er sikker på at du er klar over, refererede jeg til Wilshere før hans skade, ligesom det i teorien også kan være at Sagna kommer tilbage som en dårligere Lauren Wink

Var jeg ikke klar over - derfor jeg kommenterede det. Wilsheres tidligere præstationer kan vi desværre ikke bruge til at bedømme ham på :-(

Nej det har jeg netop ikke, også derfor jeg ikke kan udtale mig om, om hvorvidt han mangler noget eller ej ift. Song. Så jeg var interesseret i at vide, om han havde set ham spille. Bl.a. ville jeg så spørge til hans generelle niveau, da jeg udelukkende kender ham per udseende og hans FM formåen.

Derudover synes jeg ofte folk udtaler sig om spillere de kun har hørt om, men aldrig set spille Smiley

Helt korrekt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12196: 09 Aug 2012, 16:20 »

Vores to bedste spillere? Koscielny, Sagna, Wilshere, Arteta er alle bedre end ham. Vermaelen, Szczesny og Walcott på højde med ham. Jeg er enig i at det er dumt at sælge alle vores bedste spillere, men hvis Van Persie og Song begge blev solgt for ca £20mio ville det være ganske fint, og så skulle vi bare lige hente en god defensiv midt i stedet for Song. Song er god, har forbedret sig meget, men der findes adskillige defensive midtbanespillere i Europa som er bedre. Mon ikke Wenger har fundet sig en erstatning hvis vi sælger.
Ok, det var en overdrivelse, men jeg tror, du ved, hvad jeg mener. Jeg synes bestemt ikke man skal sælge ham. Hvem sælger vi næste år efter en god sæson? Er det Vermaelen og Sagna? Hvis man har ambitioner om at vinde, og det har vi, så nytter det ikke noget at gå ud at sælge markante spillere, hvis man ikke kan få noget, der er bedre. Sidste år solgte vi Cesc og Nasri. Vi fik Arteta og Gervinho. Det vinder ikke mesterskaber.

Hvis tilbuddet er rigtigt og man er sikker på at få en på samme niveau, så sælg ham, men hvis ikke, så giv ligaen et skud. Jeg kan ikke se hvem på det nuværende hold som skulle overtage hans rolle. Han er energisk, fysisk og besidder rigtigt gode egenskaber defensivt og offensivt. Og så mener jeg i øvrigt, at han er bedre end Arteta, Wilshere, Walcott og Tjesny.

alek9000
Manager

« Svar #12197: 09 Aug 2012, 17:42 »

Det er jo heller ikke bare salget af ham, der er slemt. Det er hele signalværdien i gang på gang at sælge ud af sine bedste spillere. Det virker uambitiøst, og så lokker man altså ikke de bedste spillere til klubben, og man vinder heller ikke trofæer.

Holder man på de nuværende spilere, så er det et seriøst projekt, der er gang i.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12198: 09 Aug 2012, 18:13 »

Det er jo heller ikke bare salget af ham, der er slemt. Det er hele signalværdien i gang på gang at sælge ud af sine bedste spillere. Det virker uambitiøst, og så lokker man altså ikke de bedste spillere til klubben, og man vinder heller ikke trofæer.

Holder man på de nuværende spilere, så er det et seriøst projekt, der er gang i.

Fuldstændig enig! Det kan godt være, at det er en god handel rent økonomisk, men at sælge ud på den måde vinder dig som klub ikke noget.

MBC-Gunner
Lilleputspiller
*

« Svar #12199: 10 Aug 2012, 12:52 »

Vores to bedste spillere? Koscielny, Sagna, Wilshere, Arteta er alle bedre end ham. Vermaelen, Szczesny og Walcott på højde med ham. Jeg er enig i at det er dumt at sælge alle vores bedste spillere, men hvis Van Persie og Song begge blev solgt for ca £20mio ville det være ganske fint, og så skulle vi bare lige hente en god defensiv midt i stedet for Song. Song er god, har forbedret sig meget, men der findes adskillige defensive midtbanespillere i Europa som er bedre. Mon ikke Wenger har fundet sig en erstatning hvis vi sælger.

Vil nu også sige at du overdriver en smule der! Song er en vidunderlig spiller, både offensivt og defensivt, glimrende teknik også, sådan en spiller ser man altså ikke mange af + hans mange fremragende assists til RVP. Det ville altså være noget være L-O-R-T at miste. Efter min mening den vigtigste spiller på holdet.

Gunners 4 Life <3 <3 <3

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12200: 10 Aug 2012, 13:00 »

Song er en vidunderlig spiller, både offensivt og - når han gider at passe sit job -  også defensivt

Fixed for you.

