home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Bave
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Bave  (Læst 49016 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Bave
« Svar #75: 26 Jun 2010, 21:55 »

"Den eneste helt seriøse FM-site i Danmark er nu engang FMGround, og de gør et rigtigt flot stykke arbejde, og er en side jeg selv benytter, når jeg går efter seriøsitet."

Hvis du sletter "FM-site" og i stedet siger, at det er det mest seriøse site på scenen, så er jeg enig - der er skræmmende lidt aktivitet i Football Manager trådene (det gælder dog faktisk på alle sites, men FMGround er jo i høj grad et sted hvor man finder de seriøse fodbold-debatter, og ikke FM-debatter Smiley)
Det er egentligt korrekt, men på den anden side har de jo også udarbejdet ting som Coach Calculator (Selvom den er set andre steder), og deres klubvælger. FM-debatten er dog, som du siger, mangelfuld. Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #76: 26 Jun 2010, 23:57 »

Ka' jeg være med, hvis jeg leger pænt?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Lavezzi
Gæst

« Svar #77: 27 Jun 2010, 00:00 »

Bliver nødt til at spørge Bave. Det er jo hans tråd.

Vinokourov
Manager

« Svar #78: 27 Jun 2010, 00:08 »

Fanger ham lige på MSN then.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Zone 43
Manager

« Svar #79: 27 Jun 2010, 01:20 »

Er det muligt, at hijacke mr. Eriksens tråd.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lavezzi
Gæst

« Svar #80: 27 Jun 2010, 01:32 »

Hvis du med mr. Eriksen, mener mr. Mustafa, så ja. Det er meget muligt.

Zone 43
Manager

« Svar #81: 27 Jun 2010, 01:37 »

Bave = mr. Eriksen. :Q
Så er det i gang med at udtænke genistreger. (y)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #82: 27 Jun 2010, 10:01 »

Det skulle der stort set heller ikke engang.. Men efter der var blevet lavet adskillige hygge/opremsningstråde i sommeren 08 (mener jeg det var ) så lavede crewet en opstramning på forummet..

Kan jeg huske fordi jeg var dybt utilfreds med det, og min utilfredshed kostede mig et af mange bans Tunge

Opstramningen kom efter at FmF forsøgte at tage en mere seriøs linje og bevæge sig hen i retningen af det FMG lever højt på .. De seriøse debatter. Om du vil koble det på at jeg var i crewet, er egentlig lidt op til dig Tunge Pointen er at nye brugere går ind i dette forum og ser en flok brugere der bare sidder og laver spas med hinanden, og så tror jeg personligt at de vælger FMG fremfor FmF - derfor blev opstramningen lavet.

Men det ser nu desværre ud til at FM delen af FmF er død alligevel, og det blot er de samme der sidder herinde af sociale grunde - Man kunne lige så godt lukke FmF ned og så kunne den gruppe mødes på arto eller hvad der nu er af chats/forum sider, når FM delen af FmF er gået af ... Ellers kan man ændre FmFreaks.dk til kun at være Freaks.dk, så passer det vist meget godt Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #83: 28 Jun 2010, 14:41 »

Opstramningen kom efter at FmF forsøgte at tage en mere seriøs linje og bevæge sig hen i retningen af det FMG lever højt på .. De seriøse debatter. Om du vil koble det på at jeg var i crewet, er egentlig lidt op til dig Tunge Pointen er at nye brugere går ind i dette forum og ser en flok brugere der bare sidder og laver spas med hinanden, og så tror jeg personligt at de vælger FMG fremfor FmF - derfor blev opstramningen lavet.

Men det ser nu desværre ud til at FM delen af FmF er død alligevel, og det blot er de samme der sidder herinde af sociale grunde - Man kunne lige så godt lukke FmF ned og så kunne den gruppe mødes på arto eller hvad der nu er af chats/forum sider, når FM delen af FmF er gået af ... Ellers kan man ændre FmFreaks.dk til kun at være Freaks.dk, så passer det vist meget godt Tunge
Ja, forbyd spas. Det er forfærdeligt for sidens eksistens, at man kan hygge sig herinde, man burde næsten fjerne freak og skifte navn til FMSerious.

Jeg er glad for at du er her til at nedtone hyggen/morskaben. Uden dig ville folk have det sjovt og det er ret så forfærdeligt.
Det er dét der gør at du er årets crewmedlem. Uden dig ville siden nok gå ned.

Det er godt du er her til at hjælpe crewets manglende dømmekraft. Når de accepterer tråden så er det godt at du er her til at rakke ned på den.

<3

Ariana Grande
Manager

« Svar #84: 28 Jun 2010, 14:53 »

Hvad er det for noget fis.
Folk vil da forhåbentligt vælge et sted hvor der også er plads til spas fremfor et sted hvor alt skal være seriøst. Man bliver da vel forhåbentlig ikke skræmt væk af at man ser andre brugere har det sjovt på siden, det vil da nok nærmere tiltrække. Og der er da bestemt også plads til det seriøse på siden. At der så ikke er så mange seriøse debatter oppe er vel så fordi brugerne på FmF hellere vil have sjov og spas.

Jeg mener at hvis der er sjov og spas med så vil der også være flere aktive brugere på FmF. Hvis der derimod udelukkende er en stram linje hvor det meste skal handle om FM vil der være mindre aktive brugere. Og en hjemmeside ønsker vel uanset hvad flest muligt aktive brugere? Det er i hvert fald hvad jeg ville gå efter hvis jeg styrede en side. 

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #85: 28 Jun 2010, 15:37 »

Pointen var (var) at FmFreaks skulle være den freakede side, der kom med freakede idéer. Man skulle distancere sig fra de øvrige sites - derfor blev siden lavet. Ikke for at skabe et site, der kører med en populistisk tankegang, for at ændre sig efter hvor brugerne var.

Og nu var det mig, der koblede det på at du var i crewet. Det holder jeg meget fast i - især når man læser ovenstående indlæg.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #86: 28 Jun 2010, 17:42 »

Pointen er at nye brugere går ind i dette forum og ser en flok brugere der bare sidder og laver spas med hinanden, og så tror jeg personligt at de vælger FMG fremfor FmF - derfor blev opstramningen lavet.

Nu er det jo ikke fordi, at vi ligefrem oplever stor opretning af brugere, og faktisk har vi flere gange snakket om hvordan vi kunne gøre det mere spas at være på FMG.  Grin

Vi har vores værktøjer, men vores forum kan på ingen måde følge med FMd eller FmF.

Lavezzi
Gæst

« Svar #87: 28 Jun 2010, 22:40 »

:|
I har ødelagt min fine tråd. Undskyld. Baves fine tråd. Håber I er tilfreds med jer selv.

Hawk..
TheX er uenig med dig, du har tabt. Og selvom det piner mig at skrive, så er jeg nogenlunde enig med ham. Av.

<3

<'3

Nå men...
1. -LFC- 3½ point
2. A93 - 3 point
3. Lavezzi ½ point
4. 3.v evaB 0 point.
5. LAge 0 point
6. Zone 43 0 point
7. JG 0 point
8. Haaaaaaaaawk1nZ 0 point
9. Crewet -3 point
Ja. I deltager alle sammen, ja I gør så.   
Tilykke, -LFC-, du fører konkurrencen. Dog kun med et hundehår.

LFC:

A93:

Bave Eriksen:

Crewet:

Der kommer flere spørgsmål i morgen! -LFC- fører stadig, men mon morgendagens bjergetape, kan får A93 og resten af forfølgerne til at angribe. Hvem ved?
Izze og Enrique takker af for i dag

DeBuur
Manager

« Svar #88: 28 Jun 2010, 22:42 »

Peace Helt ærligt så er det da interessant at følge med i diverse skænderier mellem nuværende og tidligere crews, men om det giver nogen noget tilvækst, det er sgu spørgsmålet  Wink

FmF er idag et site som satser bredt, derfor er der også plads til "freakede" indslag.
Denne tråd anser jeg dog mere som et symptom på umoden adfærd og manglende format hos de personer som er mest aktive (ingen nævnt ingen glemt) sjovt nok bliver det også en prøve på hvor lavt vi skal acceptere niveuaet her på FmF.

YNWA

Legenden
Manager

« Svar #89: 28 Jun 2010, 23:17 »

Mikkel, kunne du fortælle, hvordan du uddeler dine points? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010