home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 709 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284903 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12120: 05 Aug 2012, 17:06 »

Tja. Ved godt at man ikke kan bedømme en spiller ud fra youtube videoer, men det jeg har set med Giroud derinde ser ihvertfald lovende ud.

Det er noget af et gamble med Giroud. Jeg ville hellere vælge en som Wilshere eller Koscielny eller Sagna for den sags skyld Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #12121: 05 Aug 2012, 17:11 »

Det var netop derfor at jeg tøvede. Men jeg vælger Chamberlain.

Arsenal FC!!

emil5417
Ynglingespiller

« Svar #12122: 05 Aug 2012, 18:22 »

Jeg har med Chamberlain, og den er rigtig lækker! Opstemt

Arsenal<3

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #12123: 06 Aug 2012, 08:07 »

Det er jo helt vildt med den her RVP gate, håber han bliver for han har trods alt fået Hr Wenger frem med pungen Wink også har manden klasse må man sige. Godt nok et giftigt angreb vi får synes jeg Wink

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12124: 06 Aug 2012, 08:37 »

Jeg kan slet ikke se hvorfor vi skulle hente van der Wiel. Vi har allerede den bedste højre back i ligaen, så hvorfor skulle en etableret hollandsk landsholdsspiller skifte til os for at sidde på bænken? I øvrigt er jeg fint tilfreds med Jenkinson som back-up.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #12125: 06 Aug 2012, 09:55 »

Jeg kan slet ikke se hvorfor vi skulle hente van der Wiel. Vi har allerede den bedste højre back i ligaen, så hvorfor skulle en etableret hollandsk landsholdsspiller skifte til os for at sidde på bænken? I øvrigt er jeg fint tilfreds med Jenkinson som back-up.

Det kan jeg heller ikke, men på den anden side kan jeg også godt.

To af verdens bedste højreback, gør at vi kan rotere rigtig meget uden at miste så meget på det, som vi gør nu. Desuden er han ung, og han kan blive lige så god som Sagna i fremtiden. Derudover passer han perfekt til The Arsenal Way. Springet fra Sagna til Jenkinson er enomt, og uden tvivl den position på vores hold hvor der er størst klasseforskel på de to spillere der til.

Men pengene kunne bruges meget mere fornuftigt!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #12126: 06 Aug 2012, 10:59 »

Selvfølgelig skal vi ikke have Van der Wiel. At have 2 af verdens 10 bedste højrebacks samlet i en klub ville være utroligt dumt, ikke bare ville det være spild af penge, men også en perfekt opskrift på at skabe uro i truppen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Naustratze
Gæst

« Svar #12127: 06 Aug 2012, 16:53 »

Ved snart ikke hvad man skal sige til RvP. Er ikke vild med ham, men han har jo klasse, og man kan ikke komme udenom at Giroud, Podolski og RvP får enhver fodboldfan til at røste i bukserne.
Angående Van der Wiel, synes jeg ikke en spiller på hans niveau er den bedste måde at bruge penge, men om et par år kunne han være en meget spændende spiller.
Alt i alt synes jeg det lover godt, både med og uden RvP, dog helst med!

EDIT: Hvad ville i sige til Sahin til Arsenal, på en ellers ret bred midtbane?
« Seneste Redigering: 06 Aug 2012, 17:07 af Naustratze » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12128: 06 Aug 2012, 16:56 »

Jeg ville stadig være glad for Van P hvis han besluttede sig for at underskrive kontrakt alligevel, for så ville det vise at han alligevel elsker klubben for meget, og ikke blot er efter pengene som han viser lige nu. Hvis han smutter vil han bestemt ikke blive elsket, men nu ser vi hvad der sker.

Jeg ser absolut heller ingen grund til at vi henter van der Wiel, det er lidt ligesom Lloris..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

alek9000
Manager

« Svar #12129: 06 Aug 2012, 17:26 »

Det kan jeg heller ikke, men på den anden side kan jeg også godt.

