home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2141847 gange)
mbbn
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9450: 13 Jul 2011, 23:44 »

Med tanken på KK gerne vil have britiske spillere har jeg svært ved at se en bedre venstre-kant. Han slår fantastiske indlæg og kan gøre Carroll til et af de farligste våben i PL.

Er optimistisk omkring denne handel (som i nok fornemmer) Smiley

+1

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9451: 13 Jul 2011, 23:45 »

Med tanken på KK gerne vil have britiske spillere har jeg svært ved at se en bedre venstre-kant. Han slår fantastiske indlæg og kan gøre Carroll til et af de farligste våben i PL.

Er optimistisk omkring denne handel (som i nok fornemmer) Smiley
Jeg synes måske bare, at han er en smule overvurderet. Hvad kan han egentlig udover, at slå gode indlæg? Jeg ærgrer mig ved tanken om, at United snuppede Ashley Young, som IMO er en bedre spiller. 20£ mio. Er ihvertfald for meget for Downing, hvis dette er prisen.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #9452: 13 Jul 2011, 23:53 »

Han er en spiller med en fantastisk sparketeknik, ikke en tekniker der sætter folk af(Minder mig lidt om Beckham).
Det er netop det vi skal bruge nu når Carroll er kommet til.

Prisen ved jeg ikke med. synes markedet er svært at følge med i. Desuden ved jeg ikke hvor mange penge LFC har at købe for.

Nu må vi se om prisen bliver offentliggjort efter salget Smiley

Edit: Skulle også være god til at komme ind i boksen, ifølge min kilde fra Aston Villa - lejren. (Min fætter) :p
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 23:57 af Trohde » Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9453: 13 Jul 2011, 23:57 »

Jeg tror jeg vil vente med, at bedømme ham til jeg ser ham i den røde trøje. Synes bare, at vi mangler noget teknik og kreativitet stadigvæk og det finder vi ihvertfald ikke i Downing. Er dog enig i, at vi mangler nogle der kan sparke bolde ind i fjæset på Carroll og dét kan han tilgengæld. Men er det nok?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #9454: 13 Jul 2011, 23:59 »

Tja det finder vi jo nok først ud af når sæsonen er i gang.
Desuden er det jo ikke sikkert det er sidste indkøb, så nu må vi se Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9455: 14 Jul 2011, 00:03 »

Tror heller ikke det er det sidste indkøb, men nu må vi da være dækket ind på kanterne med Downing og Henderson (Hvis Henderson skal spille højrekant) ellers er det ihvertfald garanteret, at der ryger nogle ud.
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/jovanovic-keen-on-anderlecht
Jovanovic er vist ved at være væk til enten Anderlecht eller Lille.

patrick J
Manager

« Svar #9456: 14 Jul 2011, 00:34 »

I mine øjne et super godt køb ! Smiley
Bliver spændende at se ham på venstre kanten. Carrol kan bive super farlig, med de indlæg Downing og Henderson slår ! Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #9457: 14 Jul 2011, 08:16 »

WEEEE  Thumbs Up

En kanon nyhed at vågne op til  Smiley

Ham har jeg i mange år ønsket til klubben.
En imo meget undervurderet spiller som er langt bedre end mange vil gøre ham til.
Nu får vi endelig en god venstrekant som kan ligge de her knivskarpe indlæg ind i feltet og som samtidig også er målfarlig og ikke bange for at komme ind i feltet når bolden kommer ind fra modsat side.
Lidt af en Kuyt type, han ligger bare 95% bedre indlæg Wink

Det undre mig faktisk at han ikke har spillet flere landskampe end han har når man tænker på hvor meget England har savnet en venstrebens spiller. Men når nu både Garrard og Lampard skal være på holdet er det jo svært og det kan være en af grundene til deres landshold aldrig rigtig slår igennem. Men det er jo en anden sag og diskution  Peace

Jeg vil ihf ikke ligge skjul på min begejstring for Downing her og nu. Måske det ser meget anerledes ud til næste år  Tunge

JKJ
Gæst

« Svar #9458: 14 Jul 2011, 09:22 »

SÆLG!!  Smiley

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Liverpool-flop-Christian-Poulsen-set-2-5m-move-home-Denmark-with-FC-Copenhagen-article766037.html

Nu er det jo kun et rygte, men det vil dælme være dejligt hvis det er rigtigt  Thumbs Up

Umiddelbart har jeg dog svært ved at se hvad FCK vil med ham, men det er jo en anden ting.
Men med Jovanovic og Konchesky væk nu må det være CP der står næst i køen til at forlade os.

bøvle
Manager

« Svar #9459: 14 Jul 2011, 12:34 »

Her er der video af Downing i sæsonen 10/11.

http://www.youtube.com/v/s38jnV1FyKo

Synes han virker ret lovende, og ser ud til, at han også kan spille en højre kant, hvis KK skulle finde på at få de lyster..

På baggrund af denne video, er jeg i hvert fald ikke blevet mindre optimistisk.. Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #9460: 14 Jul 2011, 14:45 »

Downing, Henderson og Charlie Adam... Er de alle virkelig spillere, I føler, at I har brug for? Når jeg kigger på jeres hold, så synes jeg da umiddelbart, at det er bagkæden, der skal forstærkes.

bøvle
Manager

« Svar #9461: 14 Jul 2011, 14:56 »

Helt helt enig. Vores bagkæde skal i den grad også forstærkes. Dog mener jeg også at der generelt skal ryddes godt og grundigt op i hele truppen, og derfor skal folk også væk i store mængder, og det hjælper da lidt på det for tiden, men både Milan Jova... og Paul K. Hvis holdet skal skabes helt fra bunden af, mener jeg disse tre spillere, er rigtig gode indkøb, dog mange penge at smide for Downing, men stadig gode indkøb. Men når det så er sagt, synes jeg også tidsplanen er så fremskudt, at vi snart skal til at hente nogle defensive kræfter til truppen, da det kan koste dyrt, hvis der først støder nye folk til, lige op til liga-start. Hvis der overhovedet kommer nye kræfter til, men det håber jeg dog stærkt på.

Men mon ikke der også snart sker noget mht Poulsen, Joe Cole og en af vores midtbanespillere, enten Meireles eller Aquaman Smiley

Enzo
Manager

« Svar #9462: 14 Jul 2011, 15:07 »

Jeg tror og håber ikke på at Raul Meireless skifter..
Men en Aly Cissokho og en central forsvarsspiller kunne pynte på defensiven Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bøvle
Manager

« Svar #9463: 14 Jul 2011, 15:10 »

Aly Cisso håber jeg også SÅ meget på, det kunne være den ideelle løsning på venstre backen, hvis du spørger mig... Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #9464: 14 Jul 2011, 20:48 »

Downing, Henderson og Charlie Adam... Er de alle virkelig spillere, I føler, at I har brug for? Når jeg kigger på jeres hold, så synes jeg da umiddelbart, at det er bagkæden, der skal forstærkes.

Det korte svar: JA.

For at starte med Downing. Vi har i over et årti i den grad manglet en venstrekant. Den får vi nu i Downing, som slår nogle formidable indlæg plus han også er god til at søge ind i feltet.

Adam er vores nye Alonso, og det så uden nogen form for sammenligning ellers Wink
Han er manden der har den kælne potte og kan ligge de lange præcise afleveringer.

Henderson er fremtidens mand.
Det første år ser jeg som en læreproces hvor han måske skal stå i lære hos Gerrard og med tiden begynde at tage over for ham.

Alle 3 gør også vores trup markant bredre i forhold til de seneste år.

Med andre ord så ser jeg ikke en eneste fejltagelse i vores transfervindue indtil nu.

Jeg ser heller ikke umiddelbart at vi gud og død skal ud og hente folk i forsvaret.
Mange nævner Kelly på backpladsen men hans naturlige plads er altså i forsvaret. Så har vi Agger, Skrtel, Carra og Wilson. Nå ja og så også grækeren.
Meget kommer an på Aggers helbred, men det er jo svært at spå om fremtiden.

På venstreback pladsen kunne vi måske hente en ind,men vi har altså Insua, Aurelio, Robinson, Johnson og Flanna som muligheder. Med andre ord den plads er mere end godt besat.

Jeg vil dog ikke beklage mig hvis vi henter folk ind nogen steder, men så skal det være nogen der er betydeligt bedre end dem  vi har nu.

Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010