home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Der var engang en Serie 6 spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Klarer FC Bleid skærene i den belgiske 3. Division B?  (Afstemning slut: 02 Jul 2010, 00:36)
Ja og vinder hele pivtøjet!
- 4 (26,7%)
Ja, med en flot placering midt i tabellen
- 3 (20%)
Ja, men først i playoff
- 3 (20%)
Nej, du taber playoffen
- 1 (6,7%)
Den direkte nedrykning er uundgåelig
- 1 (6,7%)
What the fuck do I care?
- 3 (20%)
Antal Stemmer: 15

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Der var engang en Serie 6 spiller  (Læst 8097 gange)
Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Der var engang en Serie 6 spiller
« : 28 Jun 2010, 01:31 »

Der var engang en Serie 6 spiller, som drømte om at bliver en toptræner.. Sådan kan man vel passende betegne mig.
Nu forholder det sig faktisk sjovt nok sådan, at jeg spiller Serie 6 og derfor, så har valgt at oprette mig selv i Football Manager. Eller mere eller mindre, for i stedet for et billede af mig har jeg valgt et af David Cameron. Det må altså utvivlsomt give flere henvendelser, når man ligner den britiske premiereminister!

Når, nok om det.. Dette er en meget simpel blog og hvis man kalder den old-school, så har man nok gjort den mere moderne end den egentlig er.. Der kommer ingen billeder og hvis der gør, så er det maks et klublogo.. Der vil dog være links  til diverse SS, bare så I kan følge en lille smule med.
Jeg har som sagt valgt en erfaring der hedder noget med tidligere Serie 6 spiller og jeg starter uden job, hvorefter jeg håber på, at få arbejde hos en klub, som er dum nok til at ansætte mig.

Jeg vil så vidt muligt, bestræbe mig på, at der kommer en månedlig opdatering (altså ikke en opdatering når der er gået en måned in tha real life), men jeg kan ikke lige love noget. Det der med stabilitet er ikke rigtig noget jeg synes er værd at gå efter.

God fornøjelse, til jer som skulle være dumme nok til at følge med! Wink
« Seneste Redigering: 29 Jun 2010, 00:36 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #1: 28 Jun 2010, 04:05 »

Lyder interessant. Måske en alternativ form for en blog, men dog stadig spændende. Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #2: 28 Jun 2010, 10:24 »

Selvtilliden sprudler jo ud af dine ord! Wink

Så fik jeg så lige læst disse ord fra dig "Hilter beskyldte jøderne. Jeg beskylder Bayern.", wtf Smiley?
« Seneste Redigering: 28 Jun 2010, 10:27 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #3: 28 Jun 2010, 18:55 »

Selvtilliden sprudler jo ud af dine ord! Wink

Så fik jeg så lige læst disse ord fra dig "Hilter beskyldte jøderne. Jeg beskylder Bayern.", wtf Smiley?

For Tysklands ulykke naturligvis Wink

Jeg regner med en update om ikke alt for længe Smiley
Logged

Build Me Up Buttercup!

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #4: 28 Jun 2010, 18:58 »

Skæve blogs er lige mig. Vil da se, hvad du kan drive det til :p
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #5: 28 Jun 2010, 19:25 »

Ser godt ud!
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #6: 28 Jun 2010, 20:16 »

Serie 6 spiller - Nu med arbejde!


Jeg startede som sagt ud, som politikens svar på Elsebeth Gerner Nielsen: Med elendig erfaring, uden videre form for forståelse for omkring, hvad det egentlig er jeg fortager mig, men med ambitioner der siger spar to!

Efter et stykke tid, viste det sig så rent faktisk, at der findes klubber i FM, uden nogen form for selvkritik. I al fald, valgte de at tilbyde mig et job. Det skal dog siges, at klubben består af en flok lusede amatører, så 0 kr. kunne jeg tilfreds putte ned i min lomme. Klubbens navn er i øvrigt FC Bleid

Normalt når jeg ankommer et sted i FM, så fyrer jeg hele personalestaben og erstatter dem med mine egne folk. Da jeg pt dog ikke har haft mere succes end Michael Laudrup i FM, så vælger jeg i denne omgang at omlægge denne taktik og gå til spillertruppen først.



10. Juli, 2009
Jubiiii! Så blev det sørme tid til, at truppen blev forstærket. Jeg lagde jo desværre ud med, at ville købe en bunke fremragende spillere, men da jeg skal skrive kontrakt med dem, står der, at de først vil skifte ved starten på næste transfervindue. Fint nok tænker jeg, indtil det går op for mig, at dette er den 1. juli 2010!
Derfor var jeg begrænset til at finde spillere på fri transfer og den første af slagsen kom altså den 10. juli i form af marokkaneren Mohamed Znagui. Znagui er købt som forstærkning til vores noget skrantende centrale midtbane, men vil nok i starten, primært blive brugt som reserve.


12. Juli, 2009
De dersens marokkanere er egentlig ikke så ringe endda! I hvert fald har jeg lige købt endnu en af slagsen. Nordin Achbari er dennes navn og han går direkte ind på den centrale midtbane.. Ved pressemødet omkring min ansættelse fik jeg spørgsmålet om, det ville være et problem, at jeg ikke kan et ord fransk. Som en hver middelmådig manager, besvarede jeg spørgsmålet med tydelig arrogance og fortalte journalisten, at det ikke ville blive et problem. Vi lever trods alt i det 21. århundrede, så mon ikke der var bare et par af spillerne, som kunne engelsk eller tysk? Til jeres information: Nej! Spillerne kan kraftstejlme ikke andet end fransk og hollandsk og en række andre uduelige sprog, som italiensk og arabisk! I følge FM, snakker jeg dansk, tysk, engelsk, norsk og svensk. At jeg reelt set ikke snakker bedre norsk og svensk, end jeg snakker fransk, viser blot, at FM ikke kender mig særligt godt, selvom jeg har tilbragt mere tid med det, end mange af mine bekendte.. Shame on you FM!


14. Juli, 2009
Endnu en ny spiller! Og sørme så om han ikke kan engelsk! Som den eneste i klubben ud over mig selv. Da han også snakker fransk, så har vi sørme også fundet os vores nye tolk! Manden hedder João Elias og er fra Rwanda. Han skal nok være ret tilfreds med, at han snakker engelsk, for han vil primært fungere som breddespiller på fløjen og af og til i angrebet.


23. Juli, 2009
Så er det blevet købt endnu en spiller! Lorenzo Vaca Bautista er en ung knøs og det første indkøb som er belgier på trods af hans status som halvt portugiser. Han er købt som reserve til højrefløjen, hvor vi på nuværende tidspunkt kun har to i hele klubben, som kan klare det og da den ene er skadet og den anden er 17 og skal passe på, at han ikke snubler over sine egne ben, når han dribler, så er Lorenzo et tiltrængt køb.


25. Juli, 2009
Man skulle egentlig tro, at jeg var ved at gøre FC Bleid til et samlingssted for marokkanere. I hvert fald har jeg netop købt den tredje af slagsen. Hans navn er Hicham El Alaoui og bliver min nye højrekant. Hicham er blot endnu en i rækken af spillere, som ikke kan engelsk, men det ser ud til at være et gennemgående problem i Belgien.



Det var mere eller mindre alt for nu.
Jeres forslag til forberedninger er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med, men kom med dem alligevel, for kan de lette mit arbejde, bare marginalt, så tager jeg imod dem.

Derudover vil jeg gerne høre. om I har en eller anden form for interesse i, at høre lidt nærmere om FC Bleid. Hvis det forholder sig sådan, så brygger jeg nemlig lige en præsentation sammen og smider den op inden updaten om august.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2010, 01:04 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #7: 29 Jun 2010, 00:33 »

Jeg er glad for den gode respons. Sådan noget gør, at jeg gladeligt fortsætter Smiley

Nuvel, jeg synes at det vil være på sin plads, at jeg lige giver jeg lidt information om FC Bleid.



At det må siges, at være noget nær umuligt, at finde nogen som helst form for information om FC Bleid, er vist det man på godt gammelt dansk kaldes en underdrivelse. Ved en søgning på Google, er et af de første hits min blog og klubben har ikke engang en side på wikipedia. Klubben har ganske vist en hjemmeside, men når man som mig, ikke forstår et ord fransk, så er det ligesom et fedt.. Jeg formåede dog at få fedtet mig frem til historik og jeg kan fortælle at klubben blev grundlagt i 1986 i Bleid, som mere eller mindre er en forstad til Virton, som er Belgiens sydligste by.

Hjemmekampe spilles på det imponerende Stade Jacques NDoumbe og er opkaldt efter klublegende Jacques NDoumbe (jeg aner vitterligt ikke hvem manden er, ud over, at han vist er fra Cameroun), som indstillede karrieren i 2005. I følge FM kan stadion rumme 600 tilskuere, men andre kilder påstår tal i størrelsesordenen 2000! Da det jo desværre er FM der er gud, så må tilskuerne klemme sig lidt bedre sammen. Indtil oprykningen spillede klubben på det noget større Stade Yvan Georges sammen med lokalrivalerne fra Virton, men efter at man nu spiller i samme række som Virton, har man vendt sig imod et stadion i Bleid.

I sidste sæson lykkedes det om sider klubben, at rykke op fra Belgiens 4. division, men vil umiddelbart få det svært. Truppen rummer dog en del potentiale og med superstjernen Mamadou Coulibaly, som har spillet i både den bedste belgiske række og FC Nordsjælland i SAS Ligaen (samt 36 kampe for Elfenbenskysten), så virker klubben som om den er på rette vej. Endnu er man dog amatører, hvilket betyder at spillerne principielt kan komme og gå som de lyster.

Klubben spiller i den Belgiske 3. Division. Her spiller de i række B (ud af A og B). I ligaen er der er 18 hold, hvoraf de to nederste rykker ned, imens nummer 16, skal spille spille playoff. I toppen giver 1. pladsen direkte oprykning, imens 2-4 spiller oprykningsplayoff. FC Bleid er spået allersidst, så det ser ud som om der venter lidt af en opgave og en endnu større, mine evner taget i betragtning.

Jeg stiller op en 4-4-2 og hvordan det kommer til at gå, kan du læse mere om i næste update!
« Seneste Redigering: 29 Jun 2010, 00:42 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #8: 29 Jun 2010, 01:01 »

Den her blog virker til at være røv grinern. Opstemt
jeg vil følge med så meget som muligt. Opstemt
Logged

Naah.

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #9: 29 Jun 2010, 01:55 »

Overlevelseskampen - Parodi eller seriøs modstander?


Truppen virkede ved udgangen af juli måned ganske stærk, så at kalde det en parodi, ville nok være at stramme den en smule. Ikke desto mindre kan man nok godt kalde selve holdet for en parodi, for når det er mig der står for taktikken og holdopstillingen, så er chancerne for succes... Ja, det tal lader vi bare lige stå skjult i en rum tid.



1. August, 2009
Målmandsposten var umiddelbart ikke den der skulle forstærkes først, men da resten af truppen ser nogenlunde ud, så vendte jeg blikket imod den sidste skanse. Det udmøntede sig intet mindre end to nye spillere! Nu har vi så godt nok fire mere eller mindre inkompetente målmænd, men hvis der er noget jeg forstår mig på, så er det at vælge det mest inkompetente! Og så gælder det jo bare om, at jeg går stik imod mit instikt og dermed vælger den mest inkompetente af de inkompetente.. Når man så oveni hatten er sådan en flot fyr, som mit billede indikerer, så er man også vant til at have noget at vælge imellem.
De to nye ansigter hedder Filip Van Der Vloet og Julien Lefévre og tilføjer nyt belgisk blod til truppen. Det skal siges, at Filip snakker engelsk og da jeg har ryddet op i personalet, så står jeg nu med intet mindre end tre mand i klubben, som snakker både engelsk og fransk!


9. August, 2009: Malmedy - Bleid (1-1)
Første kamp i sæsonen gælder en dum pokalkamp. I 3. runde skal vi op imod Malmédy fra de lavere rækker. Vi er favoritter, men jeg har inden kampen en dårlig følelse. Det er dog en gennemgående følelse, da det ligesom tager brodden af den største skuffelse ovenpå de mange nederlag. Denne gang er min følelse dog helt i orden. Det lykkes min midterforsvarer Mathieu Detaille at bringe mig foran efter 47 minutter, men vi er hele tiden på hælene og blot tre minutter senere kommer udligningen. Der er ingen forlænget spilletid og i straffesparkskonkur rencen lider vi et ydmygende nederlag og er ude af pokalen.


19. August, 2009: Bleid - Dessel (1-2)
En meget hæderlig kamp i vores første 3. divisionskamp. Dessel har os godt nok spillet fuldkommen ned under gulvtæppet i første halvleg og bringer sig foran 2-0, men i anden halvleg får vi overtaget. Desværre er vi ikke skarpe nok og selvom venstrekanten Grégory Servais får sparket bolden i kassen efter 76 minutter, så bliver der ikke fest i klubben den aften.


26. August, 2009: US Centre - Bled (2-2)
Noget af en kamp. US Centre er spået til at blive nummer 17 og på trods af deres favoritværdighed, så virkede de som en overkommelig opgave. Desværre var der simpelthen bare bedre end os. Godt nok bringer angriberen Franckie Quéré os foran efter 24 minutter. Igen er det dog som om, at spillerne ikke rigtig bryder sig om at være foran og blot 2 minutter senere er den gal i forsvaret og US Centre udligner. I overtiden af første halvleg gør de det så til 2-1 og vores situation ser for alvor håbløs ud. Heldigvis viser jeg mig som et taktisk og dybt inde i 2. halvlegs overtid dukker indskiftede Gaetano Lamonaca op og sikrer os det vigtige mål.


29. August, 2009
Franckie Quéré er desværre blevet skadet og derfor har jeg set mig nødsaget til at finde en ny angriber, da de andre mere eller mindre virker boldforskrækkede. Den nye mand er en brasilianer ved navn Zefillino og han går direkte ind blandt de startende, hvor han forhåbentlig kan bidrage med noget sambabold. Det er forresten hans erklærede mål, at spille sig ind i den brasilianske VM-trup og med hans amatørkontrakt hos os, så må man sige, at han er mere end godt på vej!
Der er også blevet plads til endnu et køb. Ameth Gaye er kenyaner og skal hjælpe til i det rystende usikre midterforsvar der på trods af massere af rutine, virker som en flok juniorer. Gaye snakker både engelsk og hollandsk, så på den kant er han sgu en fin fætter!


30. August, 2009: Bleid - Visé (0-1)
Hvordan helvede vi taber den her, går simpelthen over min fysiske fattevne. Inden der er spillet et minut, har Visé fået deres anfører udvist og vi sidder totalt på dem i første halvleg. I 2. kommer de bedre med og efter 58 minutter bringer de sig foran. Vi har 12 skud på mål, men kun en gang formår vi at ramme indenfor firkanten. Vores boldbesiddelse er 55%, så det er simpelthen blot et spørgsmål om manglende skarphed. Zefillino starter forresten ud med at skulle skiftes ud i halvlegen og Gaye er holdets dårligste.. Med en sådan sans for indkøb, skulle man mene at jeg ikke bør fedte mere rundt på transfermarkedet, men fordi jeg har lært at gå imod mine instinkter, så har jeg hentet intet mindre end to nye spillere. Mario Verheyen og Miguel Matinungina er købt for at skabe bredde, men begge vil få chancen.



Det var så alt for august måned. En måned der på magisk vis udstillede mine evner, eller mangel på samme. September måned er færdigspillet, så måske der kommer endnu en update i nat. Det skal i hvert fald ikke afvises.
Logged

Build Me Up Buttercup!

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #10: 29 Jun 2010, 02:22 »

Super blog og fortsæt det gode arbejde. Følger helt sikkert med her Smiley
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #11: 29 Jun 2010, 03:13 »

Afgrunden - Falder Bleid mon i?


At kalde august måned for en god måned er vel nogenlunde det samme, som at referere til mig som kompetent. Et point i tre ligakampe er i al fald lidt tyndt og med vores spil, havde vi sgu egentlig fortjent mindst et mere. Første skridt på vejen bliver en sejr, men hvornår den kommer er lige så uvist, som hvem der egentlig vinder Paradise næste år.



5. September, 2009: RC Mol-Wezel (2-1)
For syv sytten da også! Endnu et nederlag og denne gang i en kamp som vi klart dominerer. Desværre formår vi at komme bagud 2-0 i første halvleg og selvom João Elias formår at give os en smule håb efter 77 minutter, så er mine angriberes knusende ineffektivitet ikke svær at få øje på. Vi har et overtag af chancer og i boldbesiddelsen, men formår alligevel ikke at afgøre kampen til vores fordel.. Nu ville enhver fornuftig manager jo nok mene, at det er taktikken den er gal med, men jeg er simpelthen for doven til at gide og kæmpe med det nye omgang lort af en taktikafdeling.


9. September, 2009: Bleid - Hasselt (1-2)
FM's små finurligheder gør det langsomt af med min ellers gode selvkontrol! Vi har en boldbessidelse der siger 61%, men alligevel formår vi ikke at gøre noget imod dem. Vi har 14 skud mod kassen, men kun 2(!!!!!!!!!) ryger indenfor kassen. Kasselt har også to skud indenfor rammen og debutanten i målet, Filip Van Der Vloet, ser meget uheldig ud. Grégory Servais sørger for en enkelt pind, men det er slet ikke nok og endnu et nederlag i rækken af de mange.


13. September, 2009: Verviers - Bleid (0-0)
Hvordan vi ikke vinder denne kamp, er et mysterium så stort, at det får Loch Ness-uhyret til at ligne noget i en gåde-bog for børn. Boldbesiddelsen hedder 60% og vi har 17 skud på kassen. Igen er det kun 2(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) der rammer indenfor rammen. Mine angribere ligner spillere der tror det gør ondt, at sparke til bolden og hvis ikke det var fordi det virker nytteløst at trække dem i løn (med tanke på deres løn på 0 kr.), så ville jeg gøre det! Jeg gad vide, om man egentlig kan? Jeg tror jeg vil prøve næste gang der er en der viser sig som en lortet skildpadde..


20. September, 2009: Bleid - WS Woluwé (2-2)
*Suk*.. Dobbelt så mange chancer og en boldbesiddelse der hedder 58% og så bliver det alligevel en uafgjort! De bringer sig foran, men Franckie Quéré scorer sit andet sæsonmål og vi er med igen. Som så ofte før, smider vi dog det hele væk kort tid efter og vi må vente helt til det 73. minut, før midterforsvareren Sébastien De Rosario får udlignet på hovedstød og trods alt sikrer os det tredje point i sæsonen.


26. September, 2009: Tongeren - Bleid (3-1)
Første gang i sæsonen, hvor vi virkelig fortjener nederlaget. Vi spiller elendigt og kun flere klasseredninger af Gérald Brolet søger for, at vi ikke lider et meget ydmygende nederlag. Franckie Quéré får pyntet lidt på resultatet i kampens overtid. Dette betyder, at vi ikke har vundet i 8 ligakampe i træk, hvilket må siges, at være ret ringe. Til trods ligger vi ikke sidst, da Bocholt endnu ikke har fået et eneste point!


30. September, 2009: Bleid - Diegem (2-0)
Sejr! Sejr! Sejr!!!!!!!!!!! Omsider hev vi en sejr hjem. Kampen er meget lige, men Diegem har alligevel hele tiden et lille overtag. Igen hiver Brolet dog klasseredninger på stribe frem. Efter 17 minutter modtager Mathieu Detaille et fladt hjørnespark i den ene side af feltet, snyder to mand og sender den fladt ind ved nærmeste stolpe. Detaille har de seneste kampe siddet udenfor pga. dårligt spil, men havde fået genvalg til dagens kamp og det kvitterede han for, ved levere en solid præstation nede bagved, samt med at score et mål. Det var i følge kommentatoren hans første seniormål, til trods for, at han scorede i pokalturneringen. Så ved jeg da, hvor høje tanker belgierne har om deres pokalturnering... Med fire minutter igen var indskiftede Gaetano Lamarco på spil. I feltet modtager han en fremragende aflevering og efter 1-2 træk hamrer han den ind uden chance for målmanden! Efter kampen festes der løs og jeg pungede personligt ud med en hel del, så der var både saftevand og kiks til personalet, spillerne og sponsorerne! Der var naturligvis et skjult budskab i, at jeg som træner købte ind. Nemlig det, at sponsorerne godt lige kan få lidt flere penge op af lommen, så vi kan blive deltidsproffer!



Det var så alt fra august, hvor det omsider lykkedes os, at få vores første sejr. Vi er dog stadigvæk næstsidst, men har kun et enkelt point op til nummer 16 og med en betydeligt bedre målscore!
« Seneste Redigering: 30 Jun 2010, 23:24 af Fitzpatrick » Logged

Build Me Up Buttercup!

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #12: 29 Jun 2010, 09:06 »

Meget interessant læsning. Kan godt lide din laid-back skrivestil, men nogle gange bliver det måske lidt for meget. Pas på med for mange udråbstegn og skæve bemærkninger, selvom det self. er det, der gør denne blog så god.
Logged


Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #13: 29 Jun 2010, 10:27 »

Super fed blog. Synes den er genial. Har dog et spørgsmål? Hvad er dine målsætninger nu og om 5 år?
Logged

Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Der var engang en Serie 6 spiller
« Svar #14: 29 Jun 2010, 11:33 »

fed fed blog. KIU
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010