home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2115885 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9975: 30 Aug 2011, 22:09 »

Lækkert at den sidste rest fra Hodgson mareridtet forsvinder.. Rigtig lækkert at få frigivet hans lønkroner, som han på ingen måde er værd.
Nu håber jeg bare at Coates får styr på tilladelsen, at vi måske får hentet affelay og smidt Meireles væk, og at vi ellers holder på det vi har.. Så har det for mig at se været et rigtig fint vindue  Thumbs Up.. Comolli Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9976: 30 Aug 2011, 22:11 »

DeBuur
Manager

« Svar #9977: 30 Aug 2011, 22:18 »

Godt for CP og mega godt for Liverpool.... men mon ikke vi så ser ham tilbage på landsholdet  Ubeslutsom

YNWA

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9978: 30 Aug 2011, 22:20 »

Lækkert at den sidste rest fra Hodgson mareridtet forsvinder.. Rigtig lækkert at få frigivet hans lønkroner, som han på ingen måde er værd.
Nu håber jeg bare at Coates får styr på tilladelsen, at vi måske får hentet affelay og smidt Meireles væk, og at vi ellers holder på det vi har.. Så har det for mig at se været et rigtig fint vindue  Thumbs Up.. Comolli Kys

Meireles væk??? Er du blevet syg?!  Shockeret

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Søgaard
Gæst

« Svar #9979: 30 Aug 2011, 22:22 »

Godt for CP og mega godt for Liverpool.... men mon ikke vi så ser ham tilbage på landsholdet  Ubeslutsom
Hvis Christian Poulsen rent faktisk kommer til at spille hver eneste weekend, så er han jo ikke nogen dårlig oprydder.

Han er bare ikke en tovejs-spiller, som det mere eller mindre er påkrævet i Premier League eller hvert fald til et vis niveau. Christian Poulsen i topform er fantastisk til at bryde angreb og spille bolden fem meter til siden til sin makker på midtbanen, som så skal sætte gang i angrebet. Sådan en spiller var der ikke plads til/behov for i Liverpool, men forhåbentlig i Evian.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9980: 30 Aug 2011, 22:24 »

Nu begynder de squ og sende en masse fransk fodbold i tvet pga alle de danskere i fransk fodbold Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9981: 30 Aug 2011, 22:30 »

Hvis Christian Poulsen rent faktisk kommer til at spille hver eneste weekend, så er han jo ikke nogen dårlig oprydder.

Han er bare ikke en tovejs-spiller, som det mere eller mindre er påkrævet i Premier League eller hvert fald til et vis niveau. Christian Poulsen i topform er fantastisk til at bryde angreb og spille bolden fem meter til siden til sin makker på midtbanen, som så skal sætte gang i angrebet. Sådan en spiller var der ikke plads til/behov for i Liverpool, men forhåbentlig i Evian.

Som oprykker vil Evian helt sikkert kommer under pres i mange kampe og der er CP vel er perfekt mand at have på holdet. Han har rutinen til at sætte sig igennem på de rettet tidspunkter og steder plus at Evian ikke er et hold der skal skabe kampene.
I Liverpool er målet vel at vi skal præge og skabe kampene hvergang og så er en CP type bare ikke manden vi kan bruge.

Han er ikke solgt endnu, men mon ikke kun det er en formalitet så held og lykke fremover CP.
YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #9982: 30 Aug 2011, 22:32 »

Helt rigtigt en CP i form er ok - jeg håber bare på at Morten Olsen og ikke mindst hans efterfølger vil lave et generations skifte på landsholdet og her ser jeg ikke en CP indgå - personligt har jeg respekt for CP - han passede ikke til Liverpool og jeg vil da håbe at han finder spille tid i Frankrig  Thumbs Up

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #9983: 30 Aug 2011, 22:33 »

Vi kan vel også bare hente Affelay og så stadig beholde Meireles?  Thumbs Up

Men vi skal nok også passe på vi ikke får for mange midtbanespillere. Det kan vel kun skabe problemmer i længden pga manglende spilletid Wink

Skipper
Gæst

« Svar #9984: 30 Aug 2011, 22:36 »

Syntes også at fokuspunktet skulle være en angriber og ikke afellay, selvom jeg ikke ville brokke mig hvis vi fik hentet ham.
Jeg læste inde på et forum at der var mange der gik rundt og mente vi vil hente en der hedder zarate? Hvem er det?

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #9985: 30 Aug 2011, 23:19 »

Mauro Zarate, spiller i lazio mener jeg, og han er argentiner. Han kan, iflg. FM, bruges som angriber og kantspiller, lidt som Suarez. Han er vist hurtig og driblestærk.

Dette er taget fra FM, for jeg har ikke set ham i virkeligheden Wink

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9986: 30 Aug 2011, 23:34 »

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9987: 30 Aug 2011, 23:45 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/coates-joins-liverpool

Og så er det helt officielt :-) Det bliver spændende at følge ham!

Skipper
Gæst

« Svar #9988: 30 Aug 2011, 23:58 »

Rigtig spændende, vi har godt nok nogle gode ungdomsspillere i vores forsvar:

Robinson-Wilson-Coates/Wisdom-Kelly/Flanagan

Hvis bare halvdelen af dem slår igennem på førsteholdet og bliver faste spillere er jeg tilfreds Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #9989: 31 Aug 2011, 08:33 »

Sådan  Smiley

Nu kan vi næsten ikke tillade os ikke at være tilfreds indtil nu. Jeg har selv svært ved at sætte en finger på ret meget.

Et par stykker mere ud, så er der vist slet ikke mere at komme efter  Thumbs Up

Sider: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010