Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
0 Brugere, 623 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
749
750
[
751
]
752
753
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2104418 gange)
HansenLFC
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #11250:
21 Dec 2011, 22:58 »
Citat af: JeppeA 21 Dec 2011, 22:40
Kan ikke beskrive den skuffelse jeg har over det hold vi har ser nu!
Set over hele kampen kan du bestemt ikke være skuffet over spillet da. Det eneste man kan klage over er skrapheden i afslutningerne. Men det er satme også utroligt hver gang vi møder nogen, så spiller deres keepere deres livs kamp, skal love for at han holdte dem inde i kampen i førstehalvleg og i andenhalvleg starter han så med at pille en straffe.
Dog synd for Andy endnu en gang, han kommer ind og får 5 min. Ikke en eneste gang bliver der smækket et ordenlig indlæg indover, det er bare ikke iorden.
Vi bliver ikke mestre alligevel og top4 er langt fra afgjort alligevel.
Hiv så det fucking mesterskab hjem City!!
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11251:
21 Dec 2011, 23:01 »
Hold kæft hvor var det en pinlig indsats over HELE linjen! Spillerne går rundt og der er ingen der viser de vil have bolden. Vi har ikke engang fortjent en den øverste del i PL med så ringe en indsats!
For mig "taber" vi denne kamp pga. KD. Med Kuyt og Maxi på banen er vi simpelthen uduelige. Kuyt vil så gerne - han kan bare ikke. Maxi løber rundt som en forvirret høne og ikke aner hvad han skal gøre ved sig selv. Så må han sætte den stærkeste opstilling så de kan lukke kampen istedet for at spillere der ikke er gode nok skal spille.
Og så må vi starte fra bunden og sætte Reina til at tage straffespark, han må da vide hvor man som målmand har sværest ved at tage den, nemlig oppe i luften! Det er mig en gåde, at man løber rundt og spiller hver dag og ikke kan sparke et straffespark i luften.
Vi har spillet godt på det seneste, men denne kamp viser hvad vi egentlig er lavet af. God damn hvor er jeg frustreret, som I nok kan læse!
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11252:
21 Dec 2011, 23:01 »
Citat af: HansenLFC 21 Dec 2011, 22:58
Set over hele kampen kan du bestemt ikke være skuffet over spillet da. Det eneste man kan klage over er skrapheden i afslutningerne. Men det er satme også utroligt hver gang vi møder nogen, så spiller deres keepere deres livs kamp, skal love for at han holdte dem inde i kampen i førstehalvleg og i andenhalvleg starter han så med at pille en straffe.
Dog synd for Andy endnu en gang, han kommer ind og får 5 min. Ikke en eneste gang bliver der smækket et ordenlig indlæg indover, det er bare ikke iorden.
Vi bliver ikke mestre alligevel og top4 er langt fra afgjort alligevel.
Hiv så det fucking mesterskab hjem City!!
I anden halvleg rammer vi jo stortset ikke hinanden?
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #11253:
21 Dec 2011, 23:02 »
Øv øv øv øv!
Jeg så hele kampen på stream, så meget som jeg det nu tillod man kunne se.
Det positive:
Henderson havde endnu et par gode forsøg og så de første 20 minutter. Flere gennemspillede angreb i løbet af kampen
Det negative:
Vi spiller slet ikke op til niveau flere gange i løbet af kampen, og vi giver Wigan nogle dumme muligheder. Vi havde også mange dårlige boldtab, og vi brænder endnu et straffe
.
Vi har mange chancer, men vi scorer simpelthen bare ikke. Håber virkelig KD giver os en skarpretter til januar, ellers kan vi vidst godt vinke farvel til top 5 inden længe. Lad os nu snart give Carroll chancen fra start ved siden af Suarez, måske det kunne hjælpe lidt.
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11254:
21 Dec 2011, 23:07 »
Citat af: JeppeA 21 Dec 2011, 23:01
I anden halvleg rammer vi jo stortset ikke hinanden?
Slet ikke enig, vi burde da i den grad ha scoret op til flere gange og det sker vel ved at man rammer hinanden?
Straffesparket, frisparket fra Luis som, Luis som sparker den til bagerste og hvad laver Kuyt? og så var der også frisparksdetajlen fra Adam hvor Kuyt på en mega chance knap rammer den. Vi skabte da i den grad noget, at vi så ikke score er en anden ting, og vi kan hurtigt blive enige om at det bare ikke er godt nok.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11255:
21 Dec 2011, 23:10 »
Hold kæft hvor var det en pinlig indsats over HELE linjen! Spillerne går rundt og der er ingen der viser de vil have bolden. Vi har ikke engang fortjent en den øverste del i PL med så ringe en indsats!
For mig "taber" vi denne kamp pga. KD. Med Kuyt og Maxi på banen er vi simpelthen uduelige. Kuyt vil så gerne - han kan bare ikke. Maxi løber rundt som en forvirret høne og ikke aner hvad han skal gøre ved sig selv. Så må han sætte den stærkeste opstilling så de kan lukke kampen istedet for at spillere der ikke er gode nok skal spille.
Og så må vi starte fra bunden og sætte Reina til at tage straffespark, han må da vide hvor man som målmand har sværest ved at tage den, nemlig oppe i luften! Det er mig en gåde, at man løber rundt og spiller hver dag og ikke kan sparke et straffespark i luften.
Vi har spillet godt på det seneste, men denne kamp viser hvad vi egentlig er lavet af. God damn hvor er jeg frustreret, som I nok kan læse!
Jeg tror at dit computer steam var noget sløv hvis det er dit billede på kampen. TV kan anbefaldes #
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11256:
21 Dec 2011, 23:14 »
Citat af: HansenLFC 21 Dec 2011, 23:07
Slet ikke enig, vi burde da i den grad ha scoret op til flere gange og det sker vel ved at man rammer hinanden?
Straffesparket, frisparket fra Luis som, Luis som sparker den til bagerste og hvad laver Kuyt? og så var der også frisparksdetajlen fra Adam hvor Kuyt på en mega chance knap rammer den. Vi skabte da i den grad noget, at vi så ikke score er en anden ting, og vi kan hurtigt blive enige om at det bare ikke er godt nok.
Den sidste halvdel i 2. halvleg har vi reelt ikke et veletableret angreb, da ingen løber for hinanden eller gider have bolden.
Forstår heller hvorfor KD tager Suarez og Carroll ud, men det har vi jo set op til flere gange. De passer perfekt med hinanden, de skal blot spille mere sammen. Med den solide defensiv vi har nu burde vi spille en flad 4-4-2..
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11257:
21 Dec 2011, 23:14 »
Citat af: HansenLFC 21 Dec 2011, 23:10
Jeg tror at dit computer steam var noget sløv hvis det er dit billede på kampen. TV kan anbefaldes #
hver sin mening. Er bare utilfreds med at vi ingen gejst viser udover første halvleg.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11258:
21 Dec 2011, 23:19 »
Citat af: JeppeA 21 Dec 2011, 23:14
hver sin mening
At du skriver hele holdet spiller af helved til er jo til at brække sig over. Vi står genialt nede i det forsvar og har vel ikke stået så godt dernede siden Hyppia og Carra var på toppen. De eneste som ikke bestod idag var vel Maxi og Kuyt. Den ene var med fordi Bella ikke kan klare to kampe i streg så tæt på hianden og KD mente vel at Jojo ikke passede ind i dagens opgør og han er jo på ingen måde spillet ind med de andre endnu. Han er lige kommet retur og er en ung spiller.
Så siger du at vi viser hvad vi er lavet af. Amen så du kampen? Vi havde igen et hav af chancer, at vi ikke kan putte dem ind drejer sig i den grad om tur og den har vi på ingen måde pt. desværre.
Selvom du er skuffet bør du ikke lukke bræk ud i de mængder.
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 23:24 af HansenLFC
»
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11259:
21 Dec 2011, 23:24 »
Citat af: HansenLFC 21 Dec 2011, 23:19
At du skriver hele holdet spiller af helved til er jo til at brække sig over. Vi står genialt nede i det forsvar og har vel ikke stået så godt dernede siden Hyppia og Carra var på toppen. De eneste som ikke bestod idag var vel Maxi og Kuyt. Den ene var med fordi Balla ikke kan klare to kampe i streg så tæt på hianden og KD mente vel at Jojo ikke passede ind i dagens opgør og han er jo på ingen måde spillet ind med de andre endnu. Han er lige kommet retur og er en ung spiller.
Så siger du at vi viser hvad vi er lavet af. Amen så du kampen? Vi havde igen et hav af chancer, at vi ikke kan putte dem ind drejer sig i den grad om tur og den har vi på ingen måde pt. desværre.
Selvom du er skuffet bør du ikke lukke bræk ud i de mængder.
Beklager jeg skrev hele linjen. Det var ren frustration. Defensiven var bundsolid. Dog var jeg ikke synderlig overbevist over det offensive. Vi burde skabe flere chancer uden dødbolde med Wigan.
Vi formår på ingen på ingen måde at skabe et pres de sidste 20 minutter, hvor de besidder bolden mest. Når vi så endelig får bolden går det alt for hurtigt og mister derfor bolden. På den måde starter vi forfra igen hele tiden de sidste 20 minutter.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11260:
21 Dec 2011, 23:28 »
Citat af: JeppeA 21 Dec 2011, 23:24
Beklager jeg skrev hele linjen. Det var ren frustration. Defensiven var bundsolid. Dog var jeg ikke synderlig overbevist over det offensive. Vi burde skabe flere chancer uden dødbolde med Wigan.
Vi formår på ingen på ingen måde at skabe et pres de sidste 20 minutter, hvor de besidder bolden mest. Når vi så endelig får bolden går det alt for hurtigt og mister derfor bolden. På den måde starter vi forfra igen hele tiden de sidste 20 minutter.
Det kan vi så blive enige om at vi aldrig fik lagt det sidste pres. Men når vi bygger op nede fra så står Wigan bare nede foran eget straffesparksfelt og venter med 10 mand det er altså ikke nemt. Derfor jeg ikke forstår Andy slet ikke bliver bragt i spil før han gjorde. Men chancer til at vinde kampen, det havde vi i den grad. Johnson var også helt alene med keeperen i førstehalvleg, de skal også bare ind, men han ellers er GJ virkelig ved at ramme hans livsform, han gir ingenting i bagud længere og han får langt mere ud af hans offensive aktioner.
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11261:
21 Dec 2011, 23:32 »
Citat af: HansenLFC 21 Dec 2011, 23:28
Det kan vi så blive enige om at vi aldrig fik lagt det sidste pres. Men når vi bygger op nede fra så står Wigan bare nede foran eget straffesparksfelt og venter med 10 mand det er altså ikke nemt. Derfor jeg ikke forstår Andy slet ikke bliver bragt i spil før han gjorde. Men chancer til at vinde kampen, det havde vi i den grad. Johnson var også helt alene med keeperen i førstehalvleg, de skal også bare ind, men han ellers er GJ virkelig ved at ramme hans livsform, han gir ingenting i bagud længere og han får langt mere ud af hans offensive aktioner.
Enig, og putter vi disse ind sidder vi slet ikke og diskuterer her. Selvom de bare SKAL ind kommer de det bare ikke, og det er det er gør holdet så frustreret. Scorer Johnson eller Adam er jeg ikke i tvivl om at holdet får lidt selvtillid og kører den hjem. Savner bare en der går forrest som Gerrard ville gøre i disse perioder..
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11262:
21 Dec 2011, 23:35 »
Citat af: JeppeA 21 Dec 2011, 23:32
Enig, og putter vi disse ind sidder vi slet ikke og diskuterer her. Selvom de bare SKAL ind kommer de det bare ikke, og det er det er gør holdet så frustreret. Scorer Johnson eller Adam er jeg ikke i tvivl om at holdet får lidt selvtillid og kører den hjem. Savner bare en der går forrest som Gerrard ville gøre i disse perioder..
Han er så heldigvis snart tilbage & savner også kongen selv!
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #11263:
21 Dec 2011, 23:36 »
Citat af: HansenLFC 21 Dec 2011, 23:35
Han er så heldigvis snart tilbage & savner også kongen selv!
Han var savnet i en kamp som denne i dag! Håber han kan være klar snart, hvertfald mod City !
verdenskrig
Manager
«
Svar #11264:
22 Dec 2011, 21:46 »
For mig "taber" vi denne kamp pga. KD. Med Kuyt og Maxi på banen er vi simpelthen uduelige. Kuyt vil så gerne - han kan bare ikke. Maxi løber rundt som en forvirret høne og ikke aner hvad han skal gøre ved sig selv.
Enig.. Det er dog ikke hans skyld at Adam brænder straffe, ellers at Johnson ikke kan passere en middelmådig keeper som Habsi..
Dog forstår jeg simpelthen ikke at han bruger Kuyt-maxi på kanterne.. Det fungerer jo på ingen måde samtidigt, og da slet ikke i sådan en kamp.. Begge lever af at være farlige i feltet, og afslutte angrebene.. Ingen af dem skaber en dyt med deres spil, de løber meget rundt, men får ofte ingenting ud af det, medmindre de får den midt i feltet..
En Bellamy på 50 % er en større trussel end Kuyt i denne sæson.. Hvis den hollænder ikke snart skrider ud af Liverpool så går jeg nedenom og hjem.. Jeg kan ikke holde ud og se at man giver en så afdanket og gennemført talentløs spiller så lang snor.. Køb dog et par talenter som rent faktisk evner at SPILLE fodbold, frem for kun at kunne løbe efter de andre..
Derudover fatter jeg minus af at KD bruger Suarez i den kamp.. Han har så meget om ørene, og kan på ingen måde koncentrere sig om fodbold pt.. Derudover er han ude længe, og vi skal alligevel spille uden ham.. Så kan vi lige så godt give Carroll chancen.. Jeg forstår simpelthen ikke den disposition..
Det er ved at blive en gåde for mig at vi bare ikke kan få de forbandede mål.. Det er professionelle spillere vi snakker om som spiller fodbold 24/7.. Nu må de sgu snart komme op i gear.. Vi kan ikke leve på det her for evigt, og vil vi noget i år skal vi simpelthen snart få sparket de bolde i mål.. Længere er den ikke!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sider:
1
...
749
750
[
751
]
752
753
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »