Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 483 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
754
755
[
756
]
757
758
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2104078 gange)
Dahnert
Lilleputspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #11325:
28 Dec 2011, 19:50 »
Citat af: Sej007 28 Dec 2011, 19:43
Jeg tror mere og mere at hele lor... er fuldstændig korrupt! Man skulle næsten tro, at nogen højere folk i jakkesæt, har set sig ondt på Suarez og bare Liverpool generelt! Hvordan kan vi få 20.000 for ikke at have styr på spillerne, når det røde kort var komplet unfair!?
Det er simpelthen for langt ude det hele, og bliver Suarez dom ikke omstødt til en mildere straf (hvilket jeg desværre tvivler på), så er det engelske fodboldforbund et godt eksempel på korruption i moderne fodbold...!! 8 dage er simpelthen for langt ude, og jeg tvivler på, at det kære Terry fra Chelsea får en straf, som ligger i samme leje som Suarez. Derudover er det mig en gåde, hvis Evra ikke også bliver dømt..
Terry er blevet undersøgt af politiet, og skal nu foran retten, og er han skyldig får han en plet på straffeattesten. Er det ikke værre end 8 kampe?
Jo det er det.
One love - Liverpool FC <3
"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.
patrick J
Manager
«
Svar #11326:
28 Dec 2011, 20:00 »
Synes det er fint nok, at man får en karantæne for at give fuck fingeren til publikum. Men burde det så ikke være ens for alle?
Fik Meireles karantæne for dette? Selvom han spillede for os da det skete, så synes jeg stadig at ALLE skal straffes, og ikke kun dem FA hader.
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=lTBZAkX6oc0
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #11327:
28 Dec 2011, 20:46 »
Citat af: Dahnert 28 Dec 2011, 19:50
Terry er blevet undersøgt af politiet, og skal nu foran retten, og er han skyldig får han en plet på straffeattesten. Er det ikke værre end 8 kampe?
Jo det er det.
Men hvad hvis han ikke bliver dømt? Burde det ikke også have konsekvenser fodboldmæssigt?
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
Dahnert
Lilleputspiller
«
Svar #11328:
28 Dec 2011, 20:49 »
Citat af: Sej007 28 Dec 2011, 20:46
Men hvad hvis han ikke bliver dømt? Burde det ikke også have konsekvenser fodboldmæssigt?
Han kan desværre ikke dømmes for det samme to gange, af hvad jeg har hørt i hvert fald.
Men altså, hvis han bliver dømt får det alligevel fodboldmæssige konsekvenser, såsom på Englands landshold. Han er nok ikke anfører for England mere så.
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #11329:
28 Dec 2011, 20:51 »
Citat af: Dahnert 28 Dec 2011, 20:49
Han kan desværre ikke dømmes for det samme to gange, af hvad jeg har hørt i hvert fald.
Men altså, hvis han bliver dømt får det alligevel fodboldmæssige konsekvenser, såsom på Englands landshold. Han er nok ikke anfører for England mere så.
Det ændre dog stadig ikke på, at det sandsynligvis får konsekvenser for Liverpool fodboldmæssigt, mens Chelsea kan gå næsten skadesfrit igennem forløbet i forhold til Liverpool..
Liverpool
Dahnert
Lilleputspiller
«
Svar #11330:
28 Dec 2011, 20:55 »
Citat af: Sej007 28 Dec 2011, 20:51
Det ændre dog stadig ikke på, at det sandsynligvis får konsekvenser for Liverpool fodboldmæssigt, mens Chelsea kan gå næsten skadesfrit igennem forløbet i forhold til Liverpool..
Han kan, hvis jeg har forstået det rigtig, få karantæne fra alle fodbold stadier i England, de næste 3 år hvis han bliver dømt, og får den straf.
Jeg er ikke sikker på det, men det er i hvert fald sådan jeg har fået det at vide.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #11331:
28 Dec 2011, 20:58 »
Citat af: Sej007 28 Dec 2011, 19:43
Jeg tror mere og mere at hele lor... er fuldstændig korrupt! Man skulle næsten tro, at nogen højere folk i jakkesæt, har set sig ondt på Suarez og bare Liverpool generelt! Hvordan kan vi få 20.000 for ikke at have styr på spillerne, når det røde kort var komplet unfair!?
Det er simpelthen for langt ude det hele, og bliver Suarez dom ikke omstødt til en mildere straf (hvilket jeg desværre tvivler på), så er det engelske fodboldforbund et godt eksempel på korruption i moderne fodbold...!! 8 dage er simpelthen for langt ude, og jeg tvivler på, at det kære Terry fra Chelsea får en straf, som ligger i samme leje som Suarez. Derudover er det mig en gåde, hvis Evra ikke også bliver dømt..
Angående de 20.000, så virker det lidt som FA der ikke mener at de kan frikende Liverpool da det vil resultere i spillerstorm mod dommerne i kampene og så ruller lavinen når de uddeler bøder for det og derfor skulle idømme dem den mindst mulige straf. Alle jer der spiller FM ved da hvor latterlig lav en bøde på £2k ville virke på Liverpool i FM, så mon ikke det blot er en lille minimumsbøde de smækker på for at lukke sagen?
I øvrigt fint at han får en dage for fingeren, men som der bliver påpeget, hvorfor fik Meireles det ikke mod Arsenal? De er virkelig ude i nogle underlige slingrekurser hos FA..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11332:
28 Dec 2011, 21:01 »
Citat af: Gazlgor 28 Dec 2011, 20:58
Angående de 20.000, så virker det lidt som FA der ikke mener at de kan frikende Liverpool da det vil resultere i spillerstorm mod dommerne i kampene og så ruller lavinen når de uddeler bøder for det og derfor skulle idømme dem den mindst mulige straf. Alle jer der spiller FM ved da hvor latterlig lav en bøde på £2k ville virke på Liverpool i FM, så mon ikke det blot er en lille minimumsbøde de smækker på for at lukke sagen?
I øvrigt fint at han får en dage for fingeren, men som der bliver påpeget, hvorfor fik Meireles det ikke mod Arsenal? De er virkelig ude i nogle underlige slingrekurser hos FA..
Enig. Derudover synes faktisk at man tit ser en spille råbe FUCK, når der er scoret eller er det bare mig?
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #11333:
28 Dec 2011, 21:09 »
Citat af: Gazlgor 28 Dec 2011, 20:58
Angående det med bøden, så har du helt ret. Jeg finder det bare besynderligt at man i nogle tilfælde uddeler bøder og karantæner, mens man i andre tilfælde "overser" dette.
-Jeg kan dog stadig ikke forstå Suarez lange karantæne på baggrund af, at man kun har Evras påstand, Suarez som "tilstod" dette, og at man har eksempler på at "negrito" bliver brugt i en sober vending i sydamerikanske lande. FA er, som du også nævner, ude i en enorm slingrekurs!
Liverpool
Dahnert
Lilleputspiller
«
Svar #11334:
28 Dec 2011, 21:33 »
Citat af: JeppeA 28 Dec 2011, 21:01
Enig. Derudover synes faktisk at man tit ser en spille råbe FUCK, når der er scoret eller er det bare mig?
Det kan så diskuteres. Rooney gjorde det direkte til kameraet. Da Kenny og Wenger var oppe at skændes ville alle Utd fans have at Dalglish fik karantæne, da han sage "Fuck off", men da det ikke var direkte til kameraet fik han ingenting.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11335:
28 Dec 2011, 21:39 »
Citat af: Dahnert 28 Dec 2011, 21:33
Det kan så diskuteres. Rooney gjorde det direkte til kameraet. Da Kenny og Wenger var oppe at skændes ville alle Utd fans have at Dalglish fik karantæne, da han sage "Fuck off", men da det ikke var direkte til kameraet fik han ingenting.
Ja ved godt at Rooney gjorde det direkte ind i kameraet, hvilket også gør forskellen. Har selv oplevet en spiller scorer og løbe ud til tilskuerne, hvor jeg stod og råbe "fuck jer". Så kampen hvor Rooney råbte det, og troede ikke han vil få karantæne, da jeg har set det en masse gange.
At selvfølgelig vil united fans altid karantæne til Liverpool og modsat
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
JKJ
Gæst
«
Svar #11336:
28 Dec 2011, 22:38 »
Hmmm er jeg en af de få Liverpool fan herinde synes det er godt at vi får Suarez en tur på bænken, eller tribunen bliver det jo så?
Han har i den grad i de seneste kampe lignet der har haft tankerne og kræfterne alle andre steder end på banen.
Nu kan vi få friste kræfter på banen der vil vise alt hvad der står i deres magt at de skal være blandt de 11 startende hvergang. Ingen tvivl om at Suarez er en kanon spiller, bare ikke når tankerne er alle andre steder end på banen.
Da det jo er Newcastle må det være oplagt at give Carroll chancen fra start, han må da om nogen være 110% klar og oplagt til den kamp.
Og han får jo chancerne så hvorfor skulle han ikke være manden der får hul på den forbandet byl?
Ang FA har jeg helt opgivet at forstå hvorfor og hvordan de agere, men som jeg har forstået det vil hverken Liverpool og Suarez appelere og gøre mere ved sagen og det kan jeg kun støtte fuldt ud.
Nu må vi videre, de seneste sager har taget alt for mange kræfter og fokus væk fra det det han dler om, nemlig spillet på grønsværen.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #11337:
28 Dec 2011, 23:08 »
Citat af: JKJ 28 Dec 2011, 22:38
Hmmm er jeg en af de få Liverpool fan herinde synes det er godt at vi får Suarez en tur på bænken, eller tribunen bliver det jo så?
Han har i den grad i de seneste kampe lignet der har haft tankerne og kræfterne alle andre steder end på banen.
Nu kan vi få friste kræfter på banen der vil vise alt hvad der står i deres magt at de skal være blandt de 11 startende hvergang. Ingen tvivl om at Suarez er en kanon spiller, bare ikke når tankerne er alle andre steder end på banen.
Da det jo er Newcastle må det være oplagt at give Carroll chancen fra start, han må da om nogen være 110% klar og oplagt til den kamp.
Og han får jo chancerne så hvorfor skulle han ikke være manden der får hul på den forbandet byl?
Ang FA har jeg helt opgivet at forstå hvorfor og hvordan de agere, men som jeg har forstået det vil hverken Liverpool og Suarez appelere og gøre mere ved sagen og det kan jeg kun støtte fuldt ud.
Nu må vi videre, de seneste sager har taget alt for mange kræfter og fokus væk fra det det han dler om, nemlig spillet på grønsværen.
Nu er jeg ikke Liverpool-fan, men jeg så jeres seneste kamp(sammen med VK forresten, altid en fornøjelse
), og der må jeg sige at det er svært at finde ud af hvad man skal mene om Suarez. Manden er jo et fantastisk godt aktiv for jeres offensiv, han er kreativ og han både skaber og kommer til virkelig mange chancer. Det store problem for ham er, ligesom det virker til det generelt også er for jeres hold, at han simpelthen ikke kan score på sine chancer. Han havde virkelig mange chancer imod Blackburn, og han burde have scoret mindst en enkelt gang. Derfor kan jeg sagtens se hvorfor man godt lige kunne bruge lidt kampe uden ham på banen. Det er meget irriterende at se på ineffektive angribere, uanset hvor meget de skaber.
JKJ
Gæst
«
Svar #11338:
28 Dec 2011, 23:16 »
Hehe vi har et helt hold der ikke kan score på selv de største chancer, ikke kun Suarez
Suarez fylder bare alt alt alt for meget pt og det er desværre ikke for det gode og positive og det ser i den gard ud til at gå ud over hans præstationer.
Så jeg er faktisk glad for at han får en lille pause hvor vi så kan få 11 mand på banen der er 100% klar i hovedet og kun skal tænke på at skabe et resultat.
Jeg glæder mig virkelig meget til den appelsag er ovre, næsten lige meget hvordan den ender så vi kan komme videre og ved hvad vi har at forholde os til. Den sag fylder desværre alt for meget og især og naturligvis hos Suarez.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11339:
28 Dec 2011, 23:54 »
Citat af: Ghertesteas 28 Dec 2011, 23:08
Nu er jeg ikke Liverpool-fan, men jeg så jeres seneste kamp(sammen med VK forresten, altid en fornøjelse
), og der må jeg sige at det er svært at finde ud af hvad man skal mene om Suarez. Manden er jo et fantastisk godt aktiv for jeres offensiv, han er kreativ og han både skaber og kommer til virkelig mange chancer. Det store problem for ham er, ligesom det virker til det generelt også er for jeres hold, at han simpelthen ikke kan score på sine chancer. Han havde virkelig mange chancer imod Blackburn, og han burde have scoret mindst en enkelt gang. Derfor kan jeg sagtens se hvorfor man godt lige kunne bruge lidt kampe uden ham på banen. Det er meget irriterende at se på ineffektive angribere, uanset hvor meget de skaber.
Fornøjelsen var helt på min side
.. Godt jeg havde en at snakke med som jeg kunne hælde alle mine frustrationer ud over, og som faktisk kunne holde det ud
(Var der jo andre der ikke kunne
)..
Men er enig med både dig og JKJ.. Suarez ER uanset hvordan man vender og drejer det er forrygende fodboldspiller.. Han kan skabe en masse på meget små områder, og den dag han bliver mere cool i sine afslutinger har vi en fuldendt fodboldspiller..
Men pt er det tydeligt at han også har andet at tænke over.. Det er som om han i for høj grad vil det hele selv for tiden, og der var situationer hvor han med en aflevering frem for et ekstra træk kunne have spillet chancen større..
Det er han ofte tager det ekstra træk er så både godt og skidt.. Nogle gange ender det ud i ingenting, men som vi så mod United i foråret så kan det altså også ende i noget helt magisk..
Den Suarez vi så i den periode kommer vi til at se igen når hans karantæne er overstået.. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om, for manden har alle de redskaber der skal til for at blive en af de absolutte topprofiler i PL
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
754
755
[
756
]
757
758
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »