home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 705 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 774 775 [776] 777 778 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955614 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11625: 06 Jan 2012, 23:03 »

Vi vandt! Smiley

Dejligt dejligt, og vi er videre til 4.runde. Downing fik scoret sit første mål, Carroll fik gang i målscoringen igen, og Gerrard fik en fuld kamp uden nogen problemer..

God indats i anden halvleg, og mange gode præstationer.. Det her må give en fin portion selvtillid, for dårlige var Oldham bestemt ikke Smiley
Og Shelvey!! Glem ikke Jonjo Shelvey!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #11626: 06 Jan 2012, 23:05 »

CARROLL SCOREDE?Huh what?Huh?? :-D

verdenskrig
Manager

« Svar #11627: 06 Jan 2012, 23:06 »

Carroll virkede fantastisk tændt og klar på opgaven selvom han fik så kort tid.. Ingen sure miner, han gik bare ind og knoklede løs.. Hans attitude den seneste måneds tid er blevet MARKANT forbedret.. Specielt mod Newcastle gav han sig 100 % i alt hva han foretog sig, og mod City kæmpede han også godt for det.. I dag gik han ind og kørte på og fik scoret en kasse ( Burde nok have scoret to )

Det lyder måske lidt bob bob når man skal rose den slags småting ved et 300 mio indkøb, men når han nu har haft sine problemer på den front er det sgu opløftende at se at de tendenser med dårlig attitude og manglende indstilling er væk.. Det er første skridt på vejen til succes for ham..

Vil derudover også gerne give ros til Kelly.. Hvor er han dog en fabelagtig spiller, jeg er helt vild med den dreng Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11628: 06 Jan 2012, 23:07 »

Og Shelvey!! Glem ikke Jonjo Shelvey!

Nævnte ham i første halvleg, så tænkte ikke der var grund til at gentage mig.. Han var så afgjort også en fremtrædende spiller i dag, med masser af gode løb ind i feltet, og godt solidt pasningsspil Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11629: 06 Jan 2012, 23:33 »

En fin lille sejr og masser af værdigfuld spilletid til dem der ikke har været så meget på banen de seneste uger.

Og Downing fik endelig hul på bylden efter at have ramt stængerne 5-6 gange indtil nu. Det kan være det løsner op for det pres det nok var blevet efterhånden for ham at score det første mål.

Og lige meget hvem man slår så sikkert som vi gjorde så er det bestemt noget der kan bruges videre og give en masse selvtillid.

Thumps-up  Thumbs Up

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11630: 06 Jan 2012, 23:58 »

Håber godt nok det bare er mundhuggeri ved episoden med Adeyemi! Han tog det hvertfald utroligt personligt fra The Kop..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #11631: 07 Jan 2012, 00:03 »

Håber godt nok det bare er mundhuggeri ved episoden med Adeyemi! Han tog det hvertfald utroligt personligt fra The Kop..

Jeg har læst om den kort.

Hvad gik det ud på?

Om ikke andet så kan FA da altid lige køeen sag mere mod os, det er jo ved at være rutine Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11632: 07 Jan 2012, 00:04 »

Jeg begynder efterhånden at blive træt af at læse om racisme i forbindelse med vores kampe.... Nu må det snart få en ende.. Vores spillere og fans skal bare holde bøtte med alt hva der på mindste mulige måde kan hentydes til racisme, og så skal modstanderne begynde at tage deres boller med når de spiller fodbold.

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11633: 07 Jan 2012, 00:05 »

Jeg har læst om den kort.

Hvad gik det ud på?

Om ikke andet så kan FA da altid lige køeen sag mere mod os, det er jo ved at være rutine Wink
Ved ikke hvad det gik ud på, men han stod ude i siden til et målspark og derefter gik ned mod Kop og råbe til dem.

Ja, mon ikke vi lige får en bøde på 20.000£

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

JKJ
Gæst

« Svar #11634: 07 Jan 2012, 00:07 »

Jeg begynder efterhånden at blive træt af at læse om racisme i forbindelse med vores kampe.... Nu må det snart få en ende.. Vores spillere og fans skal bare holde bøtte med alt hva der på mindste mulige måde kan hentydes til racisme, og så skal modstanderne begynde at tage deres boller med når de spiller fodbold.

Skal og viæ bestemt ikke forsvare racisme.

Men hvis de tager endnu en sag mod os så hopper kæden jo helt af.

Suarez fik jo en dag for at give Fulhams fan en finger fordi de havde råbt skældsord og andre knap så pæne ting imod ham. Fulham fik ingen bøde.

Igen, spillere som fan, burde have lært noget, det kan og vil jeg kun støtte dig med 110%. Det skal stoppe nu!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11635: 07 Jan 2012, 00:11 »

Lidt fra DM, men om det er rigtigt ved man ikke: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-new-racism-row-Fan-arrested-on-suspicion-of-abusing-black-Oldham-player-Tom-Adeyemi-article849913.html

der er allerede en masse rygter om hvad der er sket og sagt

verdenskrig
Manager

« Svar #11636: 07 Jan 2012, 00:11 »

Skal og viæ bestemt ikke forsvare racisme.

Mon ikke vi lige må en tur ned og vende i the championship efter det her, for det er da bestemt aldrig set værre i PL.. Navnligt ikke blandt Arsenals fans der sang så pæne ting om Adebayor sidste gang de spillede på White Hart Lane  Wink

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11637: 07 Jan 2012, 00:16 »

Lidt fra DM, men om det er rigtigt ved man ikke: http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-new-racism-row-Fan-arrested-on-suspicion-of-abusing-black-Oldham-player-Tom-Adeyemi-article849913.html

der er allerede en masse rygter om hvad der er sket og sagt

Suk  Forlegen

Og kan vi få en bøde fordi 2 fjolser ikke kan holde deres mund? De blev jo snuppet med det samme, så vi har da nogenlunde styr på det  Wink

Mon ikke vi lige må en tur ned og vende i the championship efter det her, for det er da bestemt aldrig set værre i PL.. Navnligt ikke blandt Arsenals fans der sang så pæne ting om Adebayor sidste gang de spillede på White Hart Lane  Wink

Hehe det ville ikke engang overraske mig hvis det endte sådan Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11638: 07 Jan 2012, 00:26 »

Ej men jeg synes sgu efterhånden det går hen og bliver helt hysterisk alt det her.. Det er jo ikke til at tage seriøst..

Hvordan kan Liverpool som klub, nogensinde gøre noget ved at to tosser står og råber racistiske gloser efter en.. Andet end at pågribe ham som de gjorde.. Nu kan man lige så godt tage debatten på forhånd, for jeg føler mig bare så overbevist om at der kommer ENDNU et efterspil her, på en sag der ikke eksisterer..

Cool

Drakeys
Lilleputspiller
*

« Svar #11639: 07 Jan 2012, 00:52 »

Jeg har læst, at han blev så sur, Oldham spilleren, fordi der blev kastet mønter efter ham.

Ikke at det er bedre altså =P

Sider: 1 ... 774 775 [776] 777 778 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010