home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 814 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 811 812 [813] 814 815 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285099 gange)
Mathié
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12180: 08 Aug 2012, 22:32 »

Jeg troede lige, at vi var blevet enige om, at Arsenal blev skubbet væk fra CL-gruppespilspladsen, fordi Chelsea vandt sidste år? Eller er det mig, der har læst fuldstændig forkert?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12181: 08 Aug 2012, 22:33 »

Jeg troede lige, at vi var blevet enige om, at Arsenal blev skubbet væk fra CL-gruppespilspladsen, fordi Chelsea vandt sidste år? Eller er det mig, der har læst fuldstændig forkert?

Nej, Tottenham blev skubbet ud af Champions League-kval - alle 4 engelske kvalificerede hold er direkte i gruppespillet.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #12182: 08 Aug 2012, 22:35 »

Nej, Tottenham blev skubbet ud af Champions League-kval - alle 4 engelske kvalificerede hold er direkte i gruppespillet.

Hvorfor blev Arsenal så ikke skubbet ned på fjerdepladsen, som "kun" giver kval. i stedet for direkte adgang?

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #12183: 08 Aug 2012, 22:37 »

Selvom det selvfølgelig er svært at sælge RvP da han er en klasse angriber, ville 200+ millioner for en 29 årig angriber med en skadeshistorik som hans, være en no-brainer for mig.. Jeg tvivler stærkt på at hans pris kommer til at stige yderligere jo ældre han bliver, og som andre har været inde på kan han sagtens risikere endnu en skade, samt det faktum at han med stor sandsynlighed ikke vil forlænge sin kontrakt, og derfor vel kan skifte frit efter næste sæson. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan Arsenal skal kunne få mere ud af ham økonomisk, og for + 200 mio. kan man få en rigtigt god angriber med flere år foran sig.

Hvis Arsenal endelig skal sælge ham, har RvP virkelig ramt rigtigt ved lige at have haft en super sæson. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12184: 08 Aug 2012, 22:38 »

Hvorfor blev Arsenal så ikke skubbet ned på fjerdepladsen, som "kun" giver kval. i stedet for direkte adgang?

De 3 øverste i ligaen ville ligemeget hvad være direkte i gruppespillet. Da Chelsea vandt snuppede de så den 4. og sidste plads, og som turneringens vindere er de også direkte i gruppespillet. Der blev så rykket rundt på nogle af de andre landes kvalificerende hold (afhængigt af koefficienter) for at få kvalifikationsrunde rne til at passe.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #12185: 08 Aug 2012, 22:40 »

De 3 øverste i ligaen ville ligemeget hvad være direkte i gruppespillet. Da Chelsea vandt snuppede de så den 4. og sidste plads, og som turneringens vindere er de også direkte i gruppespillet. Der blev så rykket rundt på nogle af de andre landes kvalificerende hold (afhængigt af koefficienter) for at få kvalifikationsrunde rne til at passe.

Ah, I see. Tak for det! Kys

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12186: 08 Aug 2012, 23:00 »

Jeg græder hvis vi sælger Song. Jeg synes efterhånden det er ved at være træls og han er en af mine klare favoritter. Jeg synes der begynder at tegne sig et mønster med, at vi sælger vores 2 bedste spillere (hvis det er sandt) i hvert vindue. Så er det svært at vinde mesterskaber...

Gud forbyde at det måtte ske. Hvis vi så sælger ham, skal vi have noget ind i SAMME kvalitet. Her er det vel kun Vila der kan siges at være det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12187: 09 Aug 2012, 00:50 »

Vores to bedste spillere? Koscielny, Sagna, Wilshere, Arteta er alle bedre end ham. Vermaelen, Szczesny og Walcott på højde med ham. Jeg er enig i at det er dumt at sælge alle vores bedste spillere, men hvis Van Persie og Song begge blev solgt for ca £20mio ville det være ganske fint, og så skulle vi bare lige hente en god defensiv midt i stedet for Song. Song er god, har forbedret sig meget, men der findes adskillige defensive midtbanespillere i Europa som er bedre. Mon ikke Wenger har fundet sig en erstatning hvis vi sælger.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #12188: 09 Aug 2012, 08:22 »

Vores to bedste spillere? Koscielny, Sagna, Wilshere, Arteta er alle bedre end ham. Vermaelen, Szczesny og Walcott på højde med ham. Jeg er enig i at det er dumt at sælge alle vores bedste spillere, men hvis Van Persie og Song begge blev solgt for ca £20mio ville det være ganske fint, og så skulle vi bare lige hente en god defensiv midt i stedet for Song. Song er god, har forbedret sig meget, men der findes adskillige defensive midtbanespillere i Europa som er bedre. Mon ikke Wenger har fundet sig en erstatning hvis vi sælger.

Der findes måske mange defensive midtbanespillere i europa der er bedre til det defensive arbejde, men der findes måske ikke mange der er bedre til at være i oplæggerens rolle end Song. Hvor mange assists lavede han for jer i sidste sæson? det er ikke få. Jeg er enig med Riis, at Song ville være et kæmpe tab for holdet, Da han er en perfekt balancespiller som arbejder hårdt på at blive bedre.

Skulle salget dog blive en realitet, ville jeg juble (tottenham fan). En spiller der i mine øjne ville kunne erstatte ham er M'vila, men han mangler stadig noget for at nå det niveau som Song har. I skal jo finde en defensiv midtbane, der er god til agere stopper og beskytte sit forsvar, samt finde en der kan komme med frem på banen og lave den sidste afgørende aflevering! Ikke nemt i mine øjne

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12189: 09 Aug 2012, 08:52 »

Der findes måske mange defensive midtbanespillere i europa der er bedre til det defensive arbejde, men der findes måske ikke mange der er bedre til at være i oplæggerens rolle end Song. Hvor mange assists lavede han for jer i sidste sæson? det er ikke få. Jeg er enig med Riis, at Song ville være et kæmpe tab for holdet, Da han er en perfekt balancespiller som arbejder hårdt på at blive bedre.

Det er jo netop det som er problemet med Song. Han skal ikke være den vi er afhængige af til at lave assists, og forhåbentlig kan en spiller som Cazorla være med til at tage den byrde fra ham.

Vi skal i stedet have en Song som koncentrerer sig om at være DEFENSIV midtbane, og ikke laller rundt oppe foran modstandernes felt mens de er i gang med en kontra. Det er meget muligt at han lavede mange assists, men hans alt for offensive indstilling kostede altså også rigtig mange gange i den anden ende.

Song er en rigtig god spiller når han gør sit arbejde, men han er absolut ikke uerstattelig.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12190: 09 Aug 2012, 09:53 »

Jeg er enig i alt du nævner champ.

Men Wilshere? Han er ikke bedre end Song. For Wilshere kan du overhovedet ikke udtale dig om, da ingen af os ved hvor han står henne af nu. Har skaden ødelagt mere end vi tror? Er niveauet røget 10-20 % ned? Der er mange spørgsmål som vi ikke kan svare på, og derfor er han selvfølgelig ikke bedre end Song... På nuværende tidspunkt.

;-)

blomvikings
Manager

« Svar #12191: 09 Aug 2012, 10:04 »

Skulle salget dog blive en realitet, ville jeg juble (tottenham fan). En spiller der i mine øjne ville kunne erstatte ham er M'vila, men han mangler stadig noget for at nå det niveau som Song har. I skal jo finde en defensiv midtbane, der er god til agere stopper og beskytte sit forsvar, samt finde en der kan komme med frem på banen og lave den sidste afgørende aflevering! Ikke nemt i mine øjne

Hvad baserer du dette på? Har du set ham spille mange gange eller?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12192: 09 Aug 2012, 10:08 »

Hvad baserer du dette på? Har du set ham spille mange gange eller?

