home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 800 801 [802] 803 804 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284663 gange)
legend
Lilleputspiller
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12015: 24 Jul 2012, 19:11 »

Denne artikel underbygger det. Mange klubber i Spanien er jo ramt på den økonomiske front, hvilket de fleste klubber verden over jo som bekendt er. Finanskrisen rammer alle, store som små. Men med en sheik i ryggen, kommer der nok hurtigt styr på det. Alt andet ville være underligt.

Naturligvis rammer den alle. Jeg tvivler bare stadig på at det bliver et større problem end som så. Sheiker har jo som regel for vane at løse pengeproblemerne, men nul-tolerance politikken kan godt slå hårdt. Desuden ville det ikke være underligt for Cazorla at skifte, hvis det passer at han har indberettet klubben til spillerforeningen i Spanien. Derimod ville det da være naturligt at ville væk fra en klub der ikke giver dig din løn.

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12016: 24 Jul 2012, 20:39 »

I for ham ikke for 160 mio, Santi koster mindst 200 mio er jeg ret sikker på.

legend
Lilleputspiller
*

« Svar #12017: 24 Jul 2012, 20:47 »

I for ham ikke for 160 mio, Santi koster mindst 200 mio er jeg ret sikker på.

Jeg tvivler også på de 160 mio.

Graham Hunter "Arsenal are currently as we speak pretty far down the line with both him [Santi Cazorla, red.] & Malaga."

Graham Hunter is a journalist who appears regularly on Sky Sports.

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12018: 25 Jul 2012, 07:59 »

Efter kampen mod Malaysia All Stars i går udtalte Wenger at vi var 'not close to signing' Cazorla, men benægtede ikke at forhandlingerne var i gang. Jeg krydser fingre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #12019: 25 Jul 2012, 08:36 »

Hvis Malaga sælger Cazorla for 150 mio, har de sgu skudt papegøjen. Det er en del mere end, hvad jeg synes, han er værd. At de så gad 160 mio for ham er mig sgu en gåde. Jeg synes virkelig, at Cazorla er meget meget ordinær, og jeg tror ikke på, at det ville være et godt køb for Arsenal.

Hold da kæft hvor er jeg træt.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2012, 08:40 af Jakob E » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12020: 25 Jul 2012, 12:06 »

Jeg ville sgu også gerne vide, hvor mange egentligt har set Cazorla på regulær basis? De 2 gange jeg har set ham har han sgu ikke været speciel overhovedet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12021: 25 Jul 2012, 12:15 »

Jeg så ham en del i Villarreal, hvor han da klart var en af de bedre, og jeg har kun set masser af ros til ham på andre forums hvor folk følger bedre med i spansk fodbold end jeg selv gør. 41 landskampe for Spanien er vel heller ikke at kimse ad, og det lyder da heller ikke til på michaelk at han er helt skidt...

Jeg ser en masse spansk fodbold, altså udover Real Madrid og Barca, og jeg give dig helt ret i det statement, at Cazorla er den bedste i La Liga, hvis man kigger væk fra de to giganter. Især i den seneste sæson, hvor han virkelig var manden der var med til at sikre 4. pladsen til Malaga. Nu er jeg stor tilhænger af spansk fodbold, så hvis i henter ham her, så vil jeg ærgre mig, da han virkelig er med til at løfte niveauet i ligaen, men det vil samtidig være et kæmpe scoop for jer. Han er lige niveauet under Real/Barca men også kun lige.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #12022: 25 Jul 2012, 12:34 »

Jeg så ham en del i Villarreal, hvor han da klart var en af de bedre, og jeg har kun set masser af ros til ham på andre forums hvor folk følger bedre med i spansk fodbold end jeg selv gør. 41 landskampe for Spanien er vel heller ikke at kimse ad, og det lyder da heller ikke til på michaelk at han er helt skidt...

Cazorla er dygtig.. rigtig dygtig! I mine øjne en fantastisk playmaker som godt kunne gøre sig gældende på i premier league. Han minder om David Silva, i bevægelse og spilforståelse, selvom han ikke er på dette niveau. Som tottenham fan kommer den til at svide hvis han skifter til jer!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #12023: 25 Jul 2012, 12:41 »

Jeg er delvist i samme båd som Riis. Jeg har kun set ham får gange, og han har ikke imponeret en eneste af de gange jeg har set ham. Men folk som følger grundigt med i den spanske liga siger at han er fantastisk, så det vælger jeg at stole på.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Mallu2204
Reserveholdsspiller

« Svar #12024: 25 Jul 2012, 14:21 »

...

PhilipFlink
Manager

« Svar #12025: 25 Jul 2012, 18:31 »

D ‏@AFCAMDEN
It's been a busy news day & I've saved the best till last. Santi Cazorla to Arsenal is now 'very close'. Expecting finer details soon #AFC

Newton Heath
Manager

« Svar #12026: 25 Jul 2012, 18:39 »

Cazorla er fremragende. En af mine absolutte favoritspillere. Håber virkelig ikke han skal til Arsenal, men ingen tvivl om at det ville være en kanon handel for jer. Bliver spændende at se ham i Premier League, hvis rygterne taler sandt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12027: 25 Jul 2012, 19:32 »

Hvis Malaga sælger Cazorla for 150 mio, har de sgu skudt papegøjen. Det er en del mere end, hvad jeg synes, han er værd. At de så gad 160 mio for ham er mig sgu en gåde. Jeg synes virkelig, at Cazorla er meget meget ordinær, og jeg tror ikke på, at det ville være et godt køb for Arsenal.

Hold da kæft hvor er jeg træt.
Jeg tror satme godt på, at du var træt, når du kan udtale sådan noget. Ordinær? I hvilken kontekst? Manden er en stjerne på klubplan og har spillet et hav af landsholdskampe. Alene dét underbygger vel meget godt, hvilken spiller, vi har med at gøre her. Han er selvfølgelig ikke verdens bedste, men 150 mio. kr. ville jeg synes var et godt køb af Arsenal.

Nu har jeg ikke set vanvittigt meget til ham i hans Málaga-tid, men jeg følger spansk fodbold på rimelig tæt hold, og jeg vil mene, at han er en af ligaens bedste, hvis man lige skærer Real og Barcelonas stjerner fra. Han er tilmed i sin bedste alder, og er en meget alsidig spiller. Han minder lidt om Mata og Silva, selvom han selvfølgelig ligger et niveau under.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12028: 25 Jul 2012, 19:36 »

Hvis Cazorla er et niveau under den overvurderede Mata, så gider jeg ikke.  Skuffet

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12029: 26 Jul 2012, 15:33 »

Oooooog Tottenham melder sig ind i kampen om sæsonens grimmeste trøje!

Minsandten om ikke Chelsea i dag kommer på banen med endnu en forfærdelig trøje i denne sæson! Der er godt nok mange grimme i år.

Sider: 1 ... 800 801 [802] 803 804 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010