home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1252 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 72700 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Sv: AGF tråden
« Svar #135: 20 Jul 2009, 23:45 »

Selvfølgelig Bimmand,  men da du sagde at vi spillede godt troede jeg at du havde været på stadion idag og se kampen siden at du at du kunne beskrive os(kampen), men jeg ved ikke om du var på stadion?...

Vh.Blackstone

Bimmand
Gæst

« Svar #136: 20 Jul 2009, 23:55 »

Nej jeg var ikke på stadion, men jeg så kampen i tv på tv2 sport, men i spillede godt de første 20 min så gik i lift ned mod slutningen af første og anden halveg.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #137: 21 Jul 2009, 00:01 »

Selvfølgelig(hvor er jeg dum funny) tv2 sport, men ja vi spillede godt de første minutter eller kvarter, så overtog Aab og vi var heldige med at vinde og de blev snydt for et straffespark, men fik det heldigvis ikke og vi kæmpede og forsvarede godt!...

Vh.Blackstone

Bimmand
Gæst

« Svar #138: 21 Jul 2009, 00:02 »

Ja surt de ikke fik straffe ( Havde X på oddset ) ejj det var godt spillet idag, hvem skal GF møde næste gang ?

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #139: 21 Jul 2009, 00:12 »

Randers-AGF
AGF-OB
AGF-Køge
FCK-AGF

Det er de nærmeste kampe og måske 2 sejre mod Randers og Køge, men ihvertfald mod Køge og måske 1 point mod OB...

Vh.Blackstone

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #140: 27 Jul 2009, 20:32 »

Yes vi ligger nr. 1 vi ligger nr. 1 for gf er de bedste, vi ligger nr. 1...
Yes yes hvor er det godt gået GF Opstemt Cool Thumbs Up Peace...

Vh.Blackstone

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #141: 27 Jul 2009, 20:33 »

Det er så fucking smukt!
Good stuff for a GFer Thumbs Up

Cristiano-Ronaldo
Gæst

« Svar #142: 27 Jul 2009, 20:34 »

wow AGF spiller godt Smiley

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #143: 02 Aug 2009, 16:36 »

http://onside.dk/node/38333

Ifølge Århus Stiftstidende opstod der til søndagens træning en episode, hvor Nando Rafael gik kontant til midtbanespilleren Jakob Poulsen. Herefter kaldte Poulsen angoleseren for en idiot. Den betegnelse forstod Nando Rafael dog ikke, og herefter gentog Poulsen ordet på engelsk. Det fik Nando til at svare igen og skubbe Jakob Poulsen i baghovedet.

^^ Kun mig der tænker... "Idiot".. Er det ikk det samme på dansk og engelsk ? Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Pepe
Gæst

« Svar #144: 02 Aug 2009, 16:41 »

Jo men det udtales jo forskelligt, så det kan godt være svært at forstå, når det kommer helt uden for nogen sammenhæng Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #145: 02 Aug 2009, 16:51 »

Jo men det udtales jo forskelligt, så det kan godt være svært at forstå, når det kommer helt uden for nogen sammenhæng Wink

Ahhr, HELT udenfor sammenhæng, var det heller ikk.. Peace
- Men hvorfor blæser medierne hele tiden sådan noget op ? Det sker jo hele tiden.. Personligt, kan jeg ikk se problemet i at der blir gået 'lidt' til den.. Det vidner bare om en tændt trup...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #146: 03 Aug 2009, 19:53 »

Det ser lovende ud Smiley

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #147: 03 Aug 2009, 22:27 »

Vi ligger nr 1!

Dejlig tid at være gf fan - har ikke set dem være så godt kørende spillemæssigt før, og da slet ikke pointmæssigt. Fantastisk topkamp idag, ærgeligt at dommeren skal være så sindsygt uduelig. De store fejl gik til vores fordel, mens en kæmpemæssig bunke små fejl gik til fynboernes fordel. Utroligt at sådan en mand kan dømme SAS Liga.

Lumb spiller sindsygt fremad banen og virker næsten ufejlbarlig, Nando viser utrolig højt niveau og en skræmmende fysik og eksplosivitet. Selv de bolde han "taber" vinder han alligevel. Holder 1½ mand beskæftiget i hans vel nok bedste kamp i den hvide trøje til dato. Feilhaber er endnu engang rigtig god. Fordeler boldene fantastisk og spiller med stor ro, lav fejlprocent og høj risici. Dejlig at de spiller så attraktivt. Nå ja, Devdariani var også fremragende efter han kom ind. Presspillet virker også overraskende dejligt mod et godt hold som OB.

Jeg ærgrer mig omvendt over at det aldrig lykkedes AGF at hente Rurik Gislason for hold da op hvor er han dygtig. Han kørte ind imellem fuldstændig rundt med os. Deres to angribere, specielt Demba Nyren (Kan man tage bolden fra ham?) er da vild.

BTW: Ser Poul Hansen kun efter målene? Jakob Poulsen (for engangs skyld, var han ikke fantastisk. God 1 halvleg, middelmåddig 2.), Espen Ruud (lægger kun mærke til hans fine assist, hvilket Poul sandsynligvis også har gjort) og Peter Utaka (Godt oplæg, godt mål, men ellers kom det altså fra hans angrebsmakker) på rundens hold fra dagens kamp? Hvad med Lumb, Nando, Demba, Rurik, Feilhaber? De gjorde det da allesammen bedre.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

fc-hansen
Manager

« Svar #148: 03 Aug 2009, 22:37 »

Jeg er godt nok imponeret over jeres nye bomber, Nando. Han er brøl stærk, og er på et fysisk niveau med Fall og Allbäck. Teknisk også utrolig god, og vender gdt med bolden, samtidig med at han er dejlig resolut, og en rigtig topscorertype, fantastisk spiller Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Badefar
Manager

« Svar #149: 03 Aug 2009, 22:44 »

Tillykke med med en foræring af et point og en 1. plads som i nok også har efter næste runde. Men i lever på lånt tid og er hovedstads holdene og OB underlegne når det kommer til bredde og kvalitet. For mig at se er der højst 1 mand fra jer er kan komme i startelleveren i OB og FCK og det kommer til udtryk senere hen i sæsonen og ville også have gjort det i dag hvis dommeren havde været nogenlunde rask.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010