home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 715 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2176259 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8790: 10 Maj 2011, 21:02 »

Jeg har ikke overskud til vredesudbrud, dem må Jakob tage sig af.
Suarez blev hentet inden man var klar over at Torres blev solgt Smiley.. Men okay 10-15 spillere? Jeg tror ikke nogen ved sin fulde fem vil have så mange spillere, det ville jo totalt ødelægge det momentum vi har Peace
Kan ikke se hvordan det ikke er irrelevant? Tillykke jeres ejere har penge til Suarez, men hvis det er sådan vi måler det så vil Aston Villa fuldstændigt blæse jer ud af transfervinduet for de brugte lidt flere penge på Darren Bent og Makoun.
De penge fra Torres har i øvrigt været med for at skabe en vis difference på det totale regnskab for vinterens vindue.

Det virker ellers sådan når der bliver diskuteret transfers.

verdenskrig
Manager

« Svar #8791: 10 Maj 2011, 21:07 »

Jeg har ikke overskud til vredesudbrud, dem må Jakob tage sig af.Kan ikke se hvordan det ikke er irrelevant? Tillykke jeres ejere har penge til Suarez, men hvis det er sådan vi måler det så vil Aston Villa fuldstændigt blæse jer ud af transfervinduet for de brugte lidt flere penge på Darren Bent og Makoun.
De penge fra Torres har i øvrigt været med for at skabe en vis difference på det totale regnskab for vinterens vindue.

Det virker ellers sådan når der bliver diskuteret transfers.

Men hvad er problemet i at vi finansierer købene af Suarez og Carroll ved et salg af Torres? Jeg ved ikke om det er fordi du er City fan at det går dig for øje, men NESV følger her op på deres egne ord om at man vil skabe en sund økonomi i klubben.. Selvom man har rigeligt med penge er der intet som forhindrer dig i at finansiere køb med salg.. Selvfølgelig kan det ikke gå i alle tilfælde, men jeg kan ikke helt se hvor problemet ligger?

Faktisk kan jeg slet ikke se hvilket grundlag du har for at sige at vi ikke har nok penge til at finansiere de køb vi vil have.. Har du en statistik der viser NESV's samlede pengebeholdning siden du kan virke så skråsikker  Peace?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3.v evaB
Gæst

« Svar #8792: 10 Maj 2011, 21:13 »

Der er intet problem i det, du kan bare ikke bruge de transfers til at fortælle om hvordan og hvorledes man har tænkt sig at finansiere alle dem der bliver snakket om når i diskuterer transfers. Men hvis det ikke er til, at se så gør dig mig skam ingenting. Jeg så da meget gerne at Liverpool gik ud og brugte en masse penge. Men jeg kan bare ikke se det ske i det omfang der er blevet snakket om. Skulle FSG dog være klar til, at smide penge omkring sig som Chelsea og City har gjort, jamen så hatten af for jer. Velkommen til the Billionares Boys Club.

verdenskrig
Manager

« Svar #8793: 10 Maj 2011, 21:19 »

Der er intet problem i det, du kan bare ikke bruge de transfers til at fortælle om hvordan og hvorledes man har tænkt sig at finansiere alle dem der bliver snakket om når i diskuterer transfers. Men hvis det ikke er til, at se så gør dig mig skam ingenting. Jeg så da meget gerne at Liverpool gik ud og brugte en masse penge. Men jeg kan bare ikke se det ske i det omfang der er blevet snakket om. Skulle FSG dog være klar til, at smide penge omkring sig som Chelsea og City har gjort, jamen så hatten af for jer. Velkommen til the Billionares Boys Club.

Muligvis ikke, men jeg kan bruge Suarez købet som et eksempel på at de ikke er bange for at bruge penge.. At købe en spiller fra den hollandske liga for 200 mio kan man let brænde nallerne ved..

Men som jeg ofte har sagt så tror og håber jeg ikke at vi går ud og køber et nyt hold.. Maks tre nye ind som kan gøre en forskel, og så skal der ryddes ud i nogle af spillerne.. Jeg ser 10 gange hellere at vi etablerere nogle akademispillere i truppen frem for at have spillere som Kyrgiakos, N'gog og Jova.. Vores indkøbsstrategi skal være en balancegang mellem at bruge akademispillere og så købe spillere ind som kan gøre en forskel..

Men sommervinduet vil vise hvilken iver vi vil handle med.. Kan dog godt frygte at for mange køb vil ødelægge den gode rytme holdet er kommet ind i, men handles skal der, og det bliver der..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #8794: 10 Maj 2011, 21:20 »

Hvad er det helt konkret for et "omfang" du snakker om ?

Helt enig i, at der har været rigtig mange navne oppe og vende herinde, og kan godt se din pointe, hvis du mener man bare skal ligge alle spillernes værdi sammen og sige vi vil købe dem allesammen. Men når vi snakker om at købe Enrique den ene dag, og måske Glichy den anden, så betyder det jo ikke vi smider penge efter begge to.

Så hvilke spillere er det egentlig helt konkret du tænker på vi ikke har råd til at købe ?
Især i betragtning af den relativt store "udrensning" der angiveligt kommer til at foregå Smiley

3.v evaB
Gæst

« Svar #8795: 10 Maj 2011, 21:28 »

Hvad er det helt konkret for et "omfang" du snakker om ?

Helt enig i, at der har været rigtig mange navne oppe og vende herinde, og kan godt se din pointe, hvis du mener man bare skal ligge alle spillernes værdi sammen og sige vi vil købe dem allesammen. Men når vi snakker om at købe Enrique den ene dag, og måske Glichy den anden, så betyder det jo ikke vi smider penge efter begge to.

Så hvilke spillere er det egentlig helt konkret du tænker på vi ikke har råd til at købe ?
Især i betragtning af den relativt store "udrensning" der angiveligt kommer til at foregå Smiley
Du har som den eneste langt hen af vejen fanget essensen, men jeg synes det er sjovt man nævner den ene klassespiller efter den anden og forventer at få den til rimelig pris. Jeg vil trække mig tilbage, fordi i ikke kan se min pointe og det er latterligt at diskutere hypoteser så. Men jeg håber da det bliver som i pausen op til 09/10 det var sjovt :-)

verdenskrig
Manager

« Svar #8796: 10 Maj 2011, 21:40 »

. Men jeg håber da det bliver som i pausen op til 09/10 det var sjovt :-)

Forskellen er at vi nu har Kenny, NESV, og comolli, og ikke spaderne Hicks, Gillet, og Hodgson.. De gjorde din drøm til virkelighed om et elendigt Liverpool hold, og jeg håber du nød det.. For det sker aldrg igen Wink

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8797: 10 Maj 2011, 21:43 »

Forskellen er at vi nu har Kenny, NESV, og comolli, og ikke spaderne Hicks, Gillet, og Hodgson.. De gjorde din drøm til virkelighed om et elendigt Liverpool hold, og jeg håber du nød det.. For det sker aldrg igen Wink

Jeg glæder mig til at finde dette citat frem når i laver en AGF næste år. Wink

3.v evaB
Gæst

« Svar #8798: 10 Maj 2011, 21:46 »

Jeg glæder mig til at finde dette citat frem når i laver en AGF næste år. Wink
Mange vil jo egentlig sige, at de har et dream team og måske er de endda i virkeligheden ligaens bedste hold.

Jaja Erik Rasmussen og Jan Lockhart, man er ikke blevet fin på den på sine gamle dage.
btw. det var Rafa, men det gjorde det ikke mindre sjovt.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2011, 21:50 af 3.v evaB » Logged

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #8799: 10 Maj 2011, 21:50 »

Lige for at skifte emne, så tjek lige den her:

http://www.givemefootball.com/premier-league/developments-agent-approached-over-30m-anfield-sum

Det er godt nok kun rygter, men man kan jo ikke lade være med at drømme om det  Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #8800: 11 Maj 2011, 10:09 »

Ikke for at provokere, men det hedder stadig FSG og ikke NESV Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8801: 11 Maj 2011, 10:46 »

Jeg er så meget uenig i jeres bedømmelse af Kuyt i efteråret, at det gør helt ondt, og at jeg kunne skrive en roman på 300 sider om det. For nøøøj, hvor synes jeg det er forkert. Hans spil, var måske ikke fantastisk, men hvem var god for Liverpool i efteråret? Fortæl mig det? Ingen. Alle var lige ringe, og Kuyt var bare en blandt mange. Alligevel, som Bave siger, scorede ham og Torres alligevel en del vigtige mål. Desuden var Kuyt en af de få deres virkelig kæmpede. Han troede sgu på det, selvom holdet var ringe. Han trådte netop i karakter, og kæmpede selvom tingene ikke lykkedes. Det så man ikke Gerrard, Torres, Johnson, Meireles, og hvem jeres andre vigtige spillere nu er.  Han sendte jer bla. videre i EL, hvor I spillede håbløst, men ikke så meget som en tak fik han. Nu kan I selvfølgelig ikke argumentere for at han er ringe, fordi han har lavet 9 mål i 8 kampe. Det er klart. Men jeg ser ham heller ikke få ros. Den får Suarez. Suarez er en fin spiller, og har masser af kreativitet, så det handler ikke om at undervurdere ham. Det handler om hvilken type fodboldspiller, jeg bedst kan lide. Og her er det klart Dirk Kuyt. Jeg synes som sagt Suarez er god, og han har sikkert også gjort Kuyt bedre, men han er en egoist, en diver og en der ville for meget på egen hånd til at jeg kan lide ham. Sådan er det bare, og det er en holdning jeg her. Jeg synes Kuyt er bedre end Suarez. Jeg kan godt lide Dirk Kuyt, men jeg savner at han får noget anderkendelse for det han gør. For da han var ringe, var holdet ringe, nu da holdet er godt og fungerer, er han også god. Han er jo ikke ringere end de andre.

Men jeg er glad for at Hodgson, Kenny, Benitez og Bert van Marwijk godt kan se det.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 10:56 af Jakob E » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8802: 11 Maj 2011, 10:55 »

Jeg forstår ikke at du bliver ved, Jakob. Den smøre fra dig har vi jo læst 1.000 gange her i tråden, og svaret fra Liverpool-fansene har vi vel også læst 997 gange nu. Jeg forstår godt at de ikke gider høre det samme mere, jeg ville dælme også være træt af det.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8803: 11 Maj 2011, 11:05 »

Jeg er så meget uenig i jeres bedømmelse af Kuyt i efteråret, at det gør helt ondt, og at jeg kunne skrive en roman på 300 sider om det. For nøøøj, hvor synes jeg det er forkert. Hans spil, var måske ikke fantastisk, men hvem var god for Liverpool i efteråret? Fortæl mig det? Ingen. Alle var lige ringe, og Kuyt var bare en blandt mange. Alligevel, som Bave siger, scorede ham og Torres alligevel en del vigtige mål. Desuden var Kuyt en af de få deres virkelig kæmpede. Han troede sgu på det, selvom holdet var ringe. Han trådte netop i karakter, og kæmpede selvom tingene ikke lykkedes. Det så man ikke Gerrard, Torres, Johnson, Meireles, og hvem jeres andre vigtige spillere nu er.  Han sendte jer bla. videre i EL, hvor I spillede håbløst, men ikke så meget som en tak fik han. Nu kan I selvfølgelig ikke argumentere for at han er ringe, fordi han har lavet 9 mål i 8 kampe. Det er klart. Men jeg ser ham heller ikke få ros. Den får Suarez. Suarez er en fin spiller, og har masser af kreativitet, så det handler ikke om at undervurdere ham. Det handler om hvilken type fodboldspiller, jeg bedst kan lide. Og her er det klart Dirk Kuyt. Jeg synes som sagt Suarez er god, og han har sikkert også gjort Kuyt bedre, men han er en egoist, en diver og en der ville for meget på egen hånd til at jeg kan lide ham. Sådan er det bare, og det er en holdning jeg her. Jeg synes Kuyt er bedre end Suarez. Jeg kan godt lide Dirk Kuyt, men jeg savner at han får noget anderkendelse for det han gør. For da han var ringe, var holdet ringe, nu da holdet er godt og fungerer, er han også god. Han er jo ikke ringere end de andre.

Men jeg er glad for at Hodgson, Kenny, Benitez og Bert van marwijk godt kan se det.

Haha nu er selv jeg, som Utd fan, ved at blive træt af at du bliver ved med denne insisterende attitude i Liverpool-tråden... Vi har ALLE fattet, at du godt kan lide Kuyt (og det kan man da ikke bebrejde dig, hans attitude er fantastisk), og vi HAR forstået, at du ikke bryder dig synderligt om Suarez' personlighed. Skal vi ikke se at komme videre med noget lidt mere relevant og væsentligt.

Men bare lige for rent faktisk at kigge på Kuyts "en del vigtige mål" i efteråret, så kommer her en liste over samtlige Kuyts mål i denne sæson:

Til og med december
- PL: Det første mål mod Sunderland hjemme (2-2). Gerrard scorede dog det udlignende mål.
- PL: Straffespark til 2-0 hjemme mod West Ham. Man vandt 3-0.
- EL: Scorede til 2-1 ude mod Trabzonspor hvor man vandt 2-1. Man vandt første kamp hjemme 1-0.

Januar
- PL: Udlignede til slutresultat 2-2 på straffespark hjemme mod Everton

Fra og med februar
- PL: Hattrick hjemme mod Utd i 3-1 sejren
- PL: Første mål (straffe) ude mod Sunderland hvor man vandt 2-0
- PL: Scorede til 2-0 i sejren på 3-0 hjemme mod Man City
- PL: Scorede på det udlignende straffe ude mod Arsenal i overtiden
- PL: Scorede til 2-0 i 5-0 sejren hjemme over Birmingham
- PL: Scorede til 2-0 på straffespark hjemme i 3-0 sejren over Newcastle
- PL: Scorede til 3-0 i 5-2 sejren ude over Fulham
- EL: Scorede til 1-0 hjemme i sejren på samme cifre mod Sparta Prag

SÅ mange vigtige mål var det så heller ikke i efteråret. Det var mere Torres der her scorede en del vigtige mål bl.a. begge mål i sejren over Chelsea på Anfield og Liverpools enlige mål i den efterfølgende udekamp mod Wigan (1-1) og sejrsmålet hjemme mod WBA (1-0). Så det var måske med at få styr på facts før man slynger om sig med påstande Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8804: 11 Maj 2011, 11:14 »

Jeg synes sgu næsten alle hans mål i efteråret er vigtige. Det eneste "ligegyldige" er vel mod West Ham, ellers synes jeg at de andre mål er vigtige. De kan godt være meget vigtige, selvom, det ikke er det afgørende mål.

Men jeg nævner også at Torres lavede nogle vigtige nogle. Men jeg husker forkert omkring hvor nogle af hans mål lå henne, og det så selvfølgelig beklageligt. Men kigger du på listen, vil jeg alligevel godt kunne finde nogle vigtige mål. Smiley

Sider: 1 ... 585 586 [587] 588 589 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010