home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1218 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 72597 gange)
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

Sv: AGF tråden
« Svar #150: 03 Aug 2009, 22:51 »

Tillykke med med en foræring af et point og en 1. plads som i nok også har efter næste runde. Men i lever på lånt tid og er hovedstads holdene og OB underlegne når det kommer til bredde og kvalitet. For mig at se er der højst 1 mand fra jer er kan komme i startelleveren i OB og FCK og det kommer til udtryk senere hen i sæsonen og ville også have gjort det i dag hvis dommeren havde været nogenlunde rask.
Agf 24 afslutninger, OB 12. Foræring? Tjo fra dommerens side, men omvendt kan man sige at AGF har de største chancer, og at egentlig kun det røde kort er helt forkert, af dem der bliver afgørende. Dommeren starter med at dømme groft i OBs favør og mister så grebet og dømmer groft i AGFs favør. Absalonsen skal ikke have rødt, de skal bare begge have et gult og en mindre påtale. Annuleringen er fair. Har endnu ikke set situationen ved straffesparket. Sad godt placeret og det lignede at han blev sparket i hovedet. Om han så blev ramt eller ej, er det farligt spil og nye regler betyder at det ikke skal give indirekte (Poul Hansen!) men direkte og dermed straffespark. En landsholdsspiller i Jakob P kan i altid bruge. Feilhaber spiller fortryllende godt og skal til VM i 2010 med USA så ham kan i også bruge. Lumb ville også hurtigt slå Chris Sørensen af, ligesom Steffen er end bedre keeper end Anders Lindegaard (who?). Ellers er jeg for så vidt enig med dig i at jeres trup er stærkere og at Agf vil være OB underlegne senere hen. Jeg tror heller ikke nogen vil være uenige på det punkt. En plads mellem 6 og 3 er vi fint tilfredse med i Århus.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #151: 03 Aug 2009, 22:54 »

Jeg er godt nok imponeret over jeres nye bomber, Nando. Han er brøl stærk, og er på et fysisk niveau med Fall og Allbäck. Teknisk også utrolig god, og vender gdt med bolden, samtidig med at han er dejlig resolut, og en rigtig topscorertype, fantastisk spiller Opstemt
Well, selv som AGF fan er jeg egentlig ikke helt overbevist. Fysisk enormt stærk, ja. Teknisk dygtig? Tildels, nogle gange ja, andre gange overhovedet ikke. Vender godt? Igen, tildels, kan til tider være noget tung i bevægelserne. Men jo, potientialet er der. Topscorer type? Ikke indtil videre, brænder ofte alt for mange chancer.

Har haft stor tålmodighed med ham, og jeg er glad for at han begynder at vise noget, ligesom i sidste sæson i kampe mod AaB og Horsens inden han så blev skadet igen.

Barcá - Més que un club

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #152: 03 Aug 2009, 22:55 »

Agf 24 afslutninger, OB 12. Foræring? Tjo fra dommerens side, men omvendt kan man sige at AGF har de største chancer, og at egentlig kun det røde kort er helt forkert, af dem der bliver afgørende. Dommeren starter med at dømme groft i OBs favør og mister så grebet og dømmer groft i AGFs favør. Absalonsen skal ikke have rødt, de skal bare begge have et gult og en mindre påtale. Annuleringen er fair. Har endnu ikke set situationen ved straffesparket. Sad godt placeret og det lignede at han blev sparket i hovedet. Om han så blev ramt eller ej, er det farligt spil og nye regler betyder at det ikke skal give indirekte (Poul Hansen!) men direkte og dermed straffespark. En landsholdsspiller i Jakob P kan i altid bruge. Feilhaber spiller fortryllende godt og skal til VM i 2010 med USA så ham kan i også bruge. Lumb ville også hurtigt slå Chris Sørensen af, ligesom Steffen er end bedre keeper end Anders Lindegaard (who?). Ellers er jeg for så vidt enig med dig i at jeres trup er stærkere og at Agf vil være OB underlegne senere hen. Jeg tror heller ikke nogen vil være uenige på det punkt. En plads mellem 6 og 3 er vi fint tilfredse med i Århus.
Der kan jeg ikke være meget mere enig. Dog vil jeg sige at AGF's forsvarskæde er uhør god, og skal nok komme til at vise sig som guld i år, hvis vi ellers holder os fra de store skader.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 03 Aug 2009, 22:58 »

Der kan jeg ikke være meget mere enig. Dog vil jeg sige at AGF's forsvarskæde er uhør god, og skal nok komme til at vise sig som guld i år, hvis vi ellers holder os fra de store skader.
Enig, med undtagelse af Krabben, som dog gør fremgang.

Barcá - Més que un club

Badefar
Manager

« Svar #154: 03 Aug 2009, 23:06 »

En halv time i overtal hvor man skal have mål bør også kaste en del chancer af sig. Vi får desuden underkendt et mål på et frispark som Michael Johansen nok var den eneste der kunne se og det havde givet os i føring. Jakob Poulsen er den eneste jeg kan se komme i betragtning til en start plads i OB men med Gislasons start på sæsonen kunne det godt blive svært. Feilhaber er sku stjerne men blot en god spiller for jer og kan på ingen måde slå nogen af de startende på midtbanen i OB og FCK af. Lumb har nok fremtiden foran sig men er ikke bedre en Chris Sørensen på nuværende tidspunkt. Steffen Rasmussen er en blød mellemvare hvad angår Sas Liga målmænd og kommer nok næppe til at spille på højere plan end nu.  Ingen af målmændende spillede en pragt kamp i dag og da de begge var ved at forære et mål til modstanderen kan du umuligt dømme ud fra den kamp. Jeg er dog glad for at du kan holde benene på jorden modsat mange andre GF'ere der øjner guldet i denne sæson  funny

Newton Heath
Manager

« Svar #155: 03 Aug 2009, 23:07 »

Arh, en foræring var det måske i denne kamp, men måden du beskriver GF på synes jeg ikke er fair, og derimod mere en bitter erklæring fra en sur OB-fan.

AGF'erne skal have kæmpe cadeau for deres start på årets sæson, og det er jo ikke nemme hold de har taget syv point imod. Aab, OB og Randers Måske kan de ikke holde ved, men der er ingen tvivl om at de sagtens kan spille godt med i toppen, hvis de fortsætter det spil de nu engang har lagt for dagen.

Dioh Williams, Nando Rafael, Michael Lumb og Jakob Poulsen besidder da kvaliteter der om ikke andet er OB og Brøndby værdige, så den med en enkelt mand synes jeg heller ikke holder. Dog giver jeg dig ret i at det var tyveri, og dommerens hjerneblødninger kostede jer tre point.

Badefar
Manager

« Svar #156: 03 Aug 2009, 23:10 »

Du kan kalde Williams og Rafael "OB niveau" den dag de har en sammenlagt scorings total i nærheden af Nyren og Utaka. For mig og se er de ikke på niveau.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #157: 03 Aug 2009, 23:12 »

Tror helt ærligt ikke nogen GF'ere tror på guldet i år. Siger de det, har de ikke forstand på fodbold. Erik siger at de vil have medaljer og gør det for at pumpe spillerne op med selvtillid og optimisme. Indtil nu har det virket. Steffen spillede en af sine dårligste kampe længe. Han laver nogle fejl her og der, det har han altid gjort, men samtidig har han nogle lynende refleksredninger og en god udstråling. Det var nu heller ikke fordi han ville være et tophold værdigt, men han er da bedre end Anders Lindegaard.

Glemte selvfølgelig Dioh Williams før da jeg nævntne spillere der kunne begå sig i topklubberne. Magen til elegant tekniker skal man lede længe efter. Er iøvrigt også sikker på at David Diddlidoo (også kendt som Devdariani) og Kasper Povlsen udvikler sig til spiller af topholdskaliber hvis ikke mere.

