home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316182 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3435: 02 Sep 2008, 16:09 »

Har også læst det med testen, og det var min fejl. Men Vieira kunne sikkert have spillet på samme niveau, for det er også muligt at han ikke kunne vænne sig til Serie A, og bare ikke blev den samme klassespiller som vi husker ham for.

Nej, det er bestemt ikke nærigt mht. Nasri-handlen. Men hvor mange penge har vi brugt på transfers indenfor de sidste 3-4 sæsoner, i forhold til Real, Barcelona, Chelsea, Milan osv. Vi er et hold som skal vinde titler, og det er ikke bare Carling Cup, det er Premier League, FA Cup og Champions League. Det erbare svært uden stjernespillere.

Altså jeg synes personligt, at det er en utrolig smuk strategi som Arsenal har gang i, og vis alle klubber kørte med den, ville fodbold nå et uanet højt niveau inden for de næste 10 år, fordi man giver talenter chancen, som så udvikler sig og bliver stjerner...

Det er jo også derfor det er så svært at gøre gode køb på transfermarkedet i dag... Mængden af stjernespillere, er for mig at se mindre end den har været, for de stjernespillere der er, spiller alle for de store kluber, og man ved per tradition at de ikke er særlig villige til at handle med hinanden..

Arsenals tanke er smuk, men den holder ikke i praksis, hvis man vil være en storklub... For, for hvert år der går med den strategi, hvor i køber talenter, der skal uvikle sig til stjernespillere, løber de andre klubber fra jer.. de udvikler sig konstant, i et højere gear end jer, da de køber spillere som er helt klar til 1.holdet, og ikke bare er klar til det, men er klar til at gøre en forskel...

i følge min teori, er Arsenal ved at ødelægge sig selv som topklub... For hvis i fortsætter med den her strategi, vil i om 4-5 års tid sikkert have et godt hold... der er to problemer ved det...

1. Problemet er bare at de andre tophold allerede har det hold som i vil bygge op, og dermed vil være de skridt foran jer, som gør at i vil have mere end umådeligt svært ved at true dem...

2. I kan næppe holde på de spillere som udvikler sig, til stjerner, da det umuligt vil være alle dem som i satser på der gør det... Stjerner vil vinde titler, og da i vil have svært ved det, kommer de få stjerner i har, til at søge nye græsgange, for at opfylde deres ambitioner...

Dermed må i lægge stilen om... Drop alle de smukke tanker, og gør det som en topklub bør gøre bedst...

Tøm hele transferbanken ved hvert vindue, og hent de 3-4 verdensklassespille re, der vil gøre, at i sikkert for altid vil være en topklub, som kan kæmpe med hvor det er sjovt...

Jeg har fremsagt denne teori for en del arsenal fans heridne fra, men skal med det samme sige at jeg ik blev synderligt populær... Syntes bare min teori begynder at holde vand, specielt når ejg ser jeres spil i mod et hold som Fulham... Off day eller ej.. Det var ikke sket med et vakseægte klassehold!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3436: 02 Sep 2008, 16:10 »

Jeg kan godt lige sige det igen: Jeg er enig i at vi er for tyndt besatte ved siden af Cesc.

Det er bare ikke fordi vi sælger for meget, det er fordi vi køber for lidt.

Chakana
Manager

« Svar #3437: 02 Sep 2008, 16:13 »

Men helt ærligt, hvad med stakkels Cesc på den midtbane? Vi har tre ubeskrevede blade til den plads, og vi kan vel først sige noget om det, når Diaby har fået chancen, men det sker sgu ikke ligefrem super ud. Diaby ses vel som førstevalget ved siden af Cesc, hvor han har fået hvor mange kampe i sin karriere hos Arsenal? Det må vel tyde på at han ikke er juhu-super-duper-redningsmanden vi leder efter på den plads? Denilson har ikke imponeret, Ramsey må vi vel se i øjnene ikke er klar sådan som han bruges og Denilson der ikke har vist lovende takter.

Håber også at Diaby bliver god for os, hvis han får chancen.
Når man ser ham spille, og han er i vanskeligheder, så ender det somregel med at han laver en dribling eller noget andet genialt og er ude af problemerne. Song har også gjort det okay, han spiller meget rutineret synes jeg.

Som du sagde tidligere, og meget korrekt, hvornår bliver de unge til rutinerede folk? Ubeslutsom

Arsenal Football Club

JKJ
Gæst

« Svar #3438: 02 Sep 2008, 16:15 »

Nu er jeg ikke Arsenal fan, hvis der nogen der ikke lige viste det  Peace

Men er enig med verdenskrig, i kan komme ind i en cirkel som kan være svær at komme ud af igen... Plus hvad gør klubben den dag de ikke får fat i det rigtige talent til den eller den plads som man troede man havde fået??

SSelvfølgelig skal der satses på talenter, men en klassespiller eller 2 på de vigtige pladser er nok noget vigtigere når det kommer tilstykket...

arsenalistic
Manager

« Svar #3439: 02 Sep 2008, 16:18 »

Jeg kan godt lige sige det igen: Jeg er enig i at vi er for tyndt besatte ved siden af Cesc.

Det er bare ikke fordi vi sælger for meget, det er fordi vi køber for lidt.

Den var også mere henvendt til din bror Wink

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #3440: 02 Sep 2008, 16:20 »

Vk, det er blevet sagt så mange gange, og vi har vidst fundet ud af hvad problemet er; for unge spillere, for meget nærighed og for lidt rutine. (èn gang til Peace )
Jeg tror dog ikke på din teori om at vi er ved at ødelægge sig selv som topklub, for der skal MEGET til, ikke bare mangel på spillere. Men pengemangel, krise i ledelsen osv. Jeg er også uenig i at man skal tømme transfer budgettet, men i stedet købe en direkte afløser til salget. Medmindre at der er mange dårlige spillere, så skal man tømme sparegrisen.

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #3441: 02 Sep 2008, 16:21 »

Hmmm, hvorfor kan man ikke tjekke Amaury B's skadessituation inde på arsenal.com?

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #3442: 02 Sep 2008, 16:21 »

Selvfølgelig skal der satses på talenter, men en klassespiller eller 2 på de vigtige pladser er nok noget vigtigere når det kommer tilstykket...
Præcis..
Ikke købe for at købe, men heller ikke holde tilbage! Wink

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #3443: 02 Sep 2008, 16:22 »

Hmmm, hvorfor kan man ikke tjekke Amaury B's skadessituation inde på arsenal.com?
Måske er skaden ikke afklaret, altså hvilken skade det er, hvor lang tid den varer osv.

Smiley

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #3444: 02 Sep 2008, 16:28 »

Vk, det er blevet sagt så mange gange, og vi har vidst fundet ud af hvad problemet er; for unge spillere, for meget nærighed og for lidt rutine. (èn gang til Peace )
Jeg tror dog ikke på din teori om at vi er ved at ødelægge sig selv som topklub, for der skal MEGET til, ikke bare mangel på spillere. Men pengemangel, krise i ledelsen osv. Jeg er også uenig i at man skal tømme transfer budgettet, men i stedet købe en direkte afløser til salget. Medmindre at der er mange dårlige spillere, så skal man tømme sparegrisen.

Ville bare ridse min egen teori op, skrevet i en lidt anden udgave end det i gør, hvis det ikke gør noget Peace

Og nej det er nemlig der du tager fejl... For så længe i ikke er villige til at hente den kvalitet som det kræver, kommer i længere og længere efter de andre tophold, og dermed længere og længere væk fra et trofæ, som er det er storhold måler sig på... Burde nok have brugt storhold i stedet for topklub, for man kan godt være topklub uden at vinde noget pl ( liverpool Græder )... Og dermed kommer i længere og længere væk fra prædikatet "storhold"..

Nej det kan godt være du ikke mener at man skal tømme transfer budgettet... Men det er for det første det som det er der for, og for det andet kan det virke nok så koldt, men det er fandme det der vinder mesterskaber...

grunden til at et hold som man united ikke skal bruge de ville summer i år, er at de de tidligere år, at købt vildt meget ind, og dermed har det hold de skal bruge... De samme kan vel siges om chelsea, uden at kende for meget til deres indkøb..

Det kan dog ik siges om jer!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3445: 02 Sep 2008, 16:29 »

Præcis..
Ikke købe for at købe, men heller ikke holde tilbage! Wink

Forklar mig venligst hvad chelsea vandt deres to mesterskaber i træk på Smiley

De købte stjerne på stjerne, selvom de egentlig havde nok spillere til pladsen!

Det giver en klasse bredde, og giver en frygtindgydende startopstilling... Nogle af stjernerne vil så begynde at beklage sig, men så sælger man bare dem for store summer og henter nye..

Dermed er der altid kamp om pladserne, og dermed vil man altid have mulighed for et mesterskab!

Cool

Chakana
Manager

« Svar #3446: 02 Sep 2008, 16:34 »

Men vi ved at vi har spillerne til at vinde mesterskabet, men på en eller to pladser skal de ske tydelig forbedringer!
Vi vil f.eks. ikke købe Ramos, for at kassere Sagna.

Det er en svær situation vi står i! Skuffet

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #3447: 02 Sep 2008, 16:36 »

sikke en gang crap... i er ikke i nærheden af at have de spillere der skal til...

Det er nemlig en helt forkert holdning... Prøv at sammenligne jeres hold med man u, og chelsea..

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #3448: 02 Sep 2008, 16:38 »

sikke en gang crap... i er ikke i nærheden af at have de spillere der skal til...

Det er nemlig en helt forkert holdning... Prøv at sammenligne jeres hold med man u, og chelsea..

Helt enig...

Og desværre vores klub, Liverpool i samme situation... de køber og køber uden at vi får noget som helst kvaltet ud af det, for alle de mange transfer kr feks Arsenal og Liverpool har burde de købe kvalitet så de kan komme op på Man U og Chelsea niveau, så lang tid de to klubbers tranfer politik hedder at købe talenter og købe så mange som muligt når de aldrig deres niveau...

United-styrer
Gæst

« Svar #3449: 02 Sep 2008, 16:41 »

Men vi ved at vi har spillerne til at vinde mesterskabet, men på en eller to pladser skal de ske tydelig forbedringer!

Que? Mener du helt i ramme alvor, at Arsenal spillermæssigt er på niveau med United og Chelsea med undtagelse af et par pladser?

Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010