home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2173916 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #8295: 02 Apr 2011, 16:52 »

Åh gud.. Lucas spiller dog sæsonens dårligste kamp fra hans side, indrømmet.

Men den dommer... Jeg har sjældent set noget så fuldstændig latterligt! Carroll kan jo ikke bevæger sig uden det giver et frispark til West Brom., og når den svinske Olsson hopper direkte ind i ham, så er der ingenting. Latterligt!

verdenskrig
Manager

« Svar #8296: 02 Apr 2011, 17:11 »

MARTIN SKRRRRRRRRTEEEEEEEE EEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!!! I HATE HIM, BUT TODAY I LOVE HIM!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #8297: 02 Apr 2011, 17:12 »

Hvorfor fanden tager han ikke Lucas ud?
Han er så piv ringe!

Ja indrømmet, sad også og grinte lidt for mig selv, med henblik på det faktum, at det netop er idag lucas spiller som han gør, lige eftersom vi herinde har haft den kæmpe diskussion om neto lucas her i løbet af ugen Wink haha

Men svært at argumentere for at han skulle ha været ude i pausen når nu situationen ser ud som den gør med de to skader

bøvle
Manager

« Svar #8298: 02 Apr 2011, 17:22 »

Hvis der ikke er nogen der vil købe ham, så kan vi vel i det mindste fyre ham !!!!!!

HAN ER JO SÅ PINLIG RINGE !!!!! ticked off

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #8299: 02 Apr 2011, 17:46 »

Tabet af Agger og Johnson er for stort... der render nu 4 forsvarspillere rundt som ikke kan noget fremad. Wilson dog en lille smule.

Generelt har hele holdet med undtagelse af Reina, Skrtel og lidt Suarez spillet under niveau Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8300: 02 Apr 2011, 17:48 »

Så få dog den lorte græker væk og hjem til Grækenland!!!

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #8301: 02 Apr 2011, 17:48 »

At Kyrgiakos så er den dårligste forsvarspiller nogensinde er fandme trist!!

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

wirenfeldt
Gæst

« Svar #8302: 02 Apr 2011, 17:56 »

Vores håb om at blande os i top 4 er jo HELT VÆK med så elendige spillere som Lucas og Kyrgiakos! De er langt fra på niveau med alle de andre! Hold kæft hvor kan jeg ikke holde ud at se på det gang på gang! Ved simpelthen ikke hvad der skal ske for at få rettet op på det hele!

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #8303: 02 Apr 2011, 17:59 »

Hold kæft hvor er det ringe! Hvor er det forfærdeligt vi taber til Hodgson...

Synes at Suarez gjorde det bedst da han kom ud på vensterkanten... Lorte kamp...

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #8304: 02 Apr 2011, 18:00 »

Holdet lignede forvildede høns uden hoveder.. hvad fanden sker der for den klamme græker! Det er simpelthen til grin, at man har så ringe spillere..
skræmmende at tænke på hvor lavt motivation de gang på gang har mod de mindre hold og så bare spiller godt mod de store..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #8305: 02 Apr 2011, 18:38 »

" Okay tæl til 10, træk vejret dybt, pust ud og tænk over at der findes andre ting i verden end fodbold"

Jesus christ Rullende Øjne.. Det var dog lige godt utroligt ringe.. Selvom jeg synes vores hold har mangler, så havde jeg sgu aldrig drømt om at vores bundniveau var så lavt.. Hver og en på den bane ramte ikke dagen i dag, og flere af spillerne præsterer 3 niveauer under deres normale ellers lave niveau..

Kyrgiakos viser endnu engang hvilken total katastrofe han er.. Manden blev hentet som brændslukker og er nok i klubben pt pga vi mangler spillere.. Men til sommer må og skal han være fortid.. Han har virkelig ingen forståelse for spillet, absolut ingen balance når han skal vende rundt, og virker generelt snotforvirret.. Nu har han to gange på 3 kampe flæsket en modstander fuldkommen hovedløst i feltet.. Var det ikke en ide at lære af sin fejl når man begår en?

