home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 758 759 [760] 761 762 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2103545 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11385: 30 Dec 2011, 22:55 »

Vi er dog ikke helt færdig da vi skal møde City på tirsdag, men mon ikke vi kan klare dem hvis vi spiller som vi gjorde i dag, hold da op hvor spillede vi godt, desværre fik de scoret og tror de fleste frygtede endnu et kryds, men vi rejste os og det må godt nok give selvtillid. Endnu engang er Downing meget farlig, Carroll bliver bedre og bedre, gid folk snart ville tro lidt på ham. Gerrard har vi virkelig manglet, han gjorde skide godt. Men vil da også mene vi nok skal ud og hente en angriber, når Suarez mangler. Dog gjorde Bellamy det også godt i dag. Men om ikke andet så kan vi da se om der er en kreatør til angrebet, så vi kan aflaste Suarez lidt.

God kamp. Ser frem til det fortsætter på tirsdag..

Øhhh på tirsdag er næste år, altså 2012.

Så sejren idag var da en smuk afslutning. Med en sejr på tirsdag kan vi få en flot begyndelse på et år Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11386: 30 Dec 2011, 23:02 »

Først og fremmest.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAA Opstemt Opstemt.. Hold kæft en forløsning.. Jeg er simpelthen så eventyrligt lettet over at vi vinder den her kamp.. At Gerrard derudover kommer ind og leverer sådan en fantom præstation er helt fantastisk.. Han nåede jo at blive banens bedste på den halve halvleg han var inde, han satte stort set ikke en fod forkert, satte Carroll op flere gange(Hold nu op en sukkerfod Gerrard egentlig har Grin ) og kroner indsatsen med et fremragende dybdeløb, og en kølig rolig afslutning som går i nettet og lukker kampen..

Jeg kan ikke sige nok, hvor meget jeg elsker den mand.. Han er virkelig min favoritspiller nummer et i verden, og måden han har bået Liverpool på i ti år nu kamp efter kamp er uimodståelig.. Al love til ham, vi får aldrig nogensinde sådan en unik person .

Når det så er sagt synes jeg det er utroligt at vi kamp efter kamp spiller godt, skaber et massivt antal chancer og ikke score, mens vi i dag dårligt rundede midterlinien i anden halvleg før vores 2-1 mål.. Jeg synes vi spillede en af sæsonens dårligste kampe på hjemmebane, og jeg var simpelthen ved at flippe fuldkommen skråt i perioden op til vores mål, fordi Adam, Downing, Enrique, og Henderson konstant prøvede at overgå hinanden i at smide flest mulige bolde væk.. I den periode havde vi intet presspil, intet koncept, intet opspil.. Beskæmmende, men så kom Gerrard ind.. Pludselig var vi som forvandlede, og var tonenangivende resten af kampen..

VIGTIG sejr, dejligt for engangsskyld at sidde med et lettet og godt humør efter en kamp  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #11387: 30 Dec 2011, 23:35 »

Så er vi halvvejs gennem sæsonen og det er tid til midtvejs status.

Bortset 2-3 kampe synes jeg vi har spillet et rigtig godt efterår i de resterende kampe.
Vi spiller flot bold og lader bolden gøre arbejdet og kommer frem til flest chancer af alle hold i PL.
Så er der jo bare lige det der med at score på de mange chancer. De har vi jo diskuteret til hudløshed 700 gange og der er vel ikke rigtig nogen af os der har fundet en løsning.

Umiddelbart ser jeg det også det eneste svaghedstegn indtil nu. Men hæfter mig stadig i den grad at vi altså har chancerne og på et tidspunkt må vi jo bryde den statistik.

Desuden har vi det bedste forsvar i PL og det kunne jo være fordi Agger er tilbage  Peace

Så er der spillerne. Synes det er svært at fremhæve nogen mere end andre for alle har haft deres andel af det gode spil og knap så gode spil.men der
Jeg synes ikke vi har haft en der har været efterårest suverænt bedste, men der er masser der har stukket næsen frem i en kamp og så andre i de næste.
Tager dog lige de røde/hvide briller på og fremhæver Agger og tildels Skrtel. De to har i den grad gjort vores forsvar stærkt som jeg ser det. De gange Agger har været ude har Skrtel ikke spillet godt siden af Carra som vel er ved at være historie. Men en god sub til bænken og en kæmpe kapacitet i klubben som jeg håber får en rolle omkring holdet når han stopper.
Desuden har vi nu i Agger en forsvars spiller som jo kan føre den frem og ikke bare loser den af helvede til.

Jeg håber på en god anden halvsæson og håber da endnu mere at de 19 skud vi indtil nu har haft på stængerne må være dem for i år, så uheldig kan vi vel ikke blive ved med at være.
En slut placering vil jeg ikke spå om, bare vi er med til det sidste om kampen om 4. pladsen så kan og vil jeg ikke forlange mere.

