home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 711 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284878 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12150: 07 Aug 2012, 13:07 »

Jeg tror at Rosicky forbliver en backup spiller. Arteta, Song, Wilshere, Cazorla står alle foran ham, og så vil jeg tro at han, Ramsey og Diaby skal fungere som backup. Men en mere sympatisk mand end Rosicky er svær at finde, så mon ikke han stiller sig fint tilfreds med at være med hvor han kan.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #12151: 07 Aug 2012, 13:17 »

Fed kommentar, når man tager din signatur i betragtning Grin

Haha du har ret, men manden vil jo ikke være i klubben mere, så smid han på porten Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12152: 07 Aug 2012, 13:39 »

Loving this:

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #12153: 07 Aug 2012, 15:31 »

<a href="http://www.youtube.com/v/8_pEj3myo50" target="_blank">http://www.youtube.com/v/8_pEj3myo50</a>

Mon de er kommet over deres bitchfight?

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #12154: 07 Aug 2012, 15:40 »

Fedt med tilgang af Cazorla!! Et klassekøb... Kunne vi ikke hente Isco nu hvor vi er i gang med at plukke Malaga? Håber også det kunne blive til noget med Niang fra Caen...

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #12155: 07 Aug 2012, 16:00 »

Hvor er det stort Wenger! Hvad sker der for alle de "gamle" spillere?

Santi Cazorla tror jeg bliver giftig for os. Vi har godt nok mange hurtige spillere at vælge i mellem.

Hvad går gennem hovedet på van Persie lige nu?

PhilipFlink
Manager

« Svar #12156: 07 Aug 2012, 16:02 »

Hvor er det klasse med Cazorla!

DID YOU KNOW :  Cazorla var den eneste markspiller, på La Liga's Team Of The Year - Som ikke var fra Barca eller Real Wink

Kan ikke vente til sæsonen starter! Det bliver alt for giftigt!
« Seneste Redigering: 07 Aug 2012, 16:08 af Thierry_Henry12 » Logged

alek9000
Manager

« Svar #12157: 07 Aug 2012, 16:06 »

Hvor er det klasse med Cazorla!

DID YOU KNOW :  Cazorla var den eneste markspiller, på La Liga's Team Of The Year ..

Kan ikke vente til sæsonen starter! Det bliver alt for giftigt!
Ja, så er man da garderet bagud med 10 målmænd Wink. Du mener nok selvfølgelig den eneste markspiller, som ikke var fra Real/Barca.

Udover det så blev han MOM 10 gange sidste sæson kun overgået af Messi og Ronaldo.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12158: 07 Aug 2012, 16:08 »

Ja, så er man da garderet bagud med 10 målmænd Wink. Du mener nok selvfølgelig den eneste markspiller, som ikke var fra Real/Barca.

Udover det så blev han MOM 10 gange sidste sæson kun overgået af Messi og Ronaldo.

Hvilken fejl ..

verdenskrig
Manager

« Svar #12159: 07 Aug 2012, 16:52 »

Jeg må indrømme at jeg synes i skulle sige  " Ja det fint Van Persie, men glem det " hvis han ombestemmer sig.. Han har klargjort sit valg, Arsenal er for lille til ham, og så må han videre.. Tænk at have en spiller rendende som kun er der fordi man har ramt plet i et transfervindue.. Hva så hvis det i mine øjne utænkelige sker og Arsenal ender på 9 pladsen næste år ? Er han så stadig glad, eller hvad? I burde smide RVP afhelvedes til, og så købe en spiller ind til hans plads som vil give alt for Arsenal. Hvis da ikke Giroud er den mand Smiley

Men tillykke med Carzola er i mine øjne rigtig fint køb. Har ikke set meget til ham gennem årene, men at han kommer på årets hold i Spanien og kun er overgået af Ronaldo og Messi i mom's er sgu imponerende og taler for sig selv..

Podolski, og ham skal nok skabe sjove ting og sager, og det må være skønt for jer at Wenger endelig har åbnet lidt for pengesluserne Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12160: 07 Aug 2012, 17:06 »

Første gang jeg er på i dag, og har derfor ikke fået nævnt Cazorla-transferen. Vil naturligvis gerne lige knytte en kommentar til handlen.

Eminent at vi kan tiltrække sådan en spiller, og i sandhed et køb der viser ambitioner. Bedste spiller i La Liga, hvis vi ser bort fra de to store, Real Madrid og Barcelona. Med Rosicky ude til oktober og Wilshere som stadigvæk er langt fra klar, og ja, stadigvæk skadet. Derudover er der Ramsey, som stadig ikke er færdigudviklet, og er alt for svingende, og slet ikke er god nok endnu. Derfor er dette et essentielt køb, og måske den bedste til playmaker position, som vi overhovedet kunne få. Og her er der ikke tale om at ''vi måtte nøjes med Santi''. Nej. Det er en verdensklasse spiller, vi får ind her, og nu er spørgsmålet bare, og han kan viderebringe sit spil til PL, og holde et højt niveau som kan få os til at vækste i tabellen. Det er i hvert fald dét, som jeg i den grad drømmer om.

Klasse, Wenger.

Med 11 dage til PL-start er der stadig mulighed for én signing mere, hvis nødvendigt og ellers glæder jeg mig bare til den nye sæson!

Simply Arsenal.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12161: 07 Aug 2012, 21:57 »

I love Santi even more, told Real Madrid he only wanted to join Arsenal.

Glæder mig som et lille barn ..

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #12162: 07 Aug 2012, 22:00 »

Hold op et fantastisk transfervindue i har haft! Hvem bliver mon den næste i henter? Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #12163: 07 Aug 2012, 22:01 »

I love Santi even more, told Real Madrid he only wanted to join Arsenal.

Glæder mig som et lille barn ..

Fantastisk, hvis det passer.

Simply Arsenal.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12164: 07 Aug 2012, 22:03 »

Hold op et fantastisk transfervindue i har haft! Hvem bliver mon den næste i henter? Wink

Umiddelbart ser det ud til at næste signing kunne blive Nuri Sahin - hvis Wenger og Mourinho lige kan finde ud af detaljerne.

Ellers kunne jeg godt tænke mig en defensiv midtbanespiller, evt. Wanyama fra Celtic.

Sider: 1 ... 809 810 [811] 812 813 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010