home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 804 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Rap tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Rap tråden  (Læst 23979 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Rap tråden
« : 09 Jun 2010, 18:19 »

Da jeg ikke kan finde den gamle hip-hop tråd tror jeg desværre den er belvet slettet  Græder
Så vi skal selvfølig have en ny.

Her kan man poste links med diverse rap sange eller komme med nyheder inde for hiphopens verden.

Så bare fyr løs med alt hvad har med verdens fedeste musikgenre af gøre.
« Seneste Redigering: 08 Aug 2010, 14:01 af NicklasJakobsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: Rap tråden.
« Svar #1: 09 Jun 2010, 18:22 »

Jeg kan starte med af spørge om der er nogle som skal ind og se NAS og Damian Marley når de gæster Vega den 7.Juli? Smiley

Jeg blev så skuffet da jeg fandt ud a det var den sjette og ikke den syttende som jeg troede, den sjette er jeg nemlig i Grækenland ):

FCK

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 09 Jun 2010, 18:24 »

Håber virkelig at jeg har tid til koncerten, men det meste af ferien er booket op, men jeg håber virkelig, at jeg er hjemme den dag!

Det har udgivet albummet Distant Relatives, og det kan helt klart anbefales.
Tjek nogle af deres numre på youtube! personligt kan jeg godt lide Nah Mean, As We Enter og Strong Will Continue.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2010, 18:28 af Benjamiin » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #3: 09 Jun 2010, 18:38 »

Håber virkelig at jeg har tid til koncerten, men det meste af ferien er booket op, men jeg håber virkelig, at jeg er hjemme den dag!

Det har udgivet albummet Distant Relatives, og det kan helt klart anbefales.
Tjek nogle af deres numre på youtube! personligt kan jeg godt lide Nah Mean, As We Enter og Strong Will Continue.

ja det er et super fedt album, men dog syntes jeg det bliver det samme igennem hele albummet - hvis du kan følge mig Smiley

FCK

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 09 Jun 2010, 19:07 »

ja det er et super fedt album, men dog syntes jeg det bliver det samme igennem hele albummet - hvis du kan følge mig Smiley

Synes ellers de varierer det godt. As We Enter er mere ovre i hip-hop, mens f.eks Africa Must Wake Up er mere ovre i Reggae. In His Own Words er der hele tiden akustisk guitar over, og de er flere gæsteoptrædere med. Bl.a. så er My Generation jo med kvindeligt omkvæd, som er anderledes fra de andre sange.

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 10 Jun 2010, 18:09 »

Jeg kan starte med af spørge om der er nogle som skal ind og se NAS og Damian Marley når de gæster Vega den 7.Juli? Smiley

Jeg blev så skuffet da jeg fandt ud a det var den sjette og ikke den syttende som jeg troede, den sjette er jeg nemlig i Grækenland ):

WHAT, WHAT, WHAT? vidste jeg ik Shockeret fuck hvor nice, deres musik er så fucker lækker at det blæser din hjerne ud! Opstemt
Gid jeg kunne være der Skuffet suk.. Eller, skal hvertfald være sikker på jeg ikke kan :b

Kan se der er flere der har sagt noget om deres album "Distant Relatives" og jeg vil lige komme med en anbefaling også.
Det er en af de fedeste albums ever. Første gang jeg hørte det hørte det sad jeg bare "wow...".

Hvad høre i andre ellers ? håber ikker der er en masse 50cent dudes.. Jeg støtter ikke den slags "rap", da jeg ikke ser det som rap, og det er noget der ødelægger det rap egentlig står for.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #6: 10 Jun 2010, 18:16 »

@TimE

Jeg hører for det meste pac da han simpelthen er den bedste rapper, dog kan jeg også godt lide biggies musik - men kun nogle sange. Jeg hører også rigtig meget med ice cube, the game, nas, eazy-e osv.
Dog syntes jeg The Game's nye album stinker, det samme syntes jeg om Eminem's sidste 3 albums savner hans gamle stil som det var på "The Marshall Mathers LP". Wu-Tang Clan er også altid nice, det samme om Cypress Hill og Westside Connection. Den rapper jeg hader allermest er nok Ja Rule ikke nok med alle hader ham så stinker hans musik også.
Når det kommer til dansk rap er det kun L.O.C og Suspekt også selvfølig Bikstok Røgsystem deres album var alt for nice.
Jeg syntes det er pisse nedren af suspekt og l.o.c gik sammen, eller da jeg læste det tænkte jeg fuck hvor fedt - da jeg så hørte musikken blev jeg skuffet. Ellers er der ikke nogle ordenlige danske rappere. Niarn's første album var okay, men nu kan jeg slet ikke tage ham med hans læderhandker og hanekam og hvad ved jeg. Johnson har jeg aldrig været vild med han har den amerikanse rap-pop stil som han prøver af få succes med i danmark.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 18:20 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 10 Jun 2010, 23:07 »

@TimE

Jeg hører for det meste pac da han simpelthen er den bedste rapper, dog kan jeg også godt lide biggies musik - men kun nogle sange. Jeg hører også rigtig meget med ice cube, the game, nas, eazy-e osv.
Dog syntes jeg The Game's nye album stinker, det samme syntes jeg om Eminem's sidste 3 albums savner hans gamle stil som det var på "The Marshall Mathers LP". Wu-Tang Clan er også altid nice, det samme om Cypress Hill og Westside Connection. Den rapper jeg hader allermest er nok Ja Rule ikke nok med alle hader ham så stinker hans musik også.
Når det kommer til dansk rap er det kun L.O.C og Suspekt også selvfølig Bikstok Røgsystem deres album var alt for nice.
Jeg syntes det er pisse nedren af suspekt og l.o.c gik sammen, eller da jeg læste det tænkte jeg fuck hvor fedt - da jeg så hørte musikken blev jeg skuffet. Ellers er der ikke nogle ordenlige danske rappere. Niarn's første album var okay, men nu kan jeg slet ikke tage ham med hans læderhandker og hanekam og hvad ved jeg. Johnson har jeg aldrig været vild med han har den amerikanse rap-pop stil som han prøver af få succes med i danmark.

Tror vi høre lidt ala det samme faktisk, kan dog godt lide Selvmords musik - noget af det. og synes der er mange lidt mere "underground" rappere der er nice som fx. Kasper spez, mista mat osv.

Hvis det er LAX du mener så er jeg ikke enig, synes LAX er et suverænt album hvor han virkelig viser han er amazing.
Men, det nyeste man høre der skal med på R.E.D er ja, kort sagt, elendigt. jeg troede ikke jeg skulle bruge det her ord om Game men han er sgu blevet et sell-out.
lige for tiden høre jeg også en del Jedimind tricks / Army of the pharaohs og T.I (som jeg ikke kunne udstå i starten pga. hans "king of the south" ting - men nu synes jeg virkelig han faktisk kan kalde sig det da han jo er en af de bedste rapper i verden pt.) og så self Nas & Damian Marley

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Danielsen
Manager

« Svar #8: 10 Jun 2010, 23:13 »

LAX er et fantastisk album, og uden tvivl det bedste The Game har lavet Smiley Vil dog ikke sige hans nye album er elendigt, men det er ikke på niveau med hverken LAX eller Doctor's Advocate(mener jeg det hedder).

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #9: 10 Jun 2010, 23:15 »

Ja lige Kasper Spez er epic, det er R.E.D jeg tænker på blev så skuffet da jeg hørte det, LAX er genialt specielt numre som State Of Emergency, Money, Big Dreams og LAX files er super fede. Ja Jedi Mind Tricks er også super nice, T.I syntes jeg har lavet noget okay dope musik, bla. 24's som var med i NFS Underground. En anden rapper som også er pisse fed er Immortal Tecnique numre som Obnoxius, Point Of No Return og Dance With The Devil er alt for vilde.
Hvis det er Old School så er N.W.A altid fede og Dr.Dre's "The Chronic" kan man altid hører. Men en gruppe ved navn Geto Boys er virkelig også fede, de er så ikke så gamle tror de havde deres succes i midten af 90'erne, men de har lavet et af de fedeste rapnumre gennem tiderne imo det er nummeret "G-Code" jeg snakker om, det er for vildt.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2010, 23:20 af nicolajtmadsen » Logged

FCK

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #10: 10 Jun 2010, 23:16 »

LAX er et fantastisk album, og uden tvivl det bedste The Game har lavet Smiley Vil dog ikke sige hans nye album er elendigt, men det er ikke på niveau med hverken LAX eller Doctor's Advocate(mener jeg det hedder).

Hellere ikke "the documentery" som også er et fedt album.

FCK

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 10 Jun 2010, 23:21 »

Oh yeh, havde lige glemt Immortal Technique Opstemt han er sgu amazin, er faktisk lige begyndt at høre ham igen når jeg går rundt med ihponen Opstemt
Hvad synes i så om Majors ? har siden første gang jeg hørte dem været "blown away" af dem, specielt Negash Ali er nok en (hvis ikke den bedste) af de bedste rappere der nogensinde har sat fod i DK..

The documentary havde nogen vildt dope sange som fx. "Start from scratch"  og "dreams" hvis jeg husker rigtigt på titlerne, bare amazin, bare synd der var noget g-unit inde over ham dengang ;b

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12: 10 Jun 2010, 23:23 »

Oh yeh, havde lige glemt Immortal Technique Opstemt han er sgu amazin, er faktisk lige begyndt at høre ham igen når jeg går rundt med ihponen Opstemt
Hvad synes i så om Majors ? har siden første gang jeg hørte dem været "blown away" af dem, specielt Negash Ali er nok en (hvis ikke den bedste) af de bedste rappere der nogensinde har sat fod i DK..

The documentary havde nogen vildt dope sange som fx. "Start from scratch"  og "dreams" hvis jeg husker rigtigt på titlerne, bare amazin, bare synd der var noget g-unit inde over ham dengang ;b

Har ikke hørt så forfærdelig meget med dem, men syntes "this is have we do" er fedt Smiley

FCK

Danielsen
Manager

« Svar #13: 10 Jun 2010, 23:23 »

Hellere ikke "the documentery" som også er et fedt album.
Enig, synes dog Doc. Advocate og LAX er niveauet bedre Wink Men The Documentary er uden tvivl også et lækkert album Smiley

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 10 Jun 2010, 23:25 »

Har ikke hørt så forfærdelig meget med dem, men syntes "this is have we do" er fedt Smiley

Det skal du heller aldrig, 50cent/g-unit er den slags rap der ødelægger det rap egentlig står for..

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010