home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 794 795 [796] 797 798 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284336 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11925: 15 Jul 2012, 10:33 »

Det er vidst dét, man kalder for en god gammeldags vits. Men det er jo nok pga. Gervinhos fremragende mål mod Saints, at City melder deres "interesse". Wink

Netop. Der var en vis ironi i det meste af mit indlæg Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11926: 15 Jul 2012, 11:06 »

Nej Nej og atter nej en Arsenal trøje må aldrig være Hvid husk på hvem der spiller i hvidt. En Arsenal udebane trøje skal være Gul og blå

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvad andre hold spiller i. Arsenal har masser af gange haft hvide udebanetrøjer, og vores allerførste udebanesæt var såmænd hvidt og blåt.

http://www.historicalkits.co.uk/Arsenal/Arsenal-change-kits.htm

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #11927: 15 Jul 2012, 12:45 »

Netop. Der var en vis ironi i det meste af mit indlæg Wink

Det kunne jeg fornemme.  Grin

Simply Arsenal.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11928: 16 Jul 2012, 16:16 »

Liverpool boss Brendan Rodgers is desperate to land Arsenal's Theo Walcott, & he's ready to finance a £15m bid by selling Carroll. (the Sun)

Jeg må indrømme at JEG bliver rimelig sur hvis det her sker .. Jeg synes der er meget mere i Walcott, og jeg synes bestemt han er ung endnu, og har stadig et kæmpe potentiale .. Så jeg bliver pænt pissed hvis det her sker .. Også selvom 15m er en god slat penge..

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11929: 16 Jul 2012, 16:18 »

£15m ville være glimrende for en Walcott med kontraktudløb næste sommer. Og jeg synes langtfra at han er uerstattelig.

Det mest tragiske ved en sådan handel ville være at miste en spiller vi har haft i en del sæsoner nu. Rent styrkemæssigt tror jeg ikke det ville svække os voldsomt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11930: 16 Jul 2012, 16:25 »

£15m ville være glimrende for en Walcott med kontraktudløb næste sommer. Og jeg synes langtfra at han er uerstattelig.

Det mest tragiske ved en sådan handel ville være at miste en spiller vi har haft i en del sæsoner nu. Rent styrkemæssigt tror jeg ikke det ville svække os voldsomt.

ja, det er jo også det med kontrakt udløb.. Set udfra at han har kontrakt udløb om 1 år, så er det en glimrende pris.. & hvis han ikke gider skrive under på en ny, skal han selvfølgelig også bare ud af vagten..

Men det er bare træls at se, en spiller vi har brugt mange penge på, og som jeg mener stadigvæk kan udvikle sig, til det bedre, bare ryge ud.. Selvom folk mener han ikke gjorde det godt sidste sæson, lavede han vel 10+ assist, + mål .. Jeg var egentlig godt tilfreds med ham, selvom han havde sine udsving..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11931: 16 Jul 2012, 16:39 »

Walcott har haft et kæmpe potentiale, men hans bundniveau er på linje med Kuyts. Han er altså alt for svingende og desværre har vi ikke rigtig fået indfriet det potentiale han viste. Det er meget lidt han har udviklet sig siden vi købte ham. Vi har altid talt om at han manglede et bedre touch og bedre dribleevner, men det er bare aldrig rigtig kommet. Han laver stadig forfærdelige førsteberøringer, og forsøger at drible igennem spillere. Hans teknik minder til tider om Bendtners. Han er god at have som bænkspiller når vi er foran og skal have en hurtig mand til kontra, men så er den heller ikke længere. Som Krook siger, så er han bestemt ikke uerstattelig. Hvis han ikke vil skrive under, kan han for min skyld sagtens skifte til Liverpool for £15mio. Hvad han vil der, har jeg dog ingen anelse om. Der er hverken penge, trofæer eller mere spilletid i vente (han har jo stortset startet alle kampe han var klar).

Men jeg vil nu stadig have en ny fløj til erstatning. Og gerne mere driblestærk.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Badefar
Manager

« Svar #11932: 16 Jul 2012, 16:50 »

Hmm Walcott ud for £15mio og f.eks. Junior Hoilett ind transferfri vil ikke gøre mig noget. Synes ikke det vil være den store svækkelse og hvis alternativet er at Walcott smutter gratis næste sommer synes jeg da vil være fornuftigt.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11933: 16 Jul 2012, 16:52 »

Hmm Walcott ud for £15mio og f.eks. Junior Hoilett ind transferfri vil ikke gøre mig noget. Synes ikke det vil være den store svækkelse og hvis alternativet er at Walcott smutter gratis næste sommer synes jeg da vil være fornuftigt.

Hoilett er vidst tæt på at skriver under med QPR Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #11934: 16 Jul 2012, 16:52 »

Walcott har haft et kæmpe potentiale, men hans bundniveau er på linje med Kuyts. Han er altså alt for svingende og desværre har vi ikke rigtig fået indfriet det potentiale han viste. Det er meget lidt han har udviklet sig siden vi købte ham. Vi har altid talt om at han manglede et bedre touch og bedre dribleevner, men det er bare aldrig rigtig kommet. Han laver stadig forfærdelige førsteberøringer, og forsøger at drible igennem spillere. Hans teknik minder til tider om Bendtners. Han er god at have som bænkspiller når vi er foran og skal have en hurtig mand til kontra, men så er den heller ikke længere. Som Krook siger, så er han bestemt ikke uerstattelig. Hvis han ikke vil skrive under, kan han for min skyld sagtens skifte til Liverpool for £15mio. Hvad han vil der, har jeg dog ingen anelse om. Der er hverken penge, trofæer eller mere spilletid i vente (han har jo stortset startet alle kampe han var klar).

Men jeg vil nu stadig have en ny fløj til erstatning. Og gerne mere driblestærk.

Hov hov  Tunge

For lige at forsvare den gode Kuyt, så mener jeg kun det var i den netop overstået sæson hvor hans niveau var helt i bund i langt størstedelen af sæsonen.

Hvis i vil af med Theo må i mget gerne sende ham til os, det vil jeg bestemt ikke være utilfreds med.

Og tillykke med pokalen iøvrigt. Stor eller lille er lige meget. En pokal er en pokal  Thumbs Up

Badefar
Manager

« Svar #11935: 16 Jul 2012, 16:54 »

Mon ikke vi kan overhale dem indenom hvis det er. Wink Han er selvfølgelig heller ikke helt transferfri efter de engelske regler men ikke desto mindre forholdsvis billig i forhold til kvaliteten.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11936: 16 Jul 2012, 16:54 »

Vi skulle i stedet være ret interesseret i Affelay, som er brændende Arsenal fan, og, ironisk nok, bedste venner med Van Persie.

JKJ
Gæst

« Svar #11937: 16 Jul 2012, 16:56 »

Troede han var på vej til Tyskland og Gladbach. Det rygte med QPR er nyt for mig.

Men det hører vel hjemme et andet sted Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #11938: 16 Jul 2012, 16:57 »

Vi skulle i stedet være ret interesseret i Affelay, som er brændende Arsenal fan, og, ironisk nok, bedste venner med Van Persie.

100000000000000 gange hellere have Walcott end Affelay .. Men, hvis købet af Affelay gør at RVP bliver, så er det selvfølgelig også en mulighed..

Nu når vi lige kom ind på RVP Wink

- Hvad vil i egentlig sige til hvis han laver en "Rooney", og laver en uvending, og skriver under på en ny kontrakt alligevel? .. Ved ikke helt hvad jeg ville sige, nu når han har udtalt sig som han har.. Været meget respektløs over for Arsenal ..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11939: 16 Jul 2012, 20:36 »

Jeg er efterhånden ved at have samme holdning som jeg har i mine FM-spil - hvis man ikke vil skrive under på en ny kontrakt når der er 1 år tilbage, så må man bare sælges til højstbydende.

Hvis Walcott mener at han kan få mere spilletid/flere penge/trofæer andetsteds, så er det bare bye bye. £15M ville være en fremragende pris for ham, såfremt de bliver geninvesteret naturligvis.

Sider: 1 ... 794 795 [796] 797 798 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010