home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Regens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Regens  (Læst 3767 gange)
cityfan00
Gæst
 
Regens
« : 20 Jun 2010, 18:10 »

Hej Smiley


Her kan i dele jeres erfaringer omkring regens, komme med spørgsmål osv. Thumbs Up



Jeg kan jo lige starte den:

Hvordan finder jeg gode regens? Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #1: 20 Jun 2010, 18:37 »

Først og fremmest ansætter jeg en masse scouts, der har viden om forskellige lande, derved opnår klubben kendskab til mange forskellige lande, og så kan du se flere spillere når du kigger under søgefunktionen (der hvor man kan sætter filtre osv.)

Derefter sætter jeg mine spejdere til at spejde efter unge spillere i forskellige lande, helst der hvor der liger er kommet nye regens. I første sæson sætter jeg maks 17, anden maks 18, tredje maks 19, fjerde maks 19 osv.

Ellers tjekker jeg diverse U-landshold ud, lytter til min stabs anbefalinger.

En sidste måde at finde gode talenter er at sætte filteret (under søgefunktionen) til maks 17, 18 eller 19, minimum 15 millioner i værdi, og derefter bare kigge på talenterne efter værdien.

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #2: 20 Jun 2010, 19:24 »

vmanstars metode er rigtig god. Jeg gør noget lignende, men dog ikke så specifikt med spillerens værdi. Jeg starter altid sæsonen med at hyre en masse scouts, og så sætter jeg dem til forskellige regioner, hvor de så kan rejse frit. Som regel er den region jeg finder flest rigtig gode talenter til en rimelig penge Østeuropa.

Jeg er ikke så god til at huske at scoute lande efter hvornår der kommer regens, men der er ingen tvivl om at det er den letteste måde at finde dem på, hvis man vil have de største talenter før den absolutte verdenselite får øje på dem.

Jeg kan især anbefale at scoute Tjekkiet, hvis man vil scoute et specifikt land. Har jeg næsten altid stor succes med crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

cityfan00
Gæst
 
Sv: Regens
« Svar #3: 20 Jun 2010, 19:47 »

Når man så sender sin scout ud hvilke "betingelser" skal man så sætte på? Smiley
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #4: 20 Jun 2010, 19:51 »

Når man så sender sin scout ud hvilke "betingelser" skal man så sætte på? Smiley

Prøv at læs de tp foregående indlæg.  Tunge
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #5: 20 Jun 2010, 19:52 »

Når man så sender sin scout ud hvilke "betingelser" skal man så sætte på? Smiley

Jeg har kun én betingelse: Spilleren skal højst være 18  Smiley

Nogle gange kan et talent der er 180.000 værd faktisk vise sig at blive en rigtig god spiller. Derfor vil jeg helst ikke låse mig fast på talenter der koster en formue. Desuden er det dumt at låse sig fast på andre ting. Position på banen? Hvad nu hvis du i din søgen efter en super forsvarsspiller misser den eminente angriber, der bliver den næste Villa, Torres eller Rooney?!

Den eneste stat jeg kunne overveje at sortere efter er beslutsomhed/determination. Men når spillerne er unge, så kan man jo bare få en af de andre spillere i truppen til at 'undervise' talentet så deres determination stiger til et niveau man gerne vil have  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #6: 20 Jun 2010, 19:56 »

Jeg benytter næsten aldrig den nederste metode, da den som regel er for de 'hurtigtspillende', der ikke vil bruge alt for meget tid på at finde talenter.
Logged

Risager3
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #7: 21 Jun 2010, 22:28 »

er der ik mange flere gode regens i den nye pacht
Logged

You'll Never Walk Alone

EFB<3

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #8: 21 Jun 2010, 22:53 »

Jeg må sige jeg scouter også meget efter dem, ellers har jeg også en tendens til at falde tilfældigt over dem når jeg kigger på de andre hold som jeg f.eks. skal møde.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Regens
« Svar #9: 22 Jun 2010, 08:47 »

jeg tjekker spillersøgning tit også scouter jeg en del unge, dog synes jeg at spanske og italienske klubber laver gode ungdomsspillere, f. eks har hercules i mit spil leveret 3 verdensstjerner til mit hold over tiden og juventus leverer gode målmænd
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #10: 22 Jun 2010, 09:20 »

jeg tjekker spillersøgning tit også scouter jeg en del unge, dog synes jeg at spanske og italienske klubber laver gode ungdomsspillere, f. eks har hercules i mit spil leveret 3 verdensstjerner til mit hold over tiden og juventus leverer gode målmænd

Har også hentet en syg spiller fra hercules i mit tottenham save. Ellers generelt regens fra Østeuropa bliver syge.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #11: 22 Jun 2010, 10:09 »

Har altid succes med Spanien og Italien, har altid to spejdere på de lande og det plejer at give gode talenter Smiley
Østeuropa har jeg også haft succes med, det kan klart betale sig at lede der Smiley
Men en hurtig filtrering kan godt give dig gode talenter, men de kan koste mange penge, mens en grundig søgning kan give dig et rigtig billigt super talent.
Som et eksempel købte jeg en spanier (ligger også under "Rate mit Talent") for 2.0 mill, han er 17 et halvt nu og er 50 mill værd, ikke at værdien siger det hele, men det jo altid et godt pejlemærke, så en grundig søgning kan virkelig give pote Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010