home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rap tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Rap tråden  (Læst 23985 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: Rap tråden.
« Svar #15: 10 Jun 2010, 23:26 »

Jeg er faktisk også begyndt af hører meget DMX han ahr lavet nogle super fede tracks jeg er helt vild med "lord give me a sign" og "Goodbye".

FCK

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 10 Jun 2010, 23:27 »

Jeg hører meget af det gamle. Illmatic albummet er helt klart min favorit. Nas er min mand, og Illmatic er bare det fedeste album. The Firm er også fede, som Nas også er med i. En anden fra The Firm er AZ, som også er en rigtig nice rapper.
Big L er også helt klart en af mine favoritter, hans freestyle er fuldstændigt vildt. Især 96' freestyle er vild. Også gruppen, som Big L var med i, DITC er vildt fede. DITC består bare af rigtige fede kunstnere, Big L, Diamond D, Fat Joe, O.C., Lord Finesse, Buckwild, Showbiz og A.G - det er en vild lineup, hør dem! Så elsker jeg også det gamle hip-hop; Gang Starr, Rakim, Mobb Deep, Pac og Biggie <3
Jeg har dog også en fidus til det mere "hårde" hip-hop, som mest består i Snowgoons og La Coka Nostra.
I den danske enden kan jeg godt lide DTD, Fosta og Pede B. Hør Fosta feat Pede B - Ikk en dans.

Derudover så elsker Yorhymes, som er en virkelig ukendt norsk rapper. Han er en ung indvandrer, som i mine øjne er den nye AZ!
Yorhymes - Keepin' it Real
Skrev med ham, og han er snart ude med et nyt mixtape, skal jeg holde jer opdateret.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #17: 10 Jun 2010, 23:28 »

Nu snakker jeg om Majors "This Is How We Do" Smiley og ikke The game/50's Opstemt
Men nej jeg har aldrig været vild med hverken 50 eller resten af G-Unit, men hørte engang et Lloyd Banks nummer som jeg syntes var pisse fedt kan dog ikke huske hvad det heddder.

FCK

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #18: 10 Jun 2010, 23:28 »

Det skal du heller aldrig, 50cent/g-unit er den slags rap der ødelægger det rap egentlig står for..

Argumenter?...

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #19: 10 Jun 2010, 23:32 »

Nas er også helt fantasktisk et af hans fedeste numre er nok "Affirmative Action" som også har Foxy Brown og AZ med på tracket, Foxy Brown er helt klart den mest dope kvindelige rapper til dato. Mobb Deep er sku også nice er helt vild med "G.O.D III" og "Quiet Storm" Smiley.

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #20: 10 Jun 2010, 23:33 »

Hvis ud spørger mig er 50 Cents form for 'rap' en ny form som har gjordt genret rap til det rene snak om penge og store biler som er noget værre lort imo.

FCK

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 10 Jun 2010, 23:36 »

Nas er også helt fantasktisk et af hans fedeste numre er nok "Affirmative Action" som også har Foxy Brown og AZ med på tracket, Foxy Brown er helt klart den mest dope kvindelige rapper til dato. Mobb Deep er sku også nice er helt vild med "G.O.D III" og "Quiet Storm" Smiley.

Hvis du både er til Nas, Foxy og AZ - så hør den her: http://www.youtube.com/v/wKKqKTM7RqQ !
Men både AZ' gamle som Doe or Die og noget af hans nye som The Format er begge vildt fedt!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #22: 10 Jun 2010, 23:37 »

Kender sangen da jeg selv har albummet, men hold kæft det er sku fedt nu når jeg hører det igen.

FCK

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 10 Jun 2010, 23:40 »

Jeg hører meget af det gamle. Illmatic albummet er helt klart min favorit. Nas er min mand, og Illmatic er bare det fedeste album. The Firm er også fede, som Nas også er med i. En anden fra The Firm er AZ, som også er en rigtig nice rapper.
Big L er også helt klart en af mine favoritter, hans freestyle er fuldstændigt vildt. Især 96' freestyle er vild. Også gruppen, som Big L var med i, DITC er vildt fede. DITC består bare af rigtige fede kunstnere, Big L, Diamond D, Fat Joe, O.C., Lord Finesse, Buckwild, Showbiz og A.G - det er en vild lineup, hør dem! Så elsker jeg også det gamle hip-hop; Gang Starr, Rakim, Mobb Deep, Pac og Biggie <3
Jeg har dog også en fidus til det mere "hårde" hip-hop, som mest består i Snowgoons og La Coka Nostra.
I den danske enden kan jeg godt lide DTD, Fosta og Pede B. Hør Fosta feat Pede B - Ikk en dans.

Derudover så elsker Yorhymes, som er en virkelig ukendt norsk rapper. Han er en ung indvandrer, som i mine øjne er den nye AZ!
Yorhymes - Keepin' it Real
Skrev med ham, og han er snart ude med et nyt mixtape, skal jeg holde jer opdateret.

Han lyder sgu dope nok ham Yorhymes, du må helt sikkert gerne holde os opdateret - eller hvertfald mig Opstemt
The Firm = supert!

Ang 50:
Og med det mener jeg det ovenståenede.
RAP = Rhythm And Poetics
Det lidt forsvundet, der er kun snak om penge, bitches, cars og det at han er så tough - som han ikke er Smiley hans flow er elendigt, og han kan ikke rappe udenfor båsen jo - også kaldet en studio gangster.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #24: 10 Jun 2010, 23:43 »

50 Cents succes er udelukkende Dre's skyld. Han laver jo verdens vildeste beat, så selv jeg ville kunne fyre noget lort af på det beat også blive superstjerne. Er der iøvrigt nogle som har set the Game's dokumentar "Stop Snitchin' Stop Lying"?

FCK

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 10 Jun 2010, 23:47 »

Han lyder sgu dope nok ham Yorhymes, du må helt sikkert gerne holde os opdateret - eller hvertfald mig Opstemt

Det er lidt over en måned siden, at han skrev til mig, at han ville komme ud med et mixtape, så vi kan kun håbe, at det er lige er på trapperne. Men ellers hold jer opdateret på hans facebookside, bare søg på "Yorhymes" Wink

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 10 Jun 2010, 23:48 »

50 Cents succes er udelukkende Dre's skyld. Han laver jo verdens vildeste beat, så selv jeg ville kunne fyre noget lort af på det beat også blive superstjerne. Er der iøvrigt nogle som har set the Game's dokumentar "Stop Snitchin' Stop Lying"?

Self, den skal ses Smiley den film, og den periode med Game vs. G-unit smadrede 50cents rap karriere fuldstændig, han har intet solgt siden og det sker ikke igen..
God moneyamaker, elendig rapper :b

Og det er jo netop også det beat 50 fik fra Dre der gjorde udslaget i hans karriere (in da club)

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #27: 10 Jun 2010, 23:51 »

Ja præcis, jeg har ikke fået set den færdig desværre, men fik set noget af den på youtube.

FCK

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 10 Jun 2010, 23:51 »

Navn:   Yorhymes
Skriv:   Lokal virksomhed
208 personer synes godt om dette.

Lokal virksomhed ? men det ser da ud til det er ham :b

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 10 Jun 2010, 23:55 »

Navn:   Yorhymes
Skriv:   Lokal virksomhed
208 personer synes godt om dette.

Lokal virksomhed ? men det ser da ud til det er ham :b

Haha, det er ham.. men ukendt er han da Wink

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010