Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 981 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
551
552
[
553
]
554
555
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2173874 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #8280:
31 Mar 2011, 21:44 »
Citat af: JKJ 31 Mar 2011, 20:38
ganske enig i at man ikke kan bruge stats til alt, feks hvordan det gik da 2 hold mødte hinanden i 1934 eller noget i den stil.
Men det er jo fact at hans afleveringer osv er blandt de bedste i PL i denne sæson.
Det er jo netop heller ikke svært når alle hans afleveringer ligger over 5 meter og som altid foregår i det samme rolige tempo.
.. Jeg siger ikke mandens pasningsspil er dårligt, jeg siger at de pasninger han laver ikke fører os nogen vegne hen..
Og jo som defensiv midtbanespiller skal man være i stand til at sætte et angreb i gang.. Mascheranos pasningsspil var langt mere satset end Lucas er, og derudover var Mascherano en presspiller og langt mere aggressiv i sine handlinger end Lucas er.. Lucas er god til at tackle når han endelig er inde på manden, men nogen presspiller ser jeg ham ikke som, og det lider vi under når vi møder hold hvor vi skal være toneangivende..
Hvis folk helt seriøst tror at vi når noget som helst med typer som Skrtel, Lucas og Kuyt som stamme så må jeg bede folk vågne op.. For det kommer aldrig til at ske.. Den mand må højest spille andenviolin på den midtbane, og så skal vi have købt en moderne defensiv midtbanespiller som kan flytte noget med sit pasningsspil..
Jeg ville give min højre arm for at have Yaya Toure.. Han spiller ganske vidst offensiv midtbane nu i City, men i Barca var han def.. Og af det jeg så er han lige typen jeg vil have...
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
patrick J
Manager
«
Svar #8281:
31 Mar 2011, 22:02 »
Citat af: verdenskrig 31 Mar 2011, 21:44
Det er jo netop heller ikke svært når alle hans afleveringer ligger over 5 meter og som altid foregår i det samme rolige tempo.
.. Jeg siger ikke mandens pasningsspil er dårligt, jeg siger at de pasninger han laver ikke fører os nogen vegne hen..
Og jo som defensiv midtbanespiller skal man være i stand til at sætte et angreb i gang.. Mascheranos pasningsspil var langt mere satset end Lucas er, og derudover var Mascherano en presspiller og langt mere aggressiv i sine handlinger end Lucas er.. Lucas er god til at tackle når han endelig er inde på manden, men nogen presspiller ser jeg ham ikke som, og det lider vi under når vi møder hold hvor vi skal være toneangivende..
Hvis folk helt seriøst tror at vi når noget som helst med typer som Skrtel, Lucas og Kuyt som stamme så må jeg bede folk vågne op.. For det kommer aldrig til at ske.. Den mand må højest spille andenviolin på den midtbane, og så skal vi have købt en moderne defensiv midtbanespiller som kan flytte noget med sit pasningsspil..
Jeg ville give min højre arm for at have Yaya Toure.. Han spiller ganske vidst offensiv midtbane nu i City, men i Barca var han def.. Og af det jeg så er han lige typen jeg vil have...
Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig!
Synes det er helt ude at skide, med alt den ros at Lucas får. Han er ikke vores dårligste nej, men han er langt fra vigtig for holdet. Det kan godt være at han er den med flest taklinger eller hvordan, men synes stadig at det ses at han taber for mange af de fysiske dueller. Kommer han ind i en skulder mod skulder, så taber han den 8/10 gange.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
verdenskrig
Manager
«
Svar #8282:
31 Mar 2011, 22:05 »
Citat af: patrick J 31 Mar 2011, 22:02
Jeg kunne simpelthen ikke være mere enig!
Synes det er helt ude at skide, med alt den ros at Lucas får. Han er ikke vores dårligste nej, men han er langt fra vigtig for holdet. Det kan godt være at han er den med flest taklinger eller hvordan, men synes stadig at det ses at han taber for mange af de fysiske dueller. Kommer han ind i en skulder mod skulder, så taber han den 8/10 gange.
Man kan bla se mod CHelsea hvor vi vinder 1-0, men hvor han er ved at koste et mål da han ingen korte spilmuligheder har.. Så vil han sætte første mand af, men bliver bare fjernet kvikt og effektivt..
En plads til Lucas skal der være, men ikke i startopstillingen..
JKJ
Gæst
«
Svar #8283:
31 Mar 2011, 22:10 »
Underligt nok er holdningen i Liverpool og hos de engelske fan bare ret meget anerledes end vores
Og med alt respekt for os der sidder på vores flade og ser bold på tv fremfor dem der sidder på Anfield så tror jeg altså de ved mere end vi gør.
Han er ikke nogen gud i England, men han har altså en pæn stor stjerne hos de engelske Liverpool fan.
Hvorfor er der så stor forskel?
verdenskrig
Manager
«
Svar #8284:
31 Mar 2011, 22:14 »
Fordi mange engelske fans vel går mere op i om spilleren har den rette indstilling og går til den, end om han har spilforståelse og tekniske evner med bolden?
Det kunne i hvert fald forklare hvorfor Kuyt også er så populær
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #8285:
31 Mar 2011, 22:44 »
Lucas har spillet en rigtig god sæson og kunne set gennem hele sæsonen være et godt bud på Liverpools bedste. Som defensiv midt er hans job ikke at være vanvittig spektatulær, men at være i stand til at vinde dueller og tacklinger. Desuden skal han kunne holde bolden i gang ved at spille den hurtigt og sikkert rundt. Både så holdet kan bevare bolden hvis de er foran og lægge pres på, hvis man er bagud. Den rolle har udfyldt næsten til perfektion i år.
Mascherano var ikke bedre fremad banen. Jeg vil nærmere sige at han skabte mindre. I det statistik jeg kunne finde, står han noteret for to assists og 1 mål i ligaen i de tre fulde sæsoner han spillede. Det er jo ikke ligefrem skræmmende og hans spidskvalitet var netop det defensive.
En mand som Busquets er jo også ganske vigtigt for Barca og tildels Spanien, fordi han holder bolden i gang og sørger for de mere kreative spillere, kan kreere målchancer. Han står også noteret for ganske få assists.
Den samme vigtige rolle har Lucas fået i Liverpool og på det brasilianske landshold, hvor han er essentiel i deres jagt på guld i 2014.
It's gonna be legendary
verdenskrig
Manager
«
Svar #8286:
31 Mar 2011, 23:00 »
Citat af: kerzhakov 31 Mar 2011, 22:44
Lucas har spillet en rigtig god sæson og kunne set gennem hele sæsonen være et godt bud på Liverpools bedste. Som defensiv midt er hans job ikke at være vanvittig spektatulær, men at være i stand til at vinde dueller og tacklinger. Desuden skal han kunne holde bolden i gang ved at spille den
hurtigt
og sikkert rundt.
Og det er netop her jeg ikke synes han er god nok.. Jeg synes han trækker ALT tempoet ud af vores spil, og har han muligheden for en lidt satset aflevering i en kontra eller holde i bolden og spille den tilbage vælger han ofte det sidste.. Det er i hvert fald mit syn på ham..
Mascherano var en vanvittig god presspiller for os, og selvom han ikke blev noteret for mange mål eller assist havde han alligevel ofte en afgørende fod med i angrebet da han var god til at vinde bolden højt på banen.. Den evne synes jeg også Lucas mangler...
Men jeg tror jeg vil holde specifikt øje med Lucas mod WBA for at få øje på de ting som gør at nogen er vild med ham
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #8287:
31 Mar 2011, 23:17 »
Der er altså en grund til, at ikke alene Benitez, Hodgson (haha) og Dalglish, men også to styks brasilianske landstrænere har valgt Lucas som fast spiller. Man kan argumenterer alt det man vil, men disse 5 (4 uden Hodgson) har sgu mere forstand på fodbold end vi nogensinde vil få, og alene af den grund fortjener Lucas respekt og meget mere anerkendelse end han får på dette forum.
patrick J
Manager
«
Svar #8288:
31 Mar 2011, 23:34 »
Citat af: Inferno 31 Mar 2011, 23:17
Der er altså en grund til, at ikke alene Benitez, Hodgson (haha) og Dalglish, men også to styks brasilianske landstrænere har valgt Lucas som fast spiller. Man kan argumenterer alt det man vil, men disse 5 (4 uden Hodgson) har sgu mere forstand på fodbold end vi nogensinde vil få, og alene af den grund fortjener Lucas respekt og meget mere anerkendelse end han får på dette forum.
Ja det gør han sikkert.
Men man skal jo ikke bare rose en spiller fordi, en helt masse af fodbold eksperterne mener det ene og andet.
Det kan godt være han er god, vigtig osv..Jeg hader bare spillere af hans type. Synes det er frygtelig kedeligt og sænker tempoet gevaldigt..Men jeg har efterhånden sagt min mening om Lucas så mange gange, at det ikke er nødvendigt længere..Han er åske god, men jeg synes det ikke!!
Har det egentlig lidt på samme måde med Busquets fra Barca. Rigtig mange synes han er god osv..Jeg synes han er så langt under Barca niveauet, som man næsten kan være. Det er min mening. Men de 2 spillere minder vel en smule om hinanden, i forhold til folks bedømmelser af dem.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
JKJ
Gæst
«
Svar #8289:
31 Mar 2011, 23:42 »
Citat af: patrick J 31 Mar 2011, 23:34
Ja det gør han sikkert.
Men man skal jo ikke bare rose en spiller fordi, en helt masse af fodbold eksperterne mener det ene og andet
.
Det kan godt være han er god, vigtig osv..Jeg hader bare spillere af hans type. Synes det er frygtelig kedeligt og sænker tempoet gevaldigt..Men jeg har efterhånden sagt min mening om Lucas så mange gange, at det ikke er nødvendigt længere..Han er åske god, men jeg synes det ikke!!
Har det egentlig lidt på samme måde med Busquets fra Barca. Rigtig mange synes han er god osv..Jeg synes han er så langt under Barca niveauet, som man næsten kan være. Det er min mening. Men de 2 spillere minder vel en smule om hinanden, i forhold til folks bedømmelser af dem.
Man kan vel ikke kalde 2 landstrænere og 4-5 klubtrænere for eksperter. Eller jo det kan man jo godt, men de har jo muligheden for ikke at bruge ham og udtage eller købe en anden til hans position.
Det har de ikke gjort og han bliver brugt flittig på både landshold og klubhold.
Og jeg nægter at tro på at et land som Brasillien har så mange spillere der er langt bedre end Lucas men ikke bruger dem, så han må jo være den bedste på den plads han spiller.
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #8290:
31 Mar 2011, 23:50 »
Man kan jo også tage fat i Barcelona, som du selv bringer på banen. De bruger Busquets og ikke halvguden Mascherano af en grund, forhelvede det er en af verdens bedste fodboldtrænere der tager denne beslutning, Busquets har en eminent evne som presspiller, hans pasningsspil er excellent og han er indfødt med Barcelonas spillestil. Come on Guardiola, Benitez og Dalglish må være folk du respektere, siger det dig ikke noget at de alle sammen vælger modsat af dig og påskynder spillere som du afskyer?
Nuvel skal man ikke lade sig diktere af eksperter, men de har to spillere undervurdere du bare så kraftigt, at det ikke kan ignoreres.
Hvis jeg ikke overbeviser dig, så læs denne artikel skrevet af en verdens førende taktiske eksperter, Jonathan Wilson;
http://www.zonalmarking.net/2010/07/16/sergio-busquets-world-cup-final/
Inferno
Landsholdsspiller
«
Svar #8291:
02 Apr 2011, 15:50 »
Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Agger, Spearing, Lucas, Meireles, Suarez, Kuyt, Carroll. Subs: Gulacsi, Cole, Kyrgiakos, Maxi, Wilson, Ngog, Poulsen.
Jeg glæder mig meget til dagens kamp mod West Brom., og lad os da håbe at vi kan få en lille hævn over Uncle Roy. Opstillingen ser som sådan spændende, men også lidt tvetydig, om det bliver 1, 2 eller 3 mænd i front er svært at tolke. Men ikke desto mindre er det en kamp, hvor vi skal have tre point, og især over førnævnte Uncle Roy.
Jeg gætter på 3-0 med mål af Suarez, Kuyt og Carroll!
bøvle
Manager
«
Svar #8292:
02 Apr 2011, 16:07 »
Kuyt skulle faktisk have scoret på den efter hjørne, og nu ind med den grumme græker, det er sq ikke den bedste start
bøvle
Manager
«
Svar #8293:
02 Apr 2011, 16:25 »
To skader på under 25 minutter, og den ene til Agger, det ser bestemt ikke ret godt ud !
Fatter dog imidlertid heller ikke hvad FUCK Dalglish laver da GJ bliver skadet, hvorfor smider han ikke wilson ud på den back allerede der? Det ville da have været meget smartere !
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #8294:
02 Apr 2011, 16:48 »
Hvorfor fanden tager han ikke Lucas ud?
Han er så piv ringe!
Sider:
1
...
551
552
[
553
]
554
555
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »