home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2112194 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10365: 21 Sep 2011, 21:31 »

Sker der for de stolper og overligger :/

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10366: 21 Sep 2011, 21:35 »

Hold da fast. Godt at se Kelly er tilbage.. Han er godt nok vigtig for os.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10367: 21 Sep 2011, 22:29 »

2-0

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10368: 24 Sep 2011, 20:04 »

Vi spillede i dag ! Smiley

2-1 .. SÅDAN!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

verdenskrig
Manager

« Svar #10369: 25 Sep 2011, 10:25 »

Dejligt med en sejr i går - Vi er tilbage på vindersporet, og det er rigtig vigtigt Thumbs Up

Har lige set highlights fra kampen, og sikke et klassemål Suarez lavede.. Han er og bliver altså en fuldkommen formidabel spiller, og nej hvor jeg håber han bliver hos os i mange år Smiley..
Men der er noget jeg ikke helt forstår.. Så måske forkert, men manden der sparkede på mål ved 1-0 scoringen lignede Adam? Hvordan er det muligt når han fik rødt i sidste runde Opstemt ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

phing
Ynglingespiller

« Svar #10370: 25 Sep 2011, 10:34 »

Dejligt med en sejr i går - Vi er tilbage på vindersporet, og det er rigtig vigtigt Thumbs Up

Har lige set highlights fra kampen, og sikke et klassemål Suarez lavede.. Han er og bliver altså en fuldkommen formidabel spiller, og nej hvor jeg håber han bliver hos os i mange år Smiley..
Men der er noget jeg ikke helt forstår.. Så måske forkert, men manden der sparkede på mål ved 1-0 scoringen lignede Adam? Hvordan er det muligt når han fik rødt i sidste runde Opstemt ?

Ham og Skrtel overstod karantænerne mod Brighton i midtugen - karantænerne gælder i alle engelske turneringer

Liverpool FC - FC Roskilde

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10371: 25 Sep 2011, 12:14 »

Der er vist ingen tvivl om at det kun er spørgsmål om tid før Real byder £70mio for Suarez, hvoraf I bruger £40mio på Bendtner og klatter de £30 sidste på marginalspillere Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10372: 25 Sep 2011, 20:33 »

Der er vist ingen tvivl om at det kun er spørgsmål om tid før Real byder £70mio for Suarez, hvoraf I bruger £40mio på Bendtner og klatter de £30 sidste på marginalspillere Wink

Njaaa det tror jeg ikke helt på mere.
Måske under de forrige ejere og div trænere, men det tror jeg ikke vil ske under KK og de nye ejere.

Men hvis du havde skrevet det for et år siden, hvis vi havde haft Suarez på det tidspunkt, havde jeg ikke tøvet et eneste sekund med at give dig ret  Wink

Men vigtig sejr, vi er tilbage på sporet og Gerrard er stille og roligt kommet igang.
Det er mere end vigtig inden de næste par kampe mod Everton og Man U.

Jeg har kun set ganske få klip fra kampen så kan ikke drage alverden ud fra det. Men igen så vi dog skidt ud ved målet og det er efterhånden mere reglen end undtagelsen at vi laver børnefejl i stort set hver eneste kamp. Så der er virkelig noget at arbejde med frem mod de næste kampe.

DeBuur
Manager

« Svar #10373: 25 Sep 2011, 22:18 »

Liverpools forsvar vil koste mål ind imellem - men de talenter som KD giver spilletid kan så passende udvikle sig og blive klasse spillere - gode backs er en mangelvare vi er kørende på venstre side men IMO så kunne det pt være bedre på højre.

Agger mangler sådan er det men fedt hvis Steven Gerrard kommer tilbage igen og ikke mindst hvis han kan holde niveau.

Liverpools sæson start er netop godkendt, men heller ikke mere - jeg håber spillere som Adam og Henderson løfter deres bundniveau og så må Caroll altså godt begynde at arbejde nogle ad pengene af.... for ellers kunne vi sgu lige så godt have hentet Bendtner Wink

Suarez er vores lyspunkt i år - han skal sgu holde hele sæsonnen for ellers ligner det endnu en middelsæson....og det er sgu ikke til at holde ud

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #10374: 27 Sep 2011, 11:36 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/kuyt-utilfreds-i-liverpool

Går man ind på tipsbladet og læser sådan noget her, og bliver lidt urolig Huh. Men det skal så siges at artiklen her på tipsbladet er skrevet udfra en artikel på Liverpools hjemmeside:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/dirk-kuyt-on-his-starting-battle
Her snakker Kuyt om at han er ked af, at han ikke er sikker mand i start 11'eren men understreger at han vil kæmpe for at blive det igen, og at han også er glad for at Liverpool har fået så god en dybde der betyder at han ikke er sikret en startplads. Syntes det er utroligt hvordan tipsbladet kan få det til at han er ulykkelig Tunge
Syntes personligt også det er dejligt vi har Kuyt, en god spiller at have når der rigtig skal slides og kæmpes til en sejr. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han ikke startede mod Tottenham, hvor han da kunne have hjulpet Skrtel lidt mere med Bale end Henderson gjorde Ubeslutsom
Men det er jo altid let at være bagklog Grin

JKJ
Gæst

« Svar #10375: 27 Sep 2011, 21:09 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/kuyt-utilfreds-i-liverpool

Går man ind på tipsbladet og læser sådan noget her, og bliver lidt urolig Huh. Men det skal så siges at artiklen her på tipsbladet er skrevet udfra en artikel på Liverpools hjemmeside:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/dirk-kuyt-on-his-starting-battle
Her snakker Kuyt om at han er ked af, at han ikke er sikker mand i start 11'eren men understreger at han vil kæmpe for at blive det igen, og at han også er glad for at Liverpool har fået så god en dybde der betyder at han ikke er sikret en startplads. Syntes det er utroligt hvordan tipsbladet kan få det til at han er ulykkelig Tunge
Syntes personligt også det er dejligt vi har Kuyt, en god spiller at have når der rigtig skal slides og kæmpes til en sejr. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han ikke startede mod Tottenham, hvor han da kunne have hjulpet Skrtel lidt mere med Bale end Henderson gjorde Ubeslutsom
Men det er jo altid let at være bagklog Grin

Google translate??  Rullende Øjne

Jeg tror bestemt ikke vi skal ligge så meget i det.
Kuyt har været særdeles fast mand de seneste sæsoner. Men han siger jo opgså selv at holdet næsten har været sat fra start pga den tynde trup vi har haft.
Han siger jo også at det er godt med konkurrence på holdet og om pladserne og han vil kæmpe for at vende tilbage, og jeg håber det sker. Han er en klubbens og holdets man der aldrig svigter og kæmper for os lige meget hvad der sker.

Hvis han ville være smuttet var det sket. Han havde tilbud sidste år fra Inter og igen i det overstået vindue. Så nej han er ikke en mand vi skal frygte smutte fordi det ikke går hans vej som de 3 der alle endte i Chelsea da der var lidt modgang!!

Risom
Manager

« Svar #10376: 28 Sep 2011, 10:00 »

Hej derude Wink
Mig og min far skal over og se LFC-Villa i påsken næste år. Vi har billetter, men nu er vi i tvivl om kampen vil blive spillet 2. påskedag. Og det kan blive et problem med flybilletterne, hvis vi bestiller retur til mandag (2. påskedag)
Så er der nogen, som ved om PL kampene bliver spillet der ligesom herhjemme?

På forhånd tak Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #10377: 28 Sep 2011, 10:50 »

Hej derude Wink
Mig og min far skal over og se LFC-Villa i påsken næste år. Vi har billetter, men nu er vi i tvivl om kampen vil blive spillet 2. påskedag. Og det kan blive et problem med flybilletterne, hvis vi bestiller retur til mandag (2. påskedag)
Så er der nogen, som ved om PL kampene bliver spillet der ligesom herhjemme?

På forhånd tak Smiley

Det er vel bare og tjekke den officielle hjemmeside og så under match og fixtures? Smiley Men ved ikke om kampene kan blive flyttet for tv tid, men tror det er fastlagt nu.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

JKJ
Gæst

« Svar #10378: 28 Sep 2011, 19:55 »

Det er vel bare og tjekke den officielle hjemmeside og så under match og fixtures? Smiley Men ved ikke om kampene kan blive flyttet for tv tid, men tror det er fastlagt nu.

Kampene er slet ikke fastlagt så langt hen i sæsonen endnu. Det eneste der er sikkert er at de skal spille i den runde i den weekend og hvor. Tidspunkt kan ændres indtil ca 1-1½ mdr før kampen såvidt jeg lige husker.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10379: 30 Sep 2011, 12:00 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/shelvey-seals-loan-switch
Så er Shelvey blevet udlejet til Blackpool. Synes det er en god beslutning af klubben, da han ikke har udsigt til særlig meget spilletid og det ville derfor være godt til ham med noget førsteholdsfodbold. Jeg ønsker ham held og lykke og håber han kommer tilbage med fornyet energi og endnu mere erfaring, for knægten har bestemt potentiale Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010