home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:14 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 638 639 [640] 641 642 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2140189 gange)
Fogt
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9585: 01 Aug 2011, 22:41 »

D. 6 August. Heldigvis er det på hjemmebane, så mon ikke det hele går Peace

Jeg tror måske Dann er kommet til forsvaret inden  Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Skipper
Gæst

« Svar #9586: 01 Aug 2011, 22:42 »

Nogen der lige kan give en kommentar om hvordan vores nyindkøb spillede?

Syntes Downing gjorde det godt, løb op og ned af kanterne og lavede nogle ret gode indlæg en gang i mellem.
Kommentatorerne på LFCTV var meget begejstrede for Henderson, syntes personligt han var ret anonym, men han tilbød sig nogle gange og lavede nogle gode stikninger i dybden, problemet var bare at det var tunge Carroll der skulle løbe efter dem, så vi fik ikke så meget ud af det Wink.
Adam havde et skud på mål, ellers var han skyld i straffet og spille IMO ikke en god kamp, var også ret anonym. Ubeslutsom

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9587: 01 Aug 2011, 23:24 »

Bruger vi Henderson som Fløj ?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9588: 01 Aug 2011, 23:33 »

Bruger vi Henderson som Fløj ?

Tror ikke du skal ligge så meget i de opstillinger der vises.
Der skal jo ikke meget til at ændre i dem.

Hvis du tager dagens opstilling fra midten og frem:

Henderson - Spearing - Adam - Downing
Kuyt - Carroll

Skal der jo ikke meget til før det ser sådan ud:
Henderson - Spearing - Adam
Kuyt - Downing
Carroll

Eller endda Kuyt og Downing helt oppe på sidan en Carroll.

Selvom vi diskutere det rigtig meget herinde hvordan en osptilling skal se ud er en sådan jo uhyggelig flydende og kan ændre sig fra minut til minut alt efter hvad der sker på banen.

Tilbage i gamle dage var det mere tydeligt at når man skulle spille på kanten, så spillede man på kanten og dermed basta. Sådan er det heldigvis ikke mere Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9589: 01 Aug 2011, 23:34 »

Nej det er sku blevet mere spændende det fodbold der Smiley Men det er ihvertfald vigtigt at vi få nogle ordentlig indlæg til Carroll, og at han har har mulighed for at blive oppe som targetman og ikke som ene angriber der skal med ned på midten og skabe spillet. Jeg mener det var kampen mod Brage hvor vi tabte 1-0 at han hele tiden var nede på midten og modtage bolden. Det holder ikke  Huh
« Seneste Redigering: 01 Aug 2011, 23:36 af FernandoTorres9-1 » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9590: 01 Aug 2011, 23:40 »

Måske kommer han?

http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16428_7075985,00.html

Hvis prisen er omkring £ 10 millioner, får han også lov at rejse.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9591: 01 Aug 2011, 23:43 »

Måske kommer han?

http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16428_7075985,00.html

Hvis prisen er omkring £ 10 millioner, får han også lov at rejse.

Kunne være godt da! Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9592: 01 Aug 2011, 23:54 »

Det vil ikke gøre mig alverden hvis det skulle blive en realitet.
Han er stor Liverpool fan så det må blive en drøm for ham at kunne trække den røde trøje over hovedet.
Og en spiller der virkelig har lyst til at spille hos os er altid velkommen.

Jeg håber bare at vi får smidt nogle ud før vi køber igen.
Truppen skal være i harmoni og det er og bliver den altså ikke hvis vi kun henter nye til.

Rygterne siger dog at Jovanovic - langt om længe - skifter officielt til Anderlecht imorgen tirsdag. Det er da en begyndelse Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9593: 01 Aug 2011, 23:57 »

Det vil ikke gøre mig alverden hvis det skulle blive en realitet.
Han er stor Liverpool fan så det må blive en drøm for ham at kunne trække den røde trøje over hovedet.
Og en spiller der virkelig har lyst til at spille hos os er altid velkommen.

Jeg håber bare at vi får smidt nogle ud før vi køber igen.
Truppen skal være i harmoni og det er og bliver den altså ikke hvis vi kun henter nye til.

Rygterne siger dog at Jovanovic - langt om længe - skifter officielt til Anderlecht imorgen tirsdag. Det er da en begyndelse Wink

Forstår virkelig ikke hvad han skulle i klubben overhovedet. Nå. Men fint nok. Meldes der nogen transfersum?
Det er godt nok med bredde i truppen. Men spillere som CP, Grækeren og N'gog. Burde ryge. De to sidste burde også hentet en erstatning ind for.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #9594: 03 Aug 2011, 00:47 »

Jovanovic er officielt væk, og Enrique meldes igen på vej.

Ved ikke med Enrique, kender ham ikke så godt, men godt med en venstre back Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9595: 03 Aug 2011, 22:29 »

Enrique skulle næsten være på plads
Joe Cole skulle være på vej til QPR på en lejeaftale.

Men der vides endnu intet om Aqua og Dann. Eller hvad med n'gog? Giver det manden en chance igen?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9596: 03 Aug 2011, 23:03 »

Enrique skulle næsten være på plads
Joe Cole skulle være på vej til QPR på en lejeaftale.

Men der vides endnu intet om Aqua og Dann. Eller hvad med n'gog? Giver det manden en chance igen?

Må indrømme at jeg ikke giver så maget for rygterne for de bliver meldt ud på hjemmesiden.
Enrique har vi jo været enig med et hav af gange hvorefter intet er sket og vi er begyndt forefra,

Cole er også et rygte som vel pludselig kommer ud af ingenting.
Aquilani tror jeg faktisk bliver, især efter at Gerrard er ude et godt stykke tid.
Dann rygterne er også begyndt igen men igen, jeg tror ikke der sker noget før noget bliver skippet ud.
N'Gog giver jeg ikke flere chancer og rygterne siger han ender i Sunderland. Det kan jeg godt leve med.

De samme aviser skriver at vi i forbindelse med kampen på lørdag mod Valencia vil skrive kontrakt med Mata. Det tror jeg heller ikke rigtig på.

Men aviserne skal jo have noget at skrive om Wink
Og må også indrømme at jeg synes det er sjovt at læse rygterne, men ved også godt at man stort set ikke skal tro på ret meget mere end 1% eller mindre af det de skriver.

Men dælme godt at se at vi endelig kom af med Jovanovic, tak for ikke ret meget og held og lykke fremover Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #9597: 04 Aug 2011, 11:47 »

Aquilani tror jeg faktisk bliver, især efter at Gerrard er ude et godt stykke tid.

Den var vi jo nogen der havde forudset Wink  Djævel

Men jeg vil virkelig ikke have Enrique.. Jeg synes absolut ikke han er noget specielt, og kan på ingen måde se ham forstærke os... Så kan vi i mine øjne lige så godt bruge Insua, som er en back der er habil begge veje Smiley

Derudover ville jeg græde glædeståre hvis N Gog blev solgt, for nej hvor er han kummerlig.. Jeg kan faktisk ikke pege på en eneste ting på en fodboldbane som han er god til  Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #9598: 05 Aug 2011, 15:40 »

Jeg vil også gi mig til at flæbe og græde ! Men det dog hvis vi henter Jose Enrique i Newcastle ! Jeg kan simpelthen ikke se hvad vi skal med ham, for som det også nævnes, så er han ikke en markant forstærkning, og så er det altså mange penge at hælde ud af vinduet. Jeg ser 100 gange hellere vi hentede Cissokho, som der en overgang var rygter om (hvad er der i øvrigt blevet af dem?)  og som er en meget bedre spiller, med meget større potentiale, og som vil supplere en lidt mere solid højreback (Kelly) perfekt med hans offensive løb og gode blik for spillet, samtidig med han er solid rent defensivt !

Hvad med Raul Meireles?
Jeg har tidligere argumenteret for, at hvis vi kunne få et vist beløb for ham, så kunne vi i mine øjne godt sælge ham, hvor mange er uenige i det, vores indkøb taget i betragtning ? Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #9599: 06 Aug 2011, 11:12 »

Hvis vi kan tjene på ham ved et salg er det ok.....men kan vi det på et trængt marked ? Raul Meireles er IMO en super trup spiller som kan performe og desuden indimellem scorer pænt mange mål..... der er ingen garanti for at de nye på midten får succes i første sæson og hvad med Gerrard... han skylder altså en stabil sæson hvor han viser niveau.

Jeg mener vi skal beholde såvel Cole som Meireles udover det så mener jeg vi mangler en venstre back, en midtforsvarer og en offensiv spiller mere om det skal være en wing type eller en decideret angriber tja hvad kan vi få ?

Enrique har jeg set i flere kampe og han har aldrig overbevidst UT m at han har klassen..... men omvendt hvad har vi nu !

Der tales meget om at vi nu har truppen til at spille med i top 4..... det er jeg ikke sikker på truppen er for tynd og når skaderne kommer så må vi nøjes med et vakkelvornts forsvar med den græske tragedie i centrum.... uha det kommer til at koste mål.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2011, 11:15 af DeBuur » Logged

YNWA

Sider: 1 ... 638 639 [640] 641 642 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010