home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 21:25:07 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132753 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Saxo Bank Sunguard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank Sunguard  (Læst 78453 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #90: 08 Jun 2012, 21:28 »

Det er virkelig vigtigt!
Det gør også sponsorforhandlinge rne nemmere.
Næste sæson kunne jeg godt se Jakob Fuglsang, Matti Breschel, Paolo Tiralongo og Sylvester Szmyd hos Team Saxo Bank, det ville sgu være dejligt.

Og halvdyrt...
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #91: 08 Jun 2012, 21:58 »

Og halvdyrt...

Jep bare en af de herrer ville pynte  Thumbs Up
Logged

YNWA

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #92: 08 Jun 2012, 21:59 »

Og halvdyrt...

Hvis Anfi bliver co-sponsor og Saxo Bank hoster op med nogle penge er de tre første helt sikkert mulige. Sylvester gider nok ikke, men tror, at Riis forstærker sig markant mere i år efter det skuffende sidste år. Måske lader Riis Takashi kører Touren for, at få en japansk sponsor.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #93: 08 Jun 2012, 23:16 »

Jeg har hørt lidt, at Anfi ikke rigtigt bliver en navnesponsor.

Når man giver Contador en 3-årig kontrakt, så er det dog forhåbentligt fordi, man ved man har noget på hånden - tør man håbe på Banco Santander? Satser Saxo Bank endelig på lange kontrakter? Tage Specialized niveauet op? Der er mange muligheder, jeg håber bare, der sker noget på den front, der gør at Riis har et halvstort budget, for konkurrenterne får efterhånden allerhelvedes mange penge at gøre godt med.

Szmyd tvivler jeg mest på af de nævnte, og jeg synes heller ikke, der er behov for ham. Tiralongo forestillede jeg mig allerede hos Contador sidste sæson, men der valgte han at forlænge med Astana. Der har han også kontrakt til næste sæson.

Jeg har et par favoritter, som jeg håber på. Ikke alle er lige realistiske, but here goes:

Rein Taaramae har kontraktudløb og har udtalt at flere World Tour-hold er efter ham. Desværre ikke Riis, men måske fokus har været for meget på Contador, og først nu kigger han videre. Taaramae kunne sgu være fantastisk. Han kan køre et topresultat hjem i Paris-Nice (Contador tager så selvsagt Tirreno-Adriatico), og senere køre en halvfri rolle i Tour de France. Er han villig til det? Måske ikke, men de øvrige steder, hvor han er rygtet til - Astana, Rabobank og RadioShack - har jo også stærkere kaptajner end ham. Forlader han Frankrig, så er han ikke Tour-kaptajn, og så kan han lige så godt køre for Riis.

Personligt håber jeg allermest på Cataldo. For some reason er jeg helt vild med den fyr - men han er også ret vild med Omega Pharma-Quick Step lader det til. Man vil dog få en god fyr til Giro d'Italia (ikke en vinder dog), der kan køre et solidt klassement. Under Riis' vinger kan han altså godt komme ind i top10 og få lidt omtale. Og så bagefter vil han være solid hjælper i Tour de France. Får man ham, så er jeg vanvittigt glad.

Nick Nuyens har jeg ikke stor fidus til - han har vel stadig en håndfuld point, men hvis andre hold er interesserede i ham, så bør Riis imo lade ham gå, HVIS han kan få enten Sep Vanmarcke eller Filippo Pozzato. Sidstnævnte er ikke just skide populær, men han har et vanvittigt talent, der kan bære ham gennem Milano-San Remo, Flandern Rundt og Paris-Roubaix, og han virker til at have fået styr på prioriteringerne. Vanmarcke er en fremtidig Flandern Rundt-vinder.

Og så er jeg også vild med Gediminas Bagdonas. Han er en dygtig rytter, spurtstærk i mindre grupper. Oplagt kort i et udbrud. Ikke en så stor profil som de øvrige, men han kunne høste en del sejre hjem i løbet af en sæson, da han er god til at ramme udbrud + spurtstærk. Han havde kontrakt hos GEOX for denne sæson, men det gik jo som bekendt ikke. Han er i hvert fald en fyr, der har en vindermentalitet, om end han har kørt på et lidt lavt niveau - jeg ville i hvert fald stikke ham en kontrakt Smiley
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #94: 09 Jun 2012, 08:53 »

Riis har været ud at sige han gerne vil købe sig til point. Taaramae har jeg altid haft en fidus til, synes han er en spændende rytter og Cataldo ville også være en fin mulighed, men ham tror jeg ikke helt på, selvom det ville være fedt da han også har en god spurt, så når han kommer med over en bakke eller bjerg så plejer han, at komme i top 3. Sep Vanmarcke virker også, som en god ide, han har allerede vundet Het Niewsblad pg er på vej til flere sejre. Pozatto tror jeg ikke Riis gider have, den eneste grund til det skulle være, at Specialized gik et skridt op hos Riis og ville have Pozatto da de sponsorere ham. Gediminas ville være fint hvis Saxo kunne få ham udover det du nævner kører han også en god enkeltstart og blev nummer to i Rund um Köln i år.
Tiralongo er jeg sikker på Contador meget gerne ville have, så det er ikke umuligt. Lars Petter Nordhaug virker spændende og han ville være en god mand for Saxo Bank, han er god op af bakkerne og de mindre bjerge og skal nok hive nogle sejre hjem. Rafael Valls og Betancourt er også muligheder, men tvivler på vi får pigtrådsmanden, at se hos Saxo. Hvis han går efter point er Jonathan Thiernan-Lock en god mulighed. Nu hvornjeg er i gang kan jeg opremse andre ryttere der kunne være spændende Nicolas Roche har kontraktudløb dog er god til små bjerge og en fin spurt. Kiserlovaki, Keissakoff, Mathias Frank, Landa og Nieve alle fine til, at køre opad af dem er de to spaniere nok mest sandsynlige. Nieve ville være en fin hjælperytter for Contador og tager selv nogle få sejre om året. Losada og Moreno fra Katusha gode bjergryttere, Losada mest sandsynlig og han var en fin hjælperytter for Rodríguez i Giroen og han ville nok kunne køre en sejr hjem om året i mindre løb. Liquidare der nok lukker har mange spændende ryttere, men der er nok ikke nogen der går til Riis, alligevel er Moser, Oss, Agnoli, Viviani, Caruso, Szmyd og Peter Sagen alle virkelig gode ryttere, de to sidste år dog kun drømme for mig. Greg Van Avermant, Bert de Clercq, Jelle Vanendert og Huzarski fra Netapp er også spændende ryttere og alle dem der er med i min opremsning er frie efter sæsonen. Husk nu dem jeg har skrevet i min opremsning er kun drømme er glad hvis Saxo får en eller to derfra.
Ryttere Riis skal forlænge med: Navarro, Hernandez og når de to skal forlænges skal Noval desværre også, Boaro, to Haedo, Majka, Mørkøv, Klostergaard, Cantwell, Nuyens, Chris Anker, Tanner, Lund og Pires. Tvivlsomme ryttere, at forlænge med: japaneren, han skal kun beholde ham for en japansk sponsors skyld, Marzcys, Roberts, Tosatto og ifølge min kilde har Troels Vinther kontrakt også udløb, det tror jeg dog ikke, men hvis det er skal vi beholde ham.
Undskyld afsnittene det er skrevet på en IPhone.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #95: 09 Jun 2012, 11:20 »

Jeg er også sikker på, at Contador meget gerne vil have Tiralongo, bestemt - men han har kontrakt med Astana denne sæson, så Saxo Bank skal købe ham fri, og det er ikke lige Riis' stil.

Mange spændende navne i blandt. Betancur er en af mine personlige favoritter, han skal nok blive stor, men han havde allerede sidste år en aftale med Liquigas, såfremt Acqua & Sapone lukkede. Den tror jeg, de optager igen i år.

