home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1165 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283558 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11610: 24 Maj 2012, 10:44 »

Tror virkelig Hazard ville blive en gevinst for jer, og for et hvert andet hold. Når det så er sagt, så synes jeg virkelig også Arsenal brude kigge på defensiven, og forstærke den gevaldigt. I top 8 i PL havde de det næst dårligste forsvar, og jeg synes selvfølgelig en venstre back er tiltrængt, men også en ny midtstopper, og så kom af med Mertesacker hvis det er muligt. Jeg kunne forestille mig, at han var en dyr herre at have løbende rundt.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11611: 24 Maj 2012, 10:56 »

Det er ikke forsvaret, der er noget i vejen med. Merte spillede sig også meget op, også blev han desværre skadet. Jeg vil skam gerne have Vertonghen, men synes faktisk ikke der er noget i vejen med vores forsvar.

- Det er midtbanen.
Det er Song, der ikke står nede i defensiven mere, men er blevet mere offensiv og lunter rundt på banen. Han har lavet 14 assist (mener jeg) og det er meget flot, men han er defensiv midtbane - og det gør han forfærdelig! Vores midtbanes tilbageløb er skræmmende dårlige, og det er der problemet ligger. Fire spillere (forsvaret) kan ikke klare alle angreb, men får de hjælp fra fløjene og de centrale midtbane spillere, er jeg sikker på de kan!!

Vermaelen og Kos er et fantastisk midterpar. Gibbs vil jeg gerne have vi satser på. Han er ligesom Cole tilbage i dagene. Gibbs vil kun blive bedre og bedre!! Sagna siger selv selv. Han er eminemt.

Men en Mbiwa eller Vertonghen ville pynte. Er mest til Mbiwa, da han kan spille alle positioner i forsvaret og derved giver bredden, som Arsenal til tider mangler..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11612: 24 Maj 2012, 10:58 »

Jeg har argumenteret for det før, og vil gøre det igen. Jeg synes ikke rigtig at vi har behov for yderligere forstærkninger til forsvaret. Vores vaklende forsvar i sidste sæson skyldes at vi hele tiden var skadesplaget (17 forskellige forsvarsopstillinge r fortæller sit eget sprog) og det er umuligt at få nogen som helst indbyrdes forståelse eller fuldbyrdet kampform på alle pladser, når man hele tiden skal rokere på sit hold. Sagna er noget nær PL og Europas stærkeste højreback, Koscielny viste enorme fremskridt og var en af de bedste centerforsvarere i ligaen, Vermaelen er utrolig stærk, især offensivt men mangler en smule defensivt. Det tror jeg kan tilskrives 3 ting: Manglende PL rutine, manglende kommunikation mellem ham og de øvrige forsvarere og Song der burde dække af i hans raids samt en vilje til at vinde der gør at han nogen gange kan have for travlt med at hjælpe til offensivt i stedet for at lukke af defensivt. På venstre back har Gibbs gjort det fremragende i de perioder hvor han ikke har været skadet, og på trods af at Santos har nogle defensive mangler, er han et udmærket alternativ til venstre back, og slet ikke så dårlig som folk (og især Morten Bruun) gør ham til.

Mertesacker er en fin spiller at have i truppen, så vi ikke blot har de teknisk gode forsvarere, men også en tonser med en fremragende placeringsevne og timing samt en uundværlig rutine som der hjælper en hel del i vores, trods alt, unge forsvar.

Afstemningen viser jo så at folk er uenige med mig, men man kan vel ikke være enige med alle folk om alt Smiley

EDIT: Nå, så fik Cesc skrevet et lignende indlæg, blot uden så megen argumentation, men jeg er helt enig med hvad han skriver. Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Swizz CataR
Manager

« Svar #11613: 24 Maj 2012, 11:30 »

Synes Cesc har fat i det helt rigtige. Det er midtbanen der hænger, og når Song ikke husker sine defensive pligter - og det hænder - så har I ingen på midtbanen der hverken har viljen eller fysikken til at hjælpe jeres forsvar i mærkbar grad. Jeg synes personligt at Rosicky og Arteta har haft en udmærket sæson begge to, men det er bare kun offensivt at de virkelig gør en forskel, især Rosicky.

Derudover, så er jeg dog uenig omkring Santos. Han er elendig IMO Wink

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11614: 24 Maj 2012, 11:50 »

Synes Cesc har fat i det helt rigtige. Det er midtbanen der hænger, og når Song ikke husker sine defensive pligter - og det hænder - så har I ingen på midtbanen der hverken har viljen eller fysikken til at hjælpe jeres forsvar i mærkbar grad. Jeg synes personligt at Rosicky og Arteta har haft en udmærket sæson begge to, men det er bare kun offensivt at de virkelig gør en forskel, især Rosicky.

Derudover, så er jeg dog uenig omkring Santos. Han er elendig IMO Wink

Jeg kan overhovedet ikke følge dit argument i at Arteta kun gør en forskel offensivt. Han var netop bindeledet mellem angreb og forsvar der gjorde at hvis Song rykkede frem, så blev han tilbage. Det er ikke tilfældigt at vi vandt 7 af 8 kampe i streg og så pludselig fik en statistik der hed 1-3-1 efter at han blev skadet - og vi kun har vundet 1 kamp i ligaen uden ham. Rosicky kan jeg sagtens se, men hans rolle var jo også den offensive midt, så det har altid været et spørgsmål om at Song og Arteta fik afstemt hvem der dækkede af defensivt. Det var Arteta fremragende til, men Ramsey har slet ikke samme rutine og overblik og Song farede egentlig bare frem for at kreere en chance uden at tænke defensivt - i hvert fald i slutningen af sæsonen.

Og nej, Santos er fremragende offensivt og middelmådig defensivt - men han er jo også brasilianer Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11615: 24 Maj 2012, 12:49 »

Som bette siger, er udtalelserne om Arteta helt væk. Han har om nogen været bindeleddet mellem forsvar og midtbane, og har altid været den som har holdt styr på det når Song (og resten af holdet) er tosset med frem. Hans bidrag til det defensive arbejde er uundværligt.

Jeg håber da godt nok ikke vi smider £32M efter Hazard, og er da heller ikke i tvivl om at han ender andetsteds. Jeg har dog læst at han skulle have krævet £250K om ugen i City, og at det ville selv de ikke give.

Til gengæld siger rygterne nu at RvP ikke har tænkt sig at forlænge, og AW er pissed og vil beholde ham til kontrakten udløber.

Rygter, rygter, rygter...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11616: 24 Maj 2012, 12:53 »

Heh, ja det rygte med Van P havde jeg også hørt.. Det var noget med at en guts bedstefar havde snakket med et bestyrelsesmedlem i klubben der havde fortalt at Dein og Wenger ikke kunne blive enige? Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11617: 24 Maj 2012, 12:54 »

Ang. afstemningen er det da i øvrigt utroligt så få som mener vi skal forstærkes på målmandsposten... Almunia er blevet released, og det virker sandsynligt at både Fabianski og Mannone også finder andre klubber. Tror folk virkelig at Martinez er klar til at være backup for Szczesny? Af samme årsag er vi også linket til Sogndals målmand, en 29-årig nordmand, som jeg natuligvis ikke kender. Tror han hedder Udjus eller sådan noget...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11618: 24 Maj 2012, 12:55 »

Heh, ja det rygte med Van P havde jeg også hørt.. Det var noget med at en guts bedstefar havde snakket med et bestyrelsesmedlem i klubben der havde fortalt at Dein og Wenger ikke kunne blive enige? Opstemt

Der var noget i den retning ja...

PhilipFlink
Manager

« Svar #11619: 24 Maj 2012, 14:12 »

Rygter - Rygter - Rygter

Vi skulle vist have forhørt os i Montpellier, efter LE CHAMPIONNAT topscore, Olivier Giroud ...

