home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 786 787 [788] 789 790 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954331 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11805: 14 Jan 2012, 15:57 »

Angiveligt en skade :/

HansenLFC
Gæst

« Svar #11806: 14 Jan 2012, 16:00 »

De sagde at han ikke var skadet, men det var taktiske overvejelse.

bøvle
Manager

« Svar #11807: 14 Jan 2012, 16:01 »

Hvem er de ? Smiley

For ifølge 6'erens eksperter, lød de seneste medlinger på, at han var blevet skadet ...

HansenLFC
Gæst

« Svar #11808: 14 Jan 2012, 16:02 »

Ser det via. viasat kanalerne.

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #11809: 14 Jan 2012, 16:03 »

Mon ikke de har prioteret City-kampen over den her, og da han, som vi har set, har en meget skrøbelig krop, og ikke kan klare så mange hårde kampe i træk.

Glæder mig dog til at se Coates i aktion. Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11810: 14 Jan 2012, 16:44 »

Gerrard ligger alt for lang tilbage på banen og vi skaber absolut intet, men har alt spillet!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #11811: 14 Jan 2012, 16:54 »

Okay første halvleg.. Vi sidder på alt spillet, har holdt Stoke totalt væk fra chancer, og virker til at have fin bevægelse.. Hvis vi kan kombinere det pasningssikre spil med at få folk med ind i feltet skal vi nok få åbnet dem og skabt chancer nok til at vinde.. Lige nu er det eneste vi mangler simpelthen at udfodre dem centralt i feltet ned løb..

Kuyt, vores tre midterforsvarere, og Johnson synes jeg har været de bedste.. Adam har også været fin, men smider af og til nogle dumme bolde væk.. Enrique og Henderson synes jeg tilgengæld ikke har været gode offensivt.. Håber specielt at Henderson viser sig mere i feltet i anden halvleg.. Vi skal vinde!

Kom så drenge Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11812: 14 Jan 2012, 16:57 »

Kuyt var ringe de første 20 minutter, men er kommet bedre med! Håber vi i anden halvleg vil vise at vi vil vinde denne kamp, kom nu!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

verdenskrig
Manager

« Svar #11813: 14 Jan 2012, 16:58 »

Han har jo også noget nær umulige arbejdsbetingelser når midtbanefolkene ikke gider følge med derop hvor goderne er. Han har holdt fint i bolden, og har de gange han har haft muligheden faktisk kombineret fint.. Og arbejde stenhårdt gør han jo altid. Jeg bryder mig ikke om Kuyt som spiller, men han skal sgu roses når han har fortjent det Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11814: 14 Jan 2012, 17:16 »

Ja som kampen skred frem Smiley Han startede ud med at tabe boldene og dårlige afleveringer, men meget bedre nu Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11815: 14 Jan 2012, 17:51 »

Der kan ikke herske nogen tvivl om, at KD har fokus på CC, men det gør at vi ikke vinder idag!

PhilipFlink
Manager

« Svar #11816: 14 Jan 2012, 17:55 »

Der kan ikke herske nogen tvivl om, at KD har fokus på CC, men det gør at vi ikke vinder idag!

Næ, hvis nu jeres spillere kunne scorer på chancerne .. Det er i hvert fald ikke KD's skyld ,, Opstilling kunne være anderledes jo .. Men hvad pokker.. han kan ikke gøre for at Adam og Kuyt brænder på det skammeligste

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11817: 14 Jan 2012, 17:59 »

Næ, hvis nu jeres spillere kunne scorer på chancerne .. Det er i hvert fald ikke KD's skyld ,, Opstilling kunne være anderledes jo .. Men hvad pokker.. han kan ikke gøre for at Adam og Kuyt brænder på det skammeligste
Det kan du have ret i, men man vil producere flere chancer, hvis man stillede med det bedste hold. Begrænset hvad vi har af chancer i dag. Nej, han kan ikke gøre for at de brænder, men så må han sætte nogen på der ikke brænder (måske)..

verdenskrig
Manager

« Svar #11818: 14 Jan 2012, 17:59 »

Så kan det også være ligemeget jo.. Vi spiller jo altid så pænt, men i dag skaber vi ikke en eneste chance.. Den chance vi får er en tilfældighed som Kuyt alligevel header forbi.. Vi er jo det mest ordinære hold nogensinde.. Uden Suarez er vi jo ikke fem potter pis værd Huh

Hold kæft hvor er jeg sur og skuffet.. Havde virkelig troet at andre spillere ville træde i karakter når vi var uden Suarez. Men der er jo ikke en eneste på det hold som kan sætte to mand.
Stoke er nogle idioter, men sådan er det jo.. Det ved vi, og alligevel formår vi ikke at lukke dem op en eneste gang på egen hånd..
Dog er det mig uforståeligt at de ved hvert eneste hjørne spark må flå trøjerne af vores spillere.. Carroll blev tre gange lænket fast i et jerngreb, og nærmest slynget ud på the kop, og alligevel står Webb den UNited luder bare og vinker afværgende..

Det undskylder bare ikke for at vi ikke har nogen form for værktøjer til at åbne et forsvar.. Når nu Suarez er ude så længe, og resten af vores spillere tydeligvis nægter at spille fodbold for at score mål, så må vi jo bare vinke farvel til top 4. Jeg håber stadig, og bolden er rund. Men vi kommer til at tabe spandevis af point resten af sæsonen hvis det her er det som spillerne synes de kan være belendt.

Tak for at ødelægge endnu en weekend Liverpool! Thumbs Up

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #11819: 14 Jan 2012, 17:59 »

Det jeg ikke forstår er, Stoke spiller pisse elendigt offensivt. Hvorfor skifter vi ikke en af vores 3 central forsvarsspillere ud og putter Shelvey ind, der kan skabe noget offensivt. Dalglish er så bange for at lave taktiske udskiftninger det er helt vildt!

Sider: 1 ... 786 787 [788] 789 790 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010