JKJ
Gæst

« Svar #11388: 30 Dec 2011, 23:45 »

Nogen gange kunne det være lækkert hvis dommerne fulgte en nogenlunde ens linie.

Spearing fik dirkte rødt for en ligende tackling, her fik samme Spearing kun en frispark mens Cabaye ikke engang fik et gult for denne stempling.

Mon FA går ind i sagen? Jeg tvivler, det har de da ikke nosser til!!  ticked off
http://tv2sport.dk/tv-av-av-for-en-grim-stempling

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11389: 31 Dec 2011, 01:35 »

Som nævnt lidt længere oppe spillede vi ikke verdens bedste kamp, men hold da op hvor er det noget tid siden vi har scoret 3 mål i én kamp! Det er virkelig en lettelse.

Samtidig er det også fedt at vi har fundet ingrediensen til at få Caroll i gang; Gerrard.
Efter Gerrard kom ind, satte han Carroll op et godt antal gange, hvor Carroll nok skulle have scoret på minimum en af chancerne. Først en rigtig god bold hvor Carroll desværre sætter en (mildt talt) elendig første berøring på. Anden gang var det overlæggeren der var i vejen efter et perfekt indlæg, men det er bare udtur og sådan har det jo bare været hele sæsonen igennem. Det er os i en nøddeskal.

Men lidt mere selvtillid til knægten + sukkerbolde fra Gerrard, så skal Carroll nok finde frem til netmaskerne inden længe. Nu ser jeg frem til på tirsdag hvor vi forhåbentlig ender i en finale!

YNWA! Peace

EDIT: Fuck hvor er Skrtel god sammen med Agger. Jeg SKREG dag han reddede den bold på stregen! Kys til ham!
« Seneste Redigering: 31 Dec 2011, 01:44 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #11390: 31 Dec 2011, 12:13 »

Personligt synes jeg at vi skal vente med Carroll til Gerrard er helt klar.

Carroll spillede faktisk rigtig godt, da Gerrard kom på. Han mangler bare lidt præcision i sine skud.

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11391: 31 Dec 2011, 12:15 »

Personligt synes jeg at vi skal vente med Carroll til Gerrard er helt klar.

Carroll spillede faktisk rigtig godt, da Gerrard kom på. Han mangler bare lidt præcision i sine skud.
For ikke at sige en ordentlig førsteberøring, for den er da helt hen i været.
Men jeg tror sagtens vi kan bruge dem sammen nu. Jeg er optimistisk  Peace

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #11392: 31 Dec 2011, 12:16 »

For ikke at sige en ordentlig førsteberøring, for den er da helt hen i været.
Men jeg tror sagtens vi kan bruge dem sammen nu. Jeg er optimistisk  Peace

Tja, hvis du tænker på den samme episode som mig, så kan du godt have ret.

Men, Carroll er stadig ung. Han har en del at lære. Desuden, var han fandens tæt på, da vi igen ramte overlæggeren.
Jeg tror dog på at Carroll - Gerrard kunne blive et godt samarbejde i længden. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #11393: 31 Dec 2011, 12:18 »

Men lidt mere selvtillid til knægten + sukkerbolde fra Gerrard, så skal Carroll nok finde frem til netmaskerne inden længe. Nu ser jeg frem til på tirsdag hvor vi forhåbentlig ender i en finale!

YNWA! Peace

EDIT: Fuck hvor er Skrtel god sammen med Agger. Jeg SKREG dag han reddede den bold på stregen! Kys til ham!

Enig og enig Opstemt

Carroll gjorde det faktisk bedre end længe i går.. Det pisser mig af at han for ofte deltager i opspillet og så mangler i feltet, men hans teknik i går var bedre end længe, og derudover havde han modsat i foråret og perioder i efteråret en fantastisk tænding og kampgejst..

300 mio eller ej så må det mindste man altid kan forvente være en habil arbejdsindsats hvis tingene ikke fungerer, og det må man sige Carroll leverede til fulde i går.. Kan vi få Gerrard helt op i gear, og give ham en rolle hvor han ofte kan komme i positioner hvor han kan finde Carroll så tror jeg også på at Carroll snart kommer til at banke bolde i kassen.. For han kommer jo til chancerne, det er ikke sådan at han er komplet anonym Thumbs Up

Og hold kæft hvor nåede mit hjerte at sætte ud da Ba løftede den over Reina.. Var så sikker på den var inde, og så kommer Skrtel flyvende som en anden supermand og redder på selve stregen.. Verdensklasse forsvarsspil, og hold da fest hvor har Skrtel udviklet sig det sidste halve år.. Det er jo ren Vidic fra hans storhedstid det han har gang i pt Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11394: 31 Dec 2011, 12:22 »

Det er jo ren Vidic fra hans storhedstid det han har gang i pt Smiley

Arh, Skrtel er god. Men Vidic niveau får han aldrig nogensinde Smiley

Manchester United

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #11395: 31 Dec 2011, 12:23 »

Enig og enig Opstemt

Carroll gjorde det faktisk bedre end længe i går.. Det pisser mig af at han for ofte deltager i opspillet og så mangler i feltet, men hans teknik i går var bedre end længe, og derudover havde han modsat i foråret og perioder i efteråret en fantastisk tænding og kampgejst..

