home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1123 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bave
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Bave  (Læst 49001 gange)
Lavezzi
Gæst

Sv: Bave
« Svar #90: 28 Jun 2010, 23:27 »

Nicklas. Kunne du ikke bare kigge på en af siderne, og se hvordan Bave gjorde det? Nej okay.

Hvert rigtigt svar giver ét point
Hvert forkert svar giver minus point
Hver svar, der er delvis korrekt giver ½ point.

Legenden
Manager

« Svar #91: 28 Jun 2010, 23:42 »

Er der nogen fra crewet, der har svaret forkert, siden de har -3 point? Synes bare ikke jeg har set, at de har svaret på nogle spørgsmål. Men det kan jo bare være, at det er mine øjne, der failer.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Lavezzi
Gæst

« Svar #92: 29 Jun 2010, 00:01 »

Mjooo.
-1. I er mange, som har titlen; 'crew', derfor kan I snakke sammen, hvilket giver en unfair fordel.
-2. I har gået off-topic, når I lige så vel kunne kontakte mig på PB.
-3. Okay, den tredje var bare for at være et dumt svin.

Hvis du protestere kraftigt, kan jeg godt overtales til at fjerne den.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #93: 29 Jun 2010, 00:09 »

Mjooo.
-1. I er mange, som har titlen; 'crew', derfor kan I snakke sammen, hvilket giver en unfair fordel.
-2. I har gået off-topic, når I lige så vel kunne kontakte mig på PB.
-3. Okay, den tredje var bare for at være et dumt svin.

Hvis du protestere kraftigt, kan jeg godt overtales til at fjerne den.

Remember, Nicklas er ikke i crewet :i

søgaard
Gæst

« Svar #94: 29 Jun 2010, 00:38 »

Remember, Nicklas er ikke i crewet :i
Han er ligeså meget crew, som alle os andre...

Når der er så mange, som er utilfredse, så kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvad folk helt præcist er så utilfredse med på siden og hvad de mener bør laves om, så vi for engang skyld kan få lidt konstruktivt kritik fremfor blot at fremstå som bad guys, som altid smider advarsler og bans afsted...

Lidt godt må der jo også være ved siden, når I skriver indlæg på siden og er online herinde?

Synes det er synd, at folk altid brokker sig, men ikke kommer med de foreslag, som kan være med til at gøre siden bedre og gøre det et bedre sted at være for alle. Det kan væren en lempelse i børnehaven, det kan være endnu flere initiativer fra crewets sider i form af konkurrencer etc.

« Seneste Redigering: 29 Jun 2010, 00:42 af Søgaard » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #95: 29 Jun 2010, 10:36 »

Hawk..
TheX er uenig med dig, du har tabt. Og selvom det piner mig at skrive, så er jeg nogenlunde enig med ham. Av.

izzevaL har ret. Du kan ligeså godt pakke dine ting Hawk1nZ!  Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #96: 29 Jun 2010, 15:41 »

Han er ligeså meget crew, som alle os andre..

Lol, Nicklas er min bitch, han ved jeg mener det kærligt!

-LFC-
Manager

« Svar #97: 29 Jun 2010, 16:42 »

Han er ligeså meget crew, som alle os andre...

Når der er så mange, som er utilfredse, så kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvad folk helt præcist er så utilfredse med på siden og hvad de mener bør laves om, så vi for engang skyld kan få lidt konstruktivt kritik fremfor blot at fremstå som bad guys, som altid smider advarsler og bans afsted...

Lidt godt må der jo også være ved siden, når I skriver indlæg på siden og er online herinde?

Synes det er synd, at folk altid brokker sig, men ikke kommer med de foreslag, som kan være med til at gøre siden bedre og gøre det et bedre sted at være for alle. Det kan væren en lempelse i børnehaven, det kan være endnu flere initiativer fra crewets sider i form af konkurrencer etc.

Umiddelbart mener jeg, at det er nemt at komme til den konklusion, at de fleste, inklusiv mig, mener, at opstramningen i lavede i sin tid var en fejl. I burde lade en børnehave være en børnehave, istedet for at gøre det til et seriøst sted. Smiley

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 29 Jun 2010, 17:10 »

Umiddelbart mener jeg, at det er nemt at komme til den konklusion, at de fleste, inklusiv mig, mener, at opstramningen i lavede i sin tid var en fejl. I burde lade en børnehave være en børnehave, istedet for at gøre det til et seriøst sted. Smiley
Er den her diskussion ikke bare endnu et surt opstød over at man ikke har fået sin vilje, og har bitchet løs lige siden?
Hierarkiet på siden er IMO således:
Sunbao
Crewet
Prospect
Brugere

Hvis man ikke kan tåle crewets beslutninger, så lav jeres egen side hvor i kan være ligeså barnlige som I vil!

Jeg har læst tråden igennem og prøvet at fatte meningen og det sjove som I påstår der er i den. Jeg har ikke fundet det sjove endnu, men ser det bare som en barnlig intern (dårlig) joke hvor man ventede på at crewet skulle træde ind og sige noget.

Jeg støtter 100% op om crewets udtalelser: Hold det her intern barnlig pjat på MSN eller Arto.
Og accepter nu for fanden bare at Crewet lægger linien på sitet som Sunbaos forlængede arm eller skrid over på ARTO og bitch videre der!

Bare et opstød fra en sur gammel mand 

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Lavezzi
Gæst

« Svar #99: 29 Jun 2010, 17:56 »

Søde, skat..
Forstår nu.. Denne tråd er ikke interne... LFC, A93, LAge og Zone er folk, som jeg ikke kender, eller har på msn. Ergo er tråden ikke en intern joke, som du og andre kalder den.

Sunbao
Crewet
Prospect
Brugere
Well darh.

Og gider du godt tale pænt. Det var dog fandens, som du bander og svovler.
__

Jeg havde en fin samtale med en fra crewet i går, hvor vi kom frem til, at tråden er okay, så længe alt det her off-topic snak bliver droppet. Og så længe de spørgsmål, som bliver stillet, ikke et de mest indlysene i verden.

Kram, en ikke sur ung dreng.

Smider nogle spørgsmål op senere. Så don't fuck Bave op. Taaaaaark. Ja, tak staves med r nu.   

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #100: 29 Jun 2010, 18:38 »

Taaaark for en fed quiz, som jeg gerne vil være med i Tunge

:-)

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 29 Jun 2010, 18:45 »

Søde, skat..

Kys

Citat
Forstår nu.. Denne tråd er ikke interne... LFC, A93, LAge og Zone er folk, som jeg ikke kender, eller har på msn. Ergo er tråden ikke en intern joke, som du og andre kalder den.

Så kunne man jo få dem på MSN så man kan lave en gruppesamtale til den slags når man keder sig en nat og ikke kan tage sig sammen til at gå i seng.
Med intern joke mener ikke at det er en lukket joke/gruppe. Jeg mener at det kun er meget får mennesker der kan se det sjove i det.
Citat
Well darh.

Grunden til at jeg listede hierarkiet op var at der er nogen der stadig ikke er færdig med at brokke sig over lukningen at nattråden, og stadig benytter enhver lejlighed til at brokke sig over det.

Citat
Og gider du godt tale pænt. Det var dog fandens, som du bander og svovler.
Undskyld. Skal nok prøve at beherske mig Forlegen
Bliver bare pissed når jeg ser hvordan de samme mennesker igen og igen angriber crewet for beslutninger taget for længe siden. Det er frivilligt at være her.

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 29 Jun 2010, 18:50 »

Peace Helt ærligt så er det da interessant at følge med i diverse skænderier mellem nuværende og tidligere crews, men om det giver nogen noget tilvækst, det er sgu spørgsmålet  Wink

Helt enig. Der må godt nok være nogen x-crew der har smækket døren til baglokalet meget hårdt da de gik(eller blev gået) Cool

Lavezzi
Gæst

« Svar #103: 30 Jun 2010, 01:15 »

5. etape.

1. -LFC- 3½ point
2. A93 - 3 point
3. Lavezzi ½ point
4. 3.v evaB 0 point.
5. LAge 0 point
6. Zone 43 0 point
7. JG 0 point
8. Haaaaaaaaawk1nZ 0 point
9. Crewet -3 point

Ruten begynder med 2 lettere spørgsmål.
1. Når Bave er nedtrykt, hvad gør han så?
2. Når alle andre har kørt på doping, hvem har så kørt på viljen?

Derefter kommer der nogle få km. på fladt terræn. Her møder vi et spørgsmål. Husk på, der kan opstå sidevind, så spørgsmålet kan være lumsk.
3. I en alder af kun 7 år, var jeg med mine forældre i Frankrig. Vi boede på et bjerg, men hvilket?

Av, nogen ryttere var ikke opmærksomme, og er sat, men her kan de vinde lidt. Vi møder endnu et lumsk spørgsmål.
4. På bjerget kunne man købe cykeltrøjer. Hvilken cykeltrøje købte jeg? :ninja:

Nu møder vores kønne ryttere en kategori 2 stigning. Hvor der venter dem to ubehagelige spørgsmål.
5. I TdF har der har været snakket lidt om, at rytteren der ligger på sidstepladsen skulle symboliseres ved en speciel beklædning. Hvad er og hvilken farve skulle den påklædning have?
6. Og tourledelsen modargument for denne beklædning er?

Og nu kommer rytterne på opløbsstrækningen, hvor der venter dem hele 3 spørgsmål, og afslutningen på etapen!
7. På omtalte bjerg boede vi lidt højere oppe end selve byen, men hvordan kom man ned til byen?
8. På den ferie var min familie kørende. Men hvad kørte vi i?
9. Hvilken cykelrytter kan betegnes som twitter-lover01?

Held og lykke!
« Seneste Redigering: 30 Jun 2010, 01:22 af Lavezzi » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #104: 30 Jun 2010, 01:22 »

1. Han køre hjem til Lavezzi.
2. Bave offcourse! Bave er en rigtig fighter!
3. Ved sgu ikke hvad Bjergene hedder dernede Tunge
4. En team Saxobank trøje hvor der stod "Bave <3" på.
5. Kan faktisk ikke huske det, men mener da bare det var en trøje? Farve har jeg ingen ide om.
6. At ham der ligger sidst vil blive ked af det xD
7. Kørte?
8. En Opel Astra med tonede ruder.
9. Lance Armstrong? Ved ikke hvem der bruger twitter.

Her jeg misforstået noget eller har jeg gjort det jeg skal headmeister? Tunge

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010