home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 772 773 [774] 775 776 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1283714 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11595: 19 Maj 2012, 23:36 »

Så skal vi ud i Champions League kval alligevel, men mon ikke den går. Er 99,9% sikker på, at vi nok skal kvalificere os, så ikke noget at bekymre sig om.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11596: 19 Maj 2012, 23:38 »

Nej, vi kommer ikke i CL kval bare fordi at Chelsea vandt CL.

Men fuck hvor er det fryd at Sp*rs ikke kommer i CL! Jeg havde godt nok heppet på Bayern, men det er da noget af en trøstpræmie for os Arsenal fans! Så er jeg pludselig glad for at Tottenham endte over Newcastle, så de kunne opleve denne skuffelse. Fantastisk.

EDIT: Utroligt som folk har taget g00ns ord for gode varer.. Men her: http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/european-qualification-permutations.html
« Seneste Redigering: 19 Maj 2012, 23:43 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11597: 19 Maj 2012, 23:42 »

Nej, vi kommer ikke i CL kval bare fordi at Chelsea vandt CL.

Men fuck hvor er det fryd at Sp*rs ikke kommer i CL! Jeg havde godt nok heppet på Bayern, men det er da noget af en trøstpræmie for os Arsenal fans! Så er jeg pludselig glad for at Tottenham endte over Newcastle, så de kunne opleve denne skuffelse. Fantastisk.

Lol, er vi direkte videre? Var ved at gå amok  Grin

Naustratze
Gæst

« Svar #11598: 19 Maj 2012, 23:42 »

Så kan det jo ikke blive bedre.
Til Sp*rs: Kan jeg kun sige: Bad luck, god tur i Europa League.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11599: 19 Maj 2012, 23:44 »

Lol, er vi direkte videre? Var ved at gå amok  Grin

Hehe ja, det er bare om at fryde dig Smiley Det har ingen indflydelse på os, kun på Spuds

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #11600: 19 Maj 2012, 23:45 »

I kan ikke mene at det godt Chavscum vinder CL skid hul spuds de ville alligevel ha tabt til Malaga føj noget lort

Naustratze
Gæst

« Svar #11601: 19 Maj 2012, 23:46 »

Hader virkelig den tyske liga, og især Bayern, så jo holdte med Chelsea i aften. Tillykke til dem.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11602: 19 Maj 2012, 23:47 »

I kan ikke mene at det godt Chavscum vinder CL skid hul spuds de ville alligevel ha tabt til Malaga føj noget lort

Bestemt ikke, har heppet på Bayern hele aftenen, men man må jo se på det positive, og det er da noget af en trøstepræmie at det gør at Sp*rs ikke ryger i CL.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11603: 22 Maj 2012, 10:47 »

Dagens griner: Fiorentina har angiveligt scoutet Chamakh gennem de sidste 12 måneder (ifølge YoungGunsBlog).

Jeg ved ikke lige hvordan det skulle være foregået... "Yes, efter at have fulgt ham det sidste års tid har vi lagt mærke til at han ser virkelig tændt ud, mens han sidder der på bænken. Det er også tydeligt at han har brugt lang tid på at sætte sit hår, og så ser han bare hammergodt ud i træningstøj. Jeg tror han ville passe fint ind hos os."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11604: 22 Maj 2012, 11:13 »

Det er sjovt som der er forskellig info om M'Vila. I går fik vi at vide at han var langt fra en handel og vi ikke havde budt på ham siden sidste sommer, på trods af at han var interesseret. I dag skriver en på twitter at: Reports are Yann M'Vila is an Arsenal man for 60k per week, final paperwork just to be sent through by his agent.

Suk...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11605: 22 Maj 2012, 22:06 »

Dagens 2. griner (fra den polske udgave af Playboy, som åbenbart har interviewet Szczesny):

"Asked for his views on Chelsea’s moronic shinpad-wearing, celebration hogging, cunny of a captain, Szczesny revealed that the Arsenal team regularly use ‘John Terry’ as a synonym for an ugly girl.

“At Arsenal it [the name John Terry] is another word for an ugly girl.

“If there’s a girl around that we don’t really like, we use it as a smokescreen/codename: ‘Have you seen John Terry recently?’"

God omklædningsrumshumo r.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #11606: 22 Maj 2012, 23:12 »

Haha Bitch got ownd Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11607: 24 Maj 2012, 08:33 »

Suk. Jeg hader transfersagaen omkring Hazard og glæder mig til knægten har valgt klub, men adskillige kilder peger på at vi nu skulle have budt de £32mio som Lille forlanger, og dermed også er i snak med hans agent om et muligt skifte. Det kan vel tolkes på et forsøg på at finde de stjernespillere som Van P forlanger for at forlænge. Men mon ikke han vælger City, Chelsea eller evt. United.

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #11608: 24 Maj 2012, 08:46 »

Dybt latterligt at vi vælger at kaste så mange penge efter en spiller, som ikke nok med det forlanger en ugeløn omkring 1,9 millioner. Det er muligt, at knægten er dygtig og har potentiale til mere, men hvis du spørger mig, kan du sagtens finde flere spillere i samme klasse og til en mindre ugeløn. Derudover så er knægten så pengegrisk, at det decideret er klamt at høre på - det ligner mere og mere en tro kopi af Na$ri. Derfor håber jeg, han ender andetsteds...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11609: 24 Maj 2012, 09:34 »

Jeg ved virkelig ikke hvor pengegrisk han egentlig er. Der er ingen tvivl om at han har været lidt en diva med hensyn til alle hans udtalelser omkring hans transfer, men jeg har tilgengæld ikke hørt noget som helst om at han skulle forlange £200.000 i ugeløn. Jeg kan forestille mig at det er et af rygterne om hvad Man C har tilbudt ham, men tværtimod skulle de faktisk have sat et loft på £110.000 pr. uge i hans lønpose - et beløb som vi sagtens ville kunne matche eftersom vi skulle have tilbudt Robin £130.000 pr. uge.

Der er ingen tvivl om at £32mio er mange penge, og hans løn ville gøre transferen endnu dyrere, men på den anden side har vi længe skreget efter klassespillere, og det er også noget vi har brug for, for at kunne beholde Van P og også for at kunne kæmpe med om mesterskabet. Hvis Hazard er så god som alle gør ham til, så ville han uden tvivl være en kæmpe forstærkning. Så på trods af hans diva egenskaber ville jeg stadig rigtig gerne se ham i Arsenal. Jeg vurderer dog chancen for at det sker som værende under 10%.

Jeg vil dog gerne høre hvem du mener er i samme klasse som Hazard med samme alder og prisklasse, ud over Göetze.

Sider: 1 ... 772 773 [774] 775 776 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010