home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Der var engang en Serie 6 spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Klarer FC Bleid skærene i den belgiske 3. Division B?  (Afstemning slut: 02 Jul 2010, 00:36)
Ja og vinder hele pivtøjet!
- 4 (26,7%)
Ja, med en flot placering midt i tabellen
- 3 (20%)
Ja, men først i playoff
- 3 (20%)
Nej, du taber playoffen
- 1 (6,7%)
Den direkte nedrykning er uundgåelig
- 1 (6,7%)
What the fuck do I care?
- 3 (20%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Der var engang en Serie 6 spiller  (Læst 8096 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #15: 29 Jun 2010, 22:19 »

Så fed en blog er ikk set længe!!!!


KIU herfra Wink

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #16: 30 Jun 2010, 14:36 »

Super fed blog. Synes den er genial. Har dog et spørgsmål? Hvad er dine målsætninger nu og om 5 år?

Målsætninger og ambitioner finder jeg overvurderede..

Omkring min skrivestil, så er jeg klar over, at det kan virke som lidt for meget til tider, men sagen er den, at jeg bare skriver frit for leveren og det vil kræve ekstra arbejde, at skulle rette til.. Dermed må I finde jer i udtryk som "lortet skildpadde".

Næste update kommer i dag. Hvis jeg har lyst..
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #17: 30 Jun 2010, 23:49 »

Vendepunktet - Eller hvad?


Efter sidste måneds episke sejr, så er der i denne måned lagt op til et sandt festfyrværkeri.. Mine taktiske evner ser endelig ud til at have slået igennem og selvom vi stadigvæk roder rundt i bunden, må vi utvivlsomt ses som et af ligaens farligste hold. So watch out everyone!



4. Oktober, 2009: Bocholt - Bleid (2-0)
Nøj, hvor var jeg rasende efter denne kamp. Bocholt havde ikke et point før denne kamp og selvom vi skulle spille på udebane, så må vi simpelthen ikke tabe til det eneste hold der er ringere end os.. Brolet i målet og højrekanten Alaoui får på magisk vis bragt os bagud efter blot 3 minutter da det på et hjørnespark i fællesskab scorer selvmål. Brolet noteres for det, men Alaoui er lige så skyldig. Resten af kampen er en stor omgang lort og vi taber fortjent.. Det var så den stime!


11. Oktober, 2009: Bleid - Veldwezelt (0-3)
Veldwezelt lå solidt plantet i bunden, så endnu en kamp, hvor vi bør have en chance. Vi er heller ikke dårlige, for vi har en boldbessidelse på 52% og 9 skud på mål. Desværre er der ikke et af de ni, som rammer indenfor rammen. Hvordan mine angribere gør det, forstår jeg simpelthen ikke. Alaoui koster igen mål grundet sin inkompetence og Brolet står sin måske dårligste kamp til dato. Hold kæft mine spillere er en flok håbløse idioter..


18. Oktober, 2009: Woluwe-Zaventem - Bleid (1-1)
At vi er det dårligste hold på banen kan der ikke drages tvivl om.. Alligevel formår Hicham El Alaoui på forunderlig vis at bringe os foran efter 37 minutter. Vi halser hele tiden efter de klart bedre spillere fra modstanderens hold, men Brolet i målet står sit livs kamp og redder alt og alle bolde. Desværre går Alaoui igen fra helt til skurk, da han holder for længe på bolden i eget målfelt, mister den og modstanderne derpå scorer. Det sker vel og mærket i det 86. minut! Hvor vi endda var ved at få et lille overtag.. Efter for tredje kamp i træk, at have kostet mål, tror jeg nok Alaoui skal kigge meget langt efter en startplads......


25. Oktober, 2009: Bleid - UR Namur (2-0)
UR Namur var inden dagens kamp rækkens suveræne tophold og derfor levende jeg ikke mine amatører mange chancer.. Og hold kæft hvor blev jeg gjort til skamme! At vi er de dårlige hold i den kamp, skal der ikke drages tvivl om, men UR Namur har tilsyneladende samme problem som mine spillere. Ud af deres 15 skud, går kun et indenfor rammen og da vi så scorer på to ud af af de tre skud vi har indenfor, så viser vi os i dag skarpe nok! Pga. ringe indsatser fra de andre angribere fik João Elias chancen fra start og det betalte han pænt tilbage ved at score begge mål i det henholdsvis 58. og 63. spilminut! En fremragende dag for Bleid og bare lige for, at understrege hvor fantastisk det var, så tjek lige stillingen!



Det var så alt fra oktober måned. En måned som igen bød på flest nedture, men blev reddet hjem efter en fantastisk sejr. At vi klarer os bedre mod topholdende er efterhånden blevet meget ret klart, men hvorfor det forholder sig sådan, har jeg virkelig ikke noget svar på. Jeg tror dog at det må være et udtryk for, at vi egentlig er det bedste hold, men bare underpræsterer.. Eller også er det fordi det er mig der er manager, men det er jo som man tager det.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #18: 03 Jul 2010, 21:19 »

Da jeg tager på telttur de næste par dage, så kommer der ingen update før tidligst den 8. juli og der går nok også lidt længere. Jeg håber i overlever, men hvis det går helt galt.. Så ved jeg sgu ikke lige hvad I skal gøre.
Logged

Build Me Up Buttercup!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #19: 08 Jul 2010, 16:46 »

Respekt - bedre kan det ikke siges  Smiley
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #20: 14 Jul 2010, 02:11 »

Dejlig måde at skrive på. Komisk og hyggelig! Smiley

EDIT: Er også lige startet op som jobløs, og med en masse ligaer, men de eneste der vil have mig er sjovt nok også FC Bleid! Opstemt Så nu tager jeg også udfordringen op med det belgiske 3, Divisions hold! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 14 Jul 2010, 04:21 af asj89 » Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #21: 14 Jul 2010, 21:49 »

Kommer der snart en opdatering? Smiley
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #22: 05 Aug 2010, 22:25 »

Bloggen kører i første omgang videre på FMGround.dk..
Jeg kunne dog også smide updatsne herinde, men det kræver, at der er en vis interesse.. Skal jeg også ligge updatsne herinde, eller er det et fedt?
Logged

Build Me Up Buttercup!

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #23: 06 Aug 2010, 19:59 »

Smid dem da lige herind Wink Det er sku en omgang hyggelig læsning, man kan ikke undgå at sidde med et lille smil i mundvigen Opstemt
Logged

- 96 -

asj89
Gæst
 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #24: 06 Aug 2010, 20:01 »

Bloggen kører i første omgang videre på FMGround.dk..
Jeg kunne dog også smide updatsne herinde, men det kræver, at der er en vis interesse.. Skal jeg også ligge updatsne herinde, eller er det et fedt?
Ved ikke om du har regsitreret det, men har været i protest over du ikke har lagt updates ind. Bla. i din gæstebog. Så du SKAL lægge dem herind. ( Wink )
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010