300 mio eller ej så må det mindste man altid kan forvente være en habil arbejdsindsats hvis tingene ikke fungerer, og det må man sige Carroll leverede til fulde i går.. Kan vi få Gerrard helt op i gear, og give ham en rolle hvor han ofte kan komme i positioner hvor han kan finde Carroll så tror jeg også på at Carroll snart kommer til at banke bolde i kassen.. For han kommer jo til chancerne, det er ikke sådan at han er komplet anonym Thumbs Up

Og hold kæft hvor nåede mit hjerte at sætte ud da Ba løftede den over Reina.. Var så sikker på den var inde, og så kommer Skrtel flyvende som en anden supermand og redder på selve stregen.. Verdensklasse forsvarsspil, og hold da fest hvor har Skrtel udviklet sig det sidste halve år.. Det er jo ren Vidic fra hans storhedstid det han har gang i pt Smiley

Nu vil jeg så dog lige sige noget. Jeg forstår ikke at alle folk hakker ned på Carroll, pga. hans pris. Han kan ikke gøre for at han blev hentet for den enorme sum. Jeg vidste allerede fra starten at han ikke ville leve op til den pris.

Jeg bliver bare pisset af når folk de begynder at nævne hans pris imod hans arbejds indsats. Giv skylden på Dalglish eller Newcastle, det var jo ikke Carroll der bestemte at han skulle hentes for 300. mio.

Sorry, det skulle lige ud Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #11396: 31 Dec 2011, 12:24 »

Pt kan jeg ikke se den store forskel.. Han er jo overalt, piller hvilken som helst angriber totalt ud af kampen, og danner sammen med Agger vel nok PL's pt mest velfungerende midterforsvar..

Det er noget af en kontrast til den tosse han var for et år siden hvor man aldrig vidste hva minut han kunne koste et mål i.

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11397: 31 Dec 2011, 12:25 »

Nu vil jeg så dog lige sige noget. Jeg forstår ikke at alle folk hakker ned på Carroll, pga. hans pris. Han kan ikke gøre for at han blev hentet for den enorme sum. Jeg vidste allerede fra starten at han ikke ville leve op til den pris.

Jeg bliver bare pisset af når folk de begynder at nævne hans pris imod hans arbejds indsats. Giv skylden på Dalglish eller Newcastle, det var jo ikke Carroll der bestemte at han skulle hentes for 300. mio.

Sorry, det skulle lige ud Smiley

Selvfølgelig er det ikke hans fejl at han er blevet hentet for de penge, men om man vil det eller ej, så bærer spillere i dag deres prisseddel på skuldrene og det medfører unægteligt et pres..

Og det jeg skriver er jo netop også, at uanset pris kan man ikke altid forvente gode præstationer.. Fodboldspillere er også mennesker som vi andre.. Men man må og skal kunne forvente at enhver spiller tager arbejdshandskerne på og knokler løs hvis tingene ikke går som de skal rent spillemæssigt Smiley

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11398: 31 Dec 2011, 12:48 »

Hvilken sejr igår! Det havde igen været tyveri ved højlys dag hvis Ba havde scoret på den der, men Skrtel afsluttede 2011 sublimt sammen med resten af forsvaret. Modstandernes angribere for ikke sat et ben til jorden og de scorer et heldigt mål.
Indskiftningen af Gerrard igår er lige det vi mangler pt. En der sætter tempoet et ekstra gear op og får løftet spillet. Fik seriøst kuldegysninger da han kom ind og tog anførerbindet på armen!
Ærgeligt Carroll ikke for scoret igår, men rent indstilingsmæssigt synes jeg man så en helt anden Carroll da Gerrard blev indskiftet.

Så håber jeg på en Blackburn, Swansea, QPR og Aston Villa sejr i dag Opstemt
« Seneste Redigering: 31 Dec 2011, 16:04 af JeppeA » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11399: 31 Dec 2011, 16:03 »

Skal vi ikke lige takke Manchester United og De Gea for, at gøre slutningen af dette år endnu bedre! Så mangler vi bare en Q.P.R, Aston Villa og Swansea sejr!

Sider: 1 ... 758 759 [760] 761 762 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010