Og jeg kan ikke lade vær med at tænke på, at hvis det er rigtigt, så tror jeg ikke at RVP skriver under på en ny kontrakt.. men igen

Rygter - Rygter - Rygter

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11620: 24 Maj 2012, 14:26 »

Ja, så vidt jeg husker skulle vi have tilbudt dem 6mio ØVro plus Chamakh...

Jeg har altid været sikker på at Van P ville underskrive en ny kontrakt, men nu begynder jeg sgu at blive i tvivl. Lad os håbe at han i sidste ende beslutter sig for at tage de sidste år af hans toppunkt i Arsenal!

g00n: Hvorfor vil du ikke have Hazard? For dyr eller hvad?

PhilipFlink
Manager

« Svar #11621: 24 Maj 2012, 14:27 »

According to French reports Arsenal are set to offer £6.4million plus Chamakh for Olivier Giroud

Det lugter meget af , hvis det passer , At Wenger er bange for at RVP smutter.. Ingen grund til at hente Giroud med RVP og en Podolski som lige er indkøbt.. og gider Giroud sidde på bænken, efter en fantastisk sæson? Dont think so ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11622: 24 Maj 2012, 14:44 »

According to French reports Arsenal are set to offer £6.4million plus Chamakh for Olivier Giroud

Det lugter meget af , hvis det passer , At Wenger er bange for at RVP smutter.. Ingen grund til at hente Giroud med RVP og en Podolski som lige er indkøbt.. og gider Giroud sidde på bænken, efter en fantastisk sæson? Dont think so ..

Ja, men det må også siges at være en speciel situation vi bliver efterladt i, hvis RVP smutter! Bendtner, Chamakh, Park, Arshavin og Persie væk. Så er vi jo i realiteten uden førsteholdsangriber e (hvis man ikke tæller Walcott og Campbell der nok ikke får opholdstilladelse). Så skal vi regne med at nyindkøb kan levere varen hele sæsonen, og så er to vel ikke nok medmindre man regner med at Afobe kan blive reserveangriber eller en af fløjene kan blive puttet i angrebet. All around skidt situation. Hvis Van P bliver, kan jeg ikke se hvorfor vi ikke kunne købe både Podolski og Giroud. Podolski kan jo nemt blive puttet på fløjen ligesom Wenger tidligere har eksperimenteret med 4-4-2 og kunne finde på at gøre det igen. Så er det jo ikke helt dumt at have tre angribere.

Man skulle jo heller ikke tro at Chamakh ville være tilfreds med bænken efter en fantastisk sæson i det franske, så måske kommer vi ud i en lignende situation med Giroud.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11623: 24 Maj 2012, 15:07 »

Så er det for alvor blevet silly season. Ikke mange europæiske spillere skifter under EM, hvorfor jeg tager alle rygter med en spand salt, især rygtet omkring Hazard nægter jeg at tro på før klubben har fakset mig en kopi af den signerede kontrakt. Jeg er også pludseligt blevet mere bange for at RvP smutter end jeg lige havde regnet med, skulle det blive tilfældet har vi dog en nogenlunde erstatning i Podolski, omend vi stadig kommer til at mangle en offensiv profil, der virkelig kan vinde kampene for os.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11624: 24 Maj 2012, 17:35 »

g00n: Hvorfor vil du ikke have Hazard? For dyr eller hvad?

Det, og så hele hans attitude under denne transfersaga, som ikke huer mig. Han har udtalt sig som en 'right diva' som kunne vælge og vrage mellem alverdens klubber, og til en selvbestemt løn. Dele af det er sikkert rigtigt nok, men jeg har på fornemmelsen at han er en træls type á la Nasri/Adebayor. Han har i øvrigt selv lige udtalt at det bliver Man C, Man U eller Chelsea.

Twitter-rygter er altså bare det fedeste:

“@mattspicer66: Don't shoot the messenger. A mate in Fx world just told me AFC have done a 30m fx deal of £ into euros via their FX bank.”

Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010