Har DU set ham spille mange gange? ;-)

Jeg tror også han mangler lidt ift. Song. Han er trods alt en ung knægt, der spiller i Rennes og ikke Arsenal. Presset i Arsenal er ti-gange så stort og jeg er sikker på, han lige skal bruge lidt tid til Premier League og vænne sig til London. Han ligger i maskinrummet, hvor han vil få mange flere tæsk end i Frankrig - og Song er nu en god spiller, der dog ofte mister hovedet.

Yann M'Vila vil dog kunne nå Songs niveau efter noget tid - og blive et fremragende aktiv for klubben, tror jeg.

Nævner dette uden at have set ham spille udover to gange i ligaen og under EM.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12193: 09 Aug 2012, 10:58 »

Det er jo netop det som er problemet med Song. Han skal ikke være den vi er afhængige af til at lave assists, og forhåbentlig kan en spiller som Cazorla være med til at tage den byrde fra ham.

Vi skal i stedet have en Song som koncentrerer sig om at være DEFENSIV midtbane, og ikke laller rundt oppe foran modstandernes felt mens de er i gang med en kontra. Det er meget muligt at han lavede mange assists, men hans alt for offensive indstilling kostede altså også rigtig mange gange i den anden ende.

Song er en rigtig god spiller når han gør sit arbejde, men han er absolut ikke uerstattelig.

Helt enig. Ja, Song var god for os til at komme med den afgørende aflevering. Men samtidig var han også rigtig god til at smide bolde væk netop fordi han alt for tit forsøgte at komme med den afgørende aflevering, da det var lykkedes nogle gange for ham. Derudover var det tit at han (lidt ala Vermaelen) forsøgte at skabe noget offensivt og derfor glemte sine defensive pligter. Det kostede mange gange i den anden ende. Nu har vi hentet Cazorla til at lægge den afgørende aflevering, ligesom Oxen bliver bedre og Wilshere på et tidspunkt venter tilbage. Ramsey og Arteta har også et øje for afleveringerne, så vores defensive midt skal udelukkende være en defensiv midt. Det kan godt ske at Song var en vigtig brik i nogle mål sidste sæson, men nu er han blevet afløst og derfor har vi brug for en defensiv midt der holder sin rolle. Jeg er lidt i tvivl om Song kan gøre dette, og derfor ville det ikke gøre mig noget hvis han blev solgt for £20mio, som trods alt er rigtig meget for en defensiv midt, og erstattet af en der er mere defensivt aware.

Cesc: Som jeg er sikker på at du er klar over, refererede jeg til Wilshere før hans skade, ligesom det i teorien også kan være at Sagna kommer tilbage som en dårligere Lauren Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

blomvikings
Manager

« Svar #12194: 09 Aug 2012, 11:01 »

Har DU set ham spille mange gange? ;-)
Jeg tror også han mangler lidt ift. Song. Han er trods alt en ung knægt, der spiller i Rennes og ikke Arsenal. Presset i Arsenal er ti-gange så stort og jeg er sikker på, han lige skal bruge lidt tid til Premier League og vænne sig til London. Han ligger i maskinrummet, hvor han vil få mange flere tæsk end i Frankrig - og Song er nu en god spiller, der dog ofte mister hovedet.

Yann M'Vila vil dog kunne nå Songs niveau efter noget tid - og blive et fremragende aktiv for klubben, tror jeg.

Nævner dette uden at have set ham spille udover to gange i ligaen og under EM.

Nej det har jeg netop ikke, også derfor jeg ikke kan udtale mig om, om hvorvidt han mangler noget eller ej ift. Song. Så jeg var interesseret i at vide, om han havde set ham spille. Bl.a. ville jeg så spørge til hans generelle niveau, da jeg udelukkende kender ham per udseende og hans FM formåen.

Derudover synes jeg ofte folk udtaler sig om spillere de kun har hørt om, men aldrig set spille Smiley

Sider: 1 ... 811 812 [813] 814 815 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010