Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:03:54
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
1 Bruger, 786 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
787
788
[
789
]
790
791
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1954368 gange)
PhilipFlink
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #11820:
14 Jan 2012, 18:01 »
Citat af: JeppeA 14 Jan 2012, 17:59
Det kan du have ret i, men man vil producere flere chancer, hvis man stillede med det bedste hold. Begrænset hvad vi har af chancer i dag. Nej, han kan ikke gøre for at de brænder, men så må han sætte nogen på der ikke brænder (måske)..
Jaja, man kan være bagklog og sige det måske havde gået bedre, med det stærkeste hold.. Men nu er i også gået fra Anfield, uden at score mål og med en uagjort, selvom i stillede med det stærkeste hold..
Synes bare det er utroligt at man altid skal give manageren skylden for at ens egne spillere ikke kan score
Det kan ALDRIG nogensinde være KD skyld.. Og som jeg ser det, laver i en del chancer, men er for dårlige til at lave dem om til mål .
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #11821:
14 Jan 2012, 18:02 »
Øv øv øv. Så kan vi vidst godt vinke farvel til CL. Vi er 5 point efter Chelsea, 8 efter Tottenham. Så mangler det bare at Arsenal også vinder imorgen så er vi 4 point efter 5 pladsen. Selvfølgelig er det ikke slut, men det kræver virkelig at vi vinder vores kampe.
Selvfølgelig kan vi ikke sige det er helt slut endnu men det ser godt nok svært ud for os, hvis målet er CL. Men der er da noget positivt i det alligevel, vi spiller virkelig godt, men vi er bare så uheldige foran mål altså.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11822:
14 Jan 2012, 18:09 »
Citat af: Thierry_Henry12 14 Jan 2012, 18:01
Jaja, man kan være bagklog og sige det måske havde gået bedre, med det stærkeste hold.. Men nu er i også gået fra Anfield, uden at score mål og med en uagjort, selvom i stillede med det stærkeste hold..
Synes bare det er utroligt at man altid skal give manageren skylden for at ens egne spillere ikke kan score
Det kan ALDRIG nogensinde være KD skyld.. Og som jeg ser det, laver i en del chancer, men er for dårlige til at lave dem om til mål .
Som VK skriver er det rent tilfældigt at chancerne opstår. Vi har ikke et opspil, som giver en chance.
Det med at give manager skylden: Sådan fungere det med det job. Når man på forhånd ved at han ikke starter med stærkeste opstilling, da han prioriterer CC pt, vil han selvfølgelig få "skylden". KD har valgt at "spare" spillere og dem han har valgt gjorde det ikke godt nok. Så synes jeg også det er fair, at man giver ham skylden, da han ikke har brugt de bedste. Sådan er gamet!
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
verdenskrig
Manager
«
Svar #11823:
14 Jan 2012, 18:11 »
Dallgish kunne starte ned at indse at vi ikke spiller i 80'erne mere.. Hans idiotiske 5-4-1 system kan lige gå når man møder en af de større hold på udebane, men når vi spiller hjemme skal han gudhjælpemig ikke sætte hold efter hvordan Stoke spiller.. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget så amatøragtigt og ambitionsfortabt.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11824:
14 Jan 2012, 18:13 »
Citat af: JeppeA 14 Jan 2012, 18:09
Som VK skriver er det rent tilfældigt at chancerne opstår. Vi har ikke et opspil, som giver en chance.
Det med at give manager skylden: Sådan fungere det med det job. Når man på forhånd ved at han ikke starter med stærkeste opstilling, da han prioriterer CC pt, vil han selvfølgelig få "skylden". KD har valgt at "spare" spillere og dem han har valgt gjorde det ikke godt nok. Så synes jeg også det er fair, at man giver ham skylden, da han ikke har brugt de bedste. Sådan er gamet!
Det mener jeg nu slet ikke
- Her u juleprogrammet, skulle alle managers så kritiseres for ikke at bruge de samme bedste 11 hele tiden? nej..
Måske han bare har set at nogle folk har været slidte, og måske var bange for at de fik en skade inden jeres vigtige kamp. Det kan i ikke vide.. Agger en tikkende bombe, og måske det var lige ved at gå galt.. Who knows ..
Arg det ved jeg nu ikke.. Både Adam og Kuyt chancen var efter opstil. Dog heldigt med kuyt, ved at den rammer en inden det kommer indover..
Men lad mig så spørge om dette. Hvis han havde stillet med stærkeste opstilling, og det samme som idag skete.. Var han så også blevet skældt ud ? For jeg synes det spil idag, kendetegner Liverpool alt for godt, igennem hele sæsonen .. Det spil de leverede idag, er noget de har leveret i laaaaaaaaaaaang tid mod de mindre hold, specielt på Anfield..
FIFA 13 skills tutorial
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11825:
14 Jan 2012, 18:14 »
Citat af: verdenskrig 14 Jan 2012, 18:11
Dallgish kunne starte ned at indse at vi ikke spiller i 80'erne mere.. Hans idiotiske 5-4-1 system kan lige gå når man møder en af de større hold på udebane, men når vi spiller hjemme skal han gudhjælpemig ikke sætte hold efter hvordan Stoke spiller.. Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget så amatøragtigt og ambitionsfortabt.
Arg, offensivt blev det jo så 3-6-1
FIFA 13 skills tutorial
verdenskrig
Manager
«
Svar #11826:
14 Jan 2012, 18:17 »
3 centrale forsvarsspillere mod en angriber som ingen støtte fik? Er jeg virkelig den eneste som ikke kan se nogen som helt form for taktisk logik i det. Havde vi nu været foran 1-0, og skulle køre den hjem så fair nok..
Men det er jo en katastrofe ud over alle grænser at spille med 3 mand bagud når man satser,. Når han efter 55 min ser at det ikke virker efter hensigtet og at vi intet skaber, hvorfor ændrer han så ikke i det? Hvorfor tager han Downing ud? Jeg forstår ham med al respekt ikke nogen gange.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11827:
14 Jan 2012, 19:25 »
Jeg tror sgu ikke det drejer sig om formation for Liverpool. Det handler om spillernes spidskompetencer. Det er ikke for at træde i et åbent sår, men Liverpool mangler en, eller flere, der kan afgøre kampen på egen hånd. Suarez har det, men han bliver så enormt savnet når han så ikke er der, og Gerrard i den nuværende form, har det ikke virker det til. Der er lidt for mange boldflyttere, og dem der egentligt har evnerne, har ikke slået til.
Downing har noget der kunne antyde det, man han er ikke helt i europæisk topklasse som jeg ser det. Som Morten Bruun nævnte det i studiet, så virker det som om, at holdet ikke har udviklet sig alverden siden Dalglish kom til. Man har store problemer med at skabe spillet på hjemmebane mod de små hold, hvilket blev bevist igen i dag.
Alt ære for at Liverpool-spillerne er gode til at løbe solen sort, og kæmpe for holdet, men der er for mange ens typer som jeg ser det.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11828:
14 Jan 2012, 20:12 »
Det du siger der kan jo efterhånden ikke modsiges.. Jeg synes Downing viser det i glimt, og synes faktisk han er en topklassespiller men bare ikke for tiden. Han tror ikke på det han selv går og laver, men hver kamp laver han alligevel nogle fornuftige aktioner. Sådan en dag som i dag er det jo hovedløst at sætte Carroll ind og tage Downing ud, hvilket resulterede i at vi spillede uden kantspiller. Med Kuyt og Carroll inde i midten som ikke har teknik til småspil. Synes dog de begge kæmpede for sagen, og det kan egentlig siges om alle.
Som du siger spiller vores spillere med hjertet i behold, og man kan ikke klandre dem for ikke at slås for det.. Men så snart vi har bolden bliver det så forudsigeligt. De eneste i dag som gjorde en forskel i offensiven var Adam, som slog mange gode sideskift og gik godt med i kombinationerne, og Johnson som jo nærmest var mere wing end han var back i dag.. Det siger bare alt når det ud fra formationen er vores defensive midt, og højre back som står for de bedste offensive aktioner.
Vi havde problemet under Torres, og nu virker det til at vi er ved at få det igen.. Vi er håbløst afhængige af en spiller. Det er sgu utroligt at vi faktisk ikke er kommet videre
edit:
http://www.kopsource.com/in-defence-of-stewart-downing/
I øvrigt god artikel/blog om Downing som jeg er enig i. Jeg tror stadig på at han bliver en fantastisk spiller for os.
«
Seneste Redigering: 14 Jan 2012, 20:36 af verdenskrig
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11829:
14 Jan 2012, 20:57 »
Pointen med key passes er jo god, og han kan dælme ikke beskyldes for de fejl angriberne laver når de skal afsluttes
Men kan også godt lide den sidste sætning i bloggen. Han er nemlig netop ikke på niveau med Nani eller Silva, eller Bale for den sags skyld, og det er spillere i kaliber Liverpool mangler imo. Om han kan kommer derop? Måske
verdenskrig
Manager
«
Svar #11830:
14 Jan 2012, 21:03 »
Læser det mere som om han ikke er deres type. Han er jo ikke en spiller som laver en million stepovers og bagefter lige tager den bagom støttebenet for at lægge den indover med ydersiden.. Han lægger ikke sit spil så højt op, men lever mere på det klassiske enkelte men normalt godt timede og hurtige træk til baglinien hvor han så smækker den ind i panden på en angriber.
Det har vi set tendenser til, men det er altså også svært når hans gode indlæg ikke bliver forvaltet fordi vi har en hest i angrebet med en spilforståelse på et 10 årigt barns niveau.
Jeg håber dog at han om ikke alt for længe får tur i den, så vi ser den Downing som var i Villa.. Husk på at han blev valgt som årets spiller foran bla Ashley Young, og han gør det jo meget godt i United
Det man kan argumentere for er, at hvor vi har den klassiske wing i Downing i venstre, kunne vi måske trænge til en mere finurlig spiller i højre side. Suarez bør i mine øjne spille i front, og ikke på kanten.
Dr. Def
Førsteholdsspiller
«
Svar #11831:
14 Jan 2012, 21:20 »
Kunne egentlig godt tænke mig at høre om Liverpool fansene syn på om i finder det nødvendigt at gå ud og
investere i en angriber mere i dette transfervindue hvis i skal kæmpe med om den 4.plads der giver CL?
Synes personligt at i bør hente endnu en angriber, med Suarez ude har i ganske enkelt for lidt at skyde med helt fremme. Jeg mener faktisk at Caroll har gjort det dårligere i Liverpool end Torres har i Chelsea, hvilket vel meget godt viser at Caroll slet slet ikke har slået til i Liverpool.
På jeres vegne kunne jeg også godt have bekymring omkring Suarez og hans disciplin, først får han karantæne for at komme i klammeri ved publikum mod Fulham, også den lange racisme-karantæne
Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #11832:
14 Jan 2012, 21:48 »
Tja man kan jo omvendt også spørge: Hvem er til rådighed lige nu? Det er klart, at med Suarez' fravær, mangler Liverpool noget pondus i front, så længe man ikke formår at spille Carroll som han nu skal spilles, men tror simpelthen ikke der er en spiller der er til at få fat i lige nu
verdenskrig
Manager
«
Svar #11833:
14 Jan 2012, 22:04 »
Citat af: Dr. Def 14 Jan 2012, 21:20
Jeg mener faktisk at Caroll har gjort det dårligere i Liverpool end Torres har i Chelsea, hvilket vel meget godt viser at Caroll slet slet ikke har slået til i Liverpool.
Carroll har lavet fire pl mål, Torres har lavet tre? Carroll har enda været billigere OG er betalt med de penge vi fik fra jer.
Kan ikke se at Carroll skulle have gjort det dårligere. Begge har haft gode kampe, men fælles for dem er at de har været møgustabile. Statistik set taler intet for din påstand.
Men kan godt afsløre at jeg pt er hamrende utilfreds med Carroll og ville ønske vi aldrig havde købt ham. Håber han på et tidspunkt vælger at svare igen.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #11834:
15 Jan 2012, 17:11 »
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/granero-eyes-reds-move
Vi bliver igen og igen kædet sammen med Esteban Granero. Selvom han spiller i Real Madrid har jeg aldrig rigtig set ham spille. Er han noget for os? For jeg synes vi er godt besat på midtbanen.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Sider:
1
...
787
788
[
789
]
790
791
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »