home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bave
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Bave  (Læst 46610 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Bave
« Svar #60: 24 Jun 2010, 13:10 »

Må man spørge hvad formålet med denne tråd er, Lavezzi?

Ja, der findes opremsningstråde på forummet, men vi tilstræber os, at finde en linje, hvor vi har tråde med indhold og nogle af sjovere karakter. Som jeg ser det, så har denne ingen af delene. Umiddelbart virker det som en intern joke, men hvis du kan komme med en forklaring på tråden, så hører vi selvfølgelig efter og tager stilling til om den bør "overleve". I sin nuværende form, hvor den mest af alt minder om vores engang så omdiskuterede "Nattetråd", hvor en række brugere skrev en masse lort for at sige det lige ud uden noget indhold eller nogen mening i det som bliver skrevet.

Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #61: 24 Jun 2010, 13:15 »

I øvrigt, Bobgol, kunne du fandme lukke mange tråde her i børnehaven, hvis du/I virklig gik op i det med opremsningstråde.. Men altså. Regner ikke med, jeg/Bave/andre gider ændrer på reglerne, når vi er begyndt. Så tråden bestemmer I over.. Skal den lukkes eller ej.

Som Søgaard også skriver så er denne tråd jo en intern joke mellem nogle få udvalgte! Denne kan i fint fortsætte på MSN!
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Bave
« Svar #62: 24 Jun 2010, 13:22 »

Ja, du må gerne spørge. Det behøver du skal ikke spørge om lov til.
Jeg opretter tråden. Bave skal så finde på nogle regler for en 'leg', som vi andre skal følge.
Bave har opstiller nogle, synes jeg, fine regler. De kan læses på side 3.
Formålet med denne tråd, er at have en stille og rolige, hyggelig og tildels sjov konkurrence/leg.
Som du kan se, er der et pointsystem. En stilling. Regler og førertrøjer.
Og legen er ikke intern, nej. LFC og A93 deltager. andre er skam også velkommene. Det er heller ikke sådan, at vi smider folk ud, hvis de er afk mere end 2 dage.

Jeg kender ikke nogen nattetråd, så det skal jeg ikke kunne sige noget om.  

Som Søgaard også skriver så er denne tråd jo en intern joke mellem nogle få udvalgte! Denne kan i fint fortsætte på MSN!
Den er ikke intern. Og ingen er særligt udvalgt.
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #63: 24 Jun 2010, 13:36 »

Ja, du må gerne spørge. Det behøver du skal ikke spørge om lov til.
Jeg opretter tråden. Bave skal så finde på nogle regler for en 'leg', som vi andre skal følge.
Bave har opstiller nogle, synes jeg, fine regler. De kan læses på side 3.
Formålet med denne tråd, er at have en stille og rolige, hyggelig og tildels sjov konkurrence/leg.
Som du kan se, er der et pointsystem. En stilling. Regler og førertrøjer.
Og legen er ikke intern, nej. LFC og A93 deltager. andre er skam også velkommene. Det er heller ikke sådan, at vi smider folk ud, hvis de er afk mere end 2 dage.

Jeg kender ikke nogen nattetråd, så det skal jeg ikke kunne sige noget om.  
Den er ikke intern. Og ingen er særligt udvalgt.

Det er muligt det bare er mig, der ikke er skarp nok, men så må i sætte nogle mere tydelige "regler" så alle har en mulighed for at være med!

Hvis det fortsætter med, at man skal gætte hvor mange medlemmer der er i en duo, ja så er det en opremsningstråd, og har ingen anden eksistensberettigel se end en intern joke, som i lige så godt kan tage over msn..
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #64: 26 Jun 2010, 15:11 »

Er børnehaven ikke kun til leg? hvis man vil være seriøs FM bruger kan det vel ske i alle de andre tråde?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #65: 26 Jun 2010, 18:20 »

Jeg kan ikke lige se hvorfor det er så svært at læse reglementet for børnehaven. Især ikke for dig Lavezzi?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Bave
« Svar #66: 26 Jun 2010, 18:42 »

"Du må derfor stadig ikke skrive med caps" - Tjek
"skrive indlæg med rene smileys" - Tjek
"eller i det hele taget behandle forummet som et chatforum." - Tjek

Jeg kan virkelig ikke se problemet i, at man opretter en tråd, der ikke har noget konkret tema. Jeg opretter tråden, i god tro om at folk, her i blandt Bave og jeg selv, kan få en hyggelig aften/nat what ever.
Nej, tråden tjener intet seriøst formål, andet end, at folk skulle hygge sig. Troede virkelig ikke alt skulle være så stramt, men jeg har da taget fejl. Big time.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #67: 26 Jun 2010, 18:42 »

Jeg kan ikke lige se hvorfor det er så svært at læse reglementet for børnehaven. Især ikke for dig Lavezzi?
Hvorfor skal der overhovedet være et reglement for børnehaven, så længe man ikke spammer unødvendigt voldsomt?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #68: 26 Jun 2010, 19:36 »

Det skulle der stort set heller ikke engang.. Men efter der var blevet lavet adskillige hygge/opremsningstråde i sommeren 08 (mener jeg det var ) så lavede crewet en opstramning på forummet..

Kan jeg huske fordi jeg var dybt utilfreds med det, og min utilfredshed kostede mig et af mange bans Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Bave
« Svar #69: 26 Jun 2010, 20:14 »

Det skulle der stort set heller ikke engang.. Men efter der var blevet lavet adskillige hygge/opremsningstråde i sommeren 08 (mener jeg det var ) så lavede crewet en opstramning på forummet..

Kan jeg huske fordi jeg var dybt utilfreds med det, og min utilfredshed kostede mig et af mange bans Tunge

Var det ikke bare Hawk1nZ der kom ind i crewet? crazy
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #70: 26 Jun 2010, 20:20 »

Jo garanteret.. Hawk har altid været en lyseslukker Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #71: 26 Jun 2010, 21:45 »

Det skulle der stort set heller ikke engang.. Men efter der var blevet lavet adskillige hygge/opremsningstråde i sommeren 08 (mener jeg det var ) så lavede crewet en opstramning på forummet..

Kan jeg huske fordi jeg var dybt utilfreds med det, og min utilfredshed kostede mig et af mange bans Tunge
I remember, og synes den opstramning var total unødvendig. Det kan ikke ses øverst, og hvis i tænker på antal indlæg, så tæller det heller ikke der. Dermed har det ingen effekt udover, at det fjerner noget af den hygge man havde her før i tiden, og giver et kunstigt præg af seriøsitet, som FmF på ingen måde kan leve op til med den brugerflade der huserer herinde. Den eneste helt seriøse FM-site i Danmark er nu engang FMGround, og de gør et rigtigt flot stykke arbejde, og er en side jeg selv benytter, når jeg går efter seriøsitet. FMF kan aldrig blive noget der ligner, men kan fortsætte som i de gamle dage, hvor det var hygge kombineret med et par gode initiativer og debatter nu og da. Lidt som ManagerLife gør nu. Istedet synes jeg, at FmF har bevæget sig over i sådan en mellemting, og den udvikling har ikke været sund imo.

Ikke en kritik af nogen, blot min egen personlige observation. Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Bave
« Svar #72: 26 Jun 2010, 21:49 »

I remember, og synes den opstramning var total unødvendig. Det kan ikke ses øverst, og hvis i tænker på antal indlæg, så tæller det heller ikke der. Dermed har det ingen effekt udover, at det fjerner noget af den hygge man havde her før i tiden, og giver et kunstigt præg af seriøsitet, som FmF på ingen måde kan leve op til med den brugerflade der huserer herinde. Den eneste helt seriøse FM-site i Danmark er nu engang FMGround, og de gør et rigtigt flot stykke arbejde, og er en side jeg selv benytter, når jeg går efter seriøsitet. FMF kan aldrig blive noget der ligner, men kan fortsætte som i de gamle dage, hvor det var hygge kombineret med et par gode initiativer og debatter nu og da. Lidt som ManagerLife gør nu. Istedet synes jeg, at FmF har bevæget sig over i sådan en mellemting, og den udvikling har ikke været sund imo.

Ikke en kritik af nogen, blot min egen personlige observation. Smiley

Jeg er enig - i hvert fald i 95 % af dit indlæg :-P
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bave
« Svar #73: 26 Jun 2010, 21:50 »

Jeg er enig - i hvert fald i 95 % af dit indlæg :-P
Udpeg dine 5% uenighed! Tunge
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Bave
« Svar #74: 26 Jun 2010, 21:53 »

Udpeg dine 5% uenighed! Tunge

"Den eneste helt seriøse FM-site i Danmark er nu engang FMGround, og de gør et rigtigt flot stykke arbejde, og er en side jeg selv benytter, når jeg går efter seriøsitet."

Hvis du sletter "FM-site" og i stedet siger, at det er det mest seriøse site på scenen, så er jeg enig - der er skræmmende lidt aktivitet i Football Manager trådene (det gælder dog faktisk på alle sites, men FMGround er jo i høj grad et sted hvor man finder de seriøse fodbold-debatter, og ikke FM-debatter Smiley)

Edit: Det skal dog lige siges, at det ikke kun er FMGround, der er sådan, faktisk mener jeg at der foregår alt for lidt FM-relateret på samtlige FM-sites - nu fik jeg så bare lige en 'syndebuk'  Tunge
« Seneste Redigering: 26 Jun 2010, 21:56 af JosepGuardiola » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010