home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 857 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2177898 gange)
Boier
Ynglingespiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9165: 09 Jun 2011, 14:49 »

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9166: 09 Jun 2011, 16:55 »

Fedt link!
Citat derfra: "James Hunter:
Jordan will definitely play higher up the park than Alonso, Donal. As for position, he can play through the centre or on the right wing. Personally, I reckon he is best out wide"
- Det er jo perfekt  Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Boier
Ynglingespiller

« Svar #9167: 09 Jun 2011, 16:59 »

Fedt link!
Citat derfra: "James Hunter:
Jordan will definitely play higher up the park than Alonso, Donal. As for position, he can play through the centre or on the right wing. Personally, I reckon he is best out wide"
- Det er jo perfekt  Thumbs Up

Han snakker også om, at han skulle være ret hurtig og hurtigt-tænkende. Umiddelbart kunne han godt lyde som en lidt mere arbejdsom og hurtig udgave af Maxi.. Han lyder intelligent, hvilket Maxi jo også er... Maxi er bare utroligt langsom.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9168: 09 Jun 2011, 17:11 »

Præcis. Jeg glæder mig helt vildt, og skal ihvertfald også følge ham i u21-EM.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Boier
Ynglingespiller

« Svar #9169: 09 Jun 2011, 17:13 »

Præcis. Jeg glæder mig helt vildt, og skal ihvertfald også følge ham i u21-EM.

Ja, klart. Du har vel ikke lige et link til et kampprogram for slutrunden?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9170: 09 Jun 2011, 17:18 »

Ja, klart. Du har vel ikke lige et link til et kampprogram for slutrunden?

Nej desværre, men mon ikke det kan googles? Wink

EDIT: http://www.dbusjaelland.dk/Temaer/U21/Kampprogram%20U21%20EM.aspx
« Seneste Redigering: 09 Jun 2011, 17:20 af snaever » Logged

Boier
Ynglingespiller

« Svar #9171: 09 Jun 2011, 17:20 »

Nej desværre, men mon ikke det kan googles? Wink

Det kunne det, jo. http://www.uefa.com/under21/matches/index.html

JKJ
Gæst

« Svar #9172: 09 Jun 2011, 20:33 »

Jeg tror måske, at vi skal holde lidt igen med snakken om kun engelske spillere. Selvfølgelig skal vi have en masse og det synes jeg også vi har, men tror på en eller anden måde, at det ville være godt at få lidt mere udenlandsk blod ind i truppen i form af en enkelt eller to spillere.

Er et eller andet sted enig, selvom jeg helst ser engelske spillere i Liverpool - kald det bare nostalgi  Thumbs Up

Men det er jo FSV strategi at vi går efter unge engelske talenter eller ihf ikke meget over de 24-25 år.

De seneste rygter hedder Downing, Adam og franske Marveaux
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/one-down-four-to-go-liverpool-s-next-50million-targets-revealed

Men vi skal selvfølgelig også passe på ikke kun at hente unge folk, en enkelt eller to etablerede gør ikke noget. Selvom de unge der nu´engang kommer selvfølgelig har masser af rutine at læne sig op af i den nuværende trup

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9173: 09 Jun 2011, 20:49 »

Er et eller andet sted enig, selvom jeg helst ser engelske spillere i Liverpool - kald det bare nostalgi  Thumbs Up

Men det er jo FSV strategi at vi går efter unge engelske talenter eller ihf ikke meget over de 24-25 år.

De seneste rygter hedder Downing, Adam og franske Marveaux
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/one-down-four-to-go-liverpool-s-next-50million-targets-revealed

Men vi skal selvfølgelig også passe på ikke kun at hente unge folk, en enkelt eller to etablerede gør ikke noget. Selvom de unge der nu´engang kommer selvfølgelig har masser af rutine at læne sig op af i den nuværende trup

Kan dog slet ikke se hvad vi skulle bruge Adam til, når vi i forvejen har så mange midtbane spillere. Så skal der ihvertfald nogen ud og her mener jeg kun, at det er Poulsen der skal det, altså vel og mærke på den centrale del.

Marveaux har vi været kædet sammen med længe, men jeg kender ærlig talt intet til ham udover, at han engang var på Frankrigs u21-landshold og får at komme på det skal man altså også kunne en del.

JKJ
Gæst

« Svar #9174: 09 Jun 2011, 20:56 »

Kan dog slet ikke se hvad vi skulle bruge Adam til, når vi i forvejen har så mange midtbane spillere. Så skal der ihvertfald nogen ud og her mener jeg kun, at det er Poulsen der skal det, altså vel og mærke på den centrale del.

Marveaux har vi været kædet sammen med længe, men jeg kender ærlig talt intet til ham udover, at han engang var på Frankrigs u21-landshold og får at komme på det skal man altså også kunne en del.

Tjaa en midtbane bestående af Jonjo, Adam, Gerrard, Lucas, Meireles og Spearing er imo ikke en for lidt. Så har vi den bredde og dybde vi så længe har efterlyst.
De skal nok få kampe nok alle sammen og da vi ikke er med i EL/CL så kan vi også fuldt satse på PL og de to cups.

Vi har alle, incl undertegnede, en tendens kun til at diskutere de 11 startende. Vi skal huske på at vi skal have en fuldgod erstatning på samtlige pladser og det vil sige vi min. skal have 22 gode spillere.
Så jo flere spillere med højt niveau på holdet jo bedre Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9175: 09 Jun 2011, 21:10 »

Tjaa en midtbane bestående af Jonjo, Adam, Gerrard, Lucas, Meireles og Spearing er imo ikke en for lidt. Så har vi den bredde og dybde vi så længe har efterlyst.
De skal nok få kampe nok alle sammen og da vi ikke er med i EL/CL så kan vi også fuldt satse på PL og de to cups.

Vi har alle, incl undertegnede, en tendens kun til at diskutere de 11 startende. Vi skal huske på at vi skal have en fuldgod erstatning på samtlige pladser og det vil sige vi min. skal have 22 gode spillere.

Så vil jeg da bestemt også mene, at vi skal spille med 3 centrale, men ellers er jeg sådan set enig. Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #9176: 09 Jun 2011, 21:14 »

Du glemte Henderson Grin Men er fuldt ud enig med dig Thumbs Up

bøvle
Manager

« Svar #9177: 09 Jun 2011, 21:18 »

Det var N'gog også, så ikke nødvendigvis nok til succes ! Wink

Du glemte Henderson Grin Men er fuldt ud enig med dig Thumbs Up

Ikke nødvendigvis, hvis vi kun snakker centrale midtbanespillere, og man antager at Henderson skal spille fløj Wink

Hvis man mangler nogen, er det måske Aquaman, men han forventes vel så godt som solgt af de fleste af os, ikke? Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9178: 09 Jun 2011, 21:20 »

Det var N'gog også, så ikke nødvendigvis nok til succes ! Wink

Det har jeg heller ikke sagt Wink

bøvle
Manager

« Svar #9179: 09 Jun 2011, 21:20 »

Det har jeg heller ikke sagt Wink

Haha hvad skulle konstateringen så bruges til ? Wink

Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010