Michael Lumb er klart på niveau med Chris Sørensen, hvis ikke på et højere niveau. Offensivt set matches han ikke af nogen backs i SAS ligaen. Det bør en vis Thomas Helveg kunne vidne om fra vores 2-1 sejr i sidste sæson. Han virkede da en smule rundtosset Smiley
« Seneste Redigering: 03 Aug 2009, 23:14 af Xavi_Hernandez » Logged

Barcá - Més que un club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #158: 03 Aug 2009, 23:16 »

Michael Lumb er klart på niveau med Chris Sørensen, hvis ikke på et højere niveau. Offensivt set matches han ikke af nogen backs i SAS ligaen. Det bør en vis Thomas Helveg kunne vidne om fra vores 2-1 sejr i sidste sæson. Han virkede da en smule rundtosset Smiley

Synes nu nok Zdenek Pospech mere end matcher Lumb i offensiven, og det viste sig også sidste sæson hvor han var den med flest assists, ihvertfald af backs, men kan ikke huske om det var af alle spillere på alle positioner. Smiley Men ingen tvivl om at Lumb er en super back, som har en god fremtid, som AGF vil få svært ved at holde på. Thumbs Up

Badefar
Manager

« Svar #159: 03 Aug 2009, 23:18 »

Tror helt ærligt ikke nogen GF'ere tror på guldet i år. Siger de det, har de ikke forstand på fodbold. Erik siger at de vil have medaljer og gør det for at pumpe spillerne op med selvtillid og optimisme. Indtil nu har det virket. Steffen spillede en af sine dårligste kampe længe. Han laver nogle fejl her og der, det har han altid gjort, men samtidig har han nogle lynende refleksredninger og en god udstråling. Det var nu heller ikke fordi han ville være et tophold værdigt, men han er da bedre end Anders Lindegaard.

Glemte selvfølgelig Dioh Williams før da jeg nævntne spillere der kunne begå sig i topklubberne. Magen til elegant tekniker skal man lede længe efter.

Jeg kan ikke sammenligne Anders og Steffen da jeg ikke har set Anders spille nok endnu, men hvis du har noget der gør Steffen bedre end Anders vil jeg da gerne hører hvad.

Lumb er ikke på niveau med Chris Sørensen endnu men ingen tvivl om at han kommer til det på et tidspunkt. Chris er bedre defensivt ved og at kunne spille midterforsvar og er derudover god på dødbolde. Lumb er nok hurtigere og lidt bedre offensivt men spørg Morten Olsen hvem han ville vælge mod Sverige hvis han kun havde de 2. Jeg tror han ville tage Sørensen.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #160: 03 Aug 2009, 23:21 »

Jeg kan ikke sammenligne Anders og Steffen da jeg ikke har set Anders spille nok endnu, men hvis du har noget der gør Steffen bedre end Anders vil jeg da gerne hører hvad.

Lumb er ikke på niveau med Chris Sørensen endnu men ingen tvivl om at han kommer til det på et tidspunkt. Chris er bedre defensivt ved og at kunne spille midterforsvar og er derudover god på dødbolde. Lumb er nok hurtigere og lidt bedre offensivt men spørg Morten Olsen hvem han ville vælge mod Sverige hvis han kun havde de 2. Jeg tror han ville tage Sørensen.

^^ ... Må alligevel være det dårligste argument jeg nogensinde har set..
- Chris har langt mere erfaring.. Når Lumb når den alder Chris har nu, så er Lumb bedre, hvis det går som det ser ud til, pt.. That's it..

... Men guld til GF..? Klap lige hesten..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Badefar
Manager

« Svar #161: 03 Aug 2009, 23:22 »

Da meget relevant Peace

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #162: 03 Aug 2009, 23:25 »

Synes nu nok Zdenek Pospech mere end matcher Lumb i offensiven, og det viste sig også sidste sæson hvor han var den med flest assists, ihvertfald af backs, men kan ikke huske om det var af alle spillere på alle positioner. Smiley Men ingen tvivl om at Lumb er en super back, som har en god fremtid, som AGF vil få svært ved at holde på. Thumbs Up
Ham havde jeg ikke lige tænkt på, my bad.

Barcá - Més que un club

Badefar
Manager

« Svar #163: 03 Aug 2009, 23:26 »

Hvis Thomas Rasmussen tæller med er han da også ganske god offensivt.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #164: 03 Aug 2009, 23:26 »

- Chris har langt mere erfaring.. Når Lumb når den alder Chris har nu, så er Lumb bedre, hvis det går som det ser ud til, pt.. That's it..

... Men guld til GF..? Klap lige hesten..
Henvendt til mig? Hvis, så nærlæs lige hvad jeg skriver.

Barcá - Més que un club

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010