I dag manglede vi faktisk alt.. Pres på boldholderen, simpelt pasningsspil, bevægelse når man har afleveret en bold, at rykke i position så man kan modtage en aflevering, turde sparke på mål, løfte bolden forbi forreste mand på dødbolde.. Og nej det er ikke en serie 4 kamp jeg sidder og omtaler, men en Liverpool kamp..

Jeg fatter det simpelthen ikke.. I nogle kampe spiller vi ganske fint fodbold, og i andre spiller vi totalt med hovedet under armen som i dag.. Kampen i dag viste bare endnu engang mine pointer om Kuyt og Lucas.. Begge viste endnu engang hvor totalt blottet for spilforståelse, teknik og kynisme de er..

Lortekamp men det er jo efterhånden ikke noget der overrasker mig mere.. Når man har en perlerække af fuldkommen talentløse spillere som os så er det jo klart at det ofte er et skridt frem og to tilbage Smiley
Derudover taber vi til Roy Hodgson... Amen hvor dybt kan det snart synke.............. ....

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #8306: 02 Apr 2011, 18:42 »

I øvrigt fatter jeg ikke hva Glenn Johnson laver inden kampen? For varme op har han nok ikke lagt det store i.. Hvordan helvede kan man få en fiber i baglåret første gang man er inde i noget der bare minder om et temposkift efter så få min? Hold da kæft, der havde jeg alligevel svært ved at holde masken..

Og Agger skadet igen, hvilket så efterlader vores forsvar tilbage med knoldsparkere på rad og række.. Tak gud!

Cool

bøvle
Manager

« Svar #8307: 02 Apr 2011, 18:48 »

I øvrigt fatter jeg ikke hva Glenn Johnson laver inden kampen? For varme op har han nok ikke lagt det store i.. Hvordan helvede kan man få en fiber i baglåret første gang man er inde i noget der bare minder om et temposkift efter så få min? Hold da kæft, der havde jeg alligevel svært ved at holde masken..

Og Agger skadet igen, hvilket så efterlader vores forsvar tilbage med knoldsparkere på rad og række.. Tak gud!

Det har jo ikke nødvendigvis noget med opvarmningen at gøre. Kelly fik jo også noget der mindede om en fiber i baglåret, og det var jo heller ikke allerførst i kampen. Det er jo bare et spørgsmål om hvor meget du ofrer dig i kamp i forhold til hvor meget du ofrer dig i træning Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #8308: 02 Apr 2011, 18:56 »

Det har jo ikke nødvendigvis noget med opvarmningen at gøre. Kelly fik jo også noget der mindede om en fiber i baglåret, og det var jo heller ikke allerførst i kampen. Det er jo bare et spørgsmål om hvor meget du ofrer dig i kamp i forhold til hvor meget du ofrer dig i træning Wink

Når du varmer op forebygger du jo også skader.. Og jeg kunne godt tro at Johnson er en der har mere travlt med at gå rundt og lege lidt med bolden, end sørge for at blive ordentlig varm..

Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #8309: 03 Apr 2011, 17:17 »

Næsten helt komisk, at grækeren kan være så dårlig. Efter han kom ind gik alt jo galt i forsvaret. Den klods var jo skyld i begge deres mål. Glæder mig til sommer, hvor han samt 7-8 andre spillere skal have sparket. Ind skal en 8-9 stykker, gerne en 3-4 stykker til start 11'eren, og resten som kompetente breddespillere, istedet for Poulsen, Kyrgiakos, Jovanovic og Ngog. Til næste år ser start 11'eren sådan her ud:

Reina
Kelly - Mertesacker - Agger - Johnson
C. Adam - Gerrard - Meireles
A. Young                -                Suarez
A. Carroll

Liverpool F.C

Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010