home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 989 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 792 793 [794] 795 796 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284160 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11895: 11 Jul 2012, 11:03 »

Gør skam ikke nar Smiley Synes bare det var sjovt.
Er han normand ham du kender eller? Peace

Ja, han er fra Norge og bosat i USA.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11896: 11 Jul 2012, 11:06 »

Og hvor ser du at jeg skaber en stor værdi omkring "mit" rygte? Og min pointe var egentlig også bare at fortælle hvad JEG har hørt, fra en som selv har været til stede.

Jamen det er da også fint, men hvike reaktioner havde du regnet med her i tråden?

Har du tabt sutten? Det er fra Facebook.
Derudover har du ingen anelse om hvem personen er, og jeg vælger at sløre det af en grund. Jeg forsøger virkelig ikke at få jer til at tro på det, som om at jeg har fundet en sensationsnyhed.

Jeg beklager oprigtigt at jeg kom til at skrive Twitter i stedet for Facebook, meeen der er vist ingen grund til at tage sådan på vej. Hvis debatten skal ned på sådan et niveau, så lader jeg bare andre om det Smiley

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11897: 11 Jul 2012, 11:10 »

Jamen det er da også fint, men hvike reaktioner havde du regnet med her i tråden?

Jeg beklager oprigtigt at jeg kom til at skrive Twitter i stedet for Facebook, meeen der er vist ingen grund til at tage sådan på vej. Hvis debatten skal ned på sådan et niveau, så lader jeg bare andre om det Smiley

Man kunne have gået efter bolden frem for manden, og diskuteret muligheden i transferen til United - men jeg burde selvfølgelig vide bedre med tanke på hvem der er de prominente navne i den her tråd.

Undskyldningen godtaget. Jo det er der, du starter selv din provokerende tone.

Im out.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11898: 11 Jul 2012, 11:18 »

Man kunne have gået efter bolden frem for manden, og diskuteret muligheden i transferen til United - men jeg burde selvfølgelig vide bedre med tanke på hvem der er de prominente navne i den her tråd.

Undskyldningen godtaget. Jo det er der, du starter selv din provokerende tone.

Im out.

Jeg er ikke "gået efter manden" på noget tidspunkt. Jeg skrev at jeg elsker den slags transfer-rygter, og det gør jeg - de er sjove.

Hvis man ikke kan tage et semi-sarkastisk svar på et ganske usubstantieret rygte i en modstander-tråd med et smil, og uden at skrive ting som 'har du tabt sutten' som genmæle, så kunne det da godt være man skulle overveje hvorvidt man har lyst til at poste sådan noget Smiley

PS: Hold nu op med det med 'prominente navne'... jeg er ikke helt klar over hvorfor du er blevet så fornærmet, men der har altså ikke været noget personligt mod dig fra mig i mine indlæg - jeg havde skrevet det samme ligemeget hvem der skrev det Tunge

PPS: Jeg (eller nogen andre) kan selvfølgelig ikke udelukke en sådan transfer, men de omstændigheder du beskriver ville være ganske underlige.

verdenskrig
Manager

« Svar #11899: 11 Jul 2012, 12:05 »

Jeg har hørt at i sælger RVP til Liverpool i bytte for Joe Cole Cool

Men udover det synes jeg da det lyder spændende Dimma Grin Man kan som med alt andet i sådan et transfervindue ikke udelukke noget som helst Smiley Hvem havde for eksempel set komme at Torres ville skifte til Chelsea i vintervinduet dengang crazy

Silly season er på mange måder noget af det sjoveste som fan af en stor klub Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11900: 11 Jul 2012, 12:15 »

Jeg har hørt at i sælger RVP til Liverpool i bytte for Joe Cole Cool

Men udover det synes jeg da det lyder spændende Dimma Grin Man kan som med alt andet i sådan et transfervindue ikke udelukke noget som helst Smiley Hvem havde for eksempel set komme at Torres ville skifte til Chelsea i vintervinduet dengang crazy

Silly season er på mange måder noget af det sjoveste som fan af en stor klub Thumbs Up

Hæhæ. Silly season er ganske rigtigt sjov, og stort set lige så frustrerende.

