home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 771 772 [773] 774 775 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283567 gange)
mist747
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11580: 15 Maj 2012, 11:53 »

Jeg tror du skal regne med denne her  Smiley
http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=6140&start=75

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11581: 15 Maj 2012, 12:01 »

Jeg tror du skal regne med denne her  Smiley
http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=6140&start=75

Jeg tvivler stærkt. Det ville i min optik være meget underligt at lave en udebanetrøje med så meget rødt på, at vi alligevel ikke kan bruge den på udebane mod andre hold i røde trøjer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11582: 15 Maj 2012, 12:08 »

Whatever the choice er de begge meget fede. Jeg elsker striber på tværs, det er så meget federe end 'rene' trøjer, i hvert fald så længe det kun er udebanetrøjerne vi laller med. At det så ikke er 'rigtig' Arsenal kan man vel diskutere, men det er jo ikke fordi at vi aldrig har haft stribede trøjer.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11583: 15 Maj 2012, 12:12 »

Den blå/røde er såmænd meget fin, men ville være et meget bedre valg som 3. trøje (meget lig den vi tidligere har haft), da jeg som sagt synes det ville være mærkeligt med en udebanetrøje som er 50% rød.

Den sort/lilla derimod... er bare pikkegrim.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11584: 15 Maj 2012, 22:05 »

Meget tyder på at det rent faktisk bliver dette som bliver vores nye away kit. Jeg er stadig helt vild med den!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Anfield Road
Manager

« Svar #11585: 15 Maj 2012, 22:06 »

enig. den er fed. bedre end vores kommende hjemmebane trøje  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11586: 15 Maj 2012, 22:12 »

Den er faktisk rigtig fed Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #11587: 15 Maj 2012, 22:19 »

Meget tyder på at det rent faktisk bliver dette som bliver vores nye away kit. Jeg er stadig helt vild med den!

Fuuuuuuck den er vild!

En af de pæneste kits jeg længe har set. Kæft den er stilet. Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11588: 15 Maj 2012, 22:55 »

Må ærligt indrømme at det er en utrolig flot trøje. Den er sku fed!

Thaurat al Shabab

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11589: 16 Maj 2012, 07:59 »

...men igen, hvad nytter det hvis vi ikke kan bruge den på udebane mod andre hold i røde trøjer? Opstemt

Den modarbejder hele ideen med at have en udebanetrøje. Hvis nu farverne bare havde været blå/gul eller mørkeblå/lyseblå havde det jo været perfekt.

verdenskrig
Manager

« Svar #11590: 16 Maj 2012, 09:53 »

Wow den er sgu nice nok. Bliver helt misundelig når jeg ser hva vores spillere skal løbe rundt i, til næste sæson. Det er jo ikke engang en man gider købe, og vise sig i Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11591: 16 Maj 2012, 09:55 »

Er du sindssyg den ville have været grim i blå/gul ... Det med om den er 'praktisk' er jeg egentlig lidt ligeglad med.. Det er jo trods alt et fåtal der har udelukkende rød i deres hjemmekit i PL (Liverpool, Man U), og så kan man nok heller ikke bruge den mod Villa og West Ham (hvis de rykker op), men man kan vel egentlig forvente at vi godt kan bruge den imod Sunderland, Stoke og Southampton..  Ellers er der jo ikke andre der spiller i rødt, så så stort et problem kan det jo heller ikke være Smiley

Fedt at høre at fans fra andre klubber også synes den er fed Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11592: 16 Maj 2012, 10:26 »

Er du sindssyg den ville have været grim i blå/gul ... Det med om den er 'praktisk' er jeg egentlig lidt ligeglad med.. Det er jo trods alt et fåtal der har udelukkende rød i deres hjemmekit i PL (Liverpool, Man U), og så kan man nok heller ikke bruge den mod Villa og West Ham (hvis de rykker op), men man kan vel egentlig forvente at vi godt kan bruge den imod Sunderland, Stoke og Southampton..  Ellers er der jo ikke andre der spiller i rødt, så så stort et problem kan det jo heller ikke være Smiley

Fedt at høre at fans fra andre klubber også synes den er fed Opstemt

Absolut ikke enig, sådan en i denne stil ville være ganske fin (bare mere Arsenal-traditionelle gule og blå nuancer, naturligvis):

Og jeg er temmelig sikker på at den ikke kan bruges mod hverken Man Utd, Liverpool, Aston Villa, West Ham, Stoke, Sunderland eller Southampton. Og i de øvrige kampe kan vi jo bare bruge den normale hjemmetrøje...

Don't get me wrong - trøjen er fed nok og skal selvfølgelig i samlingen hvis det bliver den, men den ville være langt mere egnet som 3. trøje.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11593: 16 Maj 2012, 10:59 »

Ja, det handler jo så om smag...

Jeg håber da stadig at vi kan bruge den mod Stoke, Sunderland og Southampton - der er jo trods alt væsentlig forskel på tykke bordeaux og mørkeblå striber på tværs og tynde hvide og lys-røde striber nedaf.. Men det vil tiden jo så vise.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11594: 19 Maj 2012, 23:34 »

Hahahahaha Ingen CL til tottenham !

Sider: 1 ... 771 772 [773] 774 775 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010