To af verdens bedste højreback, gør at vi kan rotere rigtig meget uden at miste så meget på det, som vi gør nu. Desuden er han ung, og han kan blive lige så god som Sagna i fremtiden. Derudover passer han perfekt til The Arsenal Way. Springet fra Sagna til Jenkinson er enomt, og uden tvivl den position på vores hold hvor der er størst klasseforskel på de to spillere der til.

Men pengene kunne bruges meget mere fornuftigt!
En af verdens bedste? Arh, det er vist at stramme den. Han var et stort talent for et par år siden, men nu er han ikke meget mere end en gennemsnitslig spiller, og jeg kan ikke se, hvorfor vi ikke skulle bruge Coq/Jenkinson/Yennaris som backup til Sagna. Især Coq er jeg glad for, men Jenkinson har også flyttet sig lidt, selvom jeg godt nok stadig ikke er tryg ved ham. Eastmond har jo også spillet i træningskampene, selvom jeg egentlig troede, at man havde opgivet ham.

PhilipFlink
Manager

« Svar #12130: 06 Aug 2012, 17:30 »

Synes Yennaris burde være næste mand efter Sagna, og burde også være manden der startede sæsonen på HB, nu hvor Sagna er skadet .. Yennaris hare jeg været meget tilfreds med, og han er en meget hurtig fætter.. Synes, efter jeg har set træningskampene, at jeg har mistet lidt tro til Jenkinson.. I know, det er kun træningskampe osv. Men synes bare det ligner, at han mangler alt, alt for meget til at være back-up til vores HB, på nuværende tidspunkt ..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12131: 06 Aug 2012, 17:46 »

Jeg ser absolut heller ingen grund til at vi henter van der Wiel, det er lidt ligesom Lloris..

Apropros dette, siger rygterne at vi ikke henter en back-up-målmand i sommer, men i stedet vil satse på Martinez.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12132: 06 Aug 2012, 21:58 »

Så er det, ifølge BBC, lige oppe over:

David Ornstein ‏@bbcsport_david
Cazorla to Arsenal a done deal. Passed medical, with squad in Germany. Fee under £15m, announcement likely Tues: http://bbc.in/Qwe3IW #afc

Røverkøb!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12133: 06 Aug 2012, 23:03 »

Jeg fatter ikke hvordan man kan være tilfreds med Jenkinson som backup. Det kan godt ske, at nogle har set ham mere end jeg, men jeg synes simpelthen, at han har været bundelendig, når jeg har set ham. Coquelin ville jeg derimod være fin med givet han kun skulle spille 10, højest 15 kampen på højreback. Men det kan man selvfølgelig alle helt vide. Når det er sagt, så synes jeg heller ikek Van der Wiel er oplagt. Hvis Sagna har endnu et skadesplaget år, ville jeg dog se god logik i det. Bare Jenkinson ikke skal spille.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12134: 06 Aug 2012, 23:12 »

Jenkinson er under alle omstændigheder en bedre back-up på højre back end Coquelin, som er defensiv midt, og jeg er ret sikker på at det er på denne plads han kommer til at figurere på fremover. Jeg har på fornemmelsen at Frimpong inden alt for længe bliver skibet af sted, og Coquelin vil være reserve for Song. Hvis man endelig skal ned og tale om næste mand i rækken på højre back efter Jenkinson, giver det mere mening at nævne Yennaris - som jeg da også ser et ganske fint potentiale i.

Jenkinson har ganske rigtigt haft et par dårlige kampe, og jeg tror at folks indtryk af ham generelt fører tilbage til 8-2-kampen, hvor alle spillere nærmest havde et mareridt af en kamp. Der er ingen der siger at Jenkinson er PL-startopstilling-materiale endnu, men det ville heller ikke give nogen mening at have 2 verdensklasse-højre backs i truppen. Jenkinson har gjort det udmærket i mange af de kampe jeg har set ham, og han har nogle andre forcer end Sagna - fx er hans indlæg ca. 100 gange bedre.

TL:DR, Jenkinson er (efter min mening) en ganske fin reserve, og har ikke nogen problemer med at rækkefølgen hedder Sagna -> Jenkinson -> Yennaris det næste stykke tid.

Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010