home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 1051 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 770 771 [772] 773 774 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955986 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11565: 04 Jan 2012, 13:58 »

‎"Panelet har vurderet, at Evras forklaring, som Evra gav til billederne på videoen, blev leveret så roligt, at Evra måtte tale sandt. Suarez’ forsvar, der blev givet uden videoen, var så usammenhængende i forhold til den video, som han ikke måtte have kørende undervejs, at Evra måtte tale sandt. Ingen på stadion kan bekræfte Evras udsagn, ingen af Evras kollegaer har hørt noget, men vi må stole på Evra, for han har en lang, flot og uplettet karriere bag sig.

At Evra så svinede Suarez’ søster til er ligegyldigt, da hun hverken er sort eller var til stede. Suarez er racist, og han er en skændsel for sporten lyder det i pressen. For det siger Evra og FA. Trods to måneders analyse og 115 siders dokumenter er det endnu ikke bevist, at Suarez gjorde, hvad Evra hævder. Men lad os stole på Evra, for han er jo offeret."

patrick J
Manager

« Svar #11566: 04 Jan 2012, 16:44 »

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Newton Heath
Manager

« Svar #11567: 04 Jan 2012, 16:46 »

Jeg ved ikke hvor pålidelig metro er, men hvis i formår at hive de 135 millioner kroner, som artiklen nævner i land for så middelmådig en spiller, så skal i da passe på ikke at dø af grin på vej ned mod banken. Han er vel lige knap en tredjedel værd efter min mening, hvis man tager evner og alder i betragtning.  Smiley

patrick J
Manager

« Svar #11568: 04 Jan 2012, 16:51 »

Jeg ved ikke hvor pålidelig metro er, men hvis i formår at hive de 135 millioner kroner, som artiklen nævner i land for så middelmådig en spiller, så skal i da passe på ikke at dø af grin på vej ned mod banken. Han er vel lige knap en tredjedel værd efter min mening, hvis man tager evner og alder i betragtning.  Smiley
Præcis også det jeg tænker. Den pris er helt ude og skide! Men hvis det passer, så er det helt latterligt (på den gode måde self) Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Risom
Manager

« Svar #11569: 04 Jan 2012, 19:10 »

Står og skal til Liverpool og se bold i næste weekend (14. januar) Smiley
Vi skal flyve fra Billund-Amsterdam-Liverpool. Nogle, der har erfaringer med transport fra lufthavnen indtil byen. Skal det være tog, bus eller taxi? Den nærmeste togstation ligger 2 miles fra lufthavnen.
På forhånd tak Wink

EDIT: Er der metro i byen?
« Seneste Redigering: 04 Jan 2012, 19:26 af risom » Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11570: 04 Jan 2012, 20:14 »

Sælg, sælg, sælg! Han var god i sidste sæson og har været en vigtig spiller i rigtig lang tid efterhånden, men han har mistet det. Han er ikke hvad han var engang. Derfor vil jeg med KÆMPE glæde takke ja for sådan et beløb for ham!
Go, go, go! crazy

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #11571: 05 Jan 2012, 13:40 »

135 mio? Så er der lige råd til en forstærkning i vinterpausen.. SÆÆÆÆLG Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #11572: 05 Jan 2012, 13:44 »

Darren Bent anyone?

Han scorer da,så hvorfor ikke; http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aq5z4hurv8I#!

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

Skipper
Gæst

« Svar #11573: 05 Jan 2012, 13:45 »

Sælg ham for pokker! og køb alt andet!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11574: 05 Jan 2012, 13:46 »

135 mio for Kuyt?? Afsteeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeed

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11575: 05 Jan 2012, 13:56 »

Nu lader det til at Suarez sagen er slut, men vil da lige dele dette med jer:

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Video-Patrice-Evra-using-the-N-word-article849460.html Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 14:17 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #11576: 05 Jan 2012, 13:59 »

Sælg, sælg, sælg! Han var god i sidste sæson og har været en vigtig spiller i rigtig lang tid efterhånden, men han har mistet det. Han er ikke hvad han var engang. Derfor vil jeg med KÆMPE glæde takke ja for sådan et beløb for ham!
Go, go, go! crazy

Det må vidst være en and Smiley er næppe nogen der betaler 135 mill for en middelmådig hollænder. Den var end ikke gået da alle kastede sig i penge.

De ca 135 er hvad i angiveligt kræver 15 mill pund og de vil angiveligt betale 8 mill pund for ham.

Men hvad kan man også forvente at et useriøst medie som indkast.
« Seneste Redigering: 05 Jan 2012, 14:01 af Sunbao » Logged

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #11577: 05 Jan 2012, 15:59 »

Darren Bent anyone?

Han scorer da,så hvorfor ikke; http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aq5z4hurv8I#!
Villa har jo næsten lige købt ham, og han var ikke billig der. Jeg tvivler meget på han skulle være blevet billigere for jeres skyld.

Men I har jo tidligere vist at er der en spiller i virkelig gerne vil have, jamen så går i balls out, hvilket jeg har den største respekt for.

Men:

Liverpool sign Bent

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11578: 05 Jan 2012, 16:06 »

Villa har jo næsten lige købt ham, og han var ikke billig der. Jeg tvivler meget på han skulle være blevet billigere for jeres skyld.

Men I har jo tidligere vist at er der en spiller i virkelig gerne vil have, jamen så går i balls out, hvilket jeg har den største respekt for.

Men:

Liverpool sign Bent

Ja, den er sku sjov  Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #11579: 05 Jan 2012, 17:46 »

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 770 771 [772] 773 774 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010