Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 657 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
554
555
[
556
]
557
558
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2174082 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #8325:
04 Apr 2011, 21:49 »
Angående midtbanen; Gerrard og Meireles har på ingen måde de defensive evner, der skal til, for at kunne spille med to offensive backs, eller i det hele taget give nogen offensiv frihed samtidig. Da de vil bruge alt deres energi på opgaver, som de ikke kan løse. Gerrard plejer desværre at afreagere med en grum takling. Så nej, Gerrard og Meireles kan ikke skiftes om de defensive pligter.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8326:
04 Apr 2011, 22:30 »
Citat af: Inferno 04 Apr 2011, 21:49
Angående midtbanen; Gerrard og Meireles har på ingen måde de defensive evner, der skal til, for at kunne spille med to offensive backs, eller i det hele taget give nogen offensiv frihed samtidig. Da de vil bruge alt deres energi på opgaver, som de ikke kan løse. Gerrard plejer desværre at afreagere med en grum takling. Så nej, Gerrard og Meireles kan ikke skiftes om de defensive pligter.
Man kan vel sige det samme om Lucas, som ikke er bedre end Meireles eller Gerrard defensivt, selvom hans styrker er der. Lucas er en af dem som skal byttes ud til sommer. Der er blevet lukket 38 mål ind på 31 kampe i ligaen, hvilket ikke er helt skidt, trods en katastrofal manager, som igennem en halv sæson foretrak en græsk tragedie fremfor en fremragende dansker. Godt nok har Agger været meget skadet, men Hodgson brugte ham ikke når han var klar.
Jeg ser intet problem i en midtbane med Adam - Gerrard - Meireles. Og hvis det kommer dertil hvor der mangler noget defensivt, kan man evt. få Kelly til at være mere defensiv på backen.
Liverpool F.C
3.v evaB
Gæst
«
Svar #8327:
04 Apr 2011, 22:32 »
Citat af: anders100 04 Apr 2011, 22:30
Man kan vel sige det samme om Lucas, som ikke er bedre end Meireles eller Gerrard defensivt, selvom hans styrker er der. Lucas er en af dem som skal byttes ud til sommer.
Det sker dog næppe da Lucas lige har underskrevet en ny kontrakt med Liverpool
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8328:
04 Apr 2011, 22:35 »
Citat af: 3.v evaB 04 Apr 2011, 22:32
Det sker dog næppe da Lucas lige har underskrevet en ny kontrakt med Liverpool
Ja srry hvis du misforstod det, eller hvis jeg formulerede mig forkert. Lucas er en af dem som skal fjernes fra start 11'erem
Liverpool F.C
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #8329:
04 Apr 2011, 22:38 »
anders100: Er du seriøs? I så fald vil jeg henvise dig til 2-3 sider tilbage i tråden, hvor Lucas blev bragt op.
Der er en grund til at manden har en stor stor stjerne blandt de lokale fans.
I en helt anden boldgade er Gerrard og Meireles fuldkommen ubrugelige defensivt. Desuden er en halv defensiv back, to centerforsvarer og tre spillere (en back og to centrale midtbaner) med fokus på det offensive simpelthen ikke nok. Hvad vil du gøre når Nani, Valenica, Berbatov, Rooney og Scholes kommer mod mål, alternativt er der nogle hold der angriber med 6 eller 7 spillere, hvilket ikke gør det bedre.
søgaard
Gæst
«
Svar #8330:
04 Apr 2011, 22:40 »
Citat af: anders100 04 Apr 2011, 22:30
Man kan vel sige det samme om Lucas, som ikke er bedre end Meireles eller Gerrard defensivt, selvom hans styrker er der. Lucas er en af dem som skal byttes ud til sommer. Der er blevet lukket 38 mål ind på 31 kampe i ligaen, hvilket ikke er helt skidt, trods en katastrofal manager, som igennem en halv sæson foretrak en græsk tragedie fremfor en fremragende dansker. Godt nok har Agger været meget skadet, men Hodgson brugte ham ikke når han var klar.
Jeg ser intet problem i en midtbane med Adam - Gerrard - Meireles. Og hvis det kommer dertil hvor der mangler noget defensivt, kan man evt. få Kelly til at være mere defensiv på backen.
Jeg tror simpelthen I vil blive løbet over ende, hvis I stiller op med en så offensiv midtbane... Ja, spillerne kan sagtens gå ned og dække af, men deres forcer og deres naturlige position er lidt længere fremme på banen og som Inferno påpeger så vil det formentlig blot frustrere spillerne at de pludselig står med pligter, som de hverken har evnerne eller indstillingen til at skulle klare. I vil stå uden den kontrollerende midtbanespiller, som er nødvendig uanset om du har en defensiv forsvarskæde. Hvis I har fire-fem offensive midtbanespillere, så vil I virkelig være sårbare overfor kontraangreb og I skal godt nok have stor tiltro, hvis I mener at jeres forsvar kan klare det.
Jeg anser det som meget hasarderet, hvis I vælger at stille op i sådan en opstilling efter sommerferien. Hvis I sammenligner med konkurrenterne i toppen af Premier League, så der er ingen af dem, som stiller op med en så offensiv midtbane, som I vil komme til at gøre med Meireles, Gerrard og muligvis Adams.
Hvis Lucas skal ud af startopstillingen, så skal det være fordi I henter en ny defensiv midtbanespiller ind. I bliver simpelthen nødt til at have balance på den midtbane ellers så er det ligegyldigt hvor mange mål Carroll og Suarez scorer, hvis modstanderne uhindret kan løbe kontra, fordi hele midtbanen kan blive fanget oppe omkring modstanderens felt. Sådan nogle chancer vil altså ofte ende ud i målchancer til modstanderne og med den konkurrence, som er i Premier League, så er det en alt for farlig taktik, hvis I vil tilbage til toppen.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8331:
04 Apr 2011, 22:42 »
Det er vel på sin vis meget hurtigt at afgøre (ihf. på papiret), hvis man kigger sydpå mod Madrid hvor Real overlevede et par sæsoner omkring årtusindeskiftet fordi man havde nogle sindssygt gode spillere, self især Zidane. Stille Liverpool op næste sæson som forslået her, bliver man ganske enkelt kørt over af de store hold imo.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8332:
04 Apr 2011, 22:48 »
Kan virkelig ikke se noget som helst problem i at Lucas bliver byttet ud med Adam. Hvis vi samtidig får Mertesacker, så er forsvaret allerede meget forstærket. Jeg er seriøs, Lucas er ikke en spiller, som har niveauet til Liverpool. I får det til at lyde som om at det vil koste flere mål per kamp, hvilket jeg på ingen måde kan forstå. Adam er en bedre spiller end Lucas, og har mange flere kavliteter end ham. Gerrard og Meireles kan bruges defensivt, og er bestemt ikke ubrugelige der.
Liverpool F.C
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8333:
04 Apr 2011, 22:53 »
Det er muligt at Lucas ikke har niveauet hvis I vil kæmpe med om mesterskabet, men han skal imo ikke erstattes af en Gerrard/Mereiles duo
Og da slet ikke med Mølby-klonen Adam foran sig. Han tager jo INGEN dybe løb, men er derimod playmakeren der helst skal have folk foran sig og som den forreste i den midtbane-trekant, får han pludseligt kun max tre mand foran sig som udgangspunkt.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8334:
04 Apr 2011, 22:57 »
Citat af: KongFjong 04 Apr 2011, 22:53
Det er muligt at Lucas ikke har niveauet hvis I vil kæmpe med om mesterskabet, men han skal imo ikke erstattes af en Gerrard/Mereiles duo
Og da slet ikke med Mølby-klonen Adam foran sig. Han tager jo INGEN dybe løb, men er derimod playmakeren der helst skal have folk foran sig og som den forreste i den midtbane-trekant, får han pludseligt kun max tre mand foran sig som udgangspunkt.
Ser som i nok har lagt mærke til, ser jeg langt hellere Adam end Lucas. Har noget for den mand, og jeg ser ham som en af de bedste kreatører i ligaen. Han bærer hele Blackpool på sine skuldre, og det er ham som skal holde dem oppe. Jeg er mere end overbevist om at det vil fungere godt både offensivt og defensivt med
Meireles - Gerrard
Adam
på midten.
Liverpool F.C
søgaard
Gæst
«
Svar #8335:
04 Apr 2011, 22:59 »
Citat af: anders100 04 Apr 2011, 22:48
Kan virkelig ikke se noget som helst problem i at Lucas bliver byttet ud med Adam. Hvis vi samtidig får Mertesacker, så er forsvaret allerede meget forstærket. Jeg er seriøs, Lucas er ikke en spiller, som har niveauet til Liverpool. I får det til at lyde som om at det vil koste flere mål per kamp, hvilket jeg på ingen måde kan forstå. Adam er en bedre spiller end Lucas, og har mange flere kavliteter end ham. Gerrard og Meireles kan bruges defensivt, og er bestemt ikke ubrugelige der.
I mine øjne, så vil I komme til at begrænse både Meireles og Gerrard for at få en Adams.. Er han værd at købe, hvis det samtidig betyder at I begrænser Gerrard og Meireles i det offensive spil, fordi de skal dække af defensivt? Ville det så ikke være bedre at smide pengene efter en mere defensiv midtbanespiller af slagsen.. I mine øjne er det simpelthen naivt at spille så offensivt, hvis I ønsker at være med hvor der sneer.. Den midtbanetrio, som du foreslår vil simpelthen blive overmatchet defensivt i de store kampe. Det kan da meget vel være at I kan dominere i kampe mod bundholdene, men når I møder bedre hold og dygtigere spillere, så tror jeg at I vil komme i problemer, fordi alle jeres midtbanespillere er offensivt indstillet af natur.
Skipper
Gæst
«
Svar #8336:
04 Apr 2011, 23:01 »
Syntes også at vi skulle fokusere på at få en spiller som Vidal til klubben, Eller hvis nu Mascherano er blevet træt af tilværelsen i Barcelona skal han da være velkommen
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #8337:
04 Apr 2011, 23:03 »
Citat af: anders100 04 Apr 2011, 22:57
Ser som i nok har lagt mærke til, ser jeg langt hellere Adam end Lucas. Har noget for den mand, og jeg ser ham som en af de bedste kreatører i ligaen. Han bærer hele Blackpool på sine skuldre, og det er ham som skal holde dem oppe. Jeg er mere end overbevist om at det vil fungere godt både offensivt og defensivt med
Meireles - Gerrard
Adam
på midten.
Hvis du tager Adam som spillertype, så er han en spiller, der i den grad har brug for defensiv backup hvis han skal lykkes. Han er imo ikke en spiller man har plads til et storhold, men derimod en spiller der passer perfekt ind i en mindre klub, hvor "alt" opspil skal gå igennem ham, mens andre tager sig af det defensive. Der er i mit hoved, ikke plads til en type som ham i en storklub. Jo, måske som reserve, men så bliver han en lidt dyr reserve
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8338:
04 Apr 2011, 23:04 »
Citat af: Søgaard 04 Apr 2011, 22:59
I mine øjne, så vil I komme til at begrænse både Meireles og Gerrard for at få en Adams.. Er han værd at købe, hvis det samtidig betyder at I begrænser Gerrard og Meireles i det offensive spil, fordi de skal dække af defensivt? Ville det så ikke være bedre at smide pengene efter en mere defensiv midtbanespiller af slagsen.. I mine øjne er det simpelthen naivt at spille så offensivt, hvis I ønsker at være med hvor der sneer.. Den midtbanetrio, som du foreslår vil simpelthen blive overmatchet defensivt i de store kampe. Det kan da meget vel være at I kan dominere i kampe mod bundholdene, men når I møder bedre hold og dygtigere spillere, så tror jeg at I vil komme i problemer, fordi alle jeres midtbanespillere er offensivt indstillet af natur.
Jeg kan jo hverken be- eller afkræfte det, før det er en realitet af midtbanen ser sådan ud, som jeg håber. Det kan komme til at begrænse Meireles og Gerrard i kampene mod de større hold, men som jeg har sagt, så er der mulighed for at Gerrard eller Meireles kan tage løbet med frem, uden at det vil få nogen konsekvenser. Som det er nu, er det kun Lucas som er den eneste defensive sammen med forsvaret, og næste år kan Meireles og Gerrard skifevis overtage den rolle, og mod de allerbedste, kan de begge være på den defensive, med Adam foran.
Bare kald mig dum, men jeg ser det som en gylden mulighed for at skabe en klasse midtbane.
Liverpool F.C
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #8339:
04 Apr 2011, 23:07 »
Citat af: KongFjong 04 Apr 2011, 23:03
Hvis du tager Adam som spillertype, så er han en spiller, der i den grad har brug for defensiv backup hvis han skal lykkes. Han er imo ikke en spiller man har plads til et storhold, men derimod en spiller der passer perfekt ind i en mindre klub, hvor "alt" opspil skal gå igennem ham, mens andre tager sig af det defensive. Der er i mit hoved, ikke plads til en type som ham i en storklub. Jo, måske som reserve, men så bliver han en lidt dyr reserve
Synes du taler uden noget grundlag her. Man har ikke set Adam i en storklub, men når han kan føre et hold fra den 3. bedste engelske række til den bedste, og stadig være manden der skal sikre dem overlevelse, så er der stor sandsynlighed for at han kan gå ind på et storhold, og samtidig være kreatøren, dog uden at være stjernen på holdet.
Liverpool F.C
Sider:
1
...
554
555
[
556
]
557
558
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »