Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
0 Brugere, 1101 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
767
768
[
769
]
770
771
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1956389 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #11520:
03 Jan 2012, 22:44 »
To ting er klart: Vi er så satans ineffektive, at det gør ondt. Og vi savner Lucas rigtig rigtig meget. Den her sæson må gerne snart være ovre...
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #11521:
03 Jan 2012, 22:52 »
Citat af: Inferno 03 Jan 2012, 22:44
To ting er klart: Vi er så satans ineffektive, at det gør ondt. Og vi savner Lucas rigtig rigtig meget. Den her sæson må gerne snart være ovre...
Helt enig i forhold til det med Lucas, vi mangler virkelig en med klasse der kan tackle igennem. Det må stå på toppen af ønskesedlen her i transfervinduet, sammen med en farlig angriber. De to ting mangler vi utrolig meget! Og det ville heller ikke være fordi at det ville give problemer når Lucas er tilbage, hvis vi regner med at spille en eller anden form for europæisk fodbold næste sæson, er der rigeligt med kampe til to klassespillere der skal spille som defensivt orienterede midtbanespillere. Og tre gode angribere er heller ikke for meget hvis man ofte gerne vil spille med to frontangribere.
Og så er der i mit hoved stadig en lille drøm om en god kantspiller mere, gerne en venstre, da vi efter min mening får mest ud af Downing når han trækker ind af banen. I denne sæson er Bellamy god på venstre, men i et fremtidigt perspektiv ville det ikke skade med en ny venstrekant.
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #11522:
03 Jan 2012, 22:59 »
En god kantspiller og en kølig afslutter står højest på min liste.
Jeg vil gerne sende en ros efter vores seks bagerste - Reina, Johnson, Enrique, Agger, Skrtel og Lucas - det ser virkelig virkelig stærkt ud, med klassespillere på hele linjen. Det er en fantastisk bund for dette hold. Så skal offensiven bare med, så de kan få lidt mindre pres, end det konstante pres der ligger i mange kampe i øjeblikket.
JKJ
Gæst
«
Svar #11523:
03 Jan 2012, 23:07 »
Synes faktisk Spearing gør det godt som erstatning.
Han har ikke Lucas niveau, men så langt er han altså heller ikke efter.
Men vil nu heller ikke klage over en ny mand på den position.
Helt i front synes jeg altså Carroll gør det ganske ok idag.
Han får dælme ikke meget at arbejde med og der er vel ikke 10 indlæg der rammer ham. Dem der rammer han vinder han så til gengæld så det synes jeg ikke man kan sætte en finger på. Han gør det han kan, men vi må og skal jo aldrig forvente en Suarez klon i ham.
Men der skal simpelthen hentes en målfarlig mand, så er jeg hamrende ligeglad med hvad han hedder.
Det er simpelthen sørgeligt at se hvor mange chancer vi kan brænde i en kamp mens City tilsvarende vel scorer på 90% af deres chancer. For vi havde mindst lige så mange chancer som dem.
Reina var klart vores dårligste spiller i dag. Målet til 0-1 smadre jo alt og ved rigtig mange indlæg ser han håbløs ud.
Og så er der Kuyt. Han er simpelthen ikke god nok mere. Han har spillet enormt mange gode og vigtige kampe for os og scores masser af afgørende mål. Denne sæson står der et stort fedt rundt NUL ud for hans målkonto plus at han, imo ihf er faldet gevaldigt i niveau.
Mon ikke JakobE gerne ser ham i Chelsea?
At tabe til City ude er altså ikke en skam, de har spillet 10 kampe hjemme i
PL i denne sæson og har vundet 10 med en målscore på 31-4! Det er klasse, det kan vi ikke komme udenom.
Nu har vi Oldham hjemme på fredag i FA-cuppen, og hvorfor ikke spille med de 11 bedste for at komme langt i den cup også.
Og lørdag næste uge venter Stoke så hjemme og der skal vi ihf op på hesten igen.
Et fortjent nederlag, de var mere effektive end vi var, men måske lige i overkanten. Men jeg havde nok forventet/regnet med det så vi skal bare op på hesten igen. Jeg ser slet ingen grund til at vi skulle være slået ud af dan pga dette.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11524:
03 Jan 2012, 23:15 »
Seriøst hva sker der for det her.. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde, det var da den værste omgang gå fodbold som selv ikke günter netzer kunne have sat bedre op..
Hold KÆFT hvor er Dalglish skyldig i det her.. Det her nederlag er ene og alene hans værk.. Jeg elsker ham virkelig, men hvor er hen dog en konservativ nar nogle gange.. Han så principfast at jeg får lyst til at bide mig selv i r**skæggen. Jeg havde virkelig glædet mig til den her kamp.. Havde virkelig glædet mig til at se et aggressivt, positivt Liverpool hold som ville gå frem på banen og forsøge at presse City.. Havde forventet spillere so,m Bellamy, Suarez, Gerrard, Maxi fra start.. Spillere som kan kombinere, spillere som kan styre en kamp, spillere som kan true modstanderen..
I stedet bliver jeg mødt med den mest elendige tonsermidtbane man overhoved kan forestille sig..
Spearing, Kuyt ( Jeg hænger snart mig selv ved synet af den fuldkommen absurd talentløse hollænder) Henderson, Downing, Adam(Som har set mega slidt ud de seneste kampe).. Og så slutter vi lige af med Carroll i front..
Hvor havde Dalglish helt seriøst tænkt sig at vi skulle score fra.. Hvad var hans plan, den midtbane var jo dømt til at tabe på forhånd. Opstillingen afspejler spillet, og Mancini havde sat Daliglsk TOTALT skakmat.. Han lod simpelthen os have bolden, velvidende at vi ville skabe nul og niks, fordi midtbanen består af folk som spiller til siden, som dribler bolden ud over baglinien, eller som prøver at drible så det kan koste mål ( Hej Kuyt din spadser)..
Hele kampen igennem spiller vi og spiller vi og spiller vi og spiller vi.. Men vi har ingen plan, intet mål, ingen løb, ingen skabeloner, ingen lyst til at skabe chancer med det vi laver.. Vi spiller og spiller, og så mister vi den.. Ham der havde bolden kunne KONSTANT se 10 andre som bare står og ser på i håbet om at han ville lave et eller andet genialt..
Som naturligvis aldrig kom.. ALDRIG har jeg været så rasende på Dalglish.. Jeg synes simpelthen han er en taktisk katastrofe i dag, og jeg havde ærlig talt ikke troet han kunne synke så dybt,..
Derudover må jeg sige det her en gang for alle.. Jeg håber ved gud at vi sælger Reina til sommer, og henteren ordentlig målmand.. Jeg har efterhånden opgivet at have tillid til den sæbehandske, for hver gang man begynder at tro på stabilitet fra hans side så tager han smørhandskerne på..
Det her ligner ikke noget som var hverken Dalglish eller Liverpool værdigt, og satser på det var en enlig forseelse.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11525:
03 Jan 2012, 23:17 »
Citat af: verdenskrig 03 Jan 2012, 23:15
Seriøst hva sker der for det her.. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde, det var da den værste omgang gå fodbold som selv ikke günter netzer kunne have sat bedre op..
Hold KÆFT hvor er Dalglish skyldig i det her.. Det her nederlag er ene og alene hans værk.. Jeg elsker ham virkelig, men hvor er hen dog en konservativ nar nogle gange.. Han så principfast at jeg får lyst til at bide mig selv i r**skæggen. Jeg havde virkelig glædet mig til den her kamp.. Havde virkelig glædet mig til at se et aggressivt, positivt Liverpool hold som ville gå frem på banen og forsøge at presse City.. Havde forventet spillere so,m Bellamy, Suarez, Gerrard, Maxi fra start.. Spillere som kan kombinere, spillere som kan styre en kamp, spillere som kan true modstanderen..
I stedet bliver jeg mødt med den mest elendige tonsermidtbane man overhoved kan forestille sig..
Spearing, Kuyt ( Jeg hænger snart mig selv ved synet af den fuldkommen absurd talentløse hollænder) Henderson, Downing, Adam(Som har set mega slidt ud de seneste kampe).. Og så slutter vi lige af med Carroll i front..
Hvor havde Dalglish helt seriøst tænkt sig at vi skulle score fra.. Hvad var hans plan, den midtbane var jo dømt til at tabe på forhånd. Opstillingen afspejler spillet, og Mancini havde sat Daliglsk TOTALT skakmat.. Han lod simpelthen os have bolden, velvidende at vi ville skabe nul og niks, fordi midtbanen består af folk som spiller til siden, som dribler bolden ud over baglinien, eller som prøver at drible så det kan koste mål ( Hej Kuyt din spadser)..
Hele kampen igennem spiller vi og spiller vi og spiller vi og spiller vi.. Men vi har ingen plan, intet mål, ingen løb, ingen skabeloner, ingen lyst til at skabe chancer med det vi laver.. Vi spiller og spiller, og så mister vi den.. Ham der havde bolden kunne KONSTANT se 10 andre som bare står og ser på i håbet om at han ville lave et eller andet genialt..
Som naturligvis aldrig kom.. ALDRIG har jeg været så rasende på Dalglish.. Jeg synes simpelthen han er en taktisk katastrofe i dag, og jeg havde ærlig talt ikke troet han kunne synke så dybt,..
Derudover må jeg sige det her en gang for alle.. Jeg håber ved gud at vi sælger Reina til sommer, og henteren ordentlig målmand.. Jeg har efterhånden opgivet at have tillid til den sæbehandske, for hver gang man begynder at tro på stabilitet fra hans side så tager han smørhandskerne på..
Det her ligner ikke noget som var hverken Dalglish eller Liverpool værdigt, og satser på det var en enlig forseelse.
Patrick er det din bror?
I brokker jer over fuldstændig det samme og grunden er vel skrevet 20 gange indtil videre de sidste 2 timer.
patrick J
Manager
«
Svar #11526:
03 Jan 2012, 23:19 »
Citat af: verdenskrig 03 Jan 2012, 23:15
Tak VK! Intet mindre end tak
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
verdenskrig
Manager
«
Svar #11527:
03 Jan 2012, 23:21 »
Citat af: HansenLFC 03 Jan 2012, 23:17
Patrick er det din bror?
I brokker jer over fuldstændig det samme og grunden er vel skrevet 20 gange indtil videre de sidste 2 timer.
Nej jeg brokker mig ikke over den aktuelle situation i Liverpool, som jeg efter forholdene mener er aldeles udemærket.. Det var også derfor jeg netop skrev at jeg håber det her var en enlig svale for jeg er aldeles tilfreds med spil og pointhøst so far i denne sæson.
Men det vi var vidne til i dag var et hold uden en plan, uden spillere der kunne gøre ondt på modstanderen, og uden nogen som helst engagement for at skabe de målchancer der skulle til.
Jeg ved Bellamy er skrøbelig, jeg ved Gerrard er kommet tilbage.. Men han har nu spillet to gange, og i dag kunne man så passende have smidt ham fra start og så taget ham ud efter 60-70 min. Bellamy kunne man have gjort det samme med..
Jeg synes vores starter var håbløst uambitiøs, og den viste at vi ikke mente det seriøst i dag.
JKJ
Gæst
«
Svar #11528:
03 Jan 2012, 23:24 »
VK@ Hvem skal score vores mål?
Vi har jo masser af chancer men vi har jo suverænt PL dårligst udnyttelse procent. Og det er ikke kun Carroll der er problemmet.
Jeg er tildels enig med Kuyt. Hvor ville jeg dog gerne have set Maxi på banen istedet for.
Og den tonser midtbane sad altså på ret meget og skabte altså også flere chancer.
At City så bare er så hamrende effektive er vel i bund og grund fordi da har bedre spillere end os.
Eller er jeg lidt enig med HansenLFC her. Vi har hørt det hele engang før og underligt nok så er i kun 2 der kan piske en stemning op.
Resten af os ved da godt at vi ikke kan bygge et hold op på 1 måned og vinde PL med det budget vi løber undt med.
Det tager tid at vende helt tilbage og der kan vi takke KK for at han er ved at få skuden på ret køl for hvis der er nogen du kan skyde på er det da i den grad trænere og ejere de seneste 4-5 år.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11529:
03 Jan 2012, 23:26 »
Citat af: verdenskrig 03 Jan 2012, 23:21
Nej jeg brokker mig ikke over den aktuelle situation i Liverpool, som jeg efter forholdene mener er aldeles udemærket.. Det var også derfor jeg netop skrev at jeg håber det her var en enlig svale for jeg er aldeles tilfreds med spil og pointhøst so far i denne sæson.
Men det vi var vidne til i dag var et hold uden en plan, uden spillere der kunne gøre ondt på modstanderen, og uden nogen som helst engagement for at skabe de målchancer der skulle til.
Jeg ved Bellamy er skrøbelig, jeg ved Gerrard er kommet tilbage.. Men han har nu spillet to gange, og i dag kunne man så passende have smidt ham fra start og så taget ham ud efter 60-70 min. Bellamy kunne man have gjort det samme med..
Jeg synes vores starter var håbløst uambitiøs, og den viste at vi ikke mente det seriøst i dag.
I en kamp som stort set var tabt på forhånd er jeg nu mere end tilfreds med vi ikke satsede på at have dem med fra start. Mister vi en af de to, som vi står nu. Så er der nærmest ingen grund til at stille op.
Det er Bella og Gerrard som skal hivet lortet i land, nu hvor vi mangler Luis.
Kampen idag, ville MAX have givet 1 point uanset hvad, City er mange nivaeuer over os selv.
Vores spillere er ikke bedre, vi har chancerne og han kan kun bruge dem som er klar og de spillere vi har.
Ville personligt selv ha stillet op på fuldstændig samme måde, dog havde jeg flyttet Kuyt frem og spillet med 2 i front, men ville ha brugt de samme spillere. Det er dem vi har, og derved også dem vi kan bruge!
JKJ
Gæst
«
Svar #11530:
03 Jan 2012, 23:29 »
Citat af: verdenskrig 03 Jan 2012, 23:21
Jeg ved Bellamy er skrøbelig, jeg ved Gerrard er kommet tilbage.. Men han har nu spillet to gange, og i dag kunne man så passende have smidt ham fra start og så taget ham ud efter 60-70 min. Bellamy kunne man have gjort det samme med
..
uuuuuh ja fordi man har spillet en times tid er man så klar til at spille for fuld skrue. Come on VK jeg troede du var klogere end det.
CB er ikke klar til 2 kampe inden for kort tid, det er hans egne ord. Man vi kan jo smadre ham og hans knæ så han er helt ude.
Og tilsvarende smide en Gerrard på banen der kun er 80-85% på banen fra start så han kan halse efter de andre komme for sent ind i tacklinger og så kan han sidde på tribunen med Suarez og CB og hygge sig.
Der er kampe der er langt vigtigere end denne og så er det da bedre at have en kampklar SG klar til dette!
verdenskrig
Manager
«
Svar #11531:
03 Jan 2012, 23:29 »
JKJ@
Hvilke chancer skaber vi.. Vi skaber en 100 % chance i dag hvor Downing findes i dybden.. Underligt nok sparker han lige på målmanden det har vi jo aldrig set før
..
Derudover lader i jer forblænde af at vi havde bolden.. Det var jo netop det City gerne ville have os til.. De LOD os spille, og lod os tro at vi havde styr på det, velvidende at vi aldrig nogensinde på nogen tænkelig måde ville kunne bryde igennem deres forsvar med de spillere vi havde på banen i dag.. Tværtimod lod de os spille til vi mistede den og så slog de til på kontraer..
Jeg håber altså ikke at Dalglish kommer med samme undskyldning for den er så søgt og købt.. "Vi havde bolden" ja hurra men vi var håbløst ineffektive med den, og hva nytter det så? Man skal have bolden for at skabe chancer med den.. Ikke for at spille på tværs, og tilbage.
Og lad mig lige understrege det igen, siden du ikke har forstået det.. Jeg har INGENTING at sige om vores generelle situation, og jeg er aldeles tilfreds med den position vi er i nu.. Vi er i lige i røven på 4.pladsen som er sæsonmålet..
