home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  1 Bruger, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 793 794 [795] 796 797 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1953672 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11910: 25 Jan 2012, 23:38 »

En fornøjelse at rive de svin rundt, både på banen og på pubben!

Liverpool her, der og alle vegne !!!

Wembley, ja tak!

verdenskrig
Manager

« Svar #11911: 26 Jan 2012, 07:25 »

FUCKING JA Opstemt!!! Finale på Wembley hold kæft hvor bliver det fantastisk.
Medrivende kamå hvor vi var klart det bedste hold.. Vi burde have vundet, men det er sgu svært når De Jong f.eks laver sådan et mål.. Men i sidste ende kunne skøgerne fra City ikke overvinde os,., Forrygende fight, forrygende indstilling, og fantastisk modsvar på kritikken fra weekenden..

Det er satme for lækkert det her drenge.. WE ARE GONNA WIN THE CUP! Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #11912: 26 Jan 2012, 19:15 »

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11913: 26 Jan 2012, 19:35 »

« Seneste Redigering: 26 Jan 2012, 19:46 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11914: 26 Jan 2012, 19:56 »

FUCKING JA Opstemt!!! Finale på Wembley hold kæft hvor bliver det fantastisk.
Medrivende kamå hvor vi var klart det bedste hold.. Vi burde have vundet, men det er sgu svært når De Jong f.eks laver sådan et mål.. Men i sidste ende kunne skøgerne fra City ikke overvinde os,., Forrygende fight, forrygende indstilling, og fantastisk modsvar på kritikken fra weekenden..

Det er satme for lækkert det her drenge.. WE ARE GONNA WIN THE CUP! Thumbs Up

Jeg beklager på forhånd for den utroligt dårlige humor, men Cardiff er vel nærmest favorit i finalen, hvis man ser på Liverpools statistik i kampe mod mindre hold hvor de er favoritter? Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11915: 26 Jan 2012, 20:00 »

Jeg beklager på forhånd for den utroligt dårlige humor, men Cardiff er vel nærmest favorit i finalen, hvis man ser på Liverpools statistik i kampe mod mindre hold hvor de er favoritter? Peace
Kan godt se hvad du mener. Uden at lyve, så er jeg også halv-nervøs for at det ender galt.. Men det gør det ikke!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #11916: 26 Jan 2012, 21:03 »

Er også nervøs.. Det bliver bestemt ikke let.. Cardiff kommer ganske givet med en enorm selvtillid og entusiasme. Det bliver svært at modstå, men vindet vi ikke den finale så bliver jeg nødt til at gøre mig selv fortræd Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11917: 26 Jan 2012, 21:15 »

Jeg er selvfølgelig også, måske ikke direkte nervøs men mere spændt på kampen.

Men jeg tror ikke at vi taber, ved godt der kan ske alt i pokal bold og især i en finale, men KK har stillet med bedste hold stort set hvergang og med alt tydelighed vist at selv om det er en lille pokal, så er det en pokal og den skal hjem til Liverpool!!

Meget kommer an på hvordan det kommer til at gå de næste uger i ligaen, hvis vi sætter yderligt til i forhold til top 4 så tror jeg simpelthen at man vil nedprioritere ligane en lille bitte smule og gå all-in or at vinde den pokal.
Dvs sparer nogle spillere som måske nok kunne have spillet.

Men nu må vi se, der kan ske mange ting finalen. Men umiddelbart er jeg ikke vildt nervøs  Thumbs Up

Skipper
Gæst

« Svar #11918: 26 Jan 2012, 21:21 »

Også en bonus at vi må bruge Suarez i finalen.
Det hjælper jo i hvert fald

Risom
Manager

« Svar #11919: 26 Jan 2012, 21:22 »

Citat
...Men det er ikke ensbetydende med, at vi vil gå ud bruge penge, bare fordi vi kan gøre det. Det handler om den langsigtede plan, og hvordan truppen skal formes. Det handler ikke om ét bestemt transfervindue, men om at forbedre sig hele tiden. Hvis en mulighed opstår, så vil vi kigge på det. Men lige nu handler det om at fortsætte med fremskridtene og få det bedste ud af det, vi har...

Forstår ikke den udtalelse fra sportsdirektøren. Jeg vil da mene, at vi har brug får en etableret spiller, som kan være en vigtig del af holdet nu og ikke på lang sigt.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst

« Svar #11920: 26 Jan 2012, 21:30 »

Forstår ikke den udtalelse fra sportsdirektøren. Jeg vil da mene, at vi har brug får en etableret spiller, som kan være en vigtig del af holdet nu og ikke på lang sigt.

Jeg tror at det skal forståes sådan at vi ikke bare skal købe bare fordi vi kan.
For vi kan altid hente spillere.
Men de skal passe ind i konceptet. Det nytter jo ikke at købe en spiller hvis han slet ikke passer ind i klubbens strategi bare fordi han hedder noget betsemt og har vist et eller andet.

Jeg er helt enig i at vi skal hente en etableret spiller som kan gå direkte ind på holdet. Men det skal ikke være for enhver pris.

Det er umiddelbart min fortolkning af teksten Wink

Risom
Manager

« Svar #11921: 26 Jan 2012, 21:43 »

Du har ret.

Risom
Manager

« Svar #11922: 28 Jan 2012, 09:18 »

Er der nogen, der kender en side, hvor man kan købe kampen idag og se den på sin computer??
Har søgt lidt, men uden held.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #11923: 28 Jan 2012, 09:23 »

Er der nogen, der kender en side, hvor man kan købe kampen idag og se den på sin computer??
Har søgt lidt, men uden held.

De sender den da på 6'ern i dag? Smiley Men nej ellers kender jeg ikke rigtig nogle steder hvor du kan det.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Risom
Manager

« Svar #11924: 28 Jan 2012, 09:26 »

De sender den da på 6'ern i dag? Smiley Men nej ellers kender jeg ikke rigtig nogle steder hvor du kan det.

Glemte lige at skrive, at jeg ikke kan tage 6´eren. crazy

Sider: 1 ... 793 794 [795] 796 797 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010