home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 741 742 [743] 744 745 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2105129 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11130: 20 Dec 2011, 22:27 »

Enhver fodboldfan ved da, at man skal have et ordentligt Neger-Index (NI), for at være med i toppen.

Det lyder lidt racistisk  Wink

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11131: 20 Dec 2011, 22:28 »

Så må KD sku en tur til Afrika Smiley

Det kan varmt (høhø) anbefales!

Det lyder lidt racistisk  Wink

Det er det skam også. Negere er bare hvide mennesker overlegne på en fodboldbane!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #11132: 20 Dec 2011, 22:29 »

Fuldkommen enig.. Synes det er kommet helt ud af proportioner.. Hver gang en sort havner i problemer eller er presset så trækker han racisme kortet.. Jeg kender det fra skolegården, jeg kender det fra fodboldholdet jeg spiller på, jeg kender det fra de ligaer jeg følger..

Det er fuldkommen til grin... Var Evra nu en sød sympatisk person kunne man måske forstå ham til dels.. Men manden nåede allerede inden kick off at få en reprimande af dommeren.. Under kampen gjorde han det talrige gange, slagtede igennem, svinede modspilellerne til osv.. Han er simpelthen en tøs, og hvor jeg dog håber at Suarez er venner med Joey Barton, De Jong, Cattermole mfl, så de kan give Evra et par negrito tacklinger han aldrig glemmer.. Han fortjener i mine øjne at blive piftet ud til samtlige fodboldkampe fremover.

Så skal han hvert fald ikke kalde dem gringo Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11133: 20 Dec 2011, 22:29 »

Simpelthen fantastisk, at i sviner Evra for blandt andet at være en tøs, tuder og er usympatisk, når man selv nævner Suarez så meget i sagen.  Det er sku god humor. Men nu vil jeg ikke blande mig mere, for det er da løbet helt af sporet det her, når man vil have andre spillere sparket ned og jeg ved ikke hvad..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11134: 20 Dec 2011, 22:29 »

Selvfølgelig skal der ikke ske noget ondt mod Evra, men det er det der kaldes frustrationer, og jeg kan hurtigt finde indlæg fra dig, hvor du helt sikkert også overreagerer.
Jeg synes det er latterligt af Evra, og jeg tror der ligger god grund bag det. Han har spillet en elendig sæson, havde en dårlig kamp mod Liverpool og pludselig skal det handle om noget helt andet end fodbold, og hvad er bedre end racisme som altid er en kæmpe sag i fodbold! Derfor forstår jeg sagtens at Liverpool fansene er sure på Evra.
Det der er på teorier på teorier på teorier. Og ja, jeg kender ganske ganske godt følelsen af frustation og afmagt, men jeg tror næppe, at jeg har skrevet sådanne ting. Selv ikke i frustration. Det må jeg sige.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #11135: 20 Dec 2011, 22:31 »

Vil folk herinde ikke godt lige tage sig sammen. Det er jo fuldstændig vanvittigt, det I ønsker mod Evra. Jeg vil igen minde jer om, at det er FA der har givet Suarez 8 dage, ikke Evra. Dernæst vil jeg sige, at jeg synes, jeres ønsker om at hele Anfield synger racistiske ting er sindssyg, og ja det opfattes racistisk i England. Vi er ikke i Argentina, eller lignende. Evra piver og gør meget ud af sagen. Det kan vi hurtigt blive enige om. Men som SeRuX siger, at han forholdt sig passiv mens sagen har kørt. Det har Suarez ikke. Hvis Evra virkelig føler sig stødt, synes jeg sgu, det er fair, at han melder det. Det er en subjektiv vurdering. Det er forskelligt, hvad der påvirker folk, og negrito som Suarez skulle have sagt, kan sagtens påvirke en mørk spiller som Evra. Han kender ikke til sydamerikanske traditioner. Forståeligt nok.

I Liverpool-fans er gået langt langt over grænsen, og jeres had mod Evra er usmageligt, ligesom jeres kommentarer om Arsenal, Chelsea og Uniteds spillere er. Fald nu lidt ned.

Enig for engangs skyld.  Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

patrick J
Manager

« Svar #11136: 20 Dec 2011, 22:32 »

Det er sgu fint i Chelsea og Man U scums lige pludselig er så frygtelige hellige, og aldrig gør noget galt. I er selv med til at det er løbet af sporet, som nogen synes, da i kommer med diverse provokerende kommentarer.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11137: 20 Dec 2011, 22:34 »

Det ser fandme 'sort' ud for Liverpool.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11138: 20 Dec 2011, 22:35 »

Det ser fandme 'sort' ud for Liverpool.

Hvorfor?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11139: 20 Dec 2011, 22:36 »

Hvorfor?

Jeres bedste mand er ude i 8 kampe? Smiley

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #11140: 20 Dec 2011, 22:37 »

Jeg må sige at jeg synes Liverpool skal køre den helt ud så det ender i en retsal.. Det her kan ganske enkelt ikke være en rimelig straf, og det ved alle andre end FA.. Jeg tror selv dem som faktisk forsvarer dommen her, inderst inde godt kan se at det er helt ude i hampen..

Kør den helt ud Liverpool, så det ender med en rigtig retsal... For det er da kun FA's korrupte indavlede taberorganisation der kan taksere det her til otte dage.. Enhver dommer udenfor det rådne kodeks, ville grine af det!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #11141: 20 Dec 2011, 22:37 »

Lad os nu appellere den først.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11142: 20 Dec 2011, 22:37 »

Cool nok du kan agere rolig og fin Jakob.. Men jeg kender dig godt nok til at vide, at var Torres blevet dømt for det her, havde du være nøjagtigt lige så meget oppe i det røde felt som os..

I øvrigt er intet af det vi siger om Evra løgn.. Han ER en tøs der giver en masse verbalt og tacklingsmæssigt, men så snart han bliver rørt, eller så snart han selv får noget at vide så piver han som en stukken gris..
Han minder mig så meget om de klassiske mobber i skolegården.. Hakker ned på andre, sviner andre, smadrer andre, men den dag der er en der siger noget igen eller klapper ham en på hovedet så er han lige pludselig ingenting værd og tuder til lærerne om dit og dat..

Hvordan kan man falde ned, når sådan et underudviklet taberudskud får Suarez dømt for noget der aldrig skulle have været en sag.. Evra er ikke skyld i at Suarez fik 8 dage.. Men Evra er skyld i at denne sag nogensinde kom til FA..

FA har jeg i øvrigt opgivet på forhånd, havde godt en anelse om at det her kunne ske, men skal de statuere et eksempel kommer John Terry aldrig til at spille fodbold igen..

Suarez siger noget som i hans opfattelse ikke forstås racistisk, mens Terry efter sigende skulle have været langt mere klar i sine racistiske toner.. Er det sandt står Terry vel til mindst 16 dages karantæne..

Er det virkelig den vej vi skal gå ? Skal en racistisk udtalelse give 6 flere dages karantæne end en tackling som brækker benet bevidst på modstanderen?
Igen en teori, der bliver slynget ud. Men nej, jeg ville ikke reagere sådan her, det vil jeg godt afvise. Men det får vi jo at se når Terry dømmes.

Og du siger, at det er Evra skyld at sagen er kommet til FA. Det er korrekt, men igen igen igen og 8000. gang, vil jeg nævne, at det er Suarez der dummer sig. Han siger noget, der stort set kun kan misforståes. Det er sgu fair nok at Evra ikke vil kaldes en neger. Man skal huske på historien om racismen. Derfor er det ikke det samme, at kalde en hvid for nogle ting, som det er med en sort. Det er vi hvide mennesker sgu egentlig selv skyld. Blandt andet derfor er faget historie spændende. Fortiden påvirker nutiden. Jeg har sagt, at jeg synes 8 dage er for meget, men det er heller ikke det, jeg ønsker at diskutere. Det er jeres had mod Evra. Det er på igen måde fair. Heller ikke selv om at Evra kan være ganske usympatisk.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11143: 20 Dec 2011, 22:38 »

Han laver ingen mål.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11144: 20 Dec 2011, 22:38 »

Jeg må sige at jeg synes Liverpool skal køre den helt ud så det ender i en retsal.. Det her kan ganske enkelt ikke være en rimelig straf, og det ved alle andre end FA.. Jeg tror selv dem som faktisk forsvarer dommen her, inderst inde godt kan se at det er helt ude i hampen..

Kør den helt ud Liverpool, så det ender med en rigtig retsal... For det er da kun FA's korrupte indavlede taberorganisation der kan taksere det her til otte dage.. Enhver dommer udenfor det rådne kodeks, ville grine af det!

Jeg tror er dommen er så hård fordi der skal statueres et eksempel.. Desværre for Liverpool og Suarez er han den første i nyere tid (af hvad jeg kan huske), som er blevet dømt for det.

Manchester United

Sider: 1 ... 741 742 [743] 744 745 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010