home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316200 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3405: 02 Sep 2008, 06:30 »

Jeg håber meget at Wenger har gemt spilleren i baglommen, og først præsenterer senere..
Andet kan ikke passe!

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3406: 02 Sep 2008, 08:46 »

Skidt at stå op til... ingenting. Skuffet

Chakana
Manager

« Svar #3407: 02 Sep 2008, 09:09 »

Nu kan vi begynde at snakke om at Wenger pisser på os.
Han lovede at han nok skulle købe, og han kunne godt lide at vente osv. Men hvor er spilleren?!!
ticked off

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3408: 02 Sep 2008, 09:10 »

Det kunne tyde på at den spiller der ville være på plads inden returen mod Twente var Silvestre.

Chakana
Manager

« Svar #3409: 02 Sep 2008, 09:16 »

Ja, men vi har købt fire spillere, hvor én af dem - Nasri - er et klassekøb, som kan overtage direkte for Hleb. Jeg havde hellere set en god, ikke vildt ung spiller - Xabi Alonso, Jeremy Toulalan eller Yaya Touré - som kunne overtage direkte for Flamini, i stedet for Amaury Bischoff og Aaron Ramsey..

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3410: 02 Sep 2008, 11:07 »

Det var eddermaneme (undskyld mit sprog) sørgeligt og skuffende at stå op til! Jeg forstår ikke hvordan han kan undlade at købe en spiller, når han ligefrem har lovet at det vil ske! En offentlig undskyldning ville være på plads, med forklaring, i stedet for bortforklaringer som der kommer på Arsenal.com

Skuffende Wenger!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3411: 02 Sep 2008, 11:08 »

Hvis vi skal være helt korrekte, har han vel ikke lovet at der kom flere, men blot at han kiggede på flere.

I stedet kan vi glæde os over nyheder som denne på arsenal.com!

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-eboue-is-becoming-a-pass-master

arsenalistic
Manager

« Svar #3412: 02 Sep 2008, 13:40 »

Hvis vi skal være helt korrekte, har han vel ikke lovet at der kom flere, men blot at han kiggede på flere.

I stedet kan vi glæde os over nyheder som denne på arsenal.com!

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-eboue-is-becoming-a-pass-master

Ja, hvad skal vi med en signing når vi har fodboldens svar på Da Vinci? 

Go you Gunners!

Chakana
Manager

« Svar #3413: 02 Sep 2008, 13:41 »

Selvom han ikke direkte har lovet en midtbanespiller, så er det da logisk at et storhold som os, skal forbedre os på den plads hvor vi er svagest. Men nej, det vil vi da ikke! Eboué kan vel blive Fabregas' makker?

Arsenal Football Club

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3414: 02 Sep 2008, 13:47 »

Jeg er enig i, at vi burde have forstærket os. Det er såmænd ikke antallet af centrale midtbanespillere der bekymrer mig - med både Denilson, Diaby, Song, Ramsey, Eboue og endda Rosicky der kan spille der - men kvaliteten.

Vi så det kun alt for tydeligt da Cesc var skadet - alternativerne er ikke gode nok. Vi forsøgte os efter sigende også med et bud på £14M for Xabi Alonso, men den mulighed var vel så godt som død, eftersom Barry blev i Aston Villa.

Jeg har ikke sat næsen op efter trofæer.

arsenalistic
Manager

« Svar #3415: 02 Sep 2008, 13:58 »

Ja, rygterne siger, at vi fik et bud i £14 mio.-klassen afvist i aftes. Alonso selv skulle have været fyr og flamme, men hele projektet var dødsdømt tidligt, hvis i spørger mig. Det virker underligt, at vi i så fald ikke havde flere følerer ude, men umiddelbart kun gik efter én mand.
Det har virkelig været en pinsel at stå på sidelinjen denne sommer, hvor transferaktiviteter har efterladt et amputeret hold. Vores akilleshæl kommer uden tvivl til at være på midten, medmindre, at der er en af tiltroede, der laver en "Flamini".

EDIT: Så kom der endnu en "roser" på hjemmesiden. Mon nogen prøver at tale holdet op i medierne, fordi man ikke fik en signing? Baaaaah....

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-vela-class-is-positive-for-our-future

EDIT-EDIT: Se lige kommentarerne, det virker som om Wenger godt selv kan joke med forfatningen af erfaring i førsteholdstruppen. "Yes, he looks like another one for the future," said the Frenchman.

« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 14:01 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3416: 02 Sep 2008, 14:00 »

En sidste mulighed er, at det stadig er muligt at hente Stephen Appiah, da han er på fri transfer.

EDIT: Til gengæld er jeg HELT enig i rosen til Vela - han ser extremt spændende ud.

arsenalistic
Manager

« Svar #3417: 02 Sep 2008, 14:03 »

En sidste mulighed er, at det stadig er muligt at hente Stephen Appiah, da han er på fri transfer.

EDIT: Til gengæld er jeg HELT enig i rosen til Vela - han ser extremt spændende ud.

Han ser da spændende ud, men det virker som en omgang tynd suppe, efter at vi formåede nada igår aftes. Nu skal holdet snakkes helt vildt op, så vi helt glemmer at vi ikke fik en rutineret mand igår.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3418: 02 Sep 2008, 14:04 »

Der er naturligvis en masse PR- og spindoktor-arbejde forbundet med de sidste par nyheder på arsenal.com, ja.

Chakana
Manager

« Svar #3419: 02 Sep 2008, 14:07 »

For fanden! Jeg skrev lige et langt indlæg, og så blev det slettet da jeg ville smide det ind. Skuffet

Når, men jeg synes heller ikke at vores midtbanefolk er for stærke; Denilson, Diaby, Song og Ramsey, de er alle fire unge og har ikke prøvet kræfter i de aller vigtigste kampe, under et stort pres. Da vi i sin tid, signede Theo var det ikke for sjov at vi købte ham, en lille knægt som stadig havde et par år tilbage af teenage-alderen. Det samme vil jeg sige om Ramsey, som kun er 17(18?) år, og har uanede muligheder for at blive en god midtbanespiller i fremtiden..

Btw. så sagde Fabregas for et stykke tid siden, noget i retning af, at hvis vi ikke vandt trofæer i år, så ville han søge nye muligheder. Hvad skal mener/tror i om det? Jeg ved ikke om I har diskuteret det før jeg var på FmF, men vil lige høre jeres mening..

Smiley

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010