home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 799 800 [801] 802 803 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284590 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #12000: 24 Jul 2012, 14:53 »

Nu siger man jo at Cazorla er den bedste spiller i La Liga (Hvis man kigger væk fra Barca og Real) ..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12001: 24 Jul 2012, 15:36 »

http://www.teamtalk.com/news/2483/7930161/Walcott-Deal-talks-are-ongoing

Friske kommentarer om situationen. Lyder ihvertfald ikke som om, at han har tænkt sig at forlade Arsenal.

Jamen det lyder jo fint. Der skal bare snart til at ske noget, for hvis han alligevel ikke vil forlænge, skal han naturligvis sælges - og helst inden sæsonstart.

EDIT: Til gengæld lyder det heller ikke som om Malaga har lyst til at sælge:

http://www1.skysports.com/football/news/11661/7930087/Malaga-play-down-Cazorla-talk
« Seneste Redigering: 24 Jul 2012, 15:39 af g00n » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #12002: 24 Jul 2012, 16:18 »

Nu siger man jo at Cazorla er den bedste spiller i La Liga (Hvis man kigger væk fra Barca og Real) ..

Jeg ser en masse spansk fodbold, altså udover Real Madrid og Barca, og jeg give dig helt ret i det statement, at Cazorla er den bedste i La Liga, hvis man kigger væk fra de to giganter. Især i den seneste sæson, hvor han virkelig var manden der var med til at sikre 4. pladsen til Malaga. Nu er jeg stor tilhænger af spansk fodbold, så hvis i henter ham her, så vil jeg ærgre mig, da han virkelig er med til at løfte niveauet i ligaen, men det vil samtidig være et kæmpe scoop for jer. Han er lige niveauet under Real/Barca men også kun lige.

Jeg kan dog slet ikke forstå Malaga vil sælge. Klubben har store ambitioner, selvom de godt nok satser mere på talentudvikling. Men når de nu er kommet i CL og ligesom ikke har handlet helt vildt ind, så virker det mærkeligt at sælge den største stjerne. Der var en der skrev noget om Malagas økonomi, men de har altså en Sheik i ryggen og de er i gang med at bygge noget bundsolidt op dernede, så det er ikke på grund af pengene, at de skulle sælge.

Hala Madrid!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #12003: 24 Jul 2012, 16:35 »

Jeg ser en masse spansk fodbold, altså udover Real Madrid og Barca, og jeg give dig helt ret i det statement, at Cazorla er den bedste i La Liga, hvis man kigger væk fra de to giganter. Især i den seneste sæson, hvor han virkelig var manden der var med til at sikre 4. pladsen til Malaga. Nu er jeg stor tilhænger af spansk fodbold, så hvis i henter ham her, så vil jeg ærgre mig, da han virkelig er med til at løfte niveauet i ligaen, men det vil samtidig være et kæmpe scoop for jer. Han er lige niveauet under Real/Barca men også kun lige.

Jeg kan dog slet ikke forstå Malaga vil sælge. Klubben har store ambitioner, selvom de godt nok satser mere på talentudvikling. Men når de nu er kommet i CL og ligesom ikke har handlet helt vildt ind, så virker det mærkeligt at sælge den største stjerne. Der var en der skrev noget om Malagas økonomi, men de har altså en Sheik i ryggen og de er i gang med at bygge noget bundsolidt op dernede, så det er ikke på grund af pengene, at de skulle sælge.
Santi har selv anmodet om en transfer, men han blev hentet for ca. 160 mio for et år siden, og har en frikøbskausul på 300 mio, så han bliver altså ikke billig.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #12004: 24 Jul 2012, 17:11 »

Men det siges at Malaga har økonomiske problemer, og derfor er villige til at sælge ham for 150 mio. Hvorfor ved jeg ikke da de som sagt har et par sheiker?

Szczesny
Manager

« Svar #12005: 24 Jul 2012, 17:13 »

Det er vist noget med nogle skatte-problemer, men de skulle have udtalt at det bliver ordnet inden starten på den nye sæson, og de er derfor ikke presset til at sælge Cazorla alligevel. Træls

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #12006: 24 Jul 2012, 17:16 »

Men det siges at Malaga har økonomiske problemer, og derfor er villige til at sælge ham for 150 mio. Hvorfor ved jeg ikke da de som sagt har et par sheiker?

150 mio for Cazorla vil være et af de største røverkøb længe!

Hala Madrid!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #12007: 24 Jul 2012, 17:36 »

150 mio for Cazorla vil være et af de største røverkøb længe!

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-arsenal-enig-med-europamester

Kender ham godt, men har aldrig rigtig set ham i aktion. Hvad jeg kan læse rundt omkring, virker han som en rigtig god spiller.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #12008: 24 Jul 2012, 17:44 »

2-1 sejr over Malaysia målscore Eisfeld og Aneke

PhilipFlink
Manager

« Svar #12009: 24 Jul 2012, 17:45 »

2-1 sejr over Malaysia XL

Eisfeld 87, Aneke 89 ...

Vi havde vel en 4-5-6 100% chancer du skulle have været mål på, men sådan blev det ikke Smiley Fint med en sejr til at starte på ..

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12010: 24 Jul 2012, 18:31 »

Santi Cazorla ville være et rigtig godt køb. Dog tror jeg ikke på, at han er så billig, som nogle medier åbenbart påstår. Man skal da være godt dum, hvis man sælger sådan en stjerne for 150 mio.

Anfield Road
Manager

« Svar #12011: 24 Jul 2012, 18:34 »

Santi Cazorla ville være et rigtig godt køb. Dog tror jeg ikke på, at han er så billig, som nogle medier åbenbart påstår. Man skal da være godt dum, hvis man sælger sådan en stjerne for 150 mio.

ja især når man har købt ham for 160 hehe  crazy

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12012: 24 Jul 2012, 18:40 »

ja især når man har købt ham for 160 hehe  crazy
Ja, også derfor. Han er en rigtig, rigtig dygtig spiller, så jeg tror heller ikke på historien.

legend
Lilleputspiller
*

« Svar #12013: 24 Jul 2012, 18:58 »

Har du et link til det, fordi det virker da underligt, netop pga. deres sheik(er)?

AAU - SIV Spansk - FM Aficionado

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12014: 24 Jul 2012, 19:03 »

Har du et link til det, fordi det virker da underligt, netop pga. deres sheik(er)?
Denne artikel underbygger det. Mange klubber i Spanien er jo ramt på den økonomiske front, hvilket de fleste klubber verden over jo som bekendt er. Finanskrisen rammer alle, store som små. Men med en sheik i ryggen, kommer der nok hurtigt styr på det. Alt andet ville være underligt.

Sider: 1 ... 799 800 [801] 802 803 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010