Folk ser desværre kun de 'fremragende assists', men glemmer de 14 gange i en kamp hvor han af uransagelige årsager er med fremme og forsøger en Hollywood-aflevering, som ryger direkte ud over baglinjen. Eller mister bolden og "glemmer" at jagte den hjem igen.

"Vigtigste spiller på holdet" er noget af en udtalelse. Han er god, men erstattelig. Absolut ikke den vigtigste. Se i øvrigt mit tidligere indlæg om hvorfor hans assists forhåbentlig kan undværes.

Naustratze
Gæst

« Svar #12201: 10 Aug 2012, 13:46 »

Ville være meget ked af at miste ham. Han har en masse fejl, men får han rettet op på dem, bliver han absolut en af verdens bedste deff. midtbaner.
Vigtigste spiller er nok lidt overdrevet, men vil nu også nødigt undvære ham.

G00n@ Sjovt du nævner det med at skyde den ud over baglinjen, var bange for at jeg var den eneste der lagde mærke til det Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Aug 2012, 13:47 af Naustratze » Logged

Naustratze
Gæst

« Svar #12202: 10 Aug 2012, 21:16 »

Så er den første spiller solgt, Bliver nok ikke den sidste. Carlos Vela løb med æren, og er fra nu af Real Sociedad spiller.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12203: 10 Aug 2012, 21:20 »

Fixed for you.

Folk ser desværre kun de 'fremragende assists', men glemmer de 14 gange i en kamp hvor han af uransagelige årsager er med fremme og forsøger en Hollywood-aflevering, som ryger direkte ud over baglinjen. Eller mister bolden og "glemmer" at jagte den hjem igen.

"Vigtigste spiller på holdet" er noget af en udtalelse. Han er god, men erstattelig. Absolut ikke den vigtigste. Se i øvrigt mit tidligere indlæg om hvorfor hans assists forhåbentlig kan undværes.

Som du nævner - når han gider.. men kan man få det banket ind i hovedet på ham, så har han en vildt stor upside. En anden ting er, at hvis vi sælger, så har Van Persie ret in the end of the day alligevel.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12204: 10 Aug 2012, 22:20 »

Fixed for you.

Spot on. Helt og aldeles.

Simply Arsenal.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #12205: 11 Aug 2012, 12:14 »

Ifølge "The National" er Song blevet enige med FC Barcelona om kontrakten, ved ikke hvor pålidelig kilden er.

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Song-enig-med-Barcelona

Badefar
Manager

« Svar #12206: 11 Aug 2012, 12:19 »

Jeg skal ikke kunne sige, hvor pålidelig kilden er men jeg er generelt lunken ved det når danske medier bringer udenlandske rygter, specielt fra England. Det virker til tider som om at nogle medier lidt famler rundt i de massive rygtestrømme der er omkring Premier League og nogle gange ser man medier bringe nyheder der er et par dage gamle og som kan have taget en helt ny drejning.

Michael_KBH
Lilleputspiller
*

« Svar #12207: 11 Aug 2012, 12:28 »

Farvel ALEX SONG !

FTW !!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #12208: 11 Aug 2012, 12:29 »

Ja, de er lidt bagud nogle gange, men tror desværre den er god nok. Det ligner et typisk Barcelona køb, spillerne går ud og roser den spiller de vil ha' til klubben. Jeg har læst et sted at Arsenal ikke forlanger mere end 130-140 millioner kroner? Vil dog mene at vi skal have lidt mere.

Jeg er stor fan af Song, men omvendt så kan vi få en spiller der er hammer stærk defensivt, og så lader Arteta, Cazorla og de andre om at være assistkongerne.

Badefar
Manager

« Svar #12209: 11 Aug 2012, 12:52 »

Jeg synes bestemt også at Song har vist gode ting, men jeg synes ikke at vi bør kræve flere hundrede millioner for ham, specielt ikke hvis hans afløser kan hentes for de samme penge. Med de offensive profiler vi har på midtbane og opefter nu har vi slet ikke i så høj grad brug for en defensiv midt der er så villig til at tage del i det offensive spil.

Jeg kan ærligt talt også være lidt i tvivl om Barca reelt ved hvad de får i Song. Jeg synes godt nok at vejen til fast spilletid ser lang ud for ham og det vil i mine øjne primært være de defensive kvaliteter der skal gøre at han kommer i spil til de helt store kampe. De har i mine øjne ikke været synderligt imponerende over det seneste stykke tid og jeg vil umiddelbart mene at Barca var bedre tjent med en anden type, men det må de jo selv om.

Sider: 1 ... 812 813 [814] 815 816 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010