home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:47:21 Broen13 Blogs #5 Youth to Gold
I dag kl. 21:28:29 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
I dag kl. 12:03:22 NAsMaR Omklædning... Forøg startup hastighed
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23175
  5 Brugere, 570 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296666 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1515: 23 Feb 2008, 19:51 »

At han brækker benet har jo stadig intet med sagen at gøre, det er der kæden hopper af.. Du skal kigge på forseelsen, som ja er hård, hvad jeg vil kalde et gult kort. At Eduardo så er så uheldig at brække benet, er jo bare sort uheld..

Okay, så hvis man stempler med strakt ben på anklen af en spiller, så er det kun til gult?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #1516: 23 Feb 2008, 19:51 »

Kan jeg ikke udtale mig om, men kunne være!

Det kan jeg. Det har han.

Go you Gunners!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1517: 23 Feb 2008, 20:28 »

Av av av.

Man kan glæde sig over at Eduardo ikke er en ny upcomming man, så han har formodentligt på dette tidspunkt i karrieren skovlet en god håndfuld millioner ind på kontoen, for man må tvivle på om han overhovedet kan spille fodbold igen.

De varmeste tanker går til ham.

Jeg tror ikke at Eduardo tænker i disse baner på nuværende tidspunkt. Tror næsten han ville ofre alle sin penge, for at komme til at spille/undgå det smertehelvede der venter ham.

Mht. til rødt kort/ikke rødt kort. Jo, jeg synes den er til rødt. Martin Taylor, klodset eller ej, kommer med stor fart flyvende med strækt ben og får den, muligvis, uheldigt placeret på anklen på Eduardo.

At nogle påpeger at dette ser hver dag i PL, er skam ingen undskyldning, da taklinger på ankler, knæer eller lår intet har med fodbold at gøre.

ManUtd83
Manager

« Svar #1518: 23 Feb 2008, 20:59 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=80185

Det er da altid noget, men det ændrer næppe på Eduardos tilstand. Pt har jeg mest ondt af ham, fordi han ikke kommer til at spille ved EM. Der kommer massere af kampe for Arsenal, hvis han kommer tilbage, men der er sgu 4 år til næste EM, og hvem ved om et hold som Kroatien kvalificerer sig igen.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #1519: 23 Feb 2008, 21:07 »

Jeg vil bare gerne udtrykke min dybeste sympati for Arsenal - har først lige nu set billedet af det der en gang var en fod, og som på billedet ser helt forfærdeligt ud...jeg er usikker på, om han nogensinde kan spille bold igen, for der kan ikke være mange ting i foden som er som de skal være...og alvorligt set, så skreg jeg i væmmelse, da jeg så billedet -jeg troede virkeli ikk det var så slemt...

God Bedring Dudu!

Al snak om farven på kortet er korrupt - det er klart rødt , selvom det tydeligvis ikke er med intensionen om at skade...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1520: 23 Feb 2008, 23:05 »

Nu er jeg jo Utd fan så skyd bare løs som Arsenal-fan, hvis du synes jeg er farvet, men... Det røde kort er ok, uden tvivl. Der hvor jeg dog vil opponere en smule, og give dem der siger, at "det sker jøvnligt i PL" ret er, at han ikke har den hensigt at brække benet på Eduardo. Så for taylor er det blot surt, at det er det det ender ud med. Havde han ikke brækket benet, var han næppe blevet smidt ud, har jeg ret? Jeg siger ikke det gør det røde kort forkert eller noget, men nogle gange er det tilfældigheder der afgører det. Derfor må man også godt have ondt af Taylor, og ikke som Wenger, save ham midt over og, mellem linjerne, kalde ham voldsforbryder og andet godt "fra gaden". Han har det næppe så slemt som Eduardo, men ligesom hvis vi kommer til at køre nogle ned i trafikken pga. et øjebliks uopmærksomhed, så skal Taylor ikke sættes i bås som noget andet end en uheldig, og klodset, fodboldspiller, der forhåbentligt tænker sig om næste gang.

Og mht. straffesparken så synes jeg faktisk den er helt fin. Clichy rammer bolden javist, men han rammer også Parnaby. Rækkefølgen er ligegyldig, for herefter er det op til dommeren at vurdere, om bolden stadig er inde for spilaftstand, altså om Parnaby kan nå den. På de langsomme gentagelser, synes jeg faktisk godt den kan forsvares. Jeg vil dog indrømme at den er en smule tvivlsom, men synes som udgangspunkt den er rigtig dømt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1521: 24 Feb 2008, 04:22 »

Puha, så vil jeg komme med mit indspark til dagens begivenheder.

Sørgelig dag for Arsenal, og i særdeleshed Eduardo. Jeg vil først sige at det er rart at se så mange sympatitilkendegive lser, ligegyldigt hvilke hold man holder med. Godt at se at så mange mennesker kan lægge brillerne og erkende hvilken forfærdelig skæbne Eduardo har lidt i dag.

Til jer der mener at tacklingen ikke var til rødt kort - jer har jeg kun hovedrysten tilovers for. Ligemeget hvor mange gange man ser den slags tacklinger til daglig i PL, skal de naturligvis resultere i en udvisning. Det sagt, skal jeg være den første til at indrømme at jeg ikke synes tacklingen så specielt voldsom ud in real time, og jeg er stadig af den holdning at Martin Taylor ikke havde til hensigt at gøre skade på Eduardo, men blot kom for sent ind med en voldsom tackling. Jeg er sikker på at han har det skidt med hvad der er sket, men tacklingen er selvfølgelig til et klokkeklart rødt kort, uagtet følgerne.

Angående resultatet er det naturligvis langt fra optimalt. Det mindede i store perioder alt for meget om sidste sæsons ineffektivitet, og så længe vi ikke formår at konvertere vores massive spilovertag til mål, kan vi ikke udråbe os selv til mesterskabsfavoritt er. Vi har nu set alt for tit hvor lidt der skiller 3 point fra 1 point, og så længe Man Utd formår at hente 3 point (Ok, mod Newcastle i dag, det siger ikke det store), så er der lang, lang vej til et engelsk mesterskab.

Til sidst vil jeg fremkomme med en ordentlig bredside mod dommerne i England. Det er stort set hver weekend man gang på gang ser de engelske dommere lave den ene vanvittige afgørelse efter den anden, og lige for tiden virker det som om deres inkompetence kommer til at afgøre rigtig mange kampe. I dag forærer Mike Dean fx Birmingham det ene point, da begge deres mål kommer fra dødboldsituationer, som aldrig burde havde været dømt. Frisparket i 1. halvleg er flot sparket ind af McFadden, men er aldrig i nærheden af at være et Birmingham-frispark - og straffesparket er helt til grin. Selv om Clichy af uransagelige årsager får en hjerneblødning og vælger at kigge væk mens Birmingham-spilleren tager bolden, kommer han tilbage og får tacklet bolden fra ham. Kameravinklen bag målet viste med stor tydelighed at han tacklede rent på bolden, og alligevel vælger dommeren at pege på pletten. 2 point mistet, som kan vise sig at være vitale i forhold til kampen om mesterskabet.

Superduper-ærgerligt, men i bund og grund et godt eksempel på hvordan jeg mener dommerkvaliteten i England er pt.

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #1522: 24 Feb 2008, 06:29 »

Taylor kigger ikke på bolden, men kun på Eduardo's ben.
Ville ikke brokke mig hvis Taylor først får lov at spille når Eduardo er klar igen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1523: 24 Feb 2008, 10:38 »

Wenger trækker sine udtalelser om Taylor tilbage - Citat fra Arsenal.com:

“It was a highly emotional afternoon and we were all shocked by the injury to Eduardo," he said. "On reflection, I feel that my comments about Martin Taylor were excessive.  I said what I did immediately after the game, in the heat of the moment.”

Wengers andre kommentarer til kampen:

On the tackle on Eduardo...
"The injury is the result of a very bad tackle. The first diagnosis we have of the injury is very, very bad. I would not like to go into medical details because I am not qualified enough but the first news is very bad. He is in hospital."

On it possibly ending his career...
"I don't know. I would not go as far as that but it does not look good."

On other issues in the game...
"It was never a free-kick on the first goal and it was not a penalty. Five minutes before that it was a 100 per cent penalty on Adebayor. But we have to take it, we cannot change it and we have to look at ourselves as well. We have to fight against all that. We should have killed the game off earlier and scored the third. That is why with any little mistake you are caught."

On Eduardo's injury affecting the team in the first half...
"Yes 100 per cent. You could see that straight away it had a big effect."

On his half-time team-talk...
"We wanted to play football and the game what we wanted to play. We did that quite well."

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #1524: 24 Feb 2008, 11:12 »

Wenger trækker sine udtalelser om Taylor tilbage - Citat fra Arsenal.com:

“It was a highly emotional afternoon and we were all shocked by the injury to Eduardo," he said. "On reflection, I feel that my comments about Martin Taylor were excessive.  I said what I did immediately after the game, in the heat of the moment.”

Wengers andre kommentarer til kampen:

On the tackle on Eduardo...
"The injury is the result of a very bad tackle. The first diagnosis we have of the injury is very, very bad. I would not like to go into medical details because I am not qualified enough but the first news is very bad. He is in hospital."

On it possibly ending his career...
"I don't know. I would not go as far as that but it does not look good."

"It was never a free-kick on the first goal and it was not a penalty. Five minutes before that it was a 100 per cent penalty on Adebayor. But we have to take it, we cannot change it and we have to look at ourselves as well. We have to fight against all that. We should have killed the game off earlier and scored the third. That is why with any little mistake you are caught."

On Eduardo's injury affecting the team in the first half...
"Yes 100 per cent. You could see that straight away it had a big effect."

On his half-time team-talk...
"We wanted to play football and the game what we wanted to play. We did that quite well."

Det var også det mindste, han kunne gøre. Det er vel bare resultatet, når man udtaler sig, mens adrenalinen fortsat pumper i kroppen. Det ser vi jo også tit i f.eks. denne tråd - fra begge lejre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1525: 24 Feb 2008, 13:05 »

Jeg vil gerne se nogen argumentere for at dette ikke burde give rødt kort:

Forlegen

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1526: 24 Feb 2008, 15:06 »

Citat

Altså... Øhm, er jeg den eneste der til tider bliv er rigtigt træt af Wengers dårlige undskyldninger? Han har da ret i noget af det, men behøver han nævne sådan noget "hver gang" hans hold taber? Folk kunne ikke lide Mourinho fordi han sagde nogle underlige ting, men hvad med Wenger?

Og ja ja jeg skal nok feje for egen dør osv. osv. "Ferguson er også en tosse" og ja, det er han da fra tid til anden. Det er dog ret sjældent han kommer med den her slags dårlige undskyldninger og jeg ser da ret mange kampe med Utd og udtalelser fra Ferguson. Jeg bliver fra tid til anden, pinlig berørt når han siger nogle underlige ting, men hvordan har I det med Wengers utålelige, vil jeg kalde det, undskyldninger? Burde det ikke være nok med "We should have killed the game off earlier and scored the third. That is why with any little mistake you are caught."?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1527: 24 Feb 2008, 15:16 »

Jeg synes nu ikke at denne udtalelse fra Wenger er specielt pinlig. Han siger det som alle Arsenal fans (og dermed også ham selv) tænker... Som du også kan læse i tråden syntes vi også at dommeren var pivringe, og hverken straffesparket eller frisparket skulle være givet. Og når han så mister 2 point i mesterskabskampen, kan jeg godt forstå at han pointerer det. Jeg synes dog ikke at Wenger er værre end Ferguson, som både har fået bøder og karantæner over hans udtalelser og fights i halvlegen med dommerne...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1528: 24 Feb 2008, 15:22 »

Altså... Øhm, er jeg den eneste der til tider bliv er rigtigt træt af Wengers dårlige undskyldninger? Han har da ret i noget af det, men behøver han nævne sådan noget "hver gang" hans hold taber? Folk kunne ikke lide Mourinho fordi han sagde nogle underlige ting, men hvad med Wenger?

Og ja ja jeg skal nok feje for egen dør osv. osv. "Ferguson er også en tosse" og ja, det er han da fra tid til anden. Det er dog ret sjældent han kommer med den her slags dårlige undskyldninger og jeg ser da ret mange kampe med Utd og udtalelser fra Ferguson. Jeg bliver fra tid til anden, pinlig berørt når han siger nogle underlige ting, men hvordan har I det med Wengers utålelige, vil jeg kalde det, undskyldninger? Burde det ikke være nok med "We should have killed the game off earlier and scored the third. That is why with any little mistake you are caught."?

Sådan er det jo ofte med toptrænere, de er nogle hulans dårlige tabere...

Når det så er sagt, så gør han jo også (præcis som Mourinho) hvad han kan, for at dreje kritikken væk fra spillerne, ved at så tvivl om dommerpræstationen, og på den måde gøre det nemmere for spillerne at koncentrere sig om næste kamp. Nu er det jo Wenger og dommeren der bliver snakket om, ikke spillernes manglende præstationer på banen...

Spørg bare Laudrup hvad der sker, hvis man lægger hele skylden for et nederlag, på spillerne og sig selv, han smed jo i sin tid et mesterskab væk på den måde med Brøndby (hvor de iøvrigt også måtte have en mentaltræner tilknyttet i en periode, for at få ham vænnet af med den slags udtalelser).

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #1529: 24 Feb 2008, 15:29 »

Jeg synes nu ikke at denne udtalelse fra Wenger er specielt pinlig. Han siger det som alle Arsenal fans (og dermed også ham selv) tænker... Som du også kan læse i tråden syntes vi også at dommeren var pivringe, og hverken straffesparket eller frisparket skulle være givet. Og når han så mister 2 point i mesterskabskampen, kan jeg godt forstå at han pointerer det. Jeg synes dog ikke at Wenger er værre end Ferguson, som både har fået bøder og karantæner over hans udtalelser og fights i halvlegen med dommerne...

Det er præcis der jeg vil hen:) Burde han ikke holde sig for god til den slags udtalelser? Jeg mener, skal vi ikke bare anse det som ganske sandsynligt, at ud af 100 tvivlsomme domme i løbet af en sæson i PL, får de nok 70 deres vej? Det gør self ikke det mere rigtigt disse domme, men man burde måske moderere sine udtalelser. Og fordi I herinde, er enige om at straffesparket var der, så gør det det ikke til sandheden. Flertallet har ikke altid ret, og jeg mener faktisk at det godt kan dømmes.

@DNE
Du har muligvis ret, men der hvor jeg vil hen med sammenligningen med Mourinho er, at han jo ikke ligefrem var elsket for udtalelser der minder om den slags Wenger altså er ude med nu her. Nu bliver man jo gentagne gange bedt om at tage brillerne af her i denne tråd, så bør man vel også gøre det i dette tilfælde?

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010