home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284746 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11295: 16 Apr 2012, 20:13 »

Heh, ja den bliver i hvert fald vist på Tv2 Sport Premier League, så der kan jeg følge den - Håber da også at I kan følge med på 6'eren Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11296: 16 Apr 2012, 20:18 »

En Premier League top, som er tættere end nogensinde før? Haha!

Men jeg mindes også at kunne huske, at de reklamerede for Arsenal - Wigan i weekenden, så jeg er helt sikker på, at det bare er en fejl. Alt andet end 3 point i dag ville være ekstremt skuffende, selvom Wigan jo bestemt godt kan spille bold Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #11297: 16 Apr 2012, 20:20 »

Heh, ja den bliver i hvert fald vist på Tv2 Sport Premier League, så der kan jeg følge den - Håber da også at I kan følge med på 6'eren Wink
Hvad koster den kanal? Smiley

Det håber jeg også, men tror det er en fejl, ingen gider se Sunderland - Blackburn..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11298: 16 Apr 2012, 20:22 »

En Premier League top, som er tættere end nogensinde før? Haha!

Men jeg mindes også at kunne huske, at de reklamerede for Arsenal - Wigan i weekenden, så jeg er helt sikker på, at det bare er en fejl. Alt andet end 3 point i dag ville være ekstremt skuffende, selvom Wigan jo bestemt godt kan spille bold Smiley

Ja, vi undervurderede jo QPR og Wigan slog lige (et tamt) Man Utd, så vi skal da være oppe i gear. Men nu bliver kampen spillet på Emirates hvor spillerne virkelig har kunne sætte sig op og publikum har været fantastisk, så jeg regner heller ikke med andet end 3 point, ligesom næste gang vi spiller på Emirates. Udekampen mod Stoke er nok den sværeste tilbage i sæsonen.

Benja: Tja, den er del af Sportspakken ved Viasat, som koster en 20'er ekstra om måneden i forhold til de andre pakker vi har valgt Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11299: 16 Apr 2012, 20:32 »

Startopstillingen: Szczesny, Sagna, Djourou, Vermaelen, Santos; Song, Arteta; Walcott, Rosicky, Benayoun; Van Persie
Bænk: Fabianski, Gibbs, Squillaci, Ramsey, Gervinho, Oxlade-Chamberlain, Chamakh

No surprise there. Kom så Arsenal!

Naustratze
Gæst

« Svar #11300: 16 Apr 2012, 21:37 »

Vi skal nok nå det. Håber vi køber Vertonghen.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #11301: 17 Apr 2012, 01:41 »

Det var godt nok slemt.

Var på stadion, og wow. I flere situationer sejler forsvaret fuldstændig. Der er konstant 10 meter bag Sagna, ifht. offsidelinjen, hvor de gang på gang sendte bolden ned. Han havde desværre ikke sin bedste kamp. Offensivt ved jeg virkelig ikke, hvad der sker. Theo er helt uduelig i dag. Det gælder begge veje, for jeg mener langt hen ad vejen, at det er hans skyld, at Sagna kommer til at stå forkert, da han (Bac) kommer til at skulle dække begge spillere i vores højreside, mens den kære Theodore render rundt og piller ved sit lem på Wigans banehalvdel. RVP går ligeledes rundt og laver ingenting i en stor del af kampen; faktisk mindre end Theo, som trods alt forsøger nogle ting et par gange (og fejler). Havde han ikke kommet op at slås til sidst, havde jeg seriøst troet, at han var på vej ud af klubben med den attitude. Den lille fejde mellem ham og en modstander var der ellers godt gang i, også længe efter, der var fløjtet af. Ved ikke, hvor meget af det, de viste i TV, men han var godt oppe at køre. I det hele taget er der meget få spillere, der formåede at levere et respektabelt stykke arbejde. Rosicky var god. Santos lavede nogle absolut fantastiske ting. Til tider sad jeg helt og tænkte på Kanu, med den teknik, han kan prale sig af at besidde (at han ofte vælger at bruge den på mærkelige, ligegyldige ting, er så en anden sag). Yossi var udmærket, og Ramsey kæmpede i det mindste for det, og så bedre ud, end i de sidste kampe, selvom det selvfølgelig kan være, at det blot virker sådan for mig, da jeg denne gang har kunnet følge hans positionering noget bedre. Djourou spiller, fra et kvarters tid inde i kampen, rimeligt, og Ox forsøger lidt efter, han kommer ind (dog ikke med meget held). Ellers var jeg overordnet skuffet.

Oh well, you can't win 'em all. Må bare håbe, der lige skulle en enkelt svipser til, for at få holdet til at ramme top niveauet mod Chelsea, som meget gerne må miste noget selvtillid mod Barca i midtugen.

PS: "Fun Fact". Jeg har været på Emirates 8-9 gange, hver af disse med min far. Tre gange har min mor ligeledes været med på turen. Gæt hvor mange gange, jeg har været vidne til et Arsenal-nederlag? Tre. Næppe svært at regne ud hvilke tre ture, det er hændt på.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11302: 21 Apr 2012, 10:29 »

Åh ja, vi tager dagens tidlige kamp, og siden det er hjemme mod Chelski, gør det bare dagen endnu bedre. I forhold til blamagen mod Wigan, mangler vi Arteta der er ude resten af sæsonen med en slem forstuvning mens Benayoun ikke må spille nu hvor det er mod Chelsea. Jeg kan ikke forestille mig andet end at Arteta bliver erstattet af Ramsey, mens jeg tror at Chamberlain kommer ind i stedet for Benayoun. Wenger har godt nok foretrukket Gervinho på det sidste, men jeg har på fornemmelsen at Chamberlain får chancen fra start. I forsvaret er Koscielny tilbage fra karantæne og samtidig er Gibbs klar, så jeg tror at han kommer ind i stedet for Santos på back pladsen - Vi skal jo helst stå forholdsvist fornuftigt mod Chelsea hvis kynisme vi så i midtugen. Det giver følgende lineup:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Song  Ramsey
Walcott      Rosicky    Chamberlain
Van Persie

Der er ingen tvivl om at kampen vil blive vundet på midten. Jeg ville normalt tippe en sikker 1'er i dag, men Artetas fravær kan komme til at betyde rigtig meget for os. Spørgsmålet er hvorvidt Ramsey kan løfte den plads efter at han har været i en mild formkrise på det seneste. Chelsea er heldigvis uden Diving Drogba, så det kan give os lidt edge, men Torres har også virket arbejdsdygtig på det seneste. Hjemme på Emirates har vi været rigtig stærke, men man ved sgu aldrig i dag. Chelsea kunne være trætte efter Barca kampen, men samtidig viste vi også at vi stadig kan være uduelige mod Wigan. Fuck det bliver spændende! Det er kampen om CL i dag. Kom så Arsenal!!!!
« Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 11:46 af Gazlgor » Logged

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11303: 21 Apr 2012, 10:39 »

Er lidt forvirret, du nævner selv flere gange at Arteta er ude resten af sæsonen og hvor meget det vil betyde. Alligevel er Arteta med i din line-up, er det hvordan det havde været ideelt såfremt alle var klar? Eller sejler jeg bare helt vildt?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11304: 21 Apr 2012, 10:59 »

Er lidt forvirret, du nævner selv flere gange at Arteta er ude resten af sæsonen og hvor meget det vil betyde. Alligevel er Arteta med i din line-up, er det hvordan det havde været ideelt såfremt alle var klar? Eller sejler jeg bare helt vildt?

Du sejler ikke, men mon ikke han har skrevet forkert Smiley

Manchester United

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11305: 21 Apr 2012, 11:15 »

Du sejler ikke, men mon ikke han har skrevet forkert Smiley
Så langt tænker jeg slet ikke, jeg ser Artetas navn og tænker jeg er blevet lovet han ikke er med. Så må jeg lige få sikret mig at han ikke er med.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11306: 21 Apr 2012, 11:38 »

Arteta er under ingen omstændigheder med, mon ikke det er Ramsey som erstatter ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11307: 21 Apr 2012, 11:47 »

Det var bare for at forvirre dig Bave. Det var selvfølgelig Ramsey der skulle stå.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11308: 21 Apr 2012, 13:00 »

Som forventet:
Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Ramsey, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Van Persie
Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Diaby, Coquelin, Gervinho, Chamakh

Chelscum: Cech - Bosingwa, Cahill, Terry, Bertrand - Romeu, Essien, Malouda - Kalou, Torres, Sturridge

Easy.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #11309: 21 Apr 2012, 13:23 »

Svedig startopstilling. Koscielny er tilbage - love it. Også dejligt, at Oxen får chancen. Samtidig ser Chelseas hold alt andet end skræmmende ud, så jeg forventer, vi spiller til.

Jeg gider ikke at sige, at vi vinder, da alle ved, hvordan det gik imod Wigan. Men jeg er utroligt optimistisk!

Sider: 1 ... 752 753 [754] 755 756 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010