Et eller andet sted håber jeg på Liquigas-Saxo Bank sammenslåening. Sagan+Contador ville være den farligste duo i mange, mange, mange år.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #96: 09 Jun 2012, 11:26 »

Bestemt spændende med Liquigas-Saxo Bank så længe holdet forbliver dansk ellers er jeg sikker på Riis takker nej. Tror ikke Nibali gider køre sammen med Contador, men det ville heller ikke gøre mig noget fordi, at Liquigas har så mange gode ryttere. Nu er det bare, at håbe Haedo for en sejr i det hollandske etapeløb og Saxo gør det godt i Schweiz og Pires og Navarro holder sig til i Dauphine, blev sur i går da Navarro sluttede 7 lige en plads fra ranglistepointene, men til sidst betyder der nok ikke så meget.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #97: 09 Jun 2012, 11:32 »

Nibali er fortid hos Liquigas efter denne sæson, så han kommer under ingen omstændigheder med i en sammenslåning. Men nu må vi se. Riis bliver nævnt i sådanne rygter hele tiden - tidligere var det blandt andet HTC.
Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #98: 09 Jun 2012, 12:32 »

Riis skal få sig en asiatisk sponsor og en til rytter fra Asien og lad Takashi kører tour de france. For at tage fokus lidt væk fra rytterne synes jeg Riis skal have sig en ny sportsdirektør, Weltz må gerne komme tilbage eller en der kan motivere rytterne virkelig godt ellers kunne Kurt-Asle være sportsdirektør.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #99: 22 Jun 2012, 16:06 »

Jeg har hørt lidt, at Anfi ikke rigtigt bliver en navnesponsor.

Når man giver Contador en 3-årig kontrakt, så er det dog forhåbentligt fordi, man ved man har noget på hånden - tør man håbe på Banco Santander?

Wow, jeg fik for en gangs skyld nogenlunde ret i en forudsigelse crazy

Ifølge børsen.dk træder Saxo Bank til side og bliver co-sponsor, mens en ny sponsor - en udenlandsk bank lader det til - overtager pladsen som hovedsponsor. Saxo Bank (cykelholdet) afholder pressemøde på mandag.

Jeg regner med at det bliver Santander. Team Santander - Saxo Bank. Det lyder sgu okay, og forhåbentligt fastholder Saxo Bank også deres sponsoraftale efter denne sæson, således Riis kan få et stort budget at lege med.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #100: 22 Jun 2012, 16:24 »

Så er der rygter om Fuglsang kommer til det danske, self. til Saxobank, da han ikke kommer til at køre touren Smiley
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #101: 22 Jun 2012, 17:22 »

Så er der rygter om Fuglsang kommer til det danske, self. til Saxobank, da han ikke kommer til at køre touren Smiley

De har jo kørt siden fusionen mellem Leopard trek og Radioshack kom frem.
Synes i stedet vi skal skifte fokus mod, at Tour holdet blev offentliggjort i dag med en overraskende Anders Lund, som også kørte giroen. Og den bedste nyhed er, at på mandag bliver en ny storsponsor afsløret.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #102: 22 Jun 2012, 18:26 »

SÅ mangler Riis bare det sportslige, nemlig at få signet nogle ryttere som kan få holdet op i toppen igen.. det skal nok lykkes - det har da været tydeligt for enhver at Fuglsang, Schleck og Cansellara ikke er blevet bedre ryttere af at forlade Riis..men de er helt sikkert blevet rigere.

Spændende at se hvem Contador og Riis vil hente som hjælpe ryttere til Contador og spændende at se om der bliver lavet et bedre klassiker hold til 2013.

Logged

YNWA

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #103: 01 Aug 2012, 15:18 »

Nicolas Roche til Saxo Bank - Tinkoff Bank.
http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article1800873.ece
Lækkert med en rigtig kvalitets rytter til holdet, som virkelig han hjælpe Contador til Vueltaen og næste års Tour.
Så skal vi bare have Jakob Fuglsang tilbage og signet en mere kvalitetsrytter. Så kan Bjarne & Co. gå ind lys, lys fremtid i møde.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Team Saxo Bank Sunguard
« Svar #104: 01 Aug 2012, 15:19 »

Nicolas Roche til Saxo Bank - Tinkoff Bank.
http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article1800873.ece
Lækkert med en rigtig kvalitets rytter til holdet, som virkelig han hjælpe Contador til Vueltaen og næste års Tour.
Så skal vi bare have Jakob Fuglsang tilbage og signet en mere kvalitetsrytter. Så kan Bjarne & Co. gå ind lys, lys fremtid i møde.

 Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010