home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 768 769 [770] 771 772 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956064 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11535: 03 Jan 2012, 23:35 »

I en kamp som stort set var tabt på forhånd er jeg nu mere end tilfreds med vi ikke satsede på at have dem med fra start. Mister vi en af de to, som vi står nu. Så er der nærmest ingen grund til at stille op.

Det er Bella og Gerrard som skal hivet lortet i land, nu hvor vi mangler Luis.

Kampen idag, ville MAX have givet 1 point uanset hvad, City er mange nivaeuer over os selv.

Vores spillere er ikke bedre, vi har chancerne og han kan kun bruge dem som er klar og de spillere vi har.

Ville personligt selv ha stillet op på fuldstændig samme måde, dog havde jeg flyttet Kuyt frem og spillet med 2 i front, men ville ha brugt de samme spillere. Det er dem vi har, og derved også dem vi kan bruge!
Var kampen tabt på forhånd? Hold da op for en optimist du er.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #11536: 03 Jan 2012, 23:36 »

Du kan diskutere med dig selv hvis du ikke kan diskutere på et højere niveau:).. Jeg gider ikke diskutere hvis vi skal begynde at stille spørgsmålstegn ved hvor kloge hinanden er..

Jeg fastholder mit argument.. Bellamy og Gerrard kunne sagtens have gjort en forskel i dag, og Gerrard viste både mod Newcastle men også mod Blackburn at han er i god form ikke bare fysisk men også spillemæssigt..

En ting jeg tror i ikke har forstået er at alle point tæller.. Og havde vi fået et point i dag med de to, kunne det være det point som sidst på sæsonen gjorde at vi blev nr 4. frem for 5.

Jeg kan i øvrigt bare konkludere ud fra resultatet og ud fra spillet når vi skal se på hvilket argument som står stærkest.. Dalglish har lige bevist at det i siger er noget vrøvl..

Amen VK.

Selvfølgelig ville de kunne have gjort en forskel idag. De er blandt holdets bedste sammen med Luis i vores offensiv, men det ville være kanon taktisk dumt!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11537: 03 Jan 2012, 23:38 »

Ingen grund til at være jubeloptimist, jeg ser City som et langt bedre hold end vores eget.

Når vi så ikke kan stille med Gerrard fra start, grunden tidligere skader, samt Bella og Luis helt ude af truppen. Ja så vil jeg gerne indrømme at jeg ikke i min vildste fantasi havde troet på de 3 point idag. Nogen gange må man indse at man kan møde bedre hold og City er pt. nummer 1 i PL og det er der en grund til.

verdenskrig
Manager

« Svar #11538: 03 Jan 2012, 23:38 »

Jeg sad lige og tænkte det samme.. Hold da ferie så har man da virkelig ikke store tanker om sit hold..

Men havde Dalglish nu stillet med Maxi i stedet for Kuyt i dag, kunne jeg måske se en ide med det.. Så havde man arbejdsmænd i midten, og på kanterne folk som kunne skabe noget.. Men ved at du sætter Kuyt ind så vægter du tonseri, boldtab, og ideforladt fodboldspil, frem for dybdeløb, at søge chancerne, og at skabe dem..

Valget viser hvor han ville hen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11539: 03 Jan 2012, 23:39 »

VK@ Hvad havde City af chancer? Det første var vel ikke en chance, det andet var på en dødbold mens det sidste var udnødvendigt af Skrtel.
Så har de en på stolpen. De havde vel reelt ikke en 100% chance ud over dette.

Vi havde mindst lige så mange halve chancer som de havde, enig vi havde ikke mange 100% chancer. De var bare langt mere effektive end vi var og sådan har det jo været i 20 kampe indtil nu.
Og vi har virkelig været ineffektive i denne sæson og har faktisk spillet sådan hele sæsonen og faktisk fået en god pointhøst ud af dette.

Jeg kan ikke hidse mig op over et nederlag som langt de fleste inderste inde ville komme, hvis ikke vil jeg påstå de lyver, mod et hold der er langt bedre end vores.
Vi er ikke bedre, det går den rette vej men vi er stadigf langt fra det absolutte top i PL

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11540: 03 Jan 2012, 23:39 »

Ingen grund til at være jubeloptimist, jeg ser City som et langt bedre hold end vores eget.

Når vi så ikke kan stille med Gerrard fra start, grunden tidligere skader, samt Bella og Luis helt ude af truppen. Ja så vil jeg gerne indrømme at jeg ikke i min vildste fantasi havde troet på de 3 point idag. Nogen gange må man indse at man kan møde bedre hold og City er pt. nummer 1 i PL og det er der en grund til.
Men du mener kampen var tabt på forhånd? Sørgeligt. Det er det eneste jeg har, at sige.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #11541: 03 Jan 2012, 23:40 »

Men du mener kampen var tabt på forhånd? Sørgeligt. Det er det eneste jeg har, at sige.

Ligesom dit nivaeu at debattere på åbenbart.

verdenskrig
Manager

« Svar #11542: 03 Jan 2012, 23:42 »

VK@ Hvad havde City af chancer? Det første var vel ikke en chance, det andet var på en dødbold mens det sidste var udnødvendigt af Skrtel.
Så har de en på stolpen. De havde vel reelt ikke en 100% chance ud over dette.

Vi havde mindst lige så mange halve chancer som de havde, enig vi havde ikke mange 100% chancer. De var bare langt mere effektive end vi var og sådan har det jo været i 20 kampe indtil nu.
Og vi har virkelig været ineffektive i denne sæson og har faktisk spillet sådan hele sæsonen og faktisk fået en god pointhøst ud af dette.

Jeg kan ikke hidse mig op over et nederlag som langt de fleste inderste inde ville komme, hvis ikke vil jeg påstå de lyver, mod et hold der er langt bedre end vores.
Vi er ikke bedre, det går den rette vej men vi er stadigf langt fra det absolutte top i PL

Hva mere havde City behov for.. De kom hurtigt foran, og så kunne de jo bare lade os spille, for alle og enhver bortset fra enkelte herinde kunne se at det aldrig ville føre til noget med den instilling og opstilling som var lagt for dagen..

Det her må virkelig have været den letteste dag på jobbet for Mancini i lang tid.
Derudover er vi på papiret et stykke fra City, men det gør det sgu heller ikke nemmere når man bare giver op på forhånd, og ikke skyder med de bedste man har. For i mine øjne virkede dagens taktik som om Dalglish på forhånd havde opgivet at jagte en overraskelse.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11543: 03 Jan 2012, 23:43 »

@HansenLFC
Men hvis man som fan af et hold med ambitioner om at komme i Champions League til næste sæson, mener at en kamp er tabt på forhånd, så er der noget galt. Jeg har aldrig sagt at vi skulle vinde denne kamp eller at jeg har regnet med noget, men at udtale at kampen er tabt på forhånd er helt hen i vejret!

Og så pak det der personlige pjat væk. Jeg har ikke gjort dig noget.

verdenskrig
Manager

« Svar #11544: 03 Jan 2012, 23:43 »

Ligesom dit nivaeu at debattere på åbenbart.

Ej men hvordan kan du helt seriøst gå ud og skrive sådan noget.. Det er så modstridende for alt hva Liverpool står for som klub. Aldrig at give op, og altid at tro på sig selv til den bittre endre..

Hvordan kan man sige sådan, når kampen starter og det står 0-0 og begge hold er 11 mand på banen.. Var det fordi du så opstillingen?

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #11545: 03 Jan 2012, 23:44 »

Hva mere havde City behov for.. De kom hurtigt foran, og så kunne de jo bare lade os spille, for alle og enhver bortset fra enkelte herinde kunne se at det aldrig ville føre til noget med den instilling og opstilling som var lagt for dagen..

Det her må virkelig have været den letteste dag på jobbet for Mancini i lang tid.
Derudover er vi på papiret et stykke fra City, men det gør det sgu heller ikke nemmere når man bare giver op på forhånd, og ikke skyder med de bedste man har. For i mine øjne virkede dagens taktik som om Dalglish på forhånd havde opgivet at jagte en overraskelse.

Som JKJ skriver.

uuuuuh ja fordi man har spillet en times tid er man så klar til at spille for fuld skrue. Come on VK jeg troede du var klogere end det.
CB er ikke klar til 2 kampe inden for kort tid, det er hans egne ord. Man vi kan jo smadre ham og hans knæ så han er helt ude.
Og tilsvarende smide en Gerrard på banen der kun er 80-85% på banen fra start så han kan halse efter de andre komme for sent ind i tacklinger og så kan han sidde på tribunen med Suarez og CB og hygge sig.

Der er kampe der er langt vigtigere end denne og så er det da bedre at have en kampklar SG klar til dette!

Hvor er jeg enig !!

JKJ
Gæst

« Svar #11546: 03 Jan 2012, 23:45 »

Du kan diskutere med dig selv hvis du ikke kan diskutere på et højere niveau:).. Jeg gider ikke diskutere hvis vi skal begynde at stille spørgsmålstegn ved hvor kloge hinanden er..

Jeg fastholder mit argument.. Bellamy og Gerrard kunne sagtens have gjort en forskel i dag, og Gerrard viste både mod Newcastle men også mod Blackburn at han er i god form ikke bare fysisk men også spillemæssigt..

En ting jeg tror i ikke har forstået er at alle point tæller.. Og havde vi fået et point i dag med de to, kunne det være det point som sidst på sæsonen gjorde at vi blev nr 4. frem for 5.

Jeg kan i øvrigt bare konkludere ud fra resultatet og ud fra spillet når vi skal se på hvilket argument som står stærkest.. Dalglish har lige bevist at det i siger er noget vrøvl..

Hehe rolig nu.

Jeg mener bare at du må da kunne indse at det vil være tåbeligt at sende en mand der ikke har fysik til at spille 2 kampe fra start og en mand der har været skadet længe og stadig ikke er på toppen på banen fra start.
Gerrard kommer ind i 2 kampe hvor modstanderne er ved at være trætte og på et niveau unders City, så er det altså lidt nemmere at gøre en positiv forskel.

PL afgøres ikke i runde 20, dagens kamp, men over 38 runder. Og jeg tror langt de fleste er enige i at det er bedre at have de 2 spillere med i de resterende 18 kampe fremfor en kamp hvor vi vel ret beset ikke havde de store muligheder for den store succes.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11547: 03 Jan 2012, 23:48 »

Ej men hvordan kan du helt seriøst gå ud og skrive sådan noget.. Det er så modstridende for alt hva Liverpool står for som klub. Aldrig at give op, og altid at tro på sig selv til den bittre endre..

Hvordan kan man sige sådan, når kampen starter og det står 0-0 og begge hold er 11 mand på banen.. Var det fordi du så opstillingen?

City har savet stort set alle over hjemme i år.

Vi kommer uden vores 3 bedste offensive kort og hele Citys bænk ville kunne blive profiler i vores startopstilling stort set. Derfor så jeg kampen som umulig at vinde, uafgjort kan altid ske, men City har bare så mange offensive muligheder og man ved de vil få scoret og vi har ikke været helveds effiktive i denne sæson, derfor så jeg ingen chance for at vi ville banke to i kassen, da jeg ikke gik ud fra vi kunne holde nullet.

Derfor lagde jeg to og to sammen.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11548: 03 Jan 2012, 23:49 »

@HansenLFC
Men hvis man som fan af et hold med ambitioner om at komme i Champions League til næste sæson, mener at en kamp er tabt på forhånd, så er der noget galt. Jeg har aldrig sagt at vi skulle vinde denne kamp eller at jeg har regnet med noget, men at udtale at kampen er tabt på forhånd er helt hen i vejret!

Og så pak det der personlige pjat væk. Jeg har ikke gjort dig noget.

Du fik bare din besked retur, intet andet.

Fordi klubben har ambitioner, så må jeg ikke være af en anden mening? Come on...

verdenskrig
Manager

« Svar #11549: 03 Jan 2012, 23:51 »

Hansen @
Det JKJ siger det har jeg til fulde modargumenteret, og jeg synes slet ikke der kan herske nogen tvivl om at det jeg siger er rigtigt..

Men hvis i er tilfredse med dagens indsats, taktik, måde at gribe det hele an på, så siger jeg da velbekommen..

JKJ@

Når Gerrard lige har været inde og gøre en forskel i to kampe, og nærmest blev mom for os den ene, hvorfor skulle han så ikke kunne gå ind fra start i dag.. Hvad er det som afholder jer fra at mene det..

Jeg kunne forstå jeres argument hvis det her var hans første kamp efter sin pause.. Det lyder lidt som det, når i fortæller om det..

Angående Bellamy synes jeg han så fantastisk frisk og livlig ud da han kom ind.. At han ikke kunne have spillet en stor del af kampen er jeg dybt uenig i..

Men min største anke er og bliver Kuyt frem for Maxi.. Det udstiller Kenny så uendeligt meget, at han vælger at bruge Kyut som ikke længere besidder klassen til PL, frem for en spiller som er god til både at søge og skabe chancerne.

Cool

Sider: 1 ... 768 769 [770] 771 772 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010