home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  I Fodbold Er Brøndby Hovedstaden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: I Fodbold Er Brøndby Hovedstaden  (Læst 8352 gange)
Alonso
Ynglingespiller

Sv: I Fodbold Er Brøndby Hovedstaden
« Svar #15: 01 Aug 2006, 17:08 »

Så fortsætter bloggen. Vil takke for de fine kommentarer og håbe jeg kan leve op til forventninger.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #16: 01 Aug 2006, 17:19 »

Først vil jeg lige rose dig for den perfekte overskrift, intet mindre end perfekt. Enhver med øjne, som ikke er blind, kan se du har ret der! Smiley

- Så kunne jeg godt tænke mig, at du skrev noget mere til hver kamp, også selvom den ender 0-0, at du skriver hvordan holdet spillede, om I var udspillet eller om I havde godt fat i dem og klumpen bare ikke ville ind osv. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #17: 01 Aug 2006, 17:24 »

Flot Brøndby-indsats i Schweiz
03/08/2005

Der var lagt op til et drama af de større, da Brøndby idag gæstede Schweiz og FC Thun. Men lige så store forventninger der var om et drama, lige så overbevisende fik de danske mestre slukket det schweiziske håb. For med 4 mål og et clean sheet af en fint spillende Casper Ankergren, sikrede man sig videre avancement til udfordringen i 3. kvalifikationsrunde mod tyske Werder Bremen.

Cheftræner Nikolaj Bech Petersen havde valgt at udtage hele 4 angribere til kampen og det var sågar de 4 der stod for målene. Morten Skoubo stod for den enlige scoring før pausen, mens Johan Elmander, Kim Christensen og ikke mindst Niklas Bendtner gjorde arbejdet færdig efter halvlegen.

Dermed var det 17-årige Bendtners første mål, siden han valgte at skifte engelske Arsenal ud med Brøndby:
"Jeg har været heldig, at træneren har valgt at smide mig med ind omkring de to CL-kampe. Det luner virkelig, at få det skulderklap. Jeg håber bare jeg kan leve op til hans forventninger."

Til målet havde Bendtner kun et smil på læben:
"Nu var det jo bare på et straffespark, så jeg håber bestemt ikke det er den eneste slags mål jeg får lov at lave i Brøndby-trøjen. Men lige så snart vi var blevet tilkendt straffesparket, stod alle de andre og pegede på mig. Jeg tænkte ikke så meget over det, men sparkede bare bolden i mål. Derefter gik de andre bare amok og også træneren løb med op og jublede, det var vildt. Holdet gjorde det bare kanon idag."

Brøndby-træner Nikolaj Bech Petersen fortalte at han bare var lykkelig på Bendtners vegne:
"Der har gået mange rygter om hvad vi har givet for Bendtner og jeg ved ikke hvad. I de fleste tilfælde har der været tale om gigantiske summer, så der er indirekte blevet lagt et pres på hans skuldre. Derfor var jeg og alle de andre bare super glade for at det lykkedes Niklas at score. Det satte ligesom prikken over det famøse I efter en kanon holdindsats."

Omkring Brøndbys chancer mod Werder Bremen, havde træneren dog ikke de store tanker:
"Nu fokuserer vi på den næste kamp og så må vi se når vi rent faktisk står overfor dem".

Ligemeget hvor beskeden Bech Petersen forsøger at lyde, så er det i hvert fald faktum at hans hold idag tog et vigtigt skridt mod Champions League. Nu er der bare at håbe, at de danske mestre kan levere endnu en flot indsats mod Werder Bremen.

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #18: 01 Aug 2006, 17:36 »

God start, held og lykke mod Werder Smiley

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #19: 01 Aug 2006, 17:48 »

Agger til Real Madrid?
08/08/2005

Rygter vil vide at den spanske storklub, Real Madrid, har planer om at erhverve sig Daniel Agger hos de danske mestre. En tanke Brøndby ikke vil afvise, men i såfald bliver det i hvert fald ikke på den spanske klubs præmisser.

"Selvfølgelig vil der altid være en mulighed for at Real Madrid kan købe Daniel, men så skal de også lægge et vist antal kroner på bordet. Daniel er et kæmpe forsvarstalent og han bliver ikke billig, hvis nogen ønsker at købe."

Agger på vej til Madrid?

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #20: 01 Aug 2006, 18:02 »

Absalonsen solgt til udlandet
11/08/2005

Brøndby har idag meddelt at man har solgt den 19-årige offensivspiller, Johan Absalonsen. Académica fra Portugal overtager hans evner og det bliver i en 3-årig aftale. Brøndby ønsker ikke at oplyse beløbet, men portugisiske medier spekulerer i en sum omkring 20 mio. kr.

Johan Absalonsen har spillet sin sidste kamp i Brøndby-trøjen

« Seneste Redigering: 01 Aug 2006, 18:06 af Alonso » Logged

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #21: 01 Aug 2006, 18:43 »

Gabriel Paletta til Brøndby
21/08/2005

Brøndby har idag skrevet en 5-årig kontrakt med den 19-årige argentinske midterforsvarer, Gabriel Paletta. Paletta beskrives som en tacklestærk og intelligent forsvarsspiller. Ydermere er der den fordel ved Paletta, at han er i besiddelse af italiensk pas og derfor bliver set på som EU-borger.

Gosser
Manager

« Svar #22: 01 Aug 2006, 18:55 »

Rigtig god blog!

Tror det er første gang jeg kommenterer en blog? Peace

Det er god, let læsning, som er sat pænt op, og rigtig godt skrevet!

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #23: 01 Aug 2006, 18:56 »

Brøndby skal i Champions League
23/08/2005

Det lykkedes idag Brøndby IF at spille sig i Champions League efter en 2-1-sejr ude over Werder Bremen. Med 2-1-sejren og 1-0-sejren hjemme i Brøndby, avancerer de danske mestre med samlet 3-1. Det var ellers Werder Bremen der startede bedst med Valdez' mål til 1-0, men siden scorede Morten Skoubo og senere Kim Christensen.

Lige efter kampen, kom det frem at Brøndby har trukket Juventus, Sparta Prag og Manchester United i gruppespillet. Det ser altså ud til at Brøndby bare skal have fornøjelsen af det engelske hold, når man får kvalificeret sig til Champions League. Sidst gang man var med, var dette nemlig også tilfældet.

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #24: 01 Aug 2006, 22:53 »

Valakari til Vestegnen
31/08/2005

Her på transfervinduets sidste åbningsdag, har de danske mestre fra Brøndby valgt at skrive kontrakt med den rutinerede finske midtbanespiller, Simo Valakari. Den 32-årig spiller der ankommer fra amerikanske FC Dallas, har skrevet under på en kontrakt der binder ham for 2 år. Brøndby udtrykker deres tilfredshed med købet:

"I Simo Valakari henter vi en rutineret spiller til bredden. Han er købt til at aflaste de andre spillere og med sin erfaring, være et vigtigt bindeled for de unge spillere."

Valakari har byttet Dallas ud med Brøndby

absalonsen
Gæst

« Svar #25: 01 Aug 2006, 23:01 »

Nice blog. Smiley

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #26: 01 Aug 2006, 23:15 »

August, 2005

Champions League, 2. Kvalifikationsrunde
Thun 0-4 Brøndby

0-1 - 32. minut - Morten Skoubo
0-2 - 57. minut - Johan Elmander
0-3 - 73. minut - Kim Christensen
0-4 - 88. minut - Nicklas Bendtner (str.)

Spillemæssig karakter: 9
Begrundelse: God kamp hele vejen rundt.

SAS Ligaen
Brøndby 3-0 AGF

1-0 - 16. minut - Mads Jørgensen
2-0 - 23. minut - Morten Skoubo
3-0 - 28. minut - Thomas Rasmussen

Spillemæssig karakter: 8
Begrundelse: Rigtig god 1. halvleg, men så blev der taget lidt let på tingene i 2. halvleg.

Champions League, 3. Kvalifikationsrunde
Brøndby 1-0 Werder Bremen

1-0 - 12. minut - Johan Elmander

Begrundelse: Fin kamp, hvor vi var lige en tand bedre end Bremen.

SAS Ligaen
Silkeborg 0-2 Brøndby

0-1 - 22. minut - Nicklas Bendtner
0-2 - 36. minut - Martin Retov

Begrundelse: Endnu en dag på kontoret, hvor en fin indsats gav en fin og fortjent sejr.

SAS Ligaen
Brøndby 4-2 Viborg

1-0 - 19. minut - Kasper Lorentzen
2-0 - 36. minut - Johan Elmander
3-0 - 44. minut - Mads Jørgensen (str.)
3-1 - 59. minut - Steffen Højer
3-2 - 90. minut - Christian Magleby
4-2 - 90. minut - Johan Elmander

Spillemæssig karakter: 7
Begrundelse: Defensivens sløseri er forskellen mellem 7 og 8. Offensivt var det fint igen.

Champions League, 3. Kvalifikationsrunde
Werder Bremen 1-2 Brøndby

1-0 - 33. minut - Nelson Valdez
1-1 - 45. minut - Morten Skoubo
1-2 - 56. minut - Kim Christensen

Begrundelse: Egentlig ikke nogen stor dag, eftersom vi bliver presset ned og har et klart mindre antal chancer. Men enkelte defensive såvel som offensive enkeltmandspræstati oner gjorde udslaget - det bør belønnes.

SAS Ligaen
OB 1-3 Brøndby

0-1 - 5. minut - Morten Skoubo
0-2 - 7. minut - Nicklas Bendtner
1-2 - 12. minut - Bouabid Bouden
1-3 - 66. minut - Nicklas Bendtner

Begrundelse: OB var det bedste hold, men vi var det mest kyniske.

SAS Ligaen
FC Midtjylland 2-3 Brøndby

0-1 - 2. minut - Morten Skoubo
1-1 - 57. minut - David Nielsen
2-1 - 68. minut - Michael Hansen
2-2 - 76. minut - Morten Skoubo
2-3 - 90. minut - Morten Skoubo

Begrundelse: Vi stod ikke helt godt på banen og FCM lignede fortjente vindere i lang tid. Det var indtil vores team spirit besejrede dem med et mål omkring det 90. minut. Vi klager ikke, men har lidt ondt af FCM.

stadio comunale
Ynglingespiller

« Svar #27: 01 Aug 2006, 23:43 »

Rigtig fin blog.

Hvor meget har du givet for Bendtner?

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #28: 02 Aug 2006, 14:37 »

Rigtig fin blog.

Hvor meget har du givet for Bendtner?

9 mio., hvor nogle betales her og nu mens andre betales over 18 måneder og 2,5 mio. når han spiller sin første landskamp.

Alonso
Ynglingespiller

« Svar #29: 02 Aug 2006, 18:16 »

Brøndby sat på plads i mødet med overmagten
14/09/2005

Der var meget få der troede på at det var muligt for Brøndby at besejre Juventus ude på Delle Alpi og de få fik gjort deres ord til skamme. For med knusende arrogance lykkedes det Juventus at lave hele 4 mål, mod Brøndbys ene. Dermed har cheftræner Nikolaj Bech Petersen nu også prøvet at tabe, hvilket han bl.a. kan tabe svenske Ibrahimovic for. Med 3 mål var han nemlig hele kampens store oplevelse. Juventus' fjerde mål blev sat ind af Patrick Vieira, mens Morten Skoubo havde æren af at score Brøndbys.

Bech Petersen var ikke overrasket over nederlaget, men en smule skuffet over størrelsesordenen:
"Ingen tvivl om at Juventus var det bedste hold på banen, men jeg vil nu mene en tre-måls-sejr er lige et mål for stort. Men vi må bare erkende at vi mødte et af verdens bedste fodboldhold, så vi er absolut ikke grædefærdige over resultatet."

En velsmurt Zlatan satte her til aften Brøndby på plads

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010