Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:14
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23601
0 Brugere, 602 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
narinpersson
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
651
652
[
653
]
654
655
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2138391 gange)
DeBuur
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #9780:
20 Aug 2011, 17:05 »
Aquilani virker bestemt ikke til atindgå i KD planer og kan vi sælge ham for fornuftige penge så kunne det jo være at vi kunne hente forstærkning - så gerne en angriber og en central forsvarsspiller mere således vi har kvalificeret gardering for Agger.
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #9781:
20 Aug 2011, 17:08 »
Citat af: mbbn 20 Aug 2011, 16:37
DeBuur, synes lidt du undervuderer Bolton - de vandt 4-0 i deres første kamp og spille ihvertfald ikke dårligt
Q.P.R. har ganske vist et stort plads i mit hjerte - men de var altså piv ringe mod Bolton og de spillede ikke bedre end f.eks Arsenal idag.
Jeg tror vi slår dem 3-0
YNWA
Newton Heath
Manager
«
Svar #9782:
20 Aug 2011, 17:19 »
Bolton har udviklet sig til at være et rigtig godt hold, så jeg tror bestemt ikke at i skal tage noget som helst for givet i forhold til jeres kamp næste weekend, selvom i selvfølgelig er klare favoritter.
Owen Coyle er en af ligaens dygtigste managere, og jeg må sige at jeg er stor fan af ham. Han formår at få det bedste ud af sine ressourcer og så er han kanon dygtig til at finde de rigtige spillere og den rigtige taktik mod det pågældende hold. Man så også hvordan Burnley i deres PL-sæson for et par år siden gik fuldstændig døde efter at de mistede Coyle til Bolton omkring vinterpausen hvorefter at Boltons skude begyndte at vende.
Han har opbygget et dygtigt hold med Gary Cahill som kernen og stjernen i det centrale forsvar og med Fabrice Muamba, Stuart Holden og så en velspillende Chung-Yong Lee på midten, der for alvor slog igennem i forrige sæson. Godt nok må man formode at holdet er svækket efter at de har mistet deres mest markante profiler i Johan Elmander og Daniel Sturridge, men jeg synes Coyle har været rigtig kløgtig og hentet Chris Eagles ind, en rigtig dygtig spiller som han også arbejdede med i Burnley. Nigel Reo-Coker er også en dygtig spiller, som jeg tror Coyle kan få det bedste ud af. Og så er der jo også Kevin Davies som vinder alle dueller og en Ivan Klasnic som altid er målfarlig.
Så for at opsummere, så synes jeg personligt at Bolton er et stærkt og beundringsværdigt mandskab, og at regne med bare at gå ud og køre dem over med 3-0 tror jeg altså ikke i skal. I er favorittter og bør vinde, men jeg lover jer at det ikke bliver nemt.
verdenskrig
Manager
«
Svar #9783:
20 Aug 2011, 18:03 »
Hvor er det fantastisk det her drenge
.. Har ikke set kampen, men at vinde på Emirates er så vigtigt
.. Fedt fedt fedt, at vi på udebane slår et af de hold som vi skal konkurrere om 4.pladsen med
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #9784:
20 Aug 2011, 18:30 »
Citat af: Newton Heath 20 Aug 2011, 17:19
Bolton har udviklet sig til at være et rigtig godt hold, så jeg tror bestemt ikke at i skal tage noget som helst for givet i forhold til jeres kamp næste weekend, selvom i selvfølgelig er klare favoritter.
Owen Coyle er en af ligaens dygtigste managere, og jeg må sige at jeg er stor fan af ham. Han formår at få det bedste ud af sine ressourcer og så er han kanon dygtig til at finde de rigtige spillere og den rigtige taktik mod det pågældende hold. Man så også hvordan Burnley i deres PL-sæson for et par år siden gik fuldstændig døde efter at de mistede Coyle til Bolton omkring vinterpausen hvorefter at Boltons skude begyndte at vende.
Han har opbygget et dygtigt hold med Gary Cahill som kernen og stjernen i det centrale forsvar og med Fabrice Muamba, Stuart Holden og så en velspillende Chung-Yong Lee på midten, der for alvor slog igennem i forrige sæson. Godt nok må man formode at holdet er svækket efter at de har mistet deres mest markante profiler i Johan Elmander og Daniel Sturridge, men jeg synes Coyle har været rigtig kløgtig og hentet Chris Eagles ind, en rigtig dygtig spiller som han også arbejdede med i Burnley. Nigel Reo-Coker er også en dygtig spiller, som jeg tror Coyle kan få det bedste ud af. Og så er der jo også Kevin Davies som vinder alle dueller og en Ivan Klasnic som altid er målfarlig.
Så for at opsummere, så synes jeg personligt at Bolton er et stærkt og beundringsværdigt mandskab, og at regne med bare at gå ud og køre dem over med 3-0 tror jeg altså ikke i skal. I er favorittter og bør vinde, men jeg lover jer at det ikke bliver nemt.
Chung-Yong Lee kommer ikke til at spille de næste 6måneder, så du følger dem da ikke særlig meget
Newton Heath
Manager
«
Svar #9785:
20 Aug 2011, 18:40 »
Så vidt jeg kan ske er det sket i en venskabskamp mod et amatørhold og må nok blankt erkende at jeg ikke sidder og ser alle deres optakskampe.
At du så kan konkludere at jeg ikke følger dem på baggrund af det må du jo selv ligge og rode med.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #9786:
20 Aug 2011, 18:42 »
Citat af: Newton Heath 20 Aug 2011, 18:40
Så vidt jeg kan ske er det sket i en venskabskamp mod et amatørhold og må nok blankt erkende at jeg ikke sidder og ser alle deres optakskampe.
At du så kan konkludere at jeg ikke følger dem på baggrund af det må du jo selv ligge og rode med.
Så må det da virke ganske underligt for dig, at han netop ikke var med mod QPR.
verdenskrig
Manager
«
Svar #9787:
20 Aug 2011, 18:43 »
Årh gider du Roman
.. Du kan da være ligeglad med hvor meget han følger dem.. Gå nu i lidt større sko
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #9788:
20 Aug 2011, 18:44 »
Jose Enrique og Downing! Mere behøver jeg ikke at sige! Det gør jeg dog alligevel.
På Liverpools hjemmeside forklarer Kenny hvorfor Luis og Meireles ikke startede inde. Meireles har haft en del skades problemer i opstarten og han ville give Luis et hvil, da han mente at han sendte ham for tidligt i kamp mod Sunderland.
Alt i alt en rigtig flot kamp med en solid defensiv og Enrique og Downing spillede bare fantastisk. De skal nok blive gode for os. Desuden ændrede kampen sig fuldstændig da Suarez og Meireles kom ind. De skaber virkelig meget sammen!
Den eneste bekymring er Carroll. Vi bruger ham ikke ordentlig og han virker generelt for opgivende. Det håber jeg vi får styr på! Nu glæder jeg mig bare til næste kamp!
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Newton Heath
Manager
«
Svar #9789:
20 Aug 2011, 18:47 »
Citat af: Roman 20 Aug 2011, 18:42
Så må det da virke ganske underligt for dig, at han netop ikke var med mod QPR.
Ja, hvis jeg havde set kampen kunne det være.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #9790:
20 Aug 2011, 20:58 »
Jeg må indrømme at jeg så en helt anden kamp end mange herinde tilsyneladende gjorde, sådan som jeg lige forstår det. Jeg var skuffet over Liverpools spil. Det hold man var oppe imod i dag, var et hold man bør kunne sætte sig mere på end tilfældet var, selv på Emirates. 50/50 boldbesiddelse og næsten lige mange forsøg 12/14. Statistik siger bestemt ikke alt, og på Emirates må Arsenal altid forventes at kunne trille bolden rundt, men synes ikke Liverpool udnyttede den mulighed der vitterligt var, for at sætte sig på kampen.
Arsenal må endda skifte Kocielny ud allerede efter et kvarter og Frimpong burde ikke have haft mulighed for at blive så længe på banen når han nu fik så hurtigt en advarsel. Men okay, man vandt på Emirates, og det i sig selv er self stort, specielt når man ikke prøver det så ofte, men jeg synes det er voldsomt allerede at se det som "vi vil noget vildt i år", det må jeg indrømme er hurtigt at konkludere på baggrund af dagens kamp (og første rundes 1-1 hjemme)...
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #9791:
20 Aug 2011, 21:07 »
Citat af: KongFjong 20 Aug 2011, 20:58
Jeg må indrømme at jeg så en helt anden kamp end mange herinde tilsyneladende gjorde, sådan som jeg lige forstår det. Jeg var skuffet over Liverpools spil. Det hold man var oppe imod i dag, var et hold man bør kunne sætte sig mere på end tilfældet var, selv på Emirates. 50/50 boldbesiddelse og næsten lige mange forsøg 12/14. Statistik siger bestemt ikke alt, og på Emirates må Arsenal altid forventes at kunne trille bolden rundt, men synes ikke Liverpool udnyttede den mulighed der vitterligt var, for at sætte sig på kampen.
Arsenal må endda skifte Kocielny ud allerede efter et kvarter og Frimpong burde ikke have haft mulighed for at blive så længe på banen når han nu fik så hurtigt en advarsel. Men okay, man vandt på Emirates, og det i sig selv er self stort, specielt når man ikke prøver det så ofte, men jeg synes det er voldsomt allerede at se det som "vi vil noget vildt i år", det må jeg indrømme er hurtigt at konkludere på baggrund af dagens kamp (og første rundes 1-1 hjemme)...
Det var også først efter 70 minutters spil, da Meireles og Suarez kom ind, at vi virkelig begyndte at spille fodbold. Det var sjovt nok også der målene blev scoret.
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9792:
20 Aug 2011, 21:25 »
Hvilket pudsigt nok var i samme minut at Arsenal blev reduceret til 10 mand. Sammenhæng? Nej da...
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #9793:
20 Aug 2011, 21:36 »
Har jeg sagt at det ikke havde det?
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #9794:
20 Aug 2011, 21:51 »
Citat af: KongFjong 20 Aug 2011, 20:58
Nu er sæsonen først lige startet og Arsenal havde unge spillere oppe fra b-mandskabet og en del uprøvede spillere.
Kelly (var meget skadesplaget sidste sæon + ny til PrL) Agger (Altid præget af skader næsten) Jose Enrique (Ny mand)
Det er bare et lynkig på vores bagkæde. Et forsvar, der er helt nyt til hinanden, men som jeg alligevel synes kommunikerede godt.
Charlie adam (Ny mand i klubben + forholdsvis ny til PrL), Jordan Henderson (Ny i klubben + nytil PrL) og Stewart downing (helt ny i klubben) derimod er Andy Carrol og Luis Suarez også ret nye indkøb sammen med Meireless.
Vi taler altsåher om et hold, der slet ikke på nogen er samspillet. Du forventer altså, at det her mandskab med lethed ville snuppe sejren på Emirates med en boldbesiddelse på 75-25 og en skudstatistik på 31-2?
Lad os nu lige se det her oppe fra. Kenny Dalglish har virkelig formået at indplante en indbyders forståelse i de her drenges hoveder. Han har om ikke andet skabt en base, et fundament, som vi for alvor er begyndt at spille ud fra.
Vi skal tænke på, at de spillere Arsenal hiver op fra B-holdet er indspillet i samme systemer som A-holdet er det. Det er Liverpools nyindkøb ikke!
Derudover ser jeg kun vores nuværende kondition og form på enkelte spillere som værende et problem, men det bliver der selvfølgelig arbejdet med. Vi kommer til at se et forvandlet Liverpool mandskab, som i år vil præge kampende, spille med selvsikkerhed og mod. Vi har materialet til det. Vi har træneren til det. Vi har fansene til det.
YNWA!
Thaurat al Shabab
Sider:
1
...
651
652
[
653
]
654
655
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »