home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 616 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 704 705 [706] 707 708 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2110616 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10575: 27 Okt 2011, 21:21 »

Forkert tråd, mine herrer. Det burde du da vide JKJ Wink

hehe det er det da også, det gik vist lidt for hrutigt her  Forlegen

verdenskrig
Manager

« Svar #10576: 29 Okt 2011, 15:48 »

Dagens kamp på Stamford Bridge har bået givet os et positivt og et negativt pres.. Arsenal rykkede med deres sejr forbi os, samtidigt med at vi med en sejr i da ude mod WBA kan komme helt op og ånde Chelsea i nakken..

Det viser bare at man ikke kan regne med noget i år.. Og så længe Chelsea ikke er stukket af, kan vi lige så godt presse dem lidt..

YNWA Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10577: 29 Okt 2011, 17:54 »

Både Gerrard og Carragher er ude i dag med skader Shockeret

Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Lucas, Henderson, Downing, Carroll, Suarez. Subs: Doni, Maxi, Coates, Kuyt, Spearing, Flanagan, Bellamy.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

PH23
Ynglingespiller

« Svar #10578: 29 Okt 2011, 19:19 »

Agger er fandme overbevisende idag!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10579: 29 Okt 2011, 19:22 »

Sådan! Carroll er snart, hvor han skal være. 100 kroner på han scorer mod WBA

Just saying  Wink

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

PH23
Ynglingespiller

« Svar #10580: 29 Okt 2011, 19:22 »

Oddsede du på det?

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10581: 29 Okt 2011, 19:24 »

Oddsede du på det?

Desværre ikke. DEt kunne være man skulle gøre det. Den ville vel have givet en del tilbage Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HansenLFC
Gæst

« Svar #10582: 29 Okt 2011, 19:32 »

Desværre ikke. DEt kunne være man skulle gøre det. Den ville vel have givet en del tilbage Smiley

2,5 ca.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #10583: 29 Okt 2011, 19:33 »

Dejligt at se holdet idag :-)
fornøjelse.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10584: 29 Okt 2011, 19:35 »

Ja det er godt nok flot spillet af dem. Så skal vi bare beholde det gode spil i 2. halvleg Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #10585: 30 Okt 2011, 10:37 »

Lækker sejr ude mod WBA i går aftes  Thumbs Up

VI spillede en rigtig flot, kontrollerende udekamp, mod en modstander som vi tidligere har haft vores problemer med.. Adam og Carroll var blandt banens bedste, og det lover godt for de kommende vigtige kampe.. Vi havde meget possesion, havde et enormt højt presspil, og fik hva vi kom efter..

Dejligt dejligt, det ser rigtig godt ud i tabellen lige nu Thumbs Up

I øvrigt kan jeg oplyse om at vi i Carling Cuppen har trukket Chelsea på udebane, og i en evt semifinale vil vi rende ind i vinderen af Arsenal-City  Tunge.. Jeg gider næsten ikke engang kommentere på hva United har trukket, for det er simpelthen så bundkorrupt!!!!!!  Sur. Og talrige personer på LFC's fanskerforum, havde set det komme. Hvor er det sindsygt.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10586: 30 Okt 2011, 10:55 »

Ja utrolig dejlig sejr! Næste kamp skal også vindes med et par stykker, så vi får noget selvtillid inden vi skal til Stamford Bridge! Forhåbentlig laver vi en Arsenal der Wink

VK: Det sidste vil jeg ikke engang kommentere på og så alligevel ikke. Det er utrolig, at det er gang på gang United får serveret det hele! Men nok om det Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

DeBuur
Manager

« Svar #10587: 30 Okt 2011, 12:25 »

I øvrigt kan jeg oplyse om at vi i Carling Cuppen har trukket Chelsea på udebane, og i en evt semifinale vil vi rende ind i vinderen af Arsenal-City  Tunge.. Jeg gider næsten ikke engang kommentere på hva United har trukket, for det er simpelthen så bundkorrupt!!!!!!  Sur. Og talrige personer på LFC's fanskerforum, havde set det komme. Hvor er det sindsygt.

Hvor er det dog noget klynk du slutter af med her ! hvis du havde noget konkret bevis på at det du taler om så kom frem med det - tåbelige og uddokumenterede rygter fra et forum holder sgu ikke - med lidt sandsynlighedsregni ng så er det vel ikke svært at regne ud at det vil kræve meget held hvis vi ikke skulle ryge ind i et af top 3 holdene - jeg tror vi kan overraske og som vi spiller nu så slår vi et hold som Chelsea.... jeg er noget mere i tvivl om Man city kampen.

YNWA

Szczesny
Manager

« Svar #10588: 30 Okt 2011, 12:26 »

Hvor er det dog noget klynk du slutter af med her ! hvis du havde noget konkret bevis på at det du taler om så kom frem med det - tåbelige og uddokumenterede rygter fra et forum holder sgu ikke - med lidt sandsynlighedsregni ng så er det vel ikke svært at regne ud at det vil kræve meget held hvis vi ikke skulle ryge ind i et af top 3 holdene - jeg tror vi kan overraske og som vi spiller nu så slår vi et hold som Chelsea.... jeg er noget mere i tvivl om Man city kampen.

Hvem siger I skal møde City?  Hævet Øjenbryn

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #10589: 30 Okt 2011, 13:00 »

Amen man kan sgu da heller ikke skrive noget herinde, uden at diverse mosefund skal kommentere med deres mugne alderdoms attitude... Jeg tror bare jeg for fremtiden skriver tingene i bogstaveligste forstand, for ingen herinde evner at tænke out of the box.

Jeg mener naturligvis bare det for sindsygt at United er så heldige.. Havde jeg ment det var et resultat af korruption hos FA havde joeg jo nok skrevet nogle argumenter for hva jeg mener, og hvorfor jeg mener det.. Jesus mand

Cool

Sider: 1 ... 704 705 [706] 707 708 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010