Som sagt kan intet udelukkes, men med tanke på hvordan Wenger normalt gennemfører transfers, både indgående og udgående - med kortene helt ind til kroppen, ville det undre mig meget hvis han ganske afslappet snakkede om sådan et emne et sted hvor andre ville kunne høre det.

verdenskrig
Manager

« Svar #11901: 11 Jul 2012, 12:22 »

Det kan være han har fået nogle øl, så snakker man jo altid lidt mere åbent og højlydt Wink Grin

Men nej det ville dog også undrer mig meget, og man ved jo at mange vil gøre alt for at sætte sig selv i centrum med " Se jeg ved noget som i ikke ved" udmeldinger.. Ikke dermed sagt at jeg ikke tror på Dimma for det gør jeg, men det er mere hans ven jeg tvivler på med al respekt Smiley

Det ville da godt nok også være et af de mere absurde transfers i lang tid Opstemt..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11902: 11 Jul 2012, 12:26 »

Det kan være han har fået nogle øl, så snakker man jo altid lidt mere åbent og højlydt Wink Grin

Men nej det ville dog også undrer mig meget, og man ved jo at mange vil gøre alt for at sætte sig selv i centrum med " Se jeg ved noget som i ikke ved" udmeldinger.. Ikke dermed sagt at jeg ikke tror på Dimma for det gør jeg, men det er mere hans ven jeg tvivler på med al respekt Smiley

Det ville da godt nok også være et af de mere absurde transfers i lang tid Opstemt..

Wenger er sikkert mere til rødvin Tunge

Altså nu har Dimma jo smidt et screenshot af en Facebook-status hvor personen skriver det, så jeg tvivler da heller ikke på at vedkommende har skrevet det - uden at kende ham ligner det dog mere en joke-status, især med den smiley til sidst.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11903: 11 Jul 2012, 12:34 »

Wenger er sikkert mere til rødvin Tunge

Altså nu har Dimma jo smidt et screenshot af en Facebook-status hvor personen skriver det, så jeg tvivler da heller ikke på at vedkommende har skrevet det - uden at kende ham ligner det dog mere en joke-status, især med den smiley til sidst.

Netop. Smiley Manden er ikke en hvem som helst, og det er heller ikke hvem som helst, som sidder i en lounge med førnævnte personligheder. Men, det kan sagtens være en joke status.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11904: 11 Jul 2012, 12:37 »

Netop. Smiley Manden er ikke en hvem som helst, og det er heller ikke hvem som helst, som sidder i en lounge med førnævnte personligheder. Men, det kan sagtens være en joke status.

Jeg tror det er Henning Berg!

Intet er sikkert når det kommer til transfers. Det ville dog være ret atypisk Wenger - uden at kende ham! Wink

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #11905: 11 Jul 2012, 12:44 »

Jeg tror det er Henning Berg!

Intet er sikkert når det kommer til transfers. Det ville dog være ret atypisk Wenger - uden at kende ham! Wink

Nu læste jeg lige denne nyhed, der linker Van Persie til United, så helt ude i hampen er det måske ikke Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11906: 11 Jul 2012, 12:46 »

Nu læste jeg lige denne nyhed, der linker Van Persie til United, så helt ude i hampen er det måske ikke Smiley

Der er skam rygter om at Man Utd gerne vil have fingrene i van Persie, det er slet ikke det.

verdenskrig
Manager

« Svar #11907: 11 Jul 2012, 12:51 »

Men omvendt kan man jo spørge hvem der ikke vil have fingre i ham crazy ?

Det er bare ikke alle der har råd og ikke alle der kan lokke ham til Opstemt

Cool

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11908: 11 Jul 2012, 15:38 »

En af mine veninder mødte Sandro Rosell på et natklub i Spanien forleden. De endte på toilettet og ved klimaks råbte han højt "Messi va al Arsenal"

I hørte det her først.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2012, 15:41 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11909: 11 Jul 2012, 19:35 »

Så er der kommet billeder af det nye udebanetøj...

Af en eller anden grund synes jeg udebanetrøjen er marginalt mindre grim end på tidligere leakede billeder, men puha alligevel.

Og så med et lyserødt målmandssæt til!

Sider: 1 ... 792 793 [794] 795 796 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010