Jeg taler udelukkende om i dag, og her mener jeg både Daglish valgte forkert med hensyn til spillerne, og satte holdet totalt skævt op rent taktisk.. Han lavede simpelthen alle tænkelige fejl i dag, det var så åbenlyst, og så snart jeg så vores opstilling vidste jeg vi ville tabe den kamp klart
PhilipFlink
Manager
«
Svar #11532:
03 Jan 2012, 23:30 »
Citat af: HansenLFC 03 Jan 2012, 23:26
I en kamp som stort set var tabt på forhånd er jeg nu mere end tilfreds med vi ikke satsede på at have dem med fra start. Mister vi en af de to, som vi står nu. Så er der nærmest ingen grund til at stille op.
Det er Bella og Gerrard som skal hivet lortet i land, nu hvor vi mangler Luis.
Kampen idag, ville MAX have givet 1 point uanset hvad, City er mange nivaeuer over os selv.
Vores spillere er ikke bedre, vi har chancerne og han kan kun bruge dem som er klar og de spillere vi har.
Ville personligt selv ha stillet op på fuldstændig samme måde, dog havde jeg flyttet Kuyt frem og spillet med 2 i front, men ville ha brugt de samme spillere. Det er dem vi har, og derved også dem vi kan bruge!
Jeg er med på det du skriver her.. Du kan overhovedet ikke give KK skylden for, at i ikke har bedre spillere... Eller jo, han kunne have handlet bedre ind.. men dem der startede idag, var jo nærmest jeres start 11'er .. Nu når Gerrard ikke har været i form.. De 2 steder man kunne have byttet om var at Bellamy måske spillede. Også forstår jeg heller ikke at Maxi ikke spiller mere. Selvom han ikke var skarp idag, kom han frem til 2 relativt store chancer.
Men man kan simpelthen IKKE give KK skylden for at Liverpool tabte idag, det er simpelthen idioti.. Han havde ikke andet at skyde med idag.
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11533:
03 Jan 2012, 23:32 »
Citat af: verdenskrig 03 Jan 2012, 23:29
Jeg taler udelukkende om i dag, og her mener jeg både Daglish valgte forkert med hensyn til spillerne, og satte holdet totalt skævt op rent taktisk.. Han lavede simpelthen alle tænkelige fejl i dag, det var så åbenlyst, og så snart jeg så vores opstilling vidste jeg vi ville tabe den kamp klart
Som JKJ skriver.
uuuuuh ja fordi man har spillet en times tid er man så klar til at spille for fuld skrue. Come on VK jeg troede du var klogere end det.
CB er ikke klar til 2 kampe inden for kort tid, det er hans egne ord. Man vi kan jo smadre ham og hans knæ så han er helt ude.
Og tilsvarende smide en Gerrard på banen der kun er 80-85% på banen fra start så han kan halse efter de andre komme for sent ind i tacklinger og så kan han sidde på tribunen med Suarez og CB og hygge sig.
Der er kampe der er langt vigtigere end denne og så er det da bedre at have en kampklar SG klar til dette!
Hvor er jeg enig !!
verdenskrig
Manager
«
Svar #11534:
03 Jan 2012, 23:33 »
Citat af: JKJ 03 Jan 2012, 23:29
Come on VK jeg troede du var klogere end det.
Du kan diskutere med dig selv hvis du ikke kan diskutere på et højere niveau:).. Jeg gider ikke diskutere hvis vi skal begynde at stille spørgsmålstegn ved hvor kloge hinanden er..
Jeg fastholder mit argument.. Bellamy og Gerrard kunne sagtens have gjort en forskel i dag, og Gerrard viste både mod Newcastle men også mod Blackburn at han er i god form ikke bare fysisk men også spillemæssigt..
En ting jeg tror i ikke har forstået er at alle point tæller.. Og havde vi fået et point i dag med de to, kunne det være det point som sidst på sæsonen gjorde at vi blev nr 4. frem for 5.
Jeg kan i øvrigt bare konkludere ud fra resultatet og ud fra spillet når vi skal se på hvilket argument som står stærkest.. Dalglish har lige bevist at det i siger er noget vrøvl..
Sider:
1
...
767
768
[
769
]
770
771
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »