home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 611 612 [613] 614 615 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177803 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9180: 09 Jun 2011, 21:29 »

Haha hvad skulle konstateringen så bruges til ? Wink
At han ihf. HAR kunnet noget og derfor måske også stadig kan, men det er det jeg netop ikke ved.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9181: 09 Jun 2011, 21:30 »

Du glemte Henderson Grin Men er fuldt ud enig med dig Thumbs Up

Ud fra det her mener jeg IKKE han skal spille centralt:

Fedt link!
Citat derfra: "James Hunter:
Jordan will definitely play higher up the park than Alonso, Donal. As for position, he can play through the centre or on the right wing. Personally, I reckon he is best out wide"
- Det er jo perfekt  Thumbs Up

Men de fleste af kan jo dække flere pladser. Gerrard kan vel spille alle pladser pånær målmand. Meireles kan spille centralt og venstrefløj, Spearing og Lucas kan knokle både på den defensive midt men også fremad. Jonjo kan spille centralt og højre fløj.

At Henderson også kan dække flere pladser ser jeg kun som noget positivt.

Jeg ved ikke om det er blevet nævnt, men han skulle være lynende hurtigt plus han har nogle giftige indlæg som enkelt har lagt op. Det ser jeg som en typisk fløj Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9182: 09 Jun 2011, 21:35 »

Jeg ved ikke om det er blevet nævnt, men han skulle være lynende hurtigt plus han har nogle giftige indlæg som enkelt har lagt op. Det ser jeg som en typisk fløj Wink

Det ér blevet nævnt  Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9183: 09 Jun 2011, 21:37 »

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9184: 09 Jun 2011, 21:57 »

Tillykke med jeres 1. indkøb. Bliver spændende og se om der kommer flere og hvem hvis det er.

Vi skal alle være her.

JKJ
Gæst

« Svar #9185: 09 Jun 2011, 22:03 »

Sådan  Thumbs Up

N'Gog var så ikke en del af handelen, men de er åbenbart interesseret i ham og han har fået lov til at snakke Sunderland og om han evt har en fremtid hos dem. Jeg håber og tror han er færdig hos os.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/comolli-jordan-strategy-ngog

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9186: 09 Jun 2011, 22:26 »

Dejligt med Henderson på plads!! Næste punkt på dagsordenen må vel så være at få sparket et par spillere ud fra truppen Wink

JKJ
Gæst

« Svar #9187: 09 Jun 2011, 22:31 »

Dejligt med Henderson på plads!! Næste punkt på dagsordenen må vel så være at få sparket et par spillere ud fra truppen Wink

Helt enig.

Må indrømme at jeg selv er blevet meget fokuseret på at få nye folk ind.

Der skal dælme også nogen den anden vej, det har jeg faktisk ikke tænkt meget på de seneste dage  Ubeslutsom

Men mon ikke udrensningen kommer når man er ved at have truppen på plads.
Vi har jolænge haft den politik at vi sælger først og så køber vi derefter. Med det resultat at vi har fået en masse fejlkøb og betalt overpris pga desperation.
Måske vi gør det omvendt denne gang Wink

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9188: 09 Jun 2011, 23:17 »

Helt enig.

Må indrømme at jeg selv er blevet meget fokuseret på at få nye folk ind.

Der skal dælme også nogen den anden vej, det har jeg faktisk ikke tænkt meget på de seneste dage  Ubeslutsom

Men mon ikke udrensningen kommer når man er ved at have truppen på plads.
Vi har jolænge haft den politik at vi sælger først og så køber vi derefter. Med det resultat at vi har fået en masse fejlkøb og betalt overpris pga desperation.
Måske vi gør det omvendt denne gang Wink

Ja det ville faktisk være en fornuftig taktik!! Omvendt kan man så sige at de spillere der i sælges, måske bliver gjort så sent at handlerne vil falde på plads til underpris, grundet desperation. Men men men! Hellere dét, end at skulle til at købe lige inden vinduet lukker og til overpris.

Jeg tror godt vi kan forvente endnu en handel falde på plads inden transfervinduet åbner Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9189: 09 Jun 2011, 23:20 »

Ja det ville faktisk være en fornuftig taktik!! Omvendt kan man så sige at de spillere der i sælges, måske bliver gjort så sent at handlerne vil falde på plads til underpris, grundet desperation. Men men men! Hellere dét, end at skulle til at købe lige inden vinduet lukker og til overpris.

Jeg tror godt vi kan forvente endnu en handel falde på plads inden transfervinduet åbner Smiley

Ved du noget/har læst eller hørt noget som vi andre ikke ved  Hævet Øjenbryn

Men jeg er ret enig, jeg tror ikke vores klub holder ferie pga denne ene handel  Thumbs Up

Edit: Jeg har en idé om at der sker noget allerede i de næste 2-3 dage  Tunge
Jeg har ikke noget at have det i, udover de rygter vi læser, det er bare en mavefornemmelse  Djævel

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9190: 09 Jun 2011, 23:22 »

Ved du noget/har læst eller hørt noget som vi andre ikke ved  Hævet Øjenbryn

Men jeg er ret enig, jeg tror ikke vores klub holder ferie pga denne ene handel  Thumbs Up
Gid det var så vel - men med alle de mange rygter vær dag så kan der ikke andet end ske noget! Thumbs Up

Med hensyn til spillere der skal sælges synes jeg at Konchesky må have førsteprioritet!

JKJ
Gæst

« Svar #9191: 09 Jun 2011, 23:23 »

Gid det var så vel - men med alle de mange rygter vær dag så kan der ikke andet end ske noget! Thumbs Up

Med hensyn til spillere der skal sælges synes jeg at Konchesky må have førsteprioritet!

Sammen med CP og Jovanovic og Degen og N'Gog og Jones og Kyrgiakos og .....

Alle spillere jeg gerne så væk, hellere idag end imorgen Wink

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9192: 09 Jun 2011, 23:29 »

Sammen med CP og Jovanovic og Degen og N'Gog og Jones og Kyrgiakos og .....

Alle spillere jeg gerne så væk, hellere idag end imorgen Wink
Ja det er ikke engang løgn.. Men Jones? Det forudsætter vel at vi henter Doni, som pt rygtes til klubben?

JKJ
Gæst

« Svar #9193: 09 Jun 2011, 23:37 »

Ja det er ikke engang løgn.. Men Jones? Det forudsætter vel at vi henter Doni, som pt rygtes til klubben?

Jones har jo været lejet ud det meste af foråret så tror ikke han har nogen fremtid hos os.

Og hvis han stadig vil spille for Australien skal han nok spille noget bold og ikke sidde på bænken hos os.

Han er mindst en klasse under Reina og har ingen chgance for at slå ham af.

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #9194: 09 Jun 2011, 23:39 »

Spændende at følge med i pt! :-)
Avisen The Times har opsnappet et 'hot' transfer-emne, som hidtil ikke er blevet linket til klubben, og det vil eftersigende blive offentliggjort imorgen, og det er en 'top transfer story' der er tale om. :-)

Adam virker også tættere på en nogensinde, og det samme med Wickham. Begge beskrives nærmest som 'done deals' de fleste steder.
Hvis i har Twitter kan jeg stærkt anbefale jer at følge: @Pault86, som har kilder inde i klubben, og han har offentligtgjort mange rygter som senere er blevet til handler - Henderson bl.a.

Sider: 1 ... 611 612